Palkka putoaa puoleen

pestk

Olen sairauslomalla ja pomo soitti että kaksi kiinteistöhuoltokohdettani on sanonut sopimuksen irti. Syynä oli se että ne oli hoidettu huonosti pitkän sairauslomani ajan.
Firman taloudellinen tilanne on sellainen, ettei minulle enää ole tarjoita kokopäiväistä työtä ja palkkani putoaa puolella.

Minulla on kuitenkin hoidossa vielä 32 kiinteistöä, niin miten voidaan palkkaani laskea puolella ja työtuntimäärääni.
Meitä ei ole firmassa kuin minä, pomo ja sen vaimo mutta eikö nyt kuitenkin pitäisi olla joku aika milloin voi siirtää osa-aikaiseksi ja joku järki.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksi_juuri

Kannattaa ottaa yhteyttä omaan ammattiliittoon. Se valvoo työntekijän oikeuksia, joita tässä tapauksessa vaikuttaisi tallatun. Liitossa on töissä ihmisiä, jotka tuntevat kaikki työlain pykälät.

• OksettaaSaikuttelijat

Ja tietenkin olit tyypillisesti PALKALLISELLA saikulla eli nyhdit työnantajaasi joka päivä tekemättä mitään rahan eteen?? Yksikään yrittäjä ei halua teitä sairaita tyhjänpantteja yritykseensä, jokaisen työntekijän perusvelvollisuus on olla terve ja tehdä työtä palkkansa eteen.

• pestk

Kyllä teidät pikkuyrittäjät liitto pistää kuriin ja pannaan taas yksi pikkufirma konkkaan. Sen verran isot korvaukset tulen saamaan, esim. maksamattomista ylitöistä.
      Etteköhän opi kohtelemaan työntekijöitä kunnolla.

• Mokaatelämäsi

Tervetuloa mustalle listalle ja onnea työnhakuun, sitä tulet tarvitsemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      187
      2748
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2549
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2257
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2084
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1749
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1464
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1450
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      230
      1204
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1158
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      371
      1089
    Aihe