Unelma nainen

marianne2222

Miehet..Kumpi näistä olisi se unelma, näin ulkonäöllisesti? ja miksi?
1) http://www.hymy.fi/kuvat-ja-videot/saija-ketola/

2) https://www.google.fi/search?q=google.com&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EgM2VZaqDsXOygPmwIDQCg&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1252&bih=578#tbm=isch&q=nainen&imgrc=7vd4vnOKb_mLOM%3A;sRxf8NtPTzx7nM;http%3A%2F%2Fim.mtv.fi%2Fimage%2F2711658%2Flandscape16_9%2F1024%2F576%2F4f80aa467a71f8a98d85d9d038fc9a11%2FyI%2F1615217.jpg;http%3A%2F%2Fwww.mtv.fi%2Flifestyle%2Fhyvinvointi%2Fartikkeli%2Fsaako-nainen-olla-pyorea-miehet-vastaavat%2F3313250;1024;576

7

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Molemmat-hyi

      Ei kumpikaan. Ensimmäinen vaikuttaa likaiselta lumpulta, ja käy hevos -parka sääliksi kun kuppaista toosaansa hankaa sen selkään. Toinen näyttää epätoivoiselta läskipunkerolta.

    • marianne2222

      hahah...olen alkuperäinen ja rupesi ihan naurattaa toi sun vastaus koska se oli just OSUVA :D :D :D oon itte ehken tuo epätoivoinen läskipunkero. :D aattelin vaa kumpi miehistä parempi laiha vai hieman pyöreämpi. en edes loukkaantunut, ihmettelen, iski nii sopivasti nuo sanas ja ne pitää paikkaansa! XD

      • Molemmat-hyi

        No eikö nyt vertailukohdaksi olis löytynyt jotain muuta kuin likainen viattomaan eläimeen sekaantuva lumppu ja epätoivoinen muka sexyyn johonkin ihmeen muotoilevaan alusasuun makkaransa tunkenut punkero? Eihän noita kahta voi verrata siksikään että toinen kekkuloi alasti ja toinen on kiristelty vaatteilla kasaan.

        Ja ihan kysymyksenä sulle, että miksi, oi miksi naiset jaksaa kysellä näitä kumpi parempi laiha vai lihava? Se kun nyt vaan on niin, että osa tykkää laihoista, osa lihavista, osa siltä väliltä olevista ja osalle ei niin mitään väliä. Ne jotka viehättyy laihoista ei mitä todennäköisimmin viehäty lihavista, ja ne jotka viehättyy lihavista ei mitä todennäköisimmin viehäty laihoista. Molemmille on omat ihailijansa, eikä yksikään nainen maailmassa voi miellyttää kaikkia miehiä, vaikka olisi kuinka kaunis, koska makuja on niin monia.


    • sokea

      En edes katsonut: Saija Ketola :)

      • tfhgvjb

        Ekassa linkissä sentään näkyy tissit ja pillu. Tokasta linkistä on vaikea muodostaa kokonaisuutta kun olennaisempia osia ei näy.


    • bmi

      Jälkimmäinen. Tosin saisi olla hieman pulleampi, mutta menisi noillakin mitoilla.

    • ythu665yuhcyu

      Ei kumpikaan, omaan makuun eka on liian luikku ja tokalla saisi olla isommat daisarit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe