Millainen työpaikka?
Lappi Porras
28
4459
Vastaukset
- Oleppas_hyvä
Siitäkös tutustut. http://www.lappiporras.fi/
- Ex-tekijä07
Paska mesta. Ei kannata mennä. Työntekijöitä ei arvosteta, pomo on karmea despootti jota ei naurata koskaan muuta kuin asiakkaille lirkutellessaan. Aina on kiire ja taukoja kytätään. En suosittele kenellekään.
- hehhehhehheheh
heh heh heh.heh heh heh kokeile
- Ex-asentaja
Oon samoilla linjoilla ex-tekijän kanssa. Ohjeet ja aikataulut vaihtuu niin, ettei perässä pysy.
Jos ei riitä että joku yrittää ansaita rahaa palkanmaksuun, niin on hyvä ja perustaa itse oman yrityksen.
- Anonyymi
Ei hyvä
- Metsäökynen
Joopa,töissä tehdään töitä ja vapaa-ajalla vietetään ilmaista"laatuaikaa".rahassa ne maksaa sovitun palkan kuin muutkin.parkujat ja työnvieroksujat kortistoon.vai jaksuhaleja pitäs tässä vielä maksajan antaa,voi hornanhillerit,
- Hyväton
En tiiä, minkälainen on työpaikkana, mutta mahottoman hyvät portaat mulle tekivät.
- tekeekonevainportaita
jaa oon sieltäkin toitä kysyny enkä sillon saanu kysyn toisen kerran uudestaan ku oli vuosi vaihtunu sillon tuli sähköpostiin että onko kekemusta kuinka paljon ja olin rehellinen että ei oo kokemusta ja siksi en saany toitä sieltä sinne en enään hae koskaan varmaan
- Paskaakoiratpukkaa
Ole onnellinen, ettet saanut. Onni ei ole paska.
- saintöitä
Kyllä nyt töitä löytyy, kannattee vaan hakea.
- puucee
onko kurjuutta kummempaa tarjolla epäilen?heh.
- Anonyymi
Joko joko
- Anonyymi
Lappiporras =suttapaskaa
- Anonyymi
Heh heh heh..varmaan mukava paikka.
- Anonyymi
Ota selvää. Mitä sitä täällä kyselee. Toinen tykkää. Toinen ei. Missä ne aivot on?
- Anonyymi
Taitaa olla,tai ei taida olla.............
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla,tai ei taida olla.............
Ihan ok työnantaja.7 vuotta jo takana.hyvillä laitteilla on työtä kokoajan.ei oo lomautuksista puhuttu.
- Anonyymi
Tuskinpa vastaus täältä löytyy .
- Anonyymi
Vuosia jo takana, hyvä työpaikka. Mikä tahansa on huono jos ei töitä viitsi tehdä. Koronakaan ei ole lannistanut, eikä turhia lomautuksia pidetty.
Suosittelen kyllä. - Anonyymi
Mene kokeileen. ahkeralle työmiehelle maksavat kympin tunti.ei se olekko mennä.
- Anonyymi
Heh he heh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh he heh
Iliman muuta. Hertsileijaa 10. Vai oliko se 8?
- Anonyymi
Työnantaja ja työnohjaaja ovat omanlaisia tapauksia, joitten mieli muuttuu tiuhaan. Työntekijöitä ei osata arvostaa. Muuttakaa asenteenne.
- Anonyymi
Täys kuu tänään
- Anonyymi
Portaat natisee heti käytössä. Miestäni aika hidas toimitus. Satula askelmat tehty päin v*ttua. Oletteko nykyään huolimattattomia tai ette ole tarpeeksi reippaita työssänne.
- Anonyymi
Ihan vakavarainen työnantaja on.
- Anonyymi
Omistaja on täysi hirviö, despootti ja Hitler ja tämä pitää paikkansa!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martina Aitolehti poseeraa rakkaansa kanssa - Somessa kuitti:"Oletko lainannut Haaviston Antoniota?"
Hmmm, onhan noissa miehissä yhdennäköisyyttä täytyy myöntää… Vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja katso kuvat: http1491837Miksi itsenäisyyspäivää vietetään...
...kun itsenäisyys menetettiin 4.4.2023 kun meidät liitettiin NATOon? Päätäntävaltamme siittettiin UsaNatolle tuona suru3931086- 72954
- 67801
Lempinimi kaivatulle
Minkä lempinimen olet antanut ikäväsi kohteelle mielessäsi häntä ikövöidessä? Hän kulkee aatteissa mukana lempinimellä36748Hyvästi, vaalea nainen
Edelleen pyörit päivittäin mielessäni. Mitä teitkään minulle. Niin tuttu, vaikka tutkimaton. Kaipuu ja polttava tunne si35701Pystytkö puhumaan seksistä?
Tai onko se maailman luonnollisin ja parhaimmillaan kauneimpiakin asioita mistä et pysty puhumaan kokematta seksuaalista106684Martinan ruukavalio
Voi hyvää päivää taas, mitä tekstiä picukissa. -ohjeilla, jotka voita vaikka lopun ikää. -kesto 6viikkoa, voit kuin jatk120636Oikeastaan rakastuneena
On mukava olla😇 Niin huumaava olo. Olo varmaan niin, kuin maanisilla.. yhtään pysy paikalla, ajatus ei liiku, mihinkään52628- 22616