"Wappu" ! matka on tiedossa, saas nähdä mitä matkakohteessa tulee eteen.:D.
No eipä mennä asioitten edelle,
Oletko "nainen" lähdössä yksin matkoille vappuna? suomi riittää minulle mainiosti matkakohteena.Älkää kertoko ajatuksianne täällä !! matkakohteesa on kiva tulla yllätetyksi keskustelun yhteydessä.
Yksinään on kiva liikkua vapaasti ja katsella maailman menoa.
On vapaa viikko edessä
4
<50
Vastaukset
- TravelFear
Ja mä sitä kun ajattelen jo nyt negatiivista siitä että nuori mies on lähdössä yksin matkalle.
- Yx-yksinäinen
Hei kaikille Miten Wappu on mennyt? minulla menee hyvin :D ja matka jatkuu seuraavaan paikkaan viikonlopuksi. Uudet kujeet ja lomapaikka.
Asioista päätellen !! No jatkampa tästä matkaa.. :D - Yx-yksinäinen
Se on sitten kotiin lähdön aika :D pitää lähteä viemään huoneen avain respaan ja sitten menoksi.
Monella on varmaan "kaamea" kankkunen,mutta minullapa ei ole moista oiretta.
Koti kutsuu :D ja tienpäälle vaa. - Yx-yksinäinen
Hei ! kaikille ja kun nyt olen "kiltisti" kotona jälleen, no kerrompa sen että: monipuolinen oli viikko ja ja.. No niitä "kontakteja" !!! eipä ole minun syy kun "joillakin" meni sanat sekaisin JA pahasti.
Rauhallista kesän odotusta kaikille :D Toivotan kaikille parempaa onnea seuraavalla kerralla,kuka missäkin liikkuu ja viettää vapaa-aikaansa,minäkin vaihdan lomakohteita seuraavalla kerralla.. Ettei tule yksitoikkoiseksi loman vietot suomessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756