Omasta kokemuksesta huomannut että miehen yksinäisyys on suht pienestä kiinni.
Pelimiesneuvoja voi lukea ja yksi neuvo on "mene neljänä iltana viikossa ulos ja lähesty illan aikana kuutta naista ennakkoon valitulla replalla".
Sitä keksii helposti tekosyitä, miksei tuota(kaan) neuvoa noudata!
Tehdäänkö niin, että kukaan mies ei valita saamattomuuttaan tällä palstalla ennen 5.5. kun viikko on mennyt ja viikko reeniä on takana?
Pienestä kiinni
10
<50
Vastaukset
- haaveilenvitusta
Miksi kaikki on sellaista kaupallista paskaa, eli tuokin naisen iskeminen?
- QEXHTR
Kyllä sulle Teemu on tärkeintä mennä töihin ja hoitaa hajoileva psyyke parempaan kuntoon. Sitten sen tyttöystäväkin löytyy, kun panostat omaan elämääsi ensin. Miksi kukaan haluaisi sun omaishoitajaksi ja elättäjäksi? Laita asiat tärkeysjärjestykseen.
- 200kertaa
Elämä on valintoja. On tosi ihmeellistä, että jotkut vaan valitsee kerta toisensa jälkeen huonoja vaihtoehtoja. Varmistavat, että elämä on surkeata jatkossakin.
Ei voi auttaa.
- xtraquick
Propagandaa, älkää uskoko! Se ei toimi rumille, kun vaan lopunkin itsetunnon latistajana :(
- Sovitaanko
Minä en sovi kanssasi yksipuolisesti yhtäänmitään.
Sovitaanko, että työnnät nyrkin hanuriisi? - 2plus6
Kannatan tasa-arvoa eli olisin tyytyväinen jos yhden illan aikana sekä minä tekisin kolme aloitetta että minua kohtaan naiset tekisivät yhteensä kolme aloitetta. Miksi alotteiden tekeminen olisi vain miesten tehtävä?
Koska kukaan ei voi pakottaa muita tekemään aloitteita. Ehkä naisilla ei vain ole niin pakottava tarve saada seuraa?
- slskjsdl
Aina voi jäädä inttämään, että miten pitää olla tasa-arvoa aloitteissakin, että minä teen kolme aloitetta niin sinun pitää tehdä myös kolme. Joku toinen voi sillä aikaa tehdä 8 aloitetta ja taas seuraavalla kerralla vaikka 10 ja seuraavalla kerralla 6, jonka jälkeen hän huomaakin saaneensa parit puhelinnumerot, käy treffeillä ja jossakin vaiheessa saakin sen mitä hän on ollut etsimässä (parisuhdetta, yhden yön hoitoja).
Minusta kummankin sukupuolen kannattaisi tehdä aloitteita, koska silloin pääsee itse ns. valikoimaan, että kuka on kiinnostava. Pelkän seinäruusun rooli on siitä ikävä, että pitäisi osata silloinkin vaikuttaa kiinnostavalta ja kiinnostuneelta ja osata luoda katseita kiinnostaviin ihmisiin, mutta silti ei voi tietää, että onko toinen kiinnostunut. Voi nimittäin käydä, että koko illan kyttää jotakuta ja kun vihdoin uskaltaa valomerkin aikaan tehdä aloitetta, niin selviääkin, että se tyyppi on varattu.
Minä naisena voin suoraan myöntää, että varmasti seurustelukumppanin löytyminen olisi helpompaa, jos tosiaan kävisi itse aktiivisesti baareissa tai muissa paikoissa sen sijaan, että illat ja viikonloput menee lähinnä tietokoneella. - Ex-PUA
Pienestä kiinni? Tuohan on valtava vaiva, mihin ei kukaan henkilö joka on a.työssäkäyvä b.opiskelija c.muuten vaan omaa elämän, kykene. Tuon neuvon alkuperäinen antaja ei ole muuten koskaan tehnyt oikeita töitä vaan asunut noin 30 vuotiaaksi äidillään (arvaatkos kuka se on?).
Samoin vaikka onnistuminen tuossa perustuisi numeropeliin, on tuo silti kohtuuton ohje jollekin joka on potentiaalinen epäonnistuja. Tuossa ajassa kerätyt pakit kuluttavat metsäpalon tavoin psykologista pääomaa. - Rkagl
Mainitsemasi potentiaalinen epäonnistuja tarkoittaa kai sellaista, joka uskoo olevansa potentiaalinen epäonnistuja. (Ei ole keinoa tietää etukäteen)
Henkilö on varmasti fiksu, kenties korkeasti koulutettu ihan sama. Kun lähestynisiä tekee useita, varmasti alkaa havaita samankaltaisuuksia naisten reaktiossa omiin tekemisiinsä. Fiksuna ihmisenä varmasti alkaa muuttaa tekemisiään, että reaktiot olisivat parempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078