Pienestä kiinni

Hskhaia

Omasta kokemuksesta huomannut että miehen yksinäisyys on suht pienestä kiinni.

Pelimiesneuvoja voi lukea ja yksi neuvo on "mene neljänä iltana viikossa ulos ja lähesty illan aikana kuutta naista ennakkoon valitulla replalla".

Sitä keksii helposti tekosyitä, miksei tuota(kaan) neuvoa noudata!

Tehdäänkö niin, että kukaan mies ei valita saamattomuuttaan tällä palstalla ennen 5.5. kun viikko on mennyt ja viikko reeniä on takana?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haaveilenvitusta

Miksi kaikki on sellaista kaupallista paskaa, eli tuokin naisen iskeminen?

• QEXHTR

Kyllä sulle Teemu on tärkeintä mennä töihin ja hoitaa hajoileva psyyke parempaan kuntoon. Sitten sen tyttöystäväkin löytyy, kun panostat omaan elämääsi ensin. Miksi kukaan haluaisi sun omaishoitajaksi ja elättäjäksi? Laita asiat tärkeysjärjestykseen.

• 200kertaa

Elämä on valintoja. On tosi ihmeellistä, että jotkut vaan valitsee kerta toisensa jälkeen huonoja vaihtoehtoja. Varmistavat, että elämä on surkeata jatkossakin.
        Ei voi auttaa.

• xtraquick

Propagandaa, älkää uskoko! Se ei toimi rumille, kun vaan lopunkin itsetunnon latistajana :(

• Sovitaanko

Minä en sovi kanssasi yksipuolisesti yhtäänmitään.

Sovitaanko, että työnnät nyrkin hanuriisi?

• 2plus6

Kannatan tasa-arvoa eli olisin tyytyväinen jos yhden illan aikana sekä minä tekisin kolme aloitetta että minua kohtaan naiset tekisivät yhteensä kolme aloitetta. Miksi alotteiden tekeminen olisi vain miesten tehtävä?

• Koska kukaan ei voi pakottaa muita tekemään aloitteita. Ehkä naisilla ei vain ole niin pakottava tarve saada seuraa?

• slskjsdl

Aina voi jäädä inttämään, että miten pitää olla tasa-arvoa aloitteissakin, että minä teen kolme aloitetta niin sinun pitää tehdä myös kolme. Joku toinen voi sillä aikaa tehdä 8 aloitetta ja taas seuraavalla kerralla vaikka 10 ja seuraavalla kerralla 6, jonka jälkeen hän huomaakin saaneensa parit puhelinnumerot, käy treffeillä ja jossakin vaiheessa saakin sen mitä hän on ollut etsimässä (parisuhdetta, yhden yön hoitoja).

Minusta kummankin sukupuolen kannattaisi tehdä aloitteita, koska silloin pääsee itse ns. valikoimaan, että kuka on kiinnostava. Pelkän seinäruusun rooli on siitä ikävä, että pitäisi osata silloinkin vaikuttaa kiinnostavalta ja kiinnostuneelta ja osata luoda katseita kiinnostaviin ihmisiin, mutta silti ei voi tietää, että onko toinen kiinnostunut. Voi nimittäin käydä, että koko illan kyttää jotakuta ja kun vihdoin uskaltaa valomerkin aikaan tehdä aloitetta, niin selviääkin, että se tyyppi on varattu.

Minä naisena voin suoraan myöntää, että varmasti seurustelukumppanin löytyminen olisi helpompaa, jos tosiaan kävisi itse aktiivisesti baareissa tai muissa paikoissa sen sijaan, että illat ja viikonloput menee lähinnä tietokoneella.

• Ex-PUA

Pienestä kiinni? Tuohan on valtava vaiva, mihin ei kukaan henkilö joka on a.työssäkäyvä b.opiskelija c.muuten vaan omaa elämän, kykene. Tuon neuvon alkuperäinen antaja ei ole muuten koskaan tehnyt oikeita töitä vaan asunut noin 30 vuotiaaksi äidillään (arvaatkos kuka se on?).

Samoin vaikka onnistuminen tuossa perustuisi numeropeliin, on tuo silti kohtuuton ohje jollekin joka on potentiaalinen epäonnistuja. Tuossa ajassa kerätyt pakit kuluttavat metsäpalon tavoin psykologista pääomaa.

• Rkagl

Mainitsemasi potentiaalinen epäonnistuja tarkoittaa kai sellaista, joka uskoo olevansa potentiaalinen epäonnistuja. (Ei ole keinoa tietää etukäteen)
      Henkilö on varmasti fiksu, kenties korkeasti koulutettu ihan sama. Kun lähestynisiä tekee useita, varmasti alkaa havaita samankaltaisuuksia naisten reaktiossa omiin tekemisiinsä. Fiksuna ihmisenä varmasti alkaa muuttaa tekemisiään, että reaktiot olisivat parempia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe