mistä tiedän onko mies kiinnostunut minusta?

minnihiirietsiimiestä

Tutustuin eilen yhden kaverini kautta yhteen komeaan jätkään. Me ei aluksi juteltu vaan otettiin pieniä ujoja katseita. No sitten illemmalla minulla oli kylmä joten sanoin, että menen pitseeriaan, koska siellä on lämmin ja sitten poika sanoi muille kavereilleen että" hei lähdetään sitten pitseeriaan" meillä alkoi juttu luistaa juttu hyvin ja laulettiin yhdessä auton takapenkillä lauluja ja naurettiin kun kumpikaan ei osannut sanoja :D välillä huomasin sivusilmällä että hänen kaveri tönäisi sitä kun oli tuijottanut minua jo jonkin aikaa. Ja se seursi mua minne ikinä meninki ja menin poikien mukaan kun ne kävi tupakalla ja käänsin selkäni sille ja se tuli heti sille puolelle minne olin kääntynyt. Voiko joku antaa ehdotuksia miten saisin sen jätkän itselleni ja onko hän edes kiinnostunut ?

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen807

      No on kiinnostunut! Nyt äkkiä tekemään asian eteen jotain, jos tyyppi ei ole tehnyt vielä mitään. Pyydä kahville tms.

      • nainen807

        Kiitos!:) no nythän kertoi että on parisuhteessa, mutta hänellä on tunteet sitä kohtaan menny kokonaan. Ja on ehdottanut tapaamista tälle päivää :)


      • nainen807

        Hän on selvästi kiinnostunut kun laittaa viestiä päivittäin ja oli pari vuotta nuoremmalta pikkuveljeltään kysynyt minun numeroa ( en tiedä mistä oli saanut) ja tuli juttelemaan. Aloitti juttelun jollain järkevällä kysymyksellä joka liittyi yhteen tapahtumaan mikä sattui\ tapahtui viime viikolla ja luulin, että häntä kiinnostaa vain se asia ja lopettaa juttelun, mutta me juteltiinkin kokopäivä ja nyt ollaan juteltu viikko. Hän on edelleen eroamassa tyttöystävästään koska hänellä ei ole tunteita mutta on silti huolissaan hänestä miten hän pärjää sitten kun ovat eronneet. Mies kehuu mun tyyliä ja haluaa kovasti nähdä minut taas( näemme huomenna) eli on ilmeisesti kiinnostunut?:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      149
      10852
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      209
      2890
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1898
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1696
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1546
    Aihe