Olenko kohtuuton

mamma72

Ei ole tapana ruikuttaa täällä, mutta tää asia vaivaa. Olen yksinhuoltaja ja lapseni ovat lähes aikuisia (18 ja 17) Miehelläni taas kolme alle 15 vuotiasta lasta.(tyttö 13, poika 11 ja tyttö 9) Eli minä olen kokenut sen mitä mieheni käy läpi eli ei ole tämä asia ymmärtämättömyydestä kiinni. Mieheni ei ole oikein vissiin tottunut olemaan lastensa kanssa, kun hän pisti niin sanotusti liinat kiinni ja ettei voi lasta hetkeksikään jättää(edes kaupassa käynnin ajaksi) kauppa n. 2 km päässä ja poika 11v, joka siis nykyään asuu isällään.Vähän aikaa sitten ei voitu ees nähdä kun poika on hänellä. Lapset ovat kuitenkin tavanneet minut ja pitävät minusta, eli siinä ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Mieheni ei raahdi pyytää että poika olisi joka toinen vkl äidillään kun häntä säälittää se poika ja siksi siis poika saa määrätä täysin milloin hän on äidillä(ei ole äidillään oikeastaan koskaan) ja pelaa eri nettipelejä koko illan ja saa myös itse määrätä milloin käy nukkumaan eli joskus n. puol 11 illalla. Olen sanonut että olisi kohtuullista jos hän sopisi eksänsä kanssa lasten vuorottelusta. Hän asuu poikansa kanssa yksiössä eli en voi koskaan edes olla siellä yötä, koska lapselle ei ole huonetta. Eikä hän suostu tuomaan poikaansa luokseni kylään, asun kuitenkin omakotitalossa, koska poika varmasti järkyttyy tai jotain. Ei ole kuulemma kypsä vierailemaan luonani.(siis edelleen on tavannut ja pitänyt minusta) Itse olen lapseni opettanut pienestä pitäen tutustumaan vieraisiin ihmisiin ja ikinä ei ole ongelmia ollut. Edellinen miesystävänikin tutustui lapsiini varmaan juuri kun ne oli tuota ikäluokkaa ja lapseni suhtautui asiaan hyvin. Eikä ne traumoja saaneet vaikka sitten hänestä erosin. Omien lasten kanssa olen vaan aina puhunut ihan kaikesta ,voi siis johtua siitä. En tiedä olenko oikeasti kohtuuton kun toivoisin, en siis vaadi, häneltä että järjestäisi meille omaa aikaa ja sitten tietenkin myös aikaa lasten kaa, niin että minäkin olen mukana. Aikaa hänellä on ollut kyllä lastensa kanssa. Mutta en ymmärrä sitä miten jotkut eivät osaa organisoida, koska se on mahdollista, niin että on mieheni ja lapset, me ja lapset sekä meidän parisuhde. Nimenomaan vielä tuossa järjestyksessä. On se onnistunut minultakin täysin ongelmitta, miksi se ei siis onnistu muilta? Tyhjän valittajat sit voi jättää kommentoimatta, kaipaan vaan tietoa kohtalotovereilta.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksi_vastaus

      Et ole kohtuuton. Nyt näyttää pahasti siltä, että miesystäväsi a) ei ole kyvykäs yksin kasvattamaan lasta b) haluaa pistää välit poikki kanssasi c) hänellä on ns. eronneen isän syndrooma eli tekee mitä vaan, jotta lapsen olisi muka parempi olla.

      Otahan puheeksi asia. Ei siinä muu auta. Parempi lopettaa seurustelu nyt, sillä lapsi tulee asumaan isänsä luona vuosia ja oletko sinä valmis odottamaan sitä päivää, kun hän mahdollisesti muuttaa pois kotoa. Ei ehkä kannata.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      250
      2045
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      82
      2006
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1683
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1511
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1171
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1150
    7. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      998
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      988
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      972
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      896
    Aihe