Hihat eri tyyliä kuin muu vartalo?

AK_K

Hei, olen aikuinen (30 ) mies ja suunnitelmissa on toteuttaa monivuotinen haave ja aloittaa tatuointien ottaminen ensi lokakuussa urheilukauteni päätyttyä. En halua jättää treenejä väliin ja minulla on kunnianhimoisia tavoitteita, joten sen vuoksi lykkään tuota lokakuulle. Sitä olen miettinyt, että näyttääkö hölmöltä, jos aloitan ottamalla polynesialaistyyppiset hihat molempiin käsiin ja sitten jatkan harrastusta ottamalla myöhemmin rintoihin, jalkoihin ja selkään merkityksellisempiä ja värikkäämpiä kuvia. Käytän lähes aina pitkiä housuja ja hihat olisivat käytännössä ainoat muualla kuin uimahallissa ja saunassa näkyvät kuvat. Hihoissa ei olisi siis muuta tarkoitusta kuin toimia komistuksena ja olla muistutus itselleni urheiluharjoittelemisen tärkeydestä. Tuollainen tyyli mietityttää minua esteettisesti ja näkyville paikoille otan mieluummin mustaharmaita kuvia, jotka eivät näytä liian levottomilta.

Näyttäisikö tällainen erityylien yhdisteleminen siis hölmöltä? Omat läheiseni suhtautuvat kannustavasti ja kannustavat toimimaan oman mieleni mukaan. Mietinkö asiaa ihan liikaa, kun uimahallissa ihmisiä katsoessa suuri osa tatskoista vaikuttaa olleen otettu yhtään ilman niiden toisiinsa sopivuutta miettimättä? Entä osaatteko suositella Helsinki-Espoo-akselilta tatuoijaa, joka tekisi mielellään polynesialaista tyyliä. Itselleni tulee yksi paikka mieleen, mutta mielelläni katsoisin eri vaihtoehtoja.

2

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20vtatuointeja

Aikamoinen päätös ottaa hihat täyteen ekaks tatuoinniks. Mut mitä tosta kysymyksesta tulee mieleen, nii ainaki ittellä jos on tollasta ongelmaa niin kysyn suoraan tatuoijalta. Ammattilaiset osaa varmasti kertoa, tuleeko näyttämään hyvältä vai eikö.. mut kuulostaa aika hyvältä ainaki itteni mielestä.

Ja tosiaan niinkuin sanoit, usein ihmiset ei mieti tatskojen yhteensopivuutta.. siitä ite näät miltä näyttää lopputulos.

• cvnv

Kauneus on katsojan silmässä.
      Eli tee kuten itse parhaaksi koet.

En itse koen eri tyylien sekoittamista pahana. Etenkin, kun niitä ei sekoiteta pienissä osissa sinne tänne.

Suosittelen noinkin isossa projektissa käyttämään yhtä tatuoijaa, jolle kerrot heti isommasta suunitelmasta. Näin tatuoija osaa suunnitella kokonaisuuden ei vain sitä pientä plänttiä. Säästät näin myös rahallisesti.

Ota myös huomioon, että ne suositellut tatuoijat. Ne varsin yleiset etenkin pk-seudulla osaavat kyllä teknisesti suorittaa, mutta liiankin monella taiteellinen silmä ei hahmota isoja kokonaisuuksia. Itsellä iso projekti työn alla ja käytin usean kuukauden oikean tekijän etsintään. Löysin en niin tunnetun, mutta täydellisen etenkin suurien kokonaisuuksien tekemiseen. Yhden kämmenen kokoisen tekeminen on hieman eri asia,kuin koko hihan toimivaksi saattaminen.
      Itse huomioin, että ne joilla on kokemusta graafisesta tekemisestä sekä graffiteista hahmottaa ison kokonaisuuden parhaiten.

Painotan vielä kaikille, että ottakaa tatuointi siltä, joka omaa haluamaanne tyyliä portfoliossaan. Se täydellistä realismia osaava ei ehkä ole täydellinen fantasiapläjäyksissä. Suomessa on liiaksi tapana tehdä kaikkea eikä keskitytä vain siihen omaan ydin alueeseen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      52
      3285
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      1003
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      880
    4. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      68
      790
    5. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      18
      787
    6. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      60
      724
    7. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      37
      646
    8. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      24
      646
    9. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      42
      600
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      4
      597
    Aihe