mihin kannataa sijoittaa ajolähdön viimeinen ( 3 ) lyönti että ainakin yksi juoksu tulee ?
HEI KUNDIT.................
15
225
Vastaukset
- kolmosvahti
Jos on nopea etenijä niin lyö 3 puolelelle tai saumaan. Lyö maihin ja tähtää polttavan ja vahdin väliin. Voit yrittää myös lyödä 2 saumaan saman homman. Maihin siksi ettei tule 3 haavaa.
- huonotneuvottarpeen
Voisiko kuvitella, että tulisi jopa neljä;)
- tersunentopi
...oot varmaan sotkamon urheilulukiossa kun täältä pitää neuvoa kysellä. :) Viskaa maila Pirttijärveen ja rupea harrastamaan urheilua
- Kopsottaan
Testitulokset kertoo jotain ihan muuta. Makaa sä läski sohvalla ja katso kun muut urheilee!
- pesäpalloonparasta
Pesäpallo on urheilua vitun mulukku
- tertsunentopi
mulukku on Sotkamoa, mulkku on Suomea. Pesäpallo ei ole urheilua MM tai olympialaji. Jalkapallo on urheilua MM ja olympialaji.
Yritähän nyt tämänvertanen käsittää vaikka Sotkamosta oletkin. - aioothomo
tertsunentopi kirjoitti:
mulukku on Sotkamoa, mulkku on Suomea. Pesäpallo ei ole urheilua MM tai olympialaji. Jalkapallo on urheilua MM ja olympialaji.
Yritähän nyt tämänvertanen käsittää vaikka Sotkamosta oletkin.haista sä paska. pesäpallo on 100 kertaa rankempaa kuin jalkapallo jossa makoillaan kentällä "puolikuolleena". Vittu mikä luuseri. Futis on paskojen laji ime keppiä
- futisj
aioothomo kirjoitti:
haista sä paska. pesäpallo on 100 kertaa rankempaa kuin jalkapallo jossa makoillaan kentällä "puolikuolleena". Vittu mikä luuseri. Futis on paskojen laji ime keppiä
Niin tyypillinen Sotkamon urheilulukion kasvatti. Edes oikeinkirjoituksenalkeet eivät ole kalloon uponneet. "haista paska, ime keppiä" ovat juuri niitä mitä pesäpallolukiossa opetetaan vastustajalle kiilassa räkyttämään. Leukalihaksethan pesiksessä kovimmalle joutuvatkin
- vajaa
Ihan Oulusta olen landepaukku
- suomifutishah
Sokkeri
- Pesisjäbä
Väliin kannattaa kokeilla
- Pakoputkeakohti
Mä vedin ajolähdössä kakkospesää kohti... toki vasta yöllä kun baarissä oli käyty;)
- Homutov
Ilmeisesti "pakoputkeakohti" on futari. Kaikkihan ne valitettavasti pakoputkipojilta näyttääkin;)KaapistaULOOOOS
- vasurinLyöjä
Koukkunäpy jos o0let vasuri
- varmavalmentaja
Kannattaa lyödä huti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394