Juttu on näin. Olen 14-vuotias tyttö, kuukautiseni eivät ole alkanut joten vartaloni on tosi epänaisellinen ja "tönkkö", mutta en ole lihava kuitenkaan vaan muuten sopiva. Olen myös tosi pitkä, 173cm mutta pitkä selkä ja oudon muotoinen pää ja sojottavat jalkaterät ja kuhmupolvet tekevät vartalostani epäsopusuhtaisen. Ajan siis takaa että olen vartaloltani tosi ruma. Seuraavaksi kasvot. Omistan ison ja terävän noidannenän (kiusattiin ala-asteella ja kutsuttiin noita-akaksi nenän takia) sekä luisevan ja töröttävän leuan mutta poskipääni ovat pulleat mikä tekee siis kasvoistani oudot korvianikin on haukuttu sillä ne ovat hyvin isot ja höröllä. Nyt kun päästiin vauhtiin kerrotaanpa myös että hiukseni ovat tummanruskeat, ohuet ja littanat. ja sanotaan kans että huuleni ovat aina kuivat ja hyvin oudon muotoiset, näyttää siltä kuin olisin laittanut huonosti huulipunaa. Hyvästä hammasterveydenhuollosta huolimatta hampaat keltaiset ja kulmahampaat koholla typerästi. Tämän romaanin luettuasi voit varmaan kuvitella kuinka ruma olen, ja tämä on täysin totta. mutta kun tilanteen tekee vielä huonommaksi se että luonteeni ei kaunista itseäni yhtään, olen outo, jääräpäinen, näsäviisas jne. Ei ihan parhaimmat geenit osunu mulle ! Mulla ei oo paljon kavereita, ja vaikka se kauneus ei ookkaan elämässä se keskeinen asia tää tuntuu tosi kurjalta. Oon kokeillut olla hymyileväinen ja käskeä parturin leikata parhaita puoliani korostavat hiukset ja käyttää meikkiä mutta mikään ei auta. Auttakaa mua. Miksi kauneus on näin harmillinen asia kun sitä ei kaikille suoda. Elämä tuntuu tosi pa*kalta nykyään, no on tää rumuus painanu päälle kyllä aina. Miksi? Miksi juuri minä? Fucking kauneus.
olen ruma. mitä on kauneus ?
onnetonmurkku
2
<50
Vastaukset
- nggh
Ymmärrän tuskas mut oo onnellinen. Mulla on järkyttävän iso nenä joka on muuten ruma ja lisäksi se on vino ja sen takia mulla on pahoja hengitysvaikeuksia. Onneks kuitenkin pääsen parin vuoden päästä leikkaukseen ja toivottavasti nenä saadaan sit korjattua.
- onnetonmurkku
mukava että saadaan korjattua ! Itse en oo sentään noin pahassa tilanteessa nenäni kanssa :) tsemii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872