Tutustuin eilen yhden kaverini kautta yhteen komeaan jätkään. Me ei aluksi juteltu vaan otettiin pieniä ujoja katseita. No sitten illemmalla minulla oli kylmä joten sanoin, että menen pitseeriaan, koska siellä on lämmin ja sitten poika sanoi muille kavereilleen että" hei lähdetään sitten pitseeriaan" meillä alkoi juttu luistaa juttu hyvin ja laulettiin yhdessä auton takapenkillä lauluja ja naurettiin kun kumpikaan ei osannut sanoja :D välillä huomasin sivusilmällä että hänen kaveri tönäisi sitä kun oli tuijottanut minua jo jonkin aikaa. Ja se seursi mua minne ikinä meninki ja menin poikien mukaan kun ne kävi tupakalla ja käänsin selkäni sille ja se tuli heti sille puolelle minne olin kääntynyt. Voiko joku antaa ehdotuksia miten saisin sen jätkän itselleni ja onko hän edes kiinnostunut ?
Vastaukset 3
- nainen807
No on kiinnostunut! Nyt äkkiä tekemään asian eteen jotain, jos tyyppi ei ole tehnyt vielä mitään. Pyydä kahville tms.
- nainen807
Kiitos!:) no nythän kertoi että on parisuhteessa, mutta hänellä on tunteet sitä kohtaan menny kokonaan. Ja on ehdottanut tapaamista tälle päivää :)
- nainen807
Hän on selvästi kiinnostunut kun laittaa viestiä päivittäin ja oli pari vuotta nuoremmalta pikkuveljeltään kysynyt minun numeroa ( en tiedä mistä oli saanut) ja tuli juttelemaan. Aloitti juttelun jollain järkevällä kysymyksellä joka liittyi yhteen tapahtumaan mikä sattui\ tapahtui viime viikolla ja luulin, että häntä kiinnostaa vain se asia ja lopettaa juttelun, mutta me juteltiinkin kokopäivä ja nyt ollaan juteltu viikko. Hän on edelleen eroamassa tyttöystävästään koska hänellä ei ole tunteita mutta on silti huolissaan hänestä miten hän pärjää sitten kun ovat eronneet. Mies kehuu mun tyyliä ja haluaa kovasti nähdä minut taas( näemme huomenna) eli on ilmeisesti kiinnostunut?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei201334Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331231- 641220
- 1081205
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671039- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 83843
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50676- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087608Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123582- 52554
- 60544