16v tytön viesti:
"Meillä on puolustusvoimat täällä, hyvin epätodennäköistä että nykypäivänä länsimaat joutuvat sotimaan enää keskenään, homma jätetään kehitysmaille ja somaleille.
Mieti, mitä tapahtuu jos tulisi sota ja Venäjä hyökkäisi eikä meillä olisi miehiä PUOLUSTAMASSA edes omia perheitämme, maatamme, itsenäisyyttämme ja toisiamme.
Jos kaikki ajattelisivat maailmassa kuin totaalikieltäytyjät, niin ongelmia ei olisi.
Mutta jos puolet ajattelee suomessa kuin totaalikieltäytyjä, hyökkäävälle maalle olemme kuin tarjottimella.
Sotilaiden tehtävä on puolustaa erityisesti siviilejä.
Elä sekoita Suomen puolustusvoimia jonkun äärimaanjohtajiston tappaja armeijoihin.
vittu potkut sinulle, maanpetturi.
ja ei me Halosta suojella, vaan VAPAUTTA.
Että tervemenoa sinulle sinne Venäjälle jos tulee paskat housuun armeijassa :'D
Olen 16, tyttö, armeijaan menossa korvaamaan teitä tosipaikan-tullen-pelkureita. Niin kauan kuin Suomi ei aloita syyntakeettomasti sotaa, en näe puolustamisessa ja armeijassa mitään vääärää."
DarkFearin vastaus:
"Mieti, mitä tapahtuu jos tulisi sota ja Venäjä hyökkäisi eikä meillä olisi miehiä PUOLUSTAMASSA edes omia perheitämme, maatamme, itsenäisyyttämme ja toisiamme. "
Niin teidän militaristien mielestä kun se Venäjä on aina se paha valtio, joka on hyökkäämässä tänne suomenmaahan, kun sotaveteraanien aikaisessa maanpuolustuspropagandassa on teille niin opetettu. Minun mielestäni täällä kurjassa suomenmaassa ei ole mitään puolustamisen arvoisia asoita, joten en näe mitään syytä siihen, miksi meidän viattomien miesten pitäisi oikein lähteä sodan syttyessä sinne rintamalle tappamaan toisia ihmisiä ja kuolemaan tämän umpikurjan suomenmaan itsenäisyyden puolesta.
"Jos kaikki ajattelisivat maailmassa kuin totaalikieltäytyjät, niin ongelmia ei olisi.
Mutta jos puolet ajattelee suomessa kuin totaalikieltäytyjä, hyökkäävälle maalle olemme kuin tarjottimella."
Niin sinun mielestäsi kun se armijan suorittaminen on tietenkin oikein jokaisen suomalaismiehen "perusvelvollisuus" ja "kunnia-asia", joka pitäisi käydä vaikka pelkästään sotaveteraanien ja muiden sodan kokeneiden vanhusten muiston kunniaksi.
"vittu potkut sinulle, maanpetturi."
Mikä sinäkin teinipissis oikein olet täällä nimittelemään toisia maanpetturiksi, kun et edes ymmärrä yhtään mitään näistä asevelvollisuuden huonoista vaikutuksista.
"ja ei me Halosta suojella, vaan VAPAUTTA.
Että tervemenoa sinulle sinne Venäjälle jos tulee paskat housuun armeijassa :'D"
Venäjä onkin paljon parempi valtio kun tämä umpikurja suomenmaa, jossa ei ole mitään puolustamisen arvoista. Paljon mieluummin asuisinkin Ruotsissa tai Venäjällä, jota te militaristit pidätte aina niin huonoina valtioina.
"Olen 16, tyttö, armeijaan menossa korvaamaan teitä tosipaikan-tullen-pelkureita. Niin kauan kuin Suomi ei aloita syyntakeettomasti sotaa, en näe puolustamisessa ja armeijassa mitään vääärää."
Mene minun puolesta sinne suomen lahtariarmeijaan jos niin haluat, mutta älä vaan tule väittämään sitä, että se intin suorittaminen olisi jokin jokaisen miehen velvollisuus, kun se ei ole sitä muissakaan Euroopan maissa. Sinunlaiset armeijaintoilijat kun tietenkin pitävät kaikkia niitä miehiä "pelkureina" ja "pullamössöpoikina", jotka eivät ole suorittaneet sitä "miesten koulua" eli asepalvelusta suomen "kunniakkaassa" armeijassa.
DarkFearin ja 16v tytön keskustelu v.2009
10
<50
Vastaukset
- df_on_neitsytsetä
Hauskinta on se, että tuo 16-vuotias tyttö tuskin oli vuonna 2009 neitsyt, mutta DarkFear on sitä edelleenkin.
- hehhhhhhhhh
Darkkis oli muuten tuolloin juurikin 27-vuotias.
Sä sitä itse vittu oletkin vittu varmaan joku vitun saatanan neitsyt-setä perkele!!!!!!! Mä sitä kun en olekaan mikään vitun neitsyt-setä, että tiedäkin vaan sä vitun saatanan LANTAPERSEAIVO VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä sitä kun olinkin sen neitsyyden naisen kanssa jo tuolloin vuonna 2009 menettänyt, että tiedäkin vaan sä vitun perkeleen HOMOPERSEHUORAHINTTARI vittu se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hehhhhhhhhh kirjoitti:
Darkkis oli muuten tuolloin juurikin 27-vuotias.
Enkä ollut, sillä mä olin tuolloin vuonna 2009 vasta 21-vuotias.
- nihhhhhhhhhhh
DarkFear kirjoitti:
Sä sitä itse vittu oletkin vittu varmaan joku vitun saatanan neitsyt-setä perkele!!!!!!! Mä sitä kun en olekaan mikään vitun neitsyt-setä, että tiedäkin vaan sä vitun saatanan LANTAPERSEAIVO VITTU SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä sitä kun olinkin sen neitsyyden naisen kanssa jo tuolloin vuonna 2009 menettänyt, että tiedäkin vaan sä vitun perkeleen HOMOPERSEHUORAHINTTARI vittu se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mun on ihan pakko kysyä että minä vuonna tarkalleen ottaen menetit sen? Uskoisin sen olevan käytännössä jokaiselle sen verran merkittävä tapahtuma elämässä ettei sitä hevillä unohda.
- niin_se_kävi
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Mun on ihan pakko kysyä että minä vuonna tarkalleen ottaen menetit sen? Uskoisin sen olevan käytännössä jokaiselle sen verran merkittävä tapahtuma elämässä ettei sitä hevillä unohda.
DarkFear menetti neitsyytensä naisen kanssa niin, että nainen pani häntä strap-onilla pyllyyn.
- nihhhhhhhhhhh
Älä lässytä vaan kerro minä vuonna pääsit poikuudestasi.
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Älä lässytä vaan kerro minä vuonna pääsit poikuudestasi.
No siinä se oli parikymppisenä.
- nihhhhhhhhhhh
DarkFear kirjoitti:
No siinä se oli parikymppisenä.
Okei, saakos kysyä että miksi sä vasta noin vanhana pääsit siitä eroon? Ei sillä että sillä sinäänsä olisi niin väliä mutta kun useimmat taitaa olla menettäneet sen jo monta vuotta nuorempana. Olitko muuten humalassa vai selvin päin kun harrastit ekan kerran seksiä?
- 14plus3
nihhhhhhhhhhh kirjoitti:
Okei, saakos kysyä että miksi sä vasta noin vanhana pääsit siitä eroon? Ei sillä että sillä sinäänsä olisi niin väliä mutta kun useimmat taitaa olla menettäneet sen jo monta vuotta nuorempana. Olitko muuten humalassa vai selvin päin kun harrastit ekan kerran seksiä?
Darkkiksen äiti sääli poikaansa ja päätti antaa säälistä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708