Kukkia sairaalaan

Laurakokkk

Olen ollut suhteessa poikaystävä kanssa nyt vajaa vuoden.
Olemme todella läheisiä ja olemme puhuneet kaikkea maan ja taivaan väliltä.
En ole välimatkan takia nähnyt vielä kasvotusten hänen perheensä kanssa mutta olen jutellut hänen siskonsa kanssa ja olen tietoinen, että hänen perheensä ainakin tietää ette minä ja poikaystäväni olemme yhteyksissä (En tiedä tietävätkö suhteemme laadusta).

Jokatapauksessa juttu on se, että poikaystäväni on sairas ja hän on todella huonossa kunnossa sairaalassa ja päätin ilahduttaa kukilla. Kukat oli määrä toimittaa sairalaan missä hän on mutta tämä kyseinen kukkafirma soitti numeroon, jonka annoin ja poikaystäväni sisko tietysti vastasi (hän ei pysty puhumaan tällä hetkellä tilansa takia) ja sisko halusi mielummin hakea kukat läheiseltä asemalta kun saada kukat sairaalaan suoraan ja nyt jäin miettimään miksi näin olisi? ... Johtuuko siitä, että eivät halua vanhempien näkevän jonkun naisen lähettävän kukkia vai mikä on homman nimi?.... Ehkä tyhmää spekulaatiota mutta mietin mikä tässä voisi olla takana.....

8

110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lauraaaakakak

      Ja tiedän siis varmasti, että hän on sairaalassa. Kyse ei voi olla, etteikö hän siellä olisi mutta mietin, miksi joku ei haluaisin kukkia toimittavan sairaalaan ellei syynä ole juuri ettei halua esim. muun perheen näkevän?

      • Vie_itse

        Ne kukat jos kerran olet varma että on sairaalassa.
        Oletko varma ettei se "sisko" olekkin todellisuudessa pojan vaimo?
        Kuulostaa joka tapauksessa melko hämärältä.


      • fdddddff
        Vie_itse kirjoitti:

        Ne kukat jos kerran olet varma että on sairaalassa.
        Oletko varma ettei se "sisko" olekkin todellisuudessa pojan vaimo?
        Kuulostaa joka tapauksessa melko hämärältä.

        Taitaa poika vetää sua retkuun pahemman kerran.Soita sairaalaan ja kysy onko siellä kyseistä henkilöä.Ehkä pojalla on jotain meneillään ja ei halua sulle kertoa, vaan leikkii sairasta.Ota asiasta selvää


    • laurrkrkrk

      Siis tiedän aivan varmuudella, että ei ole mitään toista vaimoa eikä kyse ole mistään huijauksesta :D tämä tieto on siis ihan 10000% varmaa.. Siksi ihmettelenkin tätä hommaa..

    • laurrakakkkk

      Ja tiedän varmuudella, että on kyseissä sairaalassa mutta huonossa tilassa. :) Ja tosiaan tiedän ettei ole kolmansia osapuolia eikä huijauksia.

    • trallallaaa

      Seuraavaks se pyytää lähettään rahaa ja sinä tietty lähetät viimiset säästösi kun kerran olette niin läheisiä.

      • shhoitsu

        Joku mättää ja pahasti tuossa hommassa. Älä anna pissiä silmään, tuo ei ole toisilleen muka läheisten ihmisten touhua. Järki käteen nyt nainen.


    • RaakaWatson

      Köyhä provo

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7651
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4566
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3211
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2166
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1709
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      357
      1485
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      15
      1442
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1129
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1080
    Aihe