Päätin tänään asentaa Tinderin ja olla suht kriittinen Kyllä- nappi vaikka kaverini sanoivat, että kannattaa laittaa Kyllä 90% naisista. Jos tytöllä on herutuskuvia, paljon näkyviä tatuointeja, ankkailmeitä, kännäyskuvia, epäselvä kuva, ei miellyttänyt minua ulkoisesti tai ei muuten vain ei näytä mukavalta niin skippasin suosiolla. Useimmilta kävin läpi kaikki kuvat jotta saisin mahdollisimman realistisen kuvan henkilöstä. Tinderissä oli kyllä yllättävän paljon klooninaisia... tai siis samanlaiset poseeraukset, blondatut hiukset jne. joka oli minulla aika iso pettymys. Valitsin itsestäni monipuoliset kuvat missä näkyy kasvot ja kroppa hyvin (ei kuitenkaan paidatonta). Tein rehellisen kuvauksen itsestäni ja mielenkiintoni kohteista.
Nyt pari tuntia myöhemmin olen saanut kahdeksan mätsiä PK-seudulta. En ole ollut vielä yhteydessä kenenkään.
Tinderiä kokeilemassa
37
244
Vastaukset
- onnitteluja
Hyvä! Vaikuttaa siltä, että sulle on selvää mitä etsit ja se on tärkeää. Toivottavasti natsaa!
- uussinkku
En ole ollut sinkku moneen vuoteen ja "peli" on vielä aika pahasti hukassa. Millainen aloitus on hyvä? Ja ei, ätmien "anna pillua" ei sovi tyyliini ja en ole etsimässä yhden illan juttuja. Jos henkilöllä on jotain hauskoja / mielenkiintoisia kuvia niin niitä voisi varmaankin kommentoida?
- RPR
Normaali "moi, mitä kuuluu?" riittää. Ehkä kerran kaksi on käynyt niin ettei ole toiminut. Eräänä syynä se, että iskurepla on iskurepla ja ne ovat jo kuviesi perusteella sinusta kiinnostuneita.
- mandertits
Kommentoi jotain mitä kuvissa tai profiileissa on. Parempi niin kuin pelkkä mitä kuuluu. Erotut heti kommentilla.
Hyvä muuten että satsaat laatuun etkä määrään. - nnnnainen
Kannattaa tosiaan kysyä toisen kuvasta jotain. "Mitä kuuluu" -alotus on aika tylsä, eikä keskustelu jatku yleensä paria viestiä pidempään. Lisäksi kuvasta kysyminen osoittaa, että et olet tutustunut naisen profiiliin ja haluat avata keskustelun juuri hänen kanssaan.
- nnnnainen
nnnnainen kirjoitti:
Kannattaa tosiaan kysyä toisen kuvasta jotain. "Mitä kuuluu" -alotus on aika tylsä, eikä keskustelu jatku yleensä paria viestiä pidempään. Lisäksi kuvasta kysyminen osoittaa, että et olet tutustunut naisen profiiliin ja haluat avata keskustelun juuri hänen kanssaan.
Siis olet tutustunut, hups.
- RPR
nnnnainen kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa.
Olen aiemmin harrastanut tuota kuvan kommentointia, etenkin netin puolella, ja tokihan se on toiminut.
Mutta se vaatii hirveästi energiaa ja kekseliäisyyttä toteuttaa.
Samalla kun olen siirtynyt ns.luontaiseen naisten iskemiseen, päätin minimalisoida juttuja.
Joskus PUA-aikoina kun jopa opetin muille näitä temppuja, huomasin miten eräs kaveri heitti vain "moi"-avarin baarissa, se johti siihen että se sai naisen.
Sitten luin jostain tutkimuksen, että nettideiteillä paras vastausprosentti on ollut tuolla "hei, hei mitä kuuluu"-avauksella.
No, mitä olen tehnyt, on että olen käyttänyt sitä, niin tinderissä kuin hot or notissa ja lähes aina on tullut vastaus, tyyliin 8/10! Ja on johtanut numeroiden vaihtoon, tapaamisen sopimisiin jne.
Oikea ongelma on:mitä sanoa SEURAAVAKSI. - nnnnainen
RPR kirjoitti:
Ei muuten pidä paikkaansa.
Olen aiemmin harrastanut tuota kuvan kommentointia, etenkin netin puolella, ja tokihan se on toiminut.
Mutta se vaatii hirveästi energiaa ja kekseliäisyyttä toteuttaa.
Samalla kun olen siirtynyt ns.luontaiseen naisten iskemiseen, päätin minimalisoida juttuja.
Joskus PUA-aikoina kun jopa opetin muille näitä temppuja, huomasin miten eräs kaveri heitti vain "moi"-avarin baarissa, se johti siihen että se sai naisen.
Sitten luin jostain tutkimuksen, että nettideiteillä paras vastausprosentti on ollut tuolla "hei, hei mitä kuuluu"-avauksella.
No, mitä olen tehnyt, on että olen käyttänyt sitä, niin tinderissä kuin hot or notissa ja lähes aina on tullut vastaus, tyyliin 8/10! Ja on johtanut numeroiden vaihtoon, tapaamisen sopimisiin jne.
Oikea ongelma on:mitä sanoa SEURAAVAKSI.No oma neuvoni perustui vaan siihen, millaisiin aloituksiin vastaan yleensä itse ja mistä tiedän kavereideni tykkäävän. Itse en jaksa käydä samaa "mitä kuuluu? ihan jees, mitäs sulle?" -keskustelua enää nykyään tinderissä. Lisäksi keskustelun jatkaminen on minun mielestä helpompaa kun siitä kuvasta on saatu aihe... esim. minulta kysellään usein reissukuvista, ja siitä on helppo sitten alkaa jutella aiemmista reissuista ja minne haluaisi tulevaisuudessa matkustaa, ehkä jopa yhdessä jos hyvin menee,
Baarissa taas tykkään nimenomaan siitä, että miehet lähestyy ihan perus tervehtimällä. Iskurepla pitää osata heittää todella hyvin ja luontevasti, jotta siitä ei synny liian ennaltasuunniteltu vaikutelma (jos mies on päättänyt jo kotona minkä replan heittää ei itselle tule kovin erityinen olo). Pahinta on, kun harjoiteltu repla menee selvästi metsään, esim kommentoidaan silmienväriä väärin kun ei jännitykseltä ole uskallettu ylläpitää katsekontaktia yli 0,5 sekuntia ("sinulla on kauneimmat siniset silmät mitä oon koskaan nähnyt" "kiva, ne on kyllä vihreet mutta muuten nätisti sanottu").
- yllätyin
Huomasin muuten että tinderissä on järkyttävän hyvännäköisiä nuoria naisia verrattuna esim suomi24 treffeihin jossa niitä ei ole kuin muutama.
Johtuu varmaan siitä että tinder on hyväksyttävämpää ja mainstreamimpaa kuin perinteellinen nettideitti näille naisille?- fjakfölakfö
Huhujen mukaan Tinder tekee feikkiprofiileja malleista houkutellakseen miehiä Tinderiin...
- RPR
fjakfölakfö kirjoitti:
Huhujen mukaan Tinder tekee feikkiprofiileja malleista houkutellakseen miehiä Tinderiin...
Totta. Siellä on näitä englannin kielisiä nimiä omaavia, mallitason naisia joiden kanssa tulee aina matchit, mutta jotka ei sano mitään vaan pian katoavat.
Muuten taas niitä parhaimman näköisiä on melkoisen vaikea saada, sillä valtaosa on muutenkin hakemassa sieltä vain todistetta markkina-arvostaan.
Vakavaan seuranhakuun suosittlen näistä nettideittejä, tuo on nyt on tuollaista hömppää.
- hcätmi
En saa Tinderissä yhtään mätsiä :(
- miettikääloppuunasti
No millaiset kuvat oikein laitoit itsestäsi? Mitä sulla on tekstinä?
Nämä on ihan yksinkertaisia juttuja, mutta kuvassa pitää siis näyttää hyvältä. Siisti ja puhdas (rasvainen liuhuletti, keltaiset harvahampaat, vääränkokoiset ja likaiset vaatteet). Mitä kuvissa näkyy muuta? Hämärä huone täynnä tupakintumppeja ja kaljatölkkejä, paskainen keittiö, pyykinkuivausteline jne. Eihän tämä nyt Vittu niin vaikeaa ole! Jos et ole hyvännäköinen, mieti kuvakulmia, kuvausetäisyyttä, valoa, värejä (koko mustat vaatteet ei näytä koskaan hyvältä). Ja monta kuvaa on parempi kuin yksi kuva. Tilannekuvat on parempia kuin läjä selfieitä.
Ja se teksti, se on myyntipuhe. Lyhyt ja hauska kuvaus susta itsestäsi. Vältä sitä "olen 32 - vuotias mies Lohjalta. Tykkään koirista ja mopoista." Tollasella peruslurituksella ei herätetä kenenkään kiinnostusta.
Ja entäs sitten kun tulee mätsi? Kenties treffit? Oletko valmis siihen? - hcätmi
miettikääloppuunasti kirjoitti:
No millaiset kuvat oikein laitoit itsestäsi? Mitä sulla on tekstinä?
Nämä on ihan yksinkertaisia juttuja, mutta kuvassa pitää siis näyttää hyvältä. Siisti ja puhdas (rasvainen liuhuletti, keltaiset harvahampaat, vääränkokoiset ja likaiset vaatteet). Mitä kuvissa näkyy muuta? Hämärä huone täynnä tupakintumppeja ja kaljatölkkejä, paskainen keittiö, pyykinkuivausteline jne. Eihän tämä nyt Vittu niin vaikeaa ole! Jos et ole hyvännäköinen, mieti kuvakulmia, kuvausetäisyyttä, valoa, värejä (koko mustat vaatteet ei näytä koskaan hyvältä). Ja monta kuvaa on parempi kuin yksi kuva. Tilannekuvat on parempia kuin läjä selfieitä.
Ja se teksti, se on myyntipuhe. Lyhyt ja hauska kuvaus susta itsestäsi. Vältä sitä "olen 32 - vuotias mies Lohjalta. Tykkään koirista ja mopoista." Tollasella peruslurituksella ei herätetä kenenkään kiinnostusta.
Ja entäs sitten kun tulee mätsi? Kenties treffit? Oletko valmis siihen?Jos on kauttaaltaan ruma niin eipä ne kuvakulmat pysty pelastamaan tilannetta ja viimeistään tapaamistilanteessa selviää oikea ulkonäköni :( edes rumille naisille Tinderissä en kelpaa
- ohjaajatar
hcätmi kirjoitti:
Jos on kauttaaltaan ruma niin eipä ne kuvakulmat pysty pelastamaan tilannetta ja viimeistään tapaamistilanteessa selviää oikea ulkonäköni :( edes rumille naisille Tinderissä en kelpaa
Miksi te palikat etsitte aina seuraa ihan vääristä paikoista ja väärällä tapaa. Jos ei ole ulkonäköä, niin ei kannata käyttää sellaisia seuranhakupalveluita, jotka perustuu ulkonäköön (tinder, nettitreffit...). Kenties joku harrastus tai työ jonka kautta tutustuu naisiin muulla tavoin. Netin fiksut keskustelupalstat, festarit, keikat, urheilutapahtumat, pelitapahtumat... joku, missä luonteesta pääsee esiin.
- hcätmi
ohjaajatar kirjoitti:
Miksi te palikat etsitte aina seuraa ihan vääristä paikoista ja väärällä tapaa. Jos ei ole ulkonäköä, niin ei kannata käyttää sellaisia seuranhakupalveluita, jotka perustuu ulkonäköön (tinder, nettitreffit...). Kenties joku harrastus tai työ jonka kautta tutustuu naisiin muulla tavoin. Netin fiksut keskustelupalstat, festarit, keikat, urheilutapahtumat, pelitapahtumat... joku, missä luonteesta pääsee esiin.
En kelpaa kenellekään, jos olen alle 180cm
- tajunnanvirta
hcätmi kirjoitti:
Mä seurustelen nyt 168 senttisen miehen kanssa ja olen itse 169 cm. Selitä tämä.
Ei se pituus sun ongelma ole vaan ihan joku muu, mitä et ole itsellesi pystynyt myöntämään. hcätmi kirjoitti:
Mä deittailen miestä, joka on ehkä just ja just 170 cm. Ei ole ongelma. Kuten edellinen kirjoitti, sun ongelma taitaa olla jossain muualla...
- hcätmi
ohjaajatar kirjoitti:
Entä jos on ruma ja edes persoona ei ole hyvä?
- näinsevaanonnyt85
hcätmi kirjoitti:
Sit se ongelma ei ole sun pituutesi.
- nnnnainen
hcätmi kirjoitti:
No sitten on asiat huonolla mallilla.
Miksi nainen haluaisi olla kanssasi? - HelkaFear
No sehän siinä juuri on kun kaikki yli 190cm miehet on niin suvaitsemattomia juntteja, että ne pelkäävät tälläistä 158cm/130kg itsenäistä vahvaa naista, eikä voi hyväksyä häntä ja hänen useita entisiä kumppaneitaan.
- hcätmi
nnnnainen kirjoitti:
No sitten on asiat huonolla mallilla.
Miksi nainen haluaisi olla kanssasi?Koska olen kiltti ja mukava mies
- nnnnainen
hcätmi kirjoitti:
Koska olen kiltti ja mukava mies
Ja minkälainen on mielestäsi kiltti ja mukava mies? Miten nämä piirteet välittyvät olemuksestasi?
- hcätmi
nnnnainen kirjoitti:
Ja minkälainen on mielestäsi kiltti ja mukava mies? Miten nämä piirteet välittyvät olemuksestasi?
En hakkaa tai petä naisia
- nnnnainen
hcätmi kirjoitti:
Ok. Eli siis suorastaan poikkeuksellisen kiltti ja mukava. Ei jatkoon.
- ihmejeppe
hcätmi kirjoitti:
Olisko mitään persoonallisempaa? Suurin osa miehistä on tollasia. Miten ton pitäis tulla susta esiin esim. Tinderissä?
- eijärjenhiventä
hcätmi kirjoitti:
Miten sä voisitkaan hakata tai pettää naista? Sitä varten sulla pitäisi olla nainen.
- 101proshetero
Tinder. Se on homoille!
- DarkFear-
Perkele kun en taas pysty tänne omilla tunnuksilla kirjautumaan! Mutta nyt on niin tärkeä asia että on ihan pakko kirjoittaa kirjautumatta, vaikka mä yleensä en niin tee. Niin sitä mä vaan, että onko siellä Tinderissä paljon mustia homomiehiä? Mä kun olen itsekin totanoin homo ja suvaitsevainen EUROOPPALAINEN ja kannatan maahanmuuttoa, niin mulla on nyt täällä pylly valmiina ja kalju rasvattu Tummelilla. Niin kannattaako sitä nuoren miehen yksin siihen Tinderiin liittyä, vai ajatellaanko siitä pelkkää negatiivista?
- ryppis
Suurin virhe on innoissaan swaippailla ja kertä mätsejä, mutta jättää olematta yhteydessä. Eihän se ole tarkoitus.
- hfhshfhf
Voin samaistua tähän. Muistan kun kaveri ensin innoissaan kertoi tinderistä miten on niin ja niin paljon mätsejä ja sitten kysyin että montako olet tavannut tinderin kautta niin sanoi että "no en vielä yhtään mutta..." :D Ei antanut kovin hyvää kuvaa asiasta jos koko jutun idea on vain testailla markkina-arvoa eikä tutustua ihmisiin livenä..
- uussinkku
Mätsejä on tullut aika paljonkin, mutta aloitusviestin kirjoittaminen on vaikeaa sellaiselle ihmiselle jolla ei ole ollenkaan kuvausta ja kuvat ovat tylsiä selfiekuvia. Kolmelle laitoin viestiä joista kaksi vastasi. Näistä toinen vaikuttaa erittäin lupaavalta :)
- bilepimpsa_jenna96
En ole tinderissä etsimässä miestä, vaan pitämässä vain hauskaa kavereiden kanssa.
- yyyu
Mulla on samanlaisia kokemuksia kuin ap lla, tuntuu että melkein jokaise kohdalla tulee osuma. Itse en ole hyväsynyt kuvia joissa on ns tissit tiskissä ja joka kuvasssa posket lommolla. Normaali ilmeisiä hyvä kroppasia naisia olen kelpuuttanut. Itse olen 34 ja sen olen huomannut, että nuorien noin 21- 25 vuotiaden kohdalla tulee aina osuma ja heiltä tulee aloituksia. Ja mitä olen keskustellut osumien kanssa niin nuoret hakee yllättäen miestä perheen perustamisee ja n kolmekymppiset vain katselevat ja hakevat treffiseuraa.
- ReipasMies1
Moni tässä luulee että nykyteknologia jotenkin antaa anteeksi sen että nimenomaan miehen naama tulee olla riittävän komea jotta pelkkä "moi" riittää romanttisessa mielessä naisen kanssa tutustumisen aloittamiseen.
Heh, kuten huvittavasti Aamupojat kertoivat Irc-galleria-laulussaan, tälläiset Tinderit ja vastaavat ovat loistavaa itsepetosta mikäli ei vastaavan tasoisia naisia scoraa ihan luonnossa, omalla naamalla, omalla supliikilla ja omalla energialla. Siellähän on suurin osa naisista varattuja, katoaa vessaan, tai ovat pitämässä vain hauskaa bestiksensä kanssa. Sike.
Ja vastaavasti oletan (en pyöri missään deiteissä) että nykynuoretsuominaisetkaan nutturoineen ja silmälaiseineen kovin kovaa tasoa voine pitää vaikka se kahvakuula ja fitness olisikin bailaamisen ohella viikko-ohjelmassa. Viittaan idän suuntaan jos on rohkeutta ja näkemystä etsiä muutakin kuin sitä mätsiä nurkan takaa vuodesta toiseen.
Vauhtisokeus some-naisten kanssa tavismiehille tulenee nopeasti jos mätsejä ja klikkejä tuleekin vasemmalta ja oikealta mitä baari-iltana ei todellakaan ole tavallisesti tarjolla. Etenkin bile-naisia jotka vaan pitää hauskaa ja vähän miehiä sieltä täältä pidetään ympärillä jotta on suosio ja queen bee, nykyään markkinoilla sanoisin että on hyvin vähän naisia edes tarjolla yleisiin preferensseihin nähden miten niistä kunnollisen kumppanin voisi löytääkkään.
Ehkä Bulgariassa Tinder on vähemmän suosittu kun miehet vetää tenttua ja rötöstelevät, ehkä siellä naisia lyömätön kilttimies olisikin ytmi-tasoa noin luonteellisesti.- oiijjj
No en tiedä omasta komeudestan tai tekstistäni, minun ei ole tarvinnut avauksia tehdä. Minulla 4 kuvaa, 1 on naamasta, 1 töistäni ja loput harrastuksistani. Tekstissäni olen maininnut huumorilla höystäen, suunnan missä vaikutan, perhe toiveista ja koko nimeni. Ja olen vihjassut siitä että näytän vihreetä valoa ja avauksia en tee.
Moni on varmaan myös katsellut ja lukenut naamakirjasta ajatuksiani ja tietojani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1492489Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637