miehellä naisten uimapuku

Uimapuku

Terve.
Olen jo pitkään käyttänyt naisten vaatteita julkisesti. pitkään mietittyäni kävin ostamassa naisten uimapuvun. Lähdin suoraan kaupasta uimahallille kokeilemaan sitä. Mitä mieltä olisitte, jos näkisitte miehellä julkisesti naisten uimapuvun. Itselle se sopii täydellisesti.

11

2484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan_kuin_vain

Vois olla iha kiva! Semmosissahan ne kilpuritkin ui.

• 43qq35

Ihan_kuin_vain, ne puvut on erikseen miehille ja naisille, mutta samapa tuo kyllä. Mikä istuu päälle parhaiten, samapa tuo

• hujkn

eihän sillä ole oikeastaan väliä

• 10vuotta_käyttänyt

Olisin vain iloinen siitä että on muitakin kuin minä. Tuskinpa muuta tulisi mieleen.

• kaikki_kelpaa

Poikalahkeinen kokopuku vois olla miehellä oikeestaan kivempi kuin ne karkkipussi speedo uikkarit. Niinkun 1800 luvun lopulla.

• EsteRakas

Mikä ettei? :-)

• Saa_käyttää

Itellä on naisten kisa uimapuku, tilattu ulkomailta (rinnan kohdalta sileä, ei toppauksia) ja istuu hyvin päälle. Lisäksi uimapuvussa on loivempi V-leikkaus, jolloin uimapuku istuu paljon mukavammin. Järvessä on tullut tänä kesänä uitua useamman kerran ja on paljon mukavampi käyttää kuin esimerkiksi miesten speedo "stringit", mitä kaupoissa näkee.

Itseäni ei häiritse, jos mies käyttää naisten uimapukua, sehän on vain teksti "naisten uimapuku" ja mielestäni tietyt mallit näyttää unisex-mallilta, joten jos istuu hyvin päälle, niin miksi ei mieskin voisi sitä käyttää. Ainahan mielensä pahoittajia on joukossa, mutta niistä ei kannata välittää.

• Anonyymi

Itse olen tuota halliin menoa miettinyt, vielä epäilyttää..

• Anonyymi

Hiljaiset rannat ovat ajaneet saman asian. Ilman naurun remakoita mitä vieroksun

• Anonyymi

Ostin just itelleni naisten uimapuvun :D M39

• Anonyymi

ostin naisten uimapuvun ja menin yhteen uimahalliin se päällä niin tuli heti valvoja sanoon että miehet eisaa käyttää tullasia ja sain häädön sieltä se oli ruotsissa en muista enään missä siellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      2160
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      130
      1543
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      114
      1452
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      63
      1244
    5. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1195
    6. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      12
      1121
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      226
      945
    8. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      155
      895
    9. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      823
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      799
    Aihe