Olen sairauslomalla ja pomo soitti että kaksi kiinteistöhuoltokohdettani on sanonut sopimuksen irti. Syynä oli se että ne oli hoidettu huonosti pitkän sairauslomani ajan.
Firman taloudellinen tilanne on sellainen, ettei minulle enää ole tarjoita kokopäiväistä työtä ja palkkani putoaa puolella.
Minulla on kuitenkin hoidossa vielä 32 kiinteistöä, niin miten voidaan palkkaani laskea puolella ja työtuntimäärääni.
Meitä ei ole firmassa kuin minä, pomo ja sen vaimo mutta eikö nyt kuitenkin pitäisi olla joku aika milloin voi siirtää osa-aikaiseksi ja joku järki.
Palkka putoaa puoleen
4
<50
Vastaukset
- Siksi_juuri
Kannattaa ottaa yhteyttä omaan ammattiliittoon. Se valvoo työntekijän oikeuksia, joita tässä tapauksessa vaikuttaisi tallatun. Liitossa on töissä ihmisiä, jotka tuntevat kaikki työlain pykälät.
- OksettaaSaikuttelijat
Ja tietenkin olit tyypillisesti PALKALLISELLA saikulla eli nyhdit työnantajaasi joka päivä tekemättä mitään rahan eteen?? Yksikään yrittäjä ei halua teitä sairaita tyhjänpantteja yritykseensä, jokaisen työntekijän perusvelvollisuus on olla terve ja tehdä työtä palkkansa eteen.
- pestk
Kyllä teidät pikkuyrittäjät liitto pistää kuriin ja pannaan taas yksi pikkufirma konkkaan. Sen verran isot korvaukset tulen saamaan, esim. maksamattomista ylitöistä.
Etteköhän opi kohtelemaan työntekijöitä kunnolla.- Mokaatelämäsi
Tervetuloa mustalle listalle ja onnea työnhakuun, sitä tulet tarvitsemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750