Onko kellään kokemusta Polar M400 akunkestosta ja ennen käytöönottoa tapahtuvan latauksen pituudesta? Paketista vasta kuorittu tuote oli alkuun parituntisen latauksessa, jonka jälkeen akun prosentti näytti 100. Mutta eipä mennyt kuin seuraavaan päivään ja herjasi jo että varaus vähissä, lataa akku. Sykevyö oli käytössä vajaan tunnin ajan tuona aikana. Nyt tuntuu että illalla reilun tunnin latauksen jälkeen on aamulla enää 10 % jäljellä, ei kuulosta normaalilta?
Vastaukset 2
- makeeeeeeeh
noin 5 päivää kesti ensimmäinen jakso. treenausta n 7h jostai gps ollu päällä 5h 30min.
- PolarM400
Akun käyttöaika on jopa 8 tuntia käytettäessä GPS:ää ja sykesensoria. Latausaika 2h.
Pelkässä ajan näyttötilassa ja päivittäisen aktiivisuuden mittauksella käyttöaika on noin 30 päivää. Hinta 142€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1831799
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.113940Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo114840En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset209684- 135646
- 56631
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä21614Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51572- 38568