Sanan varsinaisessa merkityksessä,läski punahiuksinen,kaljuunnun,huono iho hampaat huonot ,pillua en ole saanut koskaan,olen kuitenkin jo 33v
Kysymys kuuluukin,voiko minusta tulla ytm??
Olen hc ätmi
12
113
Vastaukset
- KaruFakta
Ei voi.
- nainen75v
Onko sinulle mitään tehtävissä itsellesi. Onko kaikki muu mahdotonta?
- Mnhhggjjj
Unohtui vielä mainita,että olen sosiaalisesti estynyt,viina auttaisi kuulemma,mutta en voi juoda pisaraakaan ...
- Munaotus
Äkkiä lottoamaan jos vaikka tuuri kävisi. .Rumakiin saa naista jos on rikas.
- Nainen.neuvoo
Siitä vaan kuntoilemaan ja hammaslääkärille. Saat itseäsi vähän parempaan kuntoon, niin itsevarmuutesi kasvaa ja sulla on itselläsikin parempi olla. Mitään ei tule tapahtumaan ellet itse tee asioille jotain.
- PätkäATM
Oletko lyhytkin?
- Kkjjhgfdsa
Juu lyhyt ja erittäin läski
- Jjjjghfhfh
Kaiken kruunaa vielä työttömyys ja rahattomuus,sekä äidin luona asuminen
- fdgsfgsg
-Painonpudotus
-Ihotautilääkäri
-Hammaslääkäri
-Muutto omaan kämppään ja töiden etsintä ihan tosissaan, melkein mikä tahansa työ on parempi kuin työttömyys
-Hiusten ajelu lyhyeksi tai kaljuksi jos kasvaa vain harvakseen, heinäpelto huhtikuussa ei ole hyvän näköinen
Näillä vaikutelmaa saa muutettua melko näkyvästikin, mutta aika paljon on tekemistä.- Anonyymi
On tällaisia juttuja näköjään ollut jo kauan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On tällaisia juttuja näköjään ollut jo kauan.
Palstasetä on ollut siis täällä aika kauan. Mistä eetteristä ajattelit näiden avausten ilmestyvän? Äijä on tallentanut näitä avauksia laitteelleen ja keskustelun voi aktivoida kommentoimalla kuin tuoreempaankin keskusteluun.
- Anonyymi
Ehkä nykyisissä keskusteluissa minua luultu sinuksi, terveisin 35-vuotias.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 364270
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1344057- 633695
- 873551
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333527Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe643341- 842906
- 542825
- 252616
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142314