Suomen paras snookerpelaaja

Pasanen-kehiin

ei olekaan Robin Hull vaan Aki Kauppinen. Eurosportin selostuksia kun kuuntelee, niin ainakin puheiden mukaan on tosi kova pelimies. Aki kommentoi lähes jokaisen tilanteen etukäteen, kuinka näiden ammattimiesten TULISI tilanne pelata. ja auta armias, jos pelaaja sattuukin pelaamaan tilanteen toisella tavalla, kuin Aki, on hämmästelyn määrä valtava.

Näinhän olisin itsekin pelannut, paitsi....

33

3515

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvin-selostaa-Aki

      Jaa vai niin, no, Aki Kauppinen on kuitenki paras urheiluselostaja mitä telkkarista löytyy. Ja yksi selostuksen suola on tuo etukäteen maalailu, useimmitenhan se toteutuu, ei kuitenkaan aina. Et ole vissiin huomannut että myös TV lähetys maalailee lyöntiä etukäteen, valkoisella viivalla, ja toisinaan valkoisella ympyrällä. Tämä lyöntien arvailu etukäteen on osa snookerin katsomista, myös itse katsojana arvuuttelen etukäteen mahdollisia valintoja. Useimmiten niin että pitäisikö hyökätä pussittamaan vai tehdä turvalyönti. Älä ota kaikkea niin vakavasti ja tosissaan.

      • Anonyymi

        Älä naurata


      • Anonyymi

        Millään muotoa ei voi pitää parhaana ennemminkin huonoimpana.Ohjeistaa parhaita pelureita kuin pikkulapsia,aina jotain lisättävää jopa täydellisiin lyönteihin.


    • my147

      Aki Kauppinen on Suomen kokenein snookeristi. (piste)

    • henrikijäs72

      suomen paras pelaaja on markku hämäläinne kaikki menee pussiin ritzissä

    • henrikijäs72

      marrku hämäläinen ritzissä teki kaikki pallot säkkiin

    • henrikijäs72

      suomen paras pelaa ja on henrik ijäs jos se oppii pelaa

    • henrikijäs72

      henrik ijäs suomen parhaimpia pallon kulettajia

    • henrikijäs72

      ei oo moni suomalainen yhtä hyvä kun henrik ij snookerin pallon kuletuktuksessa jotkut voi kerran muttei monta kertaa

      • henrikijäs72

        elä citybijardi vittuile mulle ette päästäny mua pelaa


    • henrikijäs72

      elä citybiljardi viitti vittuilla mulle pääsin kpelaa vain kerran

    • henrikijäs72

      elä citybiljardi jaksa vittuilla mulle pelasin hyvin

    • henrikijäs72

      citybiljardi pöytä jossa teen breikkejä
      hyvää tulosta

    • henrikijäs72

      minkä minä voin sille oon pelannu snookeria aikasemmin kaikki haluu jutella mun kanssa

    • henrikijäs72

      ne vittuilee aina kun pelaan niin hyvin snookeria
      semifiinaleissa mont akertaa

      yks voitto

    • henrikijäs72

      vanhoja tutuja on snookerajoilta jotka haluis tervertervehtii
      haluaa se ei ole este etten sais pelata snookeria

    • henrikijäs72

      baarin myyjä kun ei tiedä että mulla snookeria pelannu paljon

    • henrikijäs72

      vituttaa että jotkut tervehtii seuraavan kerran ei sa apelata

      • henrikijäs72

        ei nyt tällä kertaa sanotaan
        törkee vasta kommentti joka haluu treenata snookeria


      • henrikijäs72

        vittuilee sille myyjälle kunen saanu pienissä pelata snookeria hyvin


    • henrikijäs72

      oon vitun hyvä pellaaja ja siksi ei anneta pelat snookerria hyvin

      • Seuraaja

        Aki kauppinen on puolueellinen aina toiselle pelaajalle haukkuu aina epäonnistuneesta lyönnistä pelaajaa sen pitäis olla puoluueeton selostaja aliarvioi katsojan


    • Mattikimi

      Samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei pysty seuraamaan Kauppisen selostamia pelejä. Mies kyllä tietää, miten pelataan ja jaksaa hämmästellä kun pelaaja ei teekään hänen esittämällään tavalla.

    • Eii

      Olis niin kiva katella snookerikisoja mutta ei kestä Kauppisen hölötystä. Ei hetkeäkään hiljaa ja tietää paremmin kun huippu snookeristit .Ei vaan voi seurata hyvää lajia.

      • cueball

        Kauppinen ON huippusnookeristi joka TOI snookerin Suomeen ja tietää taatusti aiheesta KAIKEN.


      • break45

        Juuri näin. Kauppinen on itse myös huippusnookerpelaaja, ja osa pelin seuraamisen ideaa on ennakoida mitähän pöydällä tapahtuu, myös selostajalla.
        Kauppinen on välillä oikeassa tuskaillessaan jonkun väärää lyöntivalintaa, ja ei se ole mikään ihme jos hän, tai minäkin välillä näemme, että joku ihan top pelaajakin saattaa tehdä väärän lyöntivalinnan.
        Hehän pelaavat usein kovan paineen alla ja välillä valinta voi olla väärä, täysin inhimillistä.
        Kauppinen antaa kyllä mielestäni erittäin hyvin tunnustusta pelaajien taidoille ja osaa kyllä myöntää jos joskus "väärin" jotain tilannetta arvioi.
        Itse pidän Kauppista Suomen parhaana selostajana.
        Hän on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran snookerin edistämiseksi Suomessa, ilman häntä tuskin katsoisimme snookeria Eurosportilta Suomessa.
        En ole koskaan kuullut kenenkään lajin parissa pyörivän muuta kuin arvostavan Kauppisen työtä.
        Miehen persoonasta en tiedä mitään, vaikuttaa ihmiseltä, niin kuin kaikki muutkin.


      • ihanmukavaukkeli

        Itsekin välillä katselen snookeria Eurosportilta, välillä enemmän ja välillä vähemmän, muiden ajanviettotapojen välissä. Pidän Kauppisen tyylistä selostaa. Eikä joku lätkän ja potkupallon (en seuraa niitä) huuto ja meuhkaaminen selostuksessa lajiin sopisikaan. Hyvä niin. Ei minua ainakaan haittaa, vaikka ennakoi, koska oma pelikokemus pyöreä nolla sekuntia. Eli en paljoa hienouksista ymmärrä, perussäännöt sentään olen oppinut Kauppisen selostuksista vuosien mittaan. Ja kyllä hän korjailee omia virheitään, eihän niitä kaikkia itse aina edes huomaa, mitä sammakoita suusta pääsee. Eikä niitä ennakointeja ja lyöntien punnitsemisia voi sanoa helpolla vääriksi tai oikeiksi, vain pelattu lyönti ja sen onnistuminen tai epäonnistuminen määrää pelin kulun. Mutta aika hiljaista olisi selostus, jos vain toteaisi että "punainen osui valliin ja pinkki meni pussiin".


      • Anonyymi
        break45 kirjoitti:

        Juuri näin. Kauppinen on itse myös huippusnookerpelaaja, ja osa pelin seuraamisen ideaa on ennakoida mitähän pöydällä tapahtuu, myös selostajalla.
        Kauppinen on välillä oikeassa tuskaillessaan jonkun väärää lyöntivalintaa, ja ei se ole mikään ihme jos hän, tai minäkin välillä näemme, että joku ihan top pelaajakin saattaa tehdä väärän lyöntivalinnan.
        Hehän pelaavat usein kovan paineen alla ja välillä valinta voi olla väärä, täysin inhimillistä.
        Kauppinen antaa kyllä mielestäni erittäin hyvin tunnustusta pelaajien taidoille ja osaa kyllä myöntää jos joskus "väärin" jotain tilannetta arvioi.
        Itse pidän Kauppista Suomen parhaana selostajana.
        Hän on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran snookerin edistämiseksi Suomessa, ilman häntä tuskin katsoisimme snookeria Eurosportilta Suomessa.
        En ole koskaan kuullut kenenkään lajin parissa pyörivän muuta kuin arvostavan Kauppisen työtä.
        Miehen persoonasta en tiedä mitään, vaikuttaa ihmiseltä, niin kuin kaikki muutkin.

        Pasanen on parempi.


      • Anonyymi
        break45 kirjoitti:

        Juuri näin. Kauppinen on itse myös huippusnookerpelaaja, ja osa pelin seuraamisen ideaa on ennakoida mitähän pöydällä tapahtuu, myös selostajalla.
        Kauppinen on välillä oikeassa tuskaillessaan jonkun väärää lyöntivalintaa, ja ei se ole mikään ihme jos hän, tai minäkin välillä näemme, että joku ihan top pelaajakin saattaa tehdä väärän lyöntivalinnan.
        Hehän pelaavat usein kovan paineen alla ja välillä valinta voi olla väärä, täysin inhimillistä.
        Kauppinen antaa kyllä mielestäni erittäin hyvin tunnustusta pelaajien taidoille ja osaa kyllä myöntää jos joskus "väärin" jotain tilannetta arvioi.
        Itse pidän Kauppista Suomen parhaana selostajana.
        Hän on tehnyt pitkän ja ansiokkaan uran snookerin edistämiseksi Suomessa, ilman häntä tuskin katsoisimme snookeria Eurosportilta Suomessa.
        En ole koskaan kuullut kenenkään lajin parissa pyörivän muuta kuin arvostavan Kauppisen työtä.
        Miehen persoonasta en tiedä mitään, vaikuttaa ihmiseltä, niin kuin kaikki muutkin.

        Höpö höpö


    • Aki Kauppinen on Aitosuomalainen. Joku Robin Hullu kuulostaa ulkolaiselta.

    • Anonyymi

      Itseään täynnä oleva luuseri

    • Anonyymi

      Mistä johtuu toi kova kohina.häiritsee

    • Anonyymi

      Aki Kauppinen, surkein selostaja koskaan, lässyttää kokoajan niitä v...n nippelitietoja, kommentoi miten PITÄISI pelata, ei hetkeäkään hiljaa, kun rakastaa omaa ääntä ja todella typeriä välikommentteja, seuraa peliä silloin tällöi, kun lässytykseltään kerkiää.
      Ennemmin katselen pelejä ilman Kauppisen lätinöitä.
      Kerran joku nuorempi kundi tuuras Kauppista ja oli todella hyvä, kun vertaa tähän nykyiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe