nyt on iskun aika

vinkvinku

Jos haluat murtaa jään deittisivuila ja päästä naisen kanssa juttusille, niin laitappa heti aamusta nimellinen hyvän vapun toivotus. Lähes kaikki vastaa ja saattaa kysyä vapun suunnitelmista. Saatuasi naiselta tervehdyksen voit myös itse kysellä suunnitelmista. Mutta älä hätäile.

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eitungetteluakiitos

Vapun toivotus vieraalle ihmiselle on aivan eri asia kuin alkaa utelemaan toisen suunnitelmista.

• fhhhjj

Hyvä ja toimiva vinkki aloittaa keskustelu. Itse aloitin pelkällä hyvän Joulun toivotuksella monta keskustelua, moni johti treffeihin asti ja yks jatkuu vieläkin.
      Nyt on vielä hyvä jatkaa keskustelu jopa kesäisestä säästä.

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Haluaako joku oikeasti keskustella seuranhakupalstalla säästä? En jatkaisi itse tuon tasoista keskustelua.

• fggjvvvv

No panemaanko sitä pitäs sit pyytää?

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        fggjvvvv kirjoitti:

No panemaanko sitä pitäs sit pyytää?

Ja taasko ei ole muuta vaihtoehtoa???
        En ihmettele jos naiset ei vastaa...

• ssssh

Mistäpä itse sitten keskustelisit tai miten tekisit avauksen?

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Avaukseni riipuisi ihan miehen omasta profiilitekstistä mitä sinne on kirjoitettu. Kysyisin jostain siinä olevasta asiasta lisätietoja ja ennenkaikkea kertoisi itsestään lisää ja miksi päätin juuri k.o. ihmiselle kirjoittaa.

• avausviest
        aaaaaaaaaaaaaaaaaaa kirjoitti:

Avaukseni riipuisi ihan miehen omasta profiilitekstistä mitä sinne on kirjoitettu. Kysyisin jostain siinä olevasta asiasta lisätietoja ja ennenkaikkea kertoisi itsestään lisää ja miksi päätin juuri k.o. ihmiselle kirjoittaa.

Jep. Komppaan. Pitää olla kiinnostunut just tästä naisesta. Viesti ei saa olla jokaiselle sopiva massaviesti.

• vinkvinku

Joo nuo on hyviä, mut ongelmana on se että on aika vaikea tehdä perusteellista avausta naisille, koska harvoin heillä on kuvauksissä kerrottu mitään ja jos tekstiä , niin yleensä niissä kerrotaan mitä halutaan. Esim tinderissä ja vajaissa profiileissa toimiin hyvin kun toivottaa esim hyviä vappuja nimipäiviä jne. Jos siihen saa vastaukden kuten yleensä saa voi hommaa lähteä viemään eteenpäin vaikka säästä mainitsemalla. Siitä sitten viesti viestillä harrastuksia, töitä jne. Kohtapa siinä käy niin että tunnette jo sen verran toisianne että voi jo tapaaminen kiinnostaa.

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
        vinkvinku kirjoitti:

Joo nuo on hyviä, mut ongelmana on se että on aika vaikea tehdä perusteellista avausta naisille, koska harvoin heillä on kuvauksissä kerrottu mitään ja jos tekstiä , niin yleensä niissä kerrotaan mitä halutaan. Esim tinderissä ja vajaissa profiileissa toimiin hyvin kun toivottaa esim hyviä vappuja nimipäiviä jne. Jos siihen saa vastaukden kuten yleensä saa voi hommaa lähteä viemään eteenpäin vaikka säästä mainitsemalla. Siitä sitten viesti viestillä harrastuksia, töitä jne. Kohtapa siinä käy niin että tunnette jo sen verran toisianne että voi jo tapaaminen kiinnostaa.

Siinähän on jo mihin tarttua jos maininta mitä halutaan! Kerrot omat perustelusi miksi sovit hakuun ja kyselet vaikka vuorostasi naiselta jotakin esim. harrastuksia. Itse en kyllä säästä lähde kenenkään kanssa keskustelemaan. Ei voi tylsempää aihetta olla .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe