Mikä hyvä nettideitti, jos tähtäimessä on seksikin

virtaa-ja-haluja-riittää

aikuisten kesken, kaiken muun höponän lisäksi tai pelkästään se ?

8

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hgfdkjhdfkj

      Normaali nettideitti. Jos rahkeet riittää, saa sieltä seksiäkin, myös ensitreffeillä. Oletan että olet mies ja haet naista? Naiset tuntuvat vierastavan pelkän seksin hakemista mutta kyllä sitäkin on saatavilla.

      • pelimies101

        Totta totta. Mutta olen silti kokenut seksitreffipalstalta löytyy helpommin. Siellä voi myös mennä helpommin suoraan asiaan. Ja tulee vähemmän suoria torjumisia. http://www.sexseuraa.com/ Kannattaa katsoa tuo, jos kiinnostaa enemmän.


    • Iskuri lienee edelleen ilmaisista palveluista se, joka on profiloitunut nimenomaan seksiseuran hakuun, mutta kuten edellinen kirjoittaja jo kommentoi niin eiköhän sitä voi hakea ihan samoilta palstoilta kuin muutakin seuraa.

    • oijjnj

      Sen verran on kokemusta. Teet suomi24 kuvallisen profiilin, kannattaa painottaa siihen ettet ole tositarkoituksella. Sit vaan rupeet kyselemään ja melko suoria ehdotuksia. Alkuun kannattaa kirjoittaa puuta heinää ja lopussa kyselet koeajoista. Yllättävän moni suostuu.
      Usein sanovat , että tottakait kiinnostaa herra oikeaa odotellessa. Huvittavinta tässä taktiikassa on se että ne naiset rakastuu ja huutelevat perään.

      • Hyihelkkari

        Vai on sinun mielestäsi huvittavaa puhua naisille puuta heinää ja johtaa heitä harhaan? Tuohan on ihan silkkaa hyväksikäyttöä.

        Kyllä minä seksisuhteen ymmärrän, ja sellaisia on itsellänikin ollut, mutta ikinä en ole tieten tahtoen valehdellut aikomuksistani, saati sitten jälkikäteen rehennellyt, jos joku onnettomuudekseen on minuun rakastunut.

        Olet pelkkä luuseri!


      • oijjni

        En todellakaan tarkottanut että pitää valehdella, vaan sitä että laittaa siihen avaukseen, mitä on puuhaillut tehnyt, jne. Se on vaan semmonen homma että just kun ehdottelee, pelkkää kivaa leikkiä ja antaa itsestään tunteettoman kuvan, niin nainen tulkitsee omalla oudolla tavallaan. Minulla on sitä asemaa, näköä ja rahaa mut liian usein, pelkiksi koeajoiksi sovitut tapaamiset on mennyt siihen että perästä kuuluu.
        Viimes kirjoitin näin ja toimii. Hei. Muutaman kerran olen vieraillut mainoksessasi ja niin vaan kävi että nyt tuli tarve tulla esiin. Johtuskohan se keväästä vai sinusta?
        Se olis työviikko kohta puolessa, äkkiähän tämä tulee mut olisko sulla viikonloppuna joutilasta aikaa.
        Mietin vaan että kiinnostasko sinua lähteä ulos tai olisko mahdollisuus muihin touhuihi;)
        Nainen vastasi ja oli kiinostunut siitä muusta. Muutaman lisä viestin jälkeen pääsin yökylään.


      • nnnnnnjkkkhv

        Se on helppoa kun sen osaa. Ja taas yksi todiste siitä että naiset rakastuvat niihin joita eivät voi saada.


    • Tietääks-joku

      onko toi Match minkälainen mesta ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6063
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2556
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2063
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1817
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1621
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1418
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1327
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1213
    Aihe