Pyöräkeskuksen palvelussa on toivomisen varaa. Tai palvelua ei käytännössä ole laisinkaan. Tilasin pyörän ja halusin varmistuksen tilauksen onnistumisesta. Varmistusta ei kuulunut. Niimpä yritin sähköpostitse saada kiinni toimittajaa. Ei vastausta. Soittamalla ei kiinni saanut. Ja sitten tärppäsi ja lupasi Lahtinen soittaa aamulla. Tilauksesta oli kulunut viikko. Lahtisen soittoa ei kuulunut. Soitin uudestaan ei vastausta. Pommitin edelleen..... sitten tärppäsi ja kyseli, että mistä tilauksesta on kysymys? Toistin asian. Lupasi tarkistaa koneelta. Aikoi soittaa. Soittoa ei kuulunut ja jne. Sähköpostiini ei vastattu edelleenkään. Tilauksesta kulunut 7 päivää. TOimitusaika sivujen mukaan 4-7 päivää. Kun pari viikkoa kulunut pyörä tuli väärin kasattuna. Palautin pyörän piruuttani ja ilmoitin klarnaan palautuksesta. Nää on näitä yhden miehen nettikauppoja joita kannattaa varoa.
Pyöräkeskus
13
1678
Vastaukset
- Voikylläminäpystyn
Ite tilasin myös pyörän ko. liikkeestä. Ei vastauksia mihinkään. Ei s-postiin, puhelimeen, savumerkkeihin. Minkälaista vitun liiketoimintaa se tällainen on, kun potenttiaalisten asiakkaiden tuomat rahat suorastaan ajetaan pois. Olen yhteydessä kuluttajaoikeusneuvojaan mikäli tilaustani ei kuulu ja uhraan elämästäni sen ajan minkä se vaatii ajamaan tämän puljun pois internetistä ja liikemaailmasta! Ja jos joku epäilee etten pysty siihen, niin katsokaa nimimerkkini
- Äläs-ny
Haha vai luulet sinä pystyväsi lopettamaan jonkin yrittäjän liiketoiminnan yhden pyörätilauksen perusteella.
Kuule siihen tarvitaan aika monta yritystoiminnasta johtuvaa rikostuomiota että yrittäjälle saa liiketoimintakiellon.
Kuluttajansuojalainsäädännön rikkominen edes tahallaan ei ole rikos. Se on vain lainvastaista ja seuraukset ovat mitättömät. Kuluttajansuojalaki velvoittaa sitä rikkoneen myyjän vain korvaamaan aiheuttamansa todellisen vahingon.
Kuluttajaneuvoja on vain neuvoja joka sovittelee asiaa kuluttajan ja myyjän välillä. Kuluttajariitalautakunta on astetta terävämpi taho, muttei sekään voi tehdä toistuville ongelmille yhtään mitään. Kuluttajariitalautakunta voi antaa vain suosituksia, joilla ei ole mitään velvoittavuutta myyjälle. Yleensä kuluttajaneuvoja ja kuluttajariitalautakunta ovat puolueellisia myyjän hyväksi.
Kuluttajan asema on todella huono, ei kannata ylläpitää harhaisia kuvitelmia mistään muusta. - Pomppukeppi
Äläs-ny kirjoitti:
Haha vai luulet sinä pystyväsi lopettamaan jonkin yrittäjän liiketoiminnan yhden pyörätilauksen perusteella.
Kuule siihen tarvitaan aika monta yritystoiminnasta johtuvaa rikostuomiota että yrittäjälle saa liiketoimintakiellon.
Kuluttajansuojalainsäädännön rikkominen edes tahallaan ei ole rikos. Se on vain lainvastaista ja seuraukset ovat mitättömät. Kuluttajansuojalaki velvoittaa sitä rikkoneen myyjän vain korvaamaan aiheuttamansa todellisen vahingon.
Kuluttajaneuvoja on vain neuvoja joka sovittelee asiaa kuluttajan ja myyjän välillä. Kuluttajariitalautakunta on astetta terävämpi taho, muttei sekään voi tehdä toistuville ongelmille yhtään mitään. Kuluttajariitalautakunta voi antaa vain suosituksia, joilla ei ole mitään velvoittavuutta myyjälle. Yleensä kuluttajaneuvoja ja kuluttajariitalautakunta ovat puolueellisia myyjän hyväksi.
Kuluttajan asema on todella huono, ei kannata ylläpitää harhaisia kuvitelmia mistään muusta."Kuluttajan asema on todella huono, ei kannata ylläpitää harhaisia kuvitelmia mistään muusta."
Ei kuluttajan asema ole erityisen heikko. Moni kuluttaja vain luulee että hänellä on oikeuksia joita laissa ei oikeasti hänelle anneta. - Luuletko
Äläs-ny kirjoitti:
Haha vai luulet sinä pystyväsi lopettamaan jonkin yrittäjän liiketoiminnan yhden pyörätilauksen perusteella.
Kuule siihen tarvitaan aika monta yritystoiminnasta johtuvaa rikostuomiota että yrittäjälle saa liiketoimintakiellon.
Kuluttajansuojalainsäädännön rikkominen edes tahallaan ei ole rikos. Se on vain lainvastaista ja seuraukset ovat mitättömät. Kuluttajansuojalaki velvoittaa sitä rikkoneen myyjän vain korvaamaan aiheuttamansa todellisen vahingon.
Kuluttajaneuvoja on vain neuvoja joka sovittelee asiaa kuluttajan ja myyjän välillä. Kuluttajariitalautakunta on astetta terävämpi taho, muttei sekään voi tehdä toistuville ongelmille yhtään mitään. Kuluttajariitalautakunta voi antaa vain suosituksia, joilla ei ole mitään velvoittavuutta myyjälle. Yleensä kuluttajaneuvoja ja kuluttajariitalautakunta ovat puolueellisia myyjän hyväksi.
Kuluttajan asema on todella huono, ei kannata ylläpitää harhaisia kuvitelmia mistään muusta.Vai luulet sinä luulevasi luulevan luulijan sellaista luulevan :)
- Äläs-ny
Pomppukeppi kirjoitti:
"Kuluttajan asema on todella huono, ei kannata ylläpitää harhaisia kuvitelmia mistään muusta."
Ei kuluttajan asema ole erityisen heikko. Moni kuluttaja vain luulee että hänellä on oikeuksia joita laissa ei oikeasti hänelle anneta.Yksittäisen kuluttajan asema on hyvä jos hän itse tuntee kuluttajansuojalain tai voi käyttää lakimiesten palveluja ja on valmis viemään asiansa oikeusasteiden ratkaistavaksi. Se on laajasti tunnettu tosiasia että kuluttajaneuvoja ja kuluttajariitalautakunta ovat tyhjäntoimittajia kuluttajan edun näkökulmasta.
Mutta tarkoitin tuossa kaikkia kuluttajia näitä ongelmayrittäjiä vastaan. Kukaan ei suojele kuluttajia siltä että markkinoilla toimii myös epärehellisiä, piittaamattomia ja kyvyttömiä yrittäjiä. Oikeus harjoittaa liiketoimintaa on Suomessa todella vahva.
Suurin osa kuluttajista ei tiedä oikeuksiaan tai ei jaksa/voi taistella niiden puolesta, joten huonot liiketoimintatavat ovat erittäin kannattavia. - senkin-ny-nny-mies
Äläs-ny kirjoitti:
Haha vai luulet sinä pystyväsi lopettamaan jonkin yrittäjän liiketoiminnan yhden pyörätilauksen perusteella.
Kuule siihen tarvitaan aika monta yritystoiminnasta johtuvaa rikostuomiota että yrittäjälle saa liiketoimintakiellon.
Kuluttajansuojalainsäädännön rikkominen edes tahallaan ei ole rikos. Se on vain lainvastaista ja seuraukset ovat mitättömät. Kuluttajansuojalaki velvoittaa sitä rikkoneen myyjän vain korvaamaan aiheuttamansa todellisen vahingon.
Kuluttajaneuvoja on vain neuvoja joka sovittelee asiaa kuluttajan ja myyjän välillä. Kuluttajariitalautakunta on astetta terävämpi taho, muttei sekään voi tehdä toistuville ongelmille yhtään mitään. Kuluttajariitalautakunta voi antaa vain suosituksia, joilla ei ole mitään velvoittavuutta myyjälle. Yleensä kuluttajaneuvoja ja kuluttajariitalautakunta ovat puolueellisia myyjän hyväksi.
Kuluttajan asema on todella huono, ei kannata ylläpitää harhaisia kuvitelmia mistään muusta.Järki käteen "Äläs-ny" selvästikkin huulella heitettyä provotekstiä tämä kommentoimasi. Asiaahan hän kyllä siinä puhui osittain. On mielestäni hyvien liiketoimintatapojen vastaista olla vastaamatta asiakkaiden yhteydenottoihin, mutta jokainen tavallaan! :)
- Äläs-ny
Luuletko kirjoitti:
Vai luulet sinä luulevasi luulevan luulijan sellaista luulevan :)
En minä luule, luin sen henkilön itse kirjoittamasta viestistä.
"uhraan elämästäni sen ajan minkä se vaatii ajamaan tämän puljun pois internetistä ja liikemaailmasta!" - 34215678rty
Äläs-ny kirjoitti:
En minä luule, luin sen henkilön itse kirjoittamasta viestistä.
"uhraan elämästäni sen ajan minkä se vaatii ajamaan tämän puljun pois internetistä ja liikemaailmasta!"Varokaa käumästä Itis-bikessä Itäkeskuksessa.Omistaja vetää hatusta mitä viitti tehdä ja mitä ei.
- rew34095
Äläs-ny kirjoitti:
Haha vai luulet sinä pystyväsi lopettamaan jonkin yrittäjän liiketoiminnan yhden pyörätilauksen perusteella.
Kuule siihen tarvitaan aika monta yritystoiminnasta johtuvaa rikostuomiota että yrittäjälle saa liiketoimintakiellon.
Kuluttajansuojalainsäädännön rikkominen edes tahallaan ei ole rikos. Se on vain lainvastaista ja seuraukset ovat mitättömät. Kuluttajansuojalaki velvoittaa sitä rikkoneen myyjän vain korvaamaan aiheuttamansa todellisen vahingon.
Kuluttajaneuvoja on vain neuvoja joka sovittelee asiaa kuluttajan ja myyjän välillä. Kuluttajariitalautakunta on astetta terävämpi taho, muttei sekään voi tehdä toistuville ongelmille yhtään mitään. Kuluttajariitalautakunta voi antaa vain suosituksia, joilla ei ole mitään velvoittavuutta myyjälle. Yleensä kuluttajaneuvoja ja kuluttajariitalautakunta ovat puolueellisia myyjän hyväksi.
Kuluttajan asema on todella huono, ei kannata ylläpitää harhaisia kuvitelmia mistään muusta.Itis-bike varokaa menemästä.
- kuluttaja
Aloittaja kenties ajattelee yrittäjän parasta. Palaute antaa mahdollisuuden kehittää asiakaspalvelua ja se mahdollistaa yrityksen toiminnan ja kasvun. Kritiikkiä pitää pystyä ottamaan vastaan ja olla yhteydessä suoraan asiakkaaseen. Vastaamattomuus puheluihin sekä sähköposteihin kertoo ongelmista. Pyöräkeskus ja Lahtinen voivat vain kiittää tästä konsultaatiosta.
- canno
Palvelu ei kertakaikkiaan toiminut. Ei vastausta s-postiin saatikka puheluihin. Välttäkää
- Pihla12345
Juu ei, tilaukseni ei onnistunut, ja kun sitä kyselin sekä sähköpostilla että puhelimella, ei vastausta minkäänlaista. Eli ihan hyvä että ei onnistunut.
- tietoajollain
Onkohan tää enää toiminnassa edes? 21.5 tilattu ja klarnan laskulla otin niin rahoja en sentään menettänyt..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu
Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)1169303- 432737
- 1522503
- 222029
Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?
Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais141776- 111570
Kyllä poisto toimii
Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa151527"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla111464- 71350
- 141326