On tämä Suomikin

Ujoatm26v

Yksi saatanan persläpi maana kun ei täällä saa edes pillua, kaikki maksaa keskimäärin enemmän kuin missään muussa Euroopan maassa ja sääkin on ympärin vuoden varmaan ankeampi kuin missään muualla.

No kaikesta huolimatta äänestin Eduskuntavaaleissa Perussuomalaisia vaikka en usko että nekään ajaa millään tavalla parisuhde ja seksinsaantimarkkinoilla kaikkein heikoimmassa asemassa olevien miesten asemaa. Eipä mulla muuta tällä erää.

51

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinettämitenon

      Luuletko että politiikalla saat pillua. Naiset pitää persuja kannattavia miehiä keskimääräistä tyhmempinä, joten sitä ei ainakaan kannata ääneen mainita. Oletko itse ajatellut tehdä mitään pillun saamisen eteen vai jatkatko valtion, poliitikkojen, ulkomaalaisten, muiden miesten ja naisten syyttämistä?

    • Ujoatm26v

      Olen kyllä ajatellut mutta en konkreettisesti pysty koskaan tekemään mitään sen eteen että saisin pillua koska olen loveshy-tyyppiä ja olen kärsinyt koko nuoruuteni todella vakavasta sosiaalisten tilanteiden pelosta. Ei näihin ongelmiin valitettavasti mitkään pillerit, erilaiset terapiamuodot tai edes hypnoosi ole auttanut että mitä muka voisin enää tehdä jos en uskalla lähestyä naisia edes 3 promillen humalatilassa mennäkseni pyytämään pillua?

      • Ujoatm26v

        Niin ja ei minulla kyllä ole tapana julkisesti huudella poliittista suuntautumistani vaan enimmäkseen kyllä pidän sen omana tietonani paitsi jos selvästi tunnistan toisen samanhenkisen ihmisen.


      • psykologianopiskelija

        No sit toi täällä pillun huutelu ja näiden juttujen lukeminen vaan pahentaa sun tilannettasi. Oikeasti. Tämä palsta ei tee sun ujoudelle hyvää.
        Toi homma vaatii oikeasti kovaa työtä, aikaa ja hyvän terapeutin. Sen lisäksi sun asenteen pitää muuttua, niin että sun pitää oikeasti haluta ja uskoa muutokseen. Mut sä tarvitset siihen apua. Tämä palsta vie lopunkin pohjan siltä työltä mitä on jo tehty.
        Lääkkeet ei vie sun ujouttasi pois, niitä on aivan turha popsia. Vaadi omalta kunnaltasi hyvää terapiaa ja käy siellä oikeasti usein!
        Jätä tämä palsta! Nämä höpinät saa hyväuskoiset hölmö kuvittelemaan asioita ihan väärin. Tämä paikka ei ole hyväksi sulle.


      • Ujoatm26v
        psykologianopiskelija kirjoitti:

        No sit toi täällä pillun huutelu ja näiden juttujen lukeminen vaan pahentaa sun tilannettasi. Oikeasti. Tämä palsta ei tee sun ujoudelle hyvää.
        Toi homma vaatii oikeasti kovaa työtä, aikaa ja hyvän terapeutin. Sen lisäksi sun asenteen pitää muuttua, niin että sun pitää oikeasti haluta ja uskoa muutokseen. Mut sä tarvitset siihen apua. Tämä palsta vie lopunkin pohjan siltä työltä mitä on jo tehty.
        Lääkkeet ei vie sun ujouttasi pois, niitä on aivan turha popsia. Vaadi omalta kunnaltasi hyvää terapiaa ja käy siellä oikeasti usein!
        Jätä tämä palsta! Nämä höpinät saa hyväuskoiset hölmö kuvittelemaan asioita ihan väärin. Tämä paikka ei ole hyväksi sulle.

        Valitettavasti en vain enää jaksa uskoa mihinkään terapian tuomaan apuun vaan pidän psykoterapeutteja/psykologeja ynnä muita tuolla alalla olevia ihan höpö höpö ammattikuntana.


      • Ujoatm26v
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Valitettavasti en vain enää jaksa uskoa mihinkään terapian tuomaan apuun vaan pidän psykoterapeutteja/psykologeja ynnä muita tuolla alalla olevia ihan höpö höpö ammattikuntana.

        Ja syystäkin kun ensin uskoin muutokseen ja olin terapiassa täysillä mukana mutta turhaan.


      • Muuttunut
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Ja syystäkin kun ensin uskoin muutokseen ja olin terapiassa täysillä mukana mutta turhaan.

        Kärsivällisyys taisi loppu kesken!! Kenenkään ihmisen lapsuus ei ole ollut täydellinen, joten useimmilla ihmisillä on erilaisia asioita työstettävänä. Ihmisen pitäisi ymmärtää elämä kasvumatkana, joka jatkuu läpi elämän.

        Voit jäädä siihen missä olet ja tulla vuosi vuodelta katkerammaksi tai sitten voit lähteä hakemaan apua ongelmiin. Kirjastosta saa henkisen kasvun kirjoja, jotka auttavat ymmärtämään omia psykologisia juuria ja miten ihminen rakentuu. Niistä saa myös apuvälineitä muutokseen. Nykyään on tarjolla monenlaisia tehokkaita kehoterapia muotoja, joista moni saa apua.. nettiin vaan hakusana, niin kyllä kaikenlaista löytyy.

        Itse olen kasvanut isossa perheessä. En muista koskaan olleeni vanhempieni sylissä, enkä tullut kohdatuksi kuten olisin tarvinnut. Olin näkymätön ja helppo lapsi. Se oli ainoa tapa selvityä ja olla olemassa siinä ympäristössä.

        Lähdin jo nuorena etsimään vastauksia omiin ongelmiin, muun muassa siihen miksi minulla on huono itsetunto, en osaa olla oma itseni, koen ettei minua hyväksytä, en osaa pitää puolia, en osaa laittaa rajoja muille.. jne.

        Minulla tuli ja meni parisuhteita. En osannut rakastaa. En osannut päästää lähelle. En pystynyt luottamaan. Tunsin jatkuvaa uhkaa ja pelkoa. Suhteeni olivat täynnä draamaa.

        Luin paljon henkisen kasvun kirjoja. Kävin hetken psykologilla, josta ei mielestäni ollut mitään apua. Kokeilin monia vaihtoehto hoitoja, joista oli apua eri määrin. Kävin läpi yhden helvetillisen vaikean kasvukriisin, joka kesti vuoden ja muutti minua todella paljon.

        Nyt olen 39 vuotias. Pitkän tien olen kulkenut ja paljon olen käynyt kasvussani eteenpäin. Olen tehnyt todella paljon työtä muutokseni eteen. Parin viimeisen vuoden aikana on tullut myös meditaatio mukaan. Olen todella onnellinen siitä missä olen nyt! Minulla on onnellinen ja hyvä parisuhde, joka on kestänyt jo 8 vuotta. Olen tullut rauhalliseksi ja tasapainoiseksi. Minusta on tullut hyvin empaattinen. Parisuhde taidot kehittyneet huimasti.

        Sinäkin olet 13 vuoden päästä 39 vuotias! On sinusta täysin kiinni, että miten käytät tuon ajan. Voit olla samassa pisteessä kuin nyt ja rajusti katkerampi ja kyynisempi. Tai sitten voit olla täysin erilaisessa elämässä kuin nyt olet. valinta on sinun! Aika kuluu joka tapauksessa. Sinä päätät mitä teet tuolla ajalla :)


      • juurikinnoin
        Muuttunut kirjoitti:

        Kärsivällisyys taisi loppu kesken!! Kenenkään ihmisen lapsuus ei ole ollut täydellinen, joten useimmilla ihmisillä on erilaisia asioita työstettävänä. Ihmisen pitäisi ymmärtää elämä kasvumatkana, joka jatkuu läpi elämän.

        Voit jäädä siihen missä olet ja tulla vuosi vuodelta katkerammaksi tai sitten voit lähteä hakemaan apua ongelmiin. Kirjastosta saa henkisen kasvun kirjoja, jotka auttavat ymmärtämään omia psykologisia juuria ja miten ihminen rakentuu. Niistä saa myös apuvälineitä muutokseen. Nykyään on tarjolla monenlaisia tehokkaita kehoterapia muotoja, joista moni saa apua.. nettiin vaan hakusana, niin kyllä kaikenlaista löytyy.

        Itse olen kasvanut isossa perheessä. En muista koskaan olleeni vanhempieni sylissä, enkä tullut kohdatuksi kuten olisin tarvinnut. Olin näkymätön ja helppo lapsi. Se oli ainoa tapa selvityä ja olla olemassa siinä ympäristössä.

        Lähdin jo nuorena etsimään vastauksia omiin ongelmiin, muun muassa siihen miksi minulla on huono itsetunto, en osaa olla oma itseni, koen ettei minua hyväksytä, en osaa pitää puolia, en osaa laittaa rajoja muille.. jne.

        Minulla tuli ja meni parisuhteita. En osannut rakastaa. En osannut päästää lähelle. En pystynyt luottamaan. Tunsin jatkuvaa uhkaa ja pelkoa. Suhteeni olivat täynnä draamaa.

        Luin paljon henkisen kasvun kirjoja. Kävin hetken psykologilla, josta ei mielestäni ollut mitään apua. Kokeilin monia vaihtoehto hoitoja, joista oli apua eri määrin. Kävin läpi yhden helvetillisen vaikean kasvukriisin, joka kesti vuoden ja muutti minua todella paljon.

        Nyt olen 39 vuotias. Pitkän tien olen kulkenut ja paljon olen käynyt kasvussani eteenpäin. Olen tehnyt todella paljon työtä muutokseni eteen. Parin viimeisen vuoden aikana on tullut myös meditaatio mukaan. Olen todella onnellinen siitä missä olen nyt! Minulla on onnellinen ja hyvä parisuhde, joka on kestänyt jo 8 vuotta. Olen tullut rauhalliseksi ja tasapainoiseksi. Minusta on tullut hyvin empaattinen. Parisuhde taidot kehittyneet huimasti.

        Sinäkin olet 13 vuoden päästä 39 vuotias! On sinusta täysin kiinni, että miten käytät tuon ajan. Voit olla samassa pisteessä kuin nyt ja rajusti katkerampi ja kyynisempi. Tai sitten voit olla täysin erilaisessa elämässä kuin nyt olet. valinta on sinun! Aika kuluu joka tapauksessa. Sinä päätät mitä teet tuolla ajalla :)

        Ihan kuin mun elämästäni!
        Itse kanssa kävin muutosprosessin läpi ja sen jälkeen terapeutin kanssa juttelemassa. Pitää vaan uskaltaa heittäytyä elämään. Tämä ohje ei aloittaja auta, vaan todellakin intensiivinen terapia ja rentoutuminen. Keinoja löytyy jos on oikeasti halua.


      • niinsiinäkävikin
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Ja syystäkin kun ensin uskoin muutokseen ja olin terapiassa täysillä mukana mutta turhaan.

        Terapiasi keskeytyi kun pyysit terapeutiltasi pillua,ja sepä ei pitänyt siitä:D


    • Niin tämän palstan miehistä sitä kaikki äänestävätkin just vain niitä persujuntteja, eikä koskaan ketään suvaitsevaisia ehdokkaita ja vasemmistolaisempaa puoluetta. Sitä kun palstan miehet pitävät kaikki maahanmuuttoa ja monikulttuurisuutta niin hirveänä uhkana ja syyttävät vaan turhaan kaikesta sitä omaa naisettomuuttaan.

      • sinnekuulut

        Mene Paiholaan.


      • 8181

        Vain idiootti äänestää vasemmistolaista. No, ei persuakaan terve äänestä.


      • Näkökulmaa

        Suvaitsevaisuuspropaganda on vapaamuurarien keksimä ja levittämä,omistamansa median avustuksella.Saatanallista propagandaa johon idiootit lankeavat.


    • Ujoatm26v

      No mutta mitä se sua liikuttaa mitä puoluetta minä äänestän? Minullekkin on aivan sama vaikka äänestät vasemmistopuolueita joten luulis olevan myös toisinpäin.

      • vasemmistoradikaali

        Me suvaitsevaiset ei suvaita teitä suvaitsemattomia, että tiedä sä vaan se!!!


      • En mä kyllä sanonut mielestäni tossa mitään siitä, ettenkö hyväksyisi sun äänestystäsi. Mutta totesin nyt vaan sen, että mitä puoluetta ne tämän palstan miehet oikein aina äänestävät ja minkälaisia aatteita he kannattavat.


    • funaswtf

      Ei ujot saakaan mitään. Naisia pelkääviä nössöjä koko maa täynnä ja kyllähän naisetkin ovat muunmaalaisiin verrattuna aika jääpuikkoja. Viinan avulla joskus jotkut suomalaiset onnistuvat lisääntymään.

      • mythbuster

        Viimeinenkin oljenkorsi eli viinan avulla lisääntyminen tai edes tutustuminen on tehty naisten taholta nykyään lähes mahdottomaksi. Jos naiset juovat jossain yleisellä paikalla, niin silloin he eivät etsi mitään. Jos he eivät juo, niin kaikki muut ovat juoppoja heidän silmissään. Enimmäkseen he ovat tietysti niin hienoja ihmisiä että juovat vain lasin kuohuvaa jonkin gallerian avajaisissa. Miehen tehtäväksi jää voittaa pelkonsa selvin päin.


    • mies34-hesa

      Menkää maksulliselle niin se ujous karisee. Itsekkin joskus tein niin ja nyt mulla on oma vaimo.

      • Ujoatm26v

        Entäs jos on niin toivottoman ujo ettei uskalla mennä edes maksulliselle kun pelkää että mikä kaikki siinäkin voi mennä pieleen.


      • mies34-hesa
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Entäs jos on niin toivottoman ujo ettei uskalla mennä edes maksulliselle kun pelkää että mikä kaikki siinäkin voi mennä pieleen.

        No sitten sun ei kannata valittaa eikä kirjoitella tästä aiheesta. Tyydy kohtaloosi.


      • Ujoatm26v kirjoitti:

        Entäs jos on niin toivottoman ujo ettei uskalla mennä edes maksulliselle kun pelkää että mikä kaikki siinäkin voi mennä pieleen.

        No miten sä sit hoitaisit sen pillunsaantitilanteen jos et uskalla maksullisiinkaan?
        Ole itsellesi rehellinen. Pystyisitkö ujoudeltasi harrastamaan seksiä naisen kanssa jos nyt tulisi tilanne yllättäen? Ei se toimitus eroa maksullisen ja maksuttoman välillä mitenkään.
        Maksullisen naisen kanssa voi sopia että etenette hitaasti. Ekalla kerralla vaikka vaan makoilette vierekkäin vaatteet päällä. Ja siitä sitten joka kerta vähän lisää oman fiiliksen mukaan. Tuota samaa ei välttämättä pääse maksuttoman naisen kanssa harjoittelemaan. Ja maksullinen ymmärtääkin paremmin kun on takuulla nähnyt vastaavia tilanteita ennenkin. Hintakin on varmaan edullisempi jos ei alkuun tapahdu mitään.
        Täältä palstalta ei taida sulle apua asiaan löytyä.


      • niinvoisitte
        pimppaloora kirjoitti:

        No miten sä sit hoitaisit sen pillunsaantitilanteen jos et uskalla maksullisiinkaan?
        Ole itsellesi rehellinen. Pystyisitkö ujoudeltasi harrastamaan seksiä naisen kanssa jos nyt tulisi tilanne yllättäen? Ei se toimitus eroa maksullisen ja maksuttoman välillä mitenkään.
        Maksullisen naisen kanssa voi sopia että etenette hitaasti. Ekalla kerralla vaikka vaan makoilette vierekkäin vaatteet päällä. Ja siitä sitten joka kerta vähän lisää oman fiiliksen mukaan. Tuota samaa ei välttämättä pääse maksuttoman naisen kanssa harjoittelemaan. Ja maksullinen ymmärtääkin paremmin kun on takuulla nähnyt vastaavia tilanteita ennenkin. Hintakin on varmaan edullisempi jos ei alkuun tapahdu mitään.
        Täältä palstalta ei taida sulle apua asiaan löytyä.

        hehheh tai voisitte makoilla vierekkäin sukelluspuvut yllänne:ddd


    • eipersutvoiparittaa

      Tekopilluhan se sun ratkaisu olis, kun kerran pelkkää pillua olet vailla. Sinähän et hae ihmissuhdetta, seurustelusuhdetta, rakkaussuhdetta tai tyttöystävää, ainoastaan pillua. Et sinä silloin tarvitse sitä kokonaista ihmistä siihen, tekopillu riittäisi varsin hyvin.

      Miksi et käy seksikaupasta ostamassa sellaista (tai tilaa netistä, jos et uskalla kaupassa käydä)? Ei ne nyt niin sairaan kalliita voi olla, ettet sellaista työttömyyskorvauksellakin irti saisi. Sitäpaitsi, jotkut ovat kehuneet niitä luomua paremmiksikin.

      (Ps. Ei persutkaan voi ihmiskauppiaiksi ruveta, ja pakottaa jotain tyttöä sun seksiorjaksi.)

      • Ujoatm26v

        No minäpä kerron salaisuuden, minulla on jo sellainen (tekopillu) mutta ei se mitään yksinäisyyteen ja naisen kaipuuseen auta. Haluan saada naisilta myös vähän läheisyyttä ja myötätuntoa pillun lisäksi. Voi olla että vaikutan ihan moukalta kun sanon suoraan yhtään kiertelemättä että haluan pillua mutta minulla ei ole tapana kierrellä asioissa.


      • edellinen
        Ujoatm26v kirjoitti:

        No minäpä kerron salaisuuden, minulla on jo sellainen (tekopillu) mutta ei se mitään yksinäisyyteen ja naisen kaipuuseen auta. Haluan saada naisilta myös vähän läheisyyttä ja myötätuntoa pillun lisäksi. Voi olla että vaikutan ihan moukalta kun sanon suoraan yhtään kiertelemättä että haluan pillua mutta minulla ei ole tapana kierrellä asioissa.

        Aloituksellasi sinä todellakin vaikutat täydelliseltä moukalta, sellaiselta jota yksikään itseään kunnioittava nainen ei ilkeäisi lähelleen päästää.

        Vaikka sinä tässä viimeisessä puheenvuorossasi naisen kaipuusta, läheisyydestä ja myötätunnosta kerrotkin, niin haluat kaikkea vain itsellesi. Naisellesi et ilmeisesti halua antaa mitään. Tuo pillun korostaminen osoittaa, ettet arvosta naisia ihmisinä. Miten siis voit odottaa, että hekään arvostaisivat sinua?


      • Ujoatm26v
        edellinen kirjoitti:

        Aloituksellasi sinä todellakin vaikutat täydelliseltä moukalta, sellaiselta jota yksikään itseään kunnioittava nainen ei ilkeäisi lähelleen päästää.

        Vaikka sinä tässä viimeisessä puheenvuorossasi naisen kaipuusta, läheisyydestä ja myötätunnosta kerrotkin, niin haluat kaikkea vain itsellesi. Naisellesi et ilmeisesti halua antaa mitään. Tuo pillun korostaminen osoittaa, ettet arvosta naisia ihmisinä. Miten siis voit odottaa, että hekään arvostaisivat sinua?

        "Vaikka sinä tässä viimeisessä puheenvuorossasi naisen kaipuusta, läheisyydestä ja myötätunnosta kerrotkin, niin haluat kaikkea vain itsellesi. Naisellesi et ilmeisesti halua antaa mitään. Tuo pillun korostaminen osoittaa, ettet arvosta naisia ihmisinä. Miten siis voit odottaa, että hekään arvostaisivat sinua?"

        Ja missä kohtaa olen niin sanonut että haluan noita edellemainittuja asioita (läheisyyttä ja myötätuntoa) vain itselleni? En mielestäni missään ole sanonut tuollaista ja tunnetko sinä minut henkilökohtaisesti voidaksesi alkaa ladella tuollaisia perättömiä syytteitä? Kääntäisin tuon viimeisen kysymyksen niinpäin että miten naiset voivat odottaa että minä arvostaisin heitä kun eivät he ole koskaan arvostaneet minua, ainoastaan väheksyneet ja pilkanneet minua. Vai oletko kenties joku katkera feministikurppa kun teet heti tuollaisen henkilöhyökkäyksen minua kohtaan? Ihan kuin naisissa ei olisi mitään vikaa ja kaikki vika olisi minussa.


      • edellinen
        Ujoatm26v kirjoitti:

        "Vaikka sinä tässä viimeisessä puheenvuorossasi naisen kaipuusta, läheisyydestä ja myötätunnosta kerrotkin, niin haluat kaikkea vain itsellesi. Naisellesi et ilmeisesti halua antaa mitään. Tuo pillun korostaminen osoittaa, ettet arvosta naisia ihmisinä. Miten siis voit odottaa, että hekään arvostaisivat sinua?"

        Ja missä kohtaa olen niin sanonut että haluan noita edellemainittuja asioita (läheisyyttä ja myötätuntoa) vain itselleni? En mielestäni missään ole sanonut tuollaista ja tunnetko sinä minut henkilökohtaisesti voidaksesi alkaa ladella tuollaisia perättömiä syytteitä? Kääntäisin tuon viimeisen kysymyksen niinpäin että miten naiset voivat odottaa että minä arvostaisin heitä kun eivät he ole koskaan arvostaneet minua, ainoastaan väheksyneet ja pilkanneet minua. Vai oletko kenties joku katkera feministikurppa kun teet heti tuollaisen henkilöhyökkäyksen minua kohtaan? Ihan kuin naisissa ei olisi mitään vikaa ja kaikki vika olisi minussa.

        Jätit kertomatta, että haluaisit myös jotakin antaa naisellesi, etkä tässäkään kommentissasi sellaista myönnä. On siis varsin helppo tehdä johtopäätös, että naisen hyvinvointi on sinulle täysin sivuseikka. Noilla viimeisillä lauseillasi vain vahvistat sitä käsitystä.

        Jossain kommentissasi vielä haikailit sen perään, että Perussuomalaisten (siis poliittisen puolueen!!!) pitäisi hoidella sinun käytettäväksesi joku nainen!


      • Ujoatm26v
        edellinen kirjoitti:

        Jätit kertomatta, että haluaisit myös jotakin antaa naisellesi, etkä tässäkään kommentissasi sellaista myönnä. On siis varsin helppo tehdä johtopäätös, että naisen hyvinvointi on sinulle täysin sivuseikka. Noilla viimeisillä lauseillasi vain vahvistat sitä käsitystä.

        Jossain kommentissasi vielä haikailit sen perään, että Perussuomalaisten (siis poliittisen puolueen!!!) pitäisi hoidella sinun käytettäväksesi joku nainen!

        No eikös se ole vähän niinku poliitikkojen työ tehdä sellaisia asioita (säätää lakeja) jotka parantavat kansalaisten elämänlaatua? Sitä vartenhan kansalaiset ne poliitikot sinne Eduskuntaan äänestävät eikä sen takia että poliitikot sössis kaikki asiat entistä pahemmin.


      • niinsevaanon
        edellinen kirjoitti:

        Jätit kertomatta, että haluaisit myös jotakin antaa naisellesi, etkä tässäkään kommentissasi sellaista myönnä. On siis varsin helppo tehdä johtopäätös, että naisen hyvinvointi on sinulle täysin sivuseikka. Noilla viimeisillä lauseillasi vain vahvistat sitä käsitystä.

        Jossain kommentissasi vielä haikailit sen perään, että Perussuomalaisten (siis poliittisen puolueen!!!) pitäisi hoidella sinun käytettäväksesi joku nainen!

        Naiselle tartte mitään antaa.
        Naisen velvollisuus on miellyttää miestä:ddd


      • justiinsajuu
        niinsevaanon kirjoitti:

        Naiselle tartte mitään antaa.
        Naisen velvollisuus on miellyttää miestä:ddd

        No ei ole sinunkaan kohdallasi mikän ihme, että olet sinkku.
        Turha sitten mankua sen perään, ettei naista saa.


      • justiinsajuu
        Ujoatm26v kirjoitti:

        No eikös se ole vähän niinku poliitikkojen työ tehdä sellaisia asioita (säätää lakeja) jotka parantavat kansalaisten elämänlaatua? Sitä vartenhan kansalaiset ne poliitikot sinne Eduskuntaan äänestävät eikä sen takia että poliitikot sössis kaikki asiat entistä pahemmin.

        Okei! Kai ne persut sitten hankkivat läskeille muijillekin sen parisuhteen. Ainakin sinun mielestäsi heillä on siihen velvollisuus.


    • Jos et ole trolli, niin kannattaisi lopettaa pillusta jauhaminen. Vaikutat moukalta.

    • Ikis__M

      Juurikin näin:

      https://www.youtube.com/watch?v=6fqC8jV6ZJs

      Kerran kun olin keikalla asiakasyrityksessä yksi vanhempi mies manasi aamulla töihin tullessa tuohon tyyllin siinä räntäsateessa tarvottaessa, aikoi lähteä heti lämpimään kun pääsee eläkkeelle.

      • Ujoatm26v

        Joo aika samanlaiset fiilikset elämän suhteen kuin tuolla miehellä tuossa videossa.


    • Ujoatm26v
    • mies-pääkaupunkiseudulta

      itse havaittuani tuulipuku läskiperse siideripissis vaihteelle jääneiden ikäluokkani edustajia seuranneena ja juotattaneena tullut siihen tulokseen että ulkoistin himot ja keskityn omiin mielenkiintoihini. hienosti toiminut koska maahan raahataan hutsuja vaikka mistä ja hinta laatusuhde kohdallaan koska kilpailu kova. suomilutkaan en tule koskemaan enään koskaan. kaikesta vinkuva, rahaa vinkuva, kaikesta mäkättävä kurppa.

    • 205

      Telluksella on toinen maa, missä jyrisee jatkuvasti, ihmiset nukkuvat peloissaan teltoissa, toiset miettivät raunioissa löydetäänkö heitä koskaan... Ja voi v-, miten karkkipersevinkujat täällä turvassa miettivät etteivät saa panna. Ätmit pitäisi lähettää postipakettina ehkei Nepaliin, koska siellä asuu kunnon ihmisiä, vaan Kongoon tai Sudaniin.

      • Ujoatm26v

        Joo ja siinä tapauksessa kaikki lutkailevat naiset pitäisi lähettää jonnekkin kidutusleirille missä heidät kidutetaan henkihieveriin. Naisilla nyt ei ainakaan ole mitään aihetta saati oikeutta vinkua mistään kun heille elämä on niin naurettavan helppoa. :D


      • edellinen
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Joo ja siinä tapauksessa kaikki lutkailevat naiset pitäisi lähettää jonnekkin kidutusleirille missä heidät kidutetaan henkihieveriin. Naisilla nyt ei ainakaan ole mitään aihetta saati oikeutta vinkua mistään kun heille elämä on niin naurettavan helppoa. :D

        Taas toit esille naisvihasi. Tuollaisella asenteella kehtaat vielä odottaa jonkun naisen sinun seksiobjektiksesi rupeavan, tai olettaa, että sinulla olisi joku oikeus sekstailuun elävän naisen kanssa.


      • Hahoinpidelty
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Joo ja siinä tapauksessa kaikki lutkailevat naiset pitäisi lähettää jonnekkin kidutusleirille missä heidät kidutetaan henkihieveriin. Naisilla nyt ei ainakaan ole mitään aihetta saati oikeutta vinkua mistään kun heille elämä on niin naurettavan helppoa. :D

        Nyt pistit pahan kommentin :(
        Minä en ole pääsyt helpolla , mua on käyttänyt isä seksuaalisesti hyväksi ja pyhäkoulun täti myös. Mut on raiskattu 3 kertaa, kuristettu 5 kertaa, pudotettu ikkunasta, lukittu parvekkeelle ! Haukuttu huoraksi monta vuotta! Siinä sulle helpot !
        Näin ensi alkuun :(
        Ja nyt varmaan naisvihaajat kuorossa huutavat että sitä saa mitä tilaa :( Oma vika!


      • olet.tärkeä
        Hahoinpidelty kirjoitti:

        Nyt pistit pahan kommentin :(
        Minä en ole pääsyt helpolla , mua on käyttänyt isä seksuaalisesti hyväksi ja pyhäkoulun täti myös. Mut on raiskattu 3 kertaa, kuristettu 5 kertaa, pudotettu ikkunasta, lukittu parvekkeelle ! Haukuttu huoraksi monta vuotta! Siinä sulle helpot !
        Näin ensi alkuun :(
        Ja nyt varmaan naisvihaajat kuorossa huutavat että sitä saa mitä tilaa :( Oma vika!

        taidan sut palstalta tietääkin, olet vahva, olet ihme ja tiedät miksi, ei minun tarvitse muuta sanoa, onneksi olet vielä täällä. :)


      • Ujoatm26v
        edellinen kirjoitti:

        Taas toit esille naisvihasi. Tuollaisella asenteella kehtaat vielä odottaa jonkun naisen sinun seksiobjektiksesi rupeavan, tai olettaa, että sinulla olisi joku oikeus sekstailuun elävän naisen kanssa.

        Kun kerran naisilla on oikeus lutkailuun niin totta hemmetissä minullakin on oikeus harrastaa seksiä naisen kanssa. Et sitten miettinyt että ehkä minulla on jotain ihan oikeasti hyviä syitä naisvihaan.

        Vaikkapa se että naiset sekstailee kaikenmaailman rikollisien ja koulukiusaajien kanssa mutta minua naiset ovat enimmäkseen pilkanneet enkä ennen sitä ole vihannut naisia millään tavalla enkä tuonut esiin että haluan heiltä pillua enkä myöskään puhunut politiikasta. Nehän miehet sitä pillua juuri naisilta saakin jotka tuovat äänekkäästi ja röyhkeästi esiin sen että eivät halua naisesta mitään muuta kuin pillua että tiedäkkin se.

        Kyllä siinä lopulta alkaa naisia vihaamaan kun on saanut heidän taholtaan pelkkää pilkkaa ja väheksyntää koko ikänsä vaikka olen aina ollut kiltti, huomaavainen ja kohtelias naisia kohtaan.


      • pahoinpidelty
        olet.tärkeä kirjoitti:

        taidan sut palstalta tietääkin, olet vahva, olet ihme ja tiedät miksi, ei minun tarvitse muuta sanoa, onneksi olet vielä täällä. :)

        Kiitos ! Olen tehnyt suuren työn itseni hyvinvoinnin eteen.
        En ole päätynyt itsemurhaan, vaan olen saanut voimia henkimaailmasta.
        Voin käyttää vahvuuttani toisten hyväksi.
        Tunnen rakkautta täällä olevia ihmisiä kohtaan <3
        Saatan suhtautua ehkä vähän totisesti näihin keskusteluihin, koska ne koskettavat niin helposti särkynyttä sydäntäni ♡
        Kaikkea hyvää sinulle :)


      • Ujoatm26v
        Hahoinpidelty kirjoitti:

        Nyt pistit pahan kommentin :(
        Minä en ole pääsyt helpolla , mua on käyttänyt isä seksuaalisesti hyväksi ja pyhäkoulun täti myös. Mut on raiskattu 3 kertaa, kuristettu 5 kertaa, pudotettu ikkunasta, lukittu parvekkeelle ! Haukuttu huoraksi monta vuotta! Siinä sulle helpot !
        Näin ensi alkuun :(
        Ja nyt varmaan naisvihaajat kuorossa huutavat että sitä saa mitä tilaa :( Oma vika!

        Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan.


      • pahoinpidelty
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan.

        Kiitos, arvostan pahoitteluasi <3
        Ymmärrän myös sinun suhtautumistasi naisiin, tunnen myötätuntoa sinua kohtaan.
        Me olemme toistemme ääripäät <3
        Sinulle toivon rakkautta elämään !


      • pahoinpidelty

        Vielä sen verran , minusta ei ole tullut miestenvihaajaa.
        Koska en ole tuntenut vihaa toisia kohtaan, en itsekkään tiedä miksi!


      • Näkökulmaa
        Ujoatm26v kirjoitti:

        Kun kerran naisilla on oikeus lutkailuun niin totta hemmetissä minullakin on oikeus harrastaa seksiä naisen kanssa. Et sitten miettinyt että ehkä minulla on jotain ihan oikeasti hyviä syitä naisvihaan.

        Vaikkapa se että naiset sekstailee kaikenmaailman rikollisien ja koulukiusaajien kanssa mutta minua naiset ovat enimmäkseen pilkanneet enkä ennen sitä ole vihannut naisia millään tavalla enkä tuonut esiin että haluan heiltä pillua enkä myöskään puhunut politiikasta. Nehän miehet sitä pillua juuri naisilta saakin jotka tuovat äänekkäästi ja röyhkeästi esiin sen että eivät halua naisesta mitään muuta kuin pillua että tiedäkkin se.

        Kyllä siinä lopulta alkaa naisia vihaamaan kun on saanut heidän taholtaan pelkkää pilkkaa ja väheksyntää koko ikänsä vaikka olen aina ollut kiltti, huomaavainen ja kohtelias naisia kohtaan.

        Onhan elämässä muutakin hauskaa ja kiinnostavaa kuin seksi.
        Hae kirjastosta vaikka jotakin hyvää lukemista.Minusta otat turhaan tressiä parisuhdeongelmastasi.Elämässä on tärkeämpiäkin asioita.
        Taidat vain olla yksinäinen.
        Kirjastossa voi tavatta juttukavereita,tai jossakin muualla.
        Käyn itse noin kerran kuukaudessa huoltamon baarissa kahvilla,mitäpä sitä ei tekisi sosiaalisen elämänsä eteen:)


      • Ujoatm26v
        pahoinpidelty kirjoitti:

        Kiitos, arvostan pahoitteluasi <3
        Ymmärrän myös sinun suhtautumistasi naisiin, tunnen myötätuntoa sinua kohtaan.
        Me olemme toistemme ääripäät <3
        Sinulle toivon rakkautta elämään !

        Kiitos myös sinulle kauniista ajatuksista ja sanoista. Olet selvästi ihana nainen jolla on sydän paikallaan joten tuntuu entistäkin ikävämmältä että olet joutunut kokemaan tuollaista.


    • tuulikorvissakuiskaa

      Jos nuoria naisia kaipailet mene pääkaupunkiseudulle. Siellä on enemmän nuoria naisia kuin nuoria miehiä. Siellä on myös eniten ulkomaalaisia, jotka saavat helpommalla itselleen edullisen asunnon. Ei ihme jos maahanmuuttaja kelpaa nuorelle naiselle kun ei ole tarpeeksi nuoria miehiä. Kyllä enemmistö nuorista naisista haluaisi kumppanikseen suomalaisen kuin ulkomaaneläjän.

    • hölmöläistenäiti

      Ei niitä 100-kiloisia pingviinin tyylillä käveleviä agressiivisia "kaunottaria" voi elämän kumppaniksi ottaa. Ne elättävät mamuja, kun mamut valehtelee, että heidän kulttuurissaan naisen tuleekin olla lihava. Naiset elättää ja mamut nauraa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      336
      3173
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1662
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1456
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1323
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1083
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      164
      998
    Aihe