Palkka putoaa puoleen

pestk

Olen sairauslomalla ja pomo soitti että kaksi kiinteistöhuoltokohdettani on sanonut sopimuksen irti. Syynä oli se että ne oli hoidettu huonosti pitkän sairauslomani ajan.
Firman taloudellinen tilanne on sellainen, ettei minulle enää ole tarjoita kokopäiväistä työtä ja palkkani putoaa puolella.

Minulla on kuitenkin hoidossa vielä 32 kiinteistöä, niin miten voidaan palkkaani laskea puolella ja työtuntimäärääni.
Meitä ei ole firmassa kuin minä, pomo ja sen vaimo mutta eikö nyt kuitenkin pitäisi olla joku aika milloin voi siirtää osa-aikaiseksi ja joku järki.

4

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siksi_juuri

Kannattaa ottaa yhteyttä omaan ammattiliittoon. Se valvoo työntekijän oikeuksia, joita tässä tapauksessa vaikuttaisi tallatun. Liitossa on töissä ihmisiä, jotka tuntevat kaikki työlain pykälät.

• OksettaaSaikuttelijat

Ja tietenkin olit tyypillisesti PALKALLISELLA saikulla eli nyhdit työnantajaasi joka päivä tekemättä mitään rahan eteen?? Yksikään yrittäjä ei halua teitä sairaita tyhjänpantteja yritykseensä, jokaisen työntekijän perusvelvollisuus on olla terve ja tehdä työtä palkkansa eteen.

• pestk

Kyllä teidät pikkuyrittäjät liitto pistää kuriin ja pannaan taas yksi pikkufirma konkkaan. Sen verran isot korvaukset tulen saamaan, esim. maksamattomista ylitöistä.
      Etteköhän opi kohtelemaan työntekijöitä kunnolla.

• Mokaatelämäsi

Tervetuloa mustalle listalle ja onnea työnhakuun, sitä tulet tarvitsemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe