Mitäs mieltä olitte tähtiartisti konsertin laulajien tasosta?.
Tähtiartisti konsertti Rovaniemellä?.
3
139
Vastaukset
- heikohkoja
Tähtiartisti laulajiksi aika heikkotasoisia oli laulajat ja esitetyt kappaleet olivat enimmäkseen huonoja.Parhaita olivat ne kaksi sutjakkaa blondia,varsinkin se huilua soittava.Miehistä erottui Leo Salo.Niin ja olihan kreivitär Räsänenkin ihan hyvä.Muita ei jäänyt mieleen.
- FANISI
En ollu konsertissa,mutta kilipailua seurasin,olin kaverin laulua jännittämässä.Muutama hyvä laulaja ja yksi tosi hyvä,hän oli Johanna Petrelis olipas hyvä-äänien nuori tumma tyttö,tästä tytöstä varmaan kuullaan vielä.
- epäonnistunut
Olipas huonosti järjestetty konsertti,junalla tulleita oli enempi kuin paikallisia.Ei kuulemma konserttia ole mainostettu lehdissä eikä muissakaan tiedotusvälineissä,on tainnu olla harrastelijat asialla,varmaan olis tullu porukkaa jos olisivat tienneet tapahtumasta.Tai jos he eivät halunneet yleisöä katsomaan konserttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637