Olen mies jolla ei ole yhtään kaveria, minulla ei siis ole minkäänlaista sosiaalista verkostoa. Tämä on myös este naisen saamiselle. Tämä on koettu. Olen tutustunut moneen naiseen ja kaikilla näillä on ollut kavereita tai kaveripiirejä. Kun olen paljastanut että minulla ei ole kavereita niin homma on aina loppunut siihen kuin seinään.
Myöntäkää se naiset, vaikka mies luuten miellyttäisi teitä niin kaverittomuus on automaattisesti hylkykamaa. Naisethan tykkäävät siitä että parina tavataan muita pareja ja nainen häpeäisi myöntää kavereilleen että tavataan aina vaan naisen tuttuja, koska miehellä ei ole tuttavapiiriä. Olen siis tuomittu elämään ilman naista koska olen jo ihan liian vanha hankkimaan mitään kaveripiiriä ja kavereiden hankinta on melkein yhtä vaikeata kuin naisen hankinta. Olen siis yli 30 v joten myöhäistä on.
ilman kavereita turha yrittää naista
46
971
Vastaukset
- ei_kavereita
Minullakaan ei ole kavereita, eikä ole ollut 20 vuoteen, ja olen nainen. Ei voisi siis vähempää kiinnostaa, onko miehellä kavereita vai ei. Itse asiassa on helpotus, jos ei ole, koska silloin minullakaan ei tarvitse olla.
Kaikki ihmiset eivät saa kavereita. Jos esim. olet jollakin tavalla epäonnistunut, tai vaikutat "vähemmän älykkäältä" on sinun hyvin vaikeaa saada minkäänlaisia kavereita. Näin se vaan on. Vaikka kuinka monet ihmiset väittäisivät, että on vain ihmisestä itsestään kiinni, saako kavereita. Tämä on täyttä potaskaa, jolla peitellään sosiaalisen torjunnan olemassaoloa.
Olen yli 40 v. ja vähän epäilen, etten tule koskaan mitään kavereita saamaan, ellen sitten nouse huomattavasti ylemmälle "tasolle" elämässäni ja saavutuksissani. Vaan eipä tuo enää niin paljoa haittaa: olen alkanut pitää yksin olemisesta, tai olen oikeastaan aina siitä pitänyt, minulle on tärkeämpää voida tehdä "omia juttuja" kuin roikkua jonkin tylsän seurapelin jatkeena.- ölöökooöiopoi
Hmm, itse olen selvästi keskimääräistä älykkäämpi, ja minun mielestäni näyttää siltä, että juuri tyhmemmät kaverustuvat helposti keskenään, kun taas älykäs seura ei kiinnosta, koska älykään mielenkiinnon kohteita ja juttuja ja tapoja ei ymmärretä.
- ei_kavereita
ölöökooöiopoi kirjoitti:
Hmm, itse olen selvästi keskimääräistä älykkäämpi, ja minun mielestäni näyttää siltä, että juuri tyhmemmät kaverustuvat helposti keskenään, kun taas älykäs seura ei kiinnosta, koska älykään mielenkiinnon kohteita ja juttuja ja tapoja ei ymmärretä.
Riippuu tietysti missä seurassa älykäs liikkuu. Jos älykäs löytää kaltaistaan älykästä seuraa, on hänen helppo ystävystyä. Mutta toisaalta jos ympärillä on vain vähemmän älykkäitä henkilöitä, voi ystävystyminen olla vaikeaa. Sama tietenkin kääntäen. Mutta toisaalta, kukaan ei varmasti jää yksin vain sen takia että vaikuttaa liian älykkäältä, mutta toisaalta jos vaikuttaa vähemmän älykkäältä, voi helposti jäädä yksin. Jos olet esim. sosiaalisesti poikkeuksellisen kömpelö, voivat muut pitää sinua jopa älyllisesti kehitysvammaisena, vaikka näin ei olisikaan. Ja tuota on vaikeaa korjata, edes todistamalla että on älykäs. Ihminen kun tuijottaa sitä mikä näkyy parhaiten, esim. sosiaalista käyttäytymistä.
- Mies32veee
Mä voisin olla kaverisi.
Itse pidän ihmisistä joista kukaan muu ei pidä. Kaverittomat on just niitä joista pidän ihan kuten itsestäni.
Mekään emme koskaan kohtaa. Mutta rakkautta ja olkapäätä on sielläkin missä et sitä näe.
Lohdutonta. Joskus lottovoittoa parempaa. - ei_kavereita
Mies32veee kirjoitti:
Mä voisin olla kaverisi.
Itse pidän ihmisistä joista kukaan muu ei pidä. Kaverittomat on just niitä joista pidän ihan kuten itsestäni.
Mekään emme koskaan kohtaa. Mutta rakkautta ja olkapäätä on sielläkin missä et sitä näe.
Lohdutonta. Joskus lottovoittoa parempaa.Kiitos tarjouksesta, jos se oli minulle osoitettu. Kyllä minulle palstakaveritkin kelpaa. Minulla ei tosin ole vielä tunnusta, mutta tunnistat minut ehdä jutuistani. Kirjoittelen usein yksinäisten oikeuksista.
- tässäsyy
Sosiaalisissa taidoissa on silloin jotain vikaa jos ei ole onnistunut luomaan ihmissuhteita elämänsä aikana. Ei siinä muuta.
- ei_kavereita
Tyypillistä yksinäisen ihmisen syyllistämistä. Että vika on vain ja ainoastaan torjunnan kohteessa. Hyvin epäoikeudenmukaista, mutta myös kätevää, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, jos on torjunut sen oman työpaikan/koulun/naapuruston luuserin/oudon kummajaisen.
- vajakkeja.ovat
ei_kavereita kirjoitti:
Tyypillistä yksinäisen ihmisen syyllistämistä. Että vika on vain ja ainoastaan torjunnan kohteessa. Hyvin epäoikeudenmukaista, mutta myös kätevää, ei tarvitse tuntea syyllisyyttä siitä, jos on torjunut sen oman työpaikan/koulun/naapuruston luuserin/oudon kummajaisen.
älä välitä noista millä ei ole kykyä samaistua, eikä elämänkokemusta tarpeeksi laaja-alaisesti, ovat olevinaan niin suvaitsevaisia ja kaikkea, mutta tosiasiassa eivät ymmärrä mistään mitään, sama asia kuin kokoomuslainen, muka ymmärtää normaalin suomalaisen elämää ja paskat sanon minä....
- vfbhjfdfsa
Tai sitten ei ole halunnut kavereita. Mitä niillä tekee? Sitä paitsi vaikka olisikin sosiaalisissa taidoissa jotain vikaa niin miksi se on este parisuhteeseen kelvollisuudelle? Sosiaaliset taidot eivät ole yksi klöntti, joka on joko täysin hallussa tai sitten ei ollenkaan. Itse esim. pärjään hyvin työhaastatteluissa, töissä, asiointitilanteissa jne. mutta naisiin tutustuminen on mahdotonta.
- 1813
Rahanteko taidoissa on silloin jotain vikaa jos ei ole onnistunut luomaan miljoonaomaisuutta elämänsä aikana. Ei siinä muuta.
- ei_kavereita
vajakkeja.ovat kirjoitti:
älä välitä noista millä ei ole kykyä samaistua, eikä elämänkokemusta tarpeeksi laaja-alaisesti, ovat olevinaan niin suvaitsevaisia ja kaikkea, mutta tosiasiassa eivät ymmärrä mistään mitään, sama asia kuin kokoomuslainen, muka ymmärtää normaalin suomalaisen elämää ja paskat sanon minä....
Sosiaalisesti hyväksytty ihminen jolla on paljon kavereita, ei ymmärrä mitään sosiaalisesta torjunnasta tai yksinäisyydestä.
- wanhanarttu
Mitä naiset niillä miehen kavereilla tekee?? Onko se sitten se panorinkeli??
- luglug
Varamiehiä.
- lasten.leikiksi
luglug kirjoitti:
Varamiehiä.
Oikeesti.... 8-0
- 20plus11
Ootteko huomannu että juurikin rumat ihmiset ovat myös kaverittomia. Kuten itsekin. Kaikilla komeilla ja kauniilla on laaja kaveripiiri mutta jos on ruma niin ei kukaan sellaisen kaveri ole. Jos et saa kavereita et saa myös naisia ja tuon oppii jokainen jo ala asteella kuten itsekin 25 vuotta sitten.
- timpuralii
Hei et ole täysin toivoton. Minun isäni oli sinun ikäisenä ilman kavereita ja kaveripiiriä. Hän tapasi äitini kirjeenvaihtoilmoituksen kautta. Ovat olleet naimisissa 30 vuotta. Ennen äitini tapaamista hän on seurustellut yhden muun naisen kanssa, silloinkaan hänellä ei ollut kavereita.
Hakeudu jonnekin harrastukseen jossa on paljon naisia. Kyllä sieltä juttukaveri ainakin löytyy, jos on aktiivinen. - fdasddfsa
Nainen on hullu, jos näkee negatiivisena, ettei miehellä ole kavereita. Hankkikoon omia kavereita, jos sellaisia kaipaa. Ei ole miehen tehtävä niitä toimittaa. Eikä minua ainakaan kiinnostaisi parisuhteessa käydä kaiken maailman kissanristiäisissä naisen kavereiden luona tai olla yksin kotona kun nainen kipittää kaveripiirissään. Jos naisen kavereista on minulle jotain hyötyä, se on ihan ok, muuten on parempi jos niitä on mahdollisimman vähän.
Ainakaan sitä ei nuoren miehen kannata koskaan mihinkään baareihin tai laivaristeilyille ikinä yksin lähteä, kun siitä kuitenkin kaikki naiset vaan kaikkea negatiivista ajattelisivat, jos sitä joku nuori mies olisi yksin baarissa tai laivaristeilyllä ilman ketään kavereita, kun kaikki muut nuoret olisivat siellä kuitenkin yhdessä kavereiden kanssa hauskaa pitämässä.
Kyllähän se kavereiden määrä on aina kaikille naisille miehessä yleensä se kaikkein tärkein asia, kun silloin mies ei ole ainakaan mikään yksinäinen luuserimies, joka joutuisi käymään yksin baareissa, laivaristeilyillä ja ulkomaan matkoilla.- enoleristeillyt
Jessus! Monia naisia ei kiinnosta baarit tai risteilyt.
enoleristeillyt kirjoitti:
Jessus! Monia naisia ei kiinnosta baarit tai risteilyt.
No aika harvassa varmasti on sellaiset naiset, joita ei muka kiinnostaisi ollenkaan ne baarit ja laivaristeilyt. Kuitenkin nämä ovat just niitä paikkoja, joissa sitä nuoret käyvät aina pitämässä hauskaa yhdessä kavereiden kanssa.
Varmasti just siksi naiset aina vaativat mieheltä sitä suurta kaverimäärää, kun niiden miesten kanssa ei käy aika tylsäksi ja pitkästyttäväksi, kuten se kävisi just niiden yksinäisten nuorten miesten kanssa, joiden kanssa sitä olisi vaan sitä tylsää kotona olemista ja kahdestaan olemista. Lisäksi yksinäiset nuoret miehet eivät pystyisi järjestämään naiselle mitään kaveriporukoiden illanistujaisia, yhteisiä baari-iltoja ym. hauskoja kaveriseurojen tapahtumia.- ätmiälykäs
DarkFear kirjoitti:
No aika harvassa varmasti on sellaiset naiset, joita ei muka kiinnostaisi ollenkaan ne baarit ja laivaristeilyt. Kuitenkin nämä ovat just niitä paikkoja, joissa sitä nuoret käyvät aina pitämässä hauskaa yhdessä kavereiden kanssa.
Varmasti just siksi naiset aina vaativat mieheltä sitä suurta kaverimäärää, kun niiden miesten kanssa ei käy aika tylsäksi ja pitkästyttäväksi, kuten se kävisi just niiden yksinäisten nuorten miesten kanssa, joiden kanssa sitä olisi vaan sitä tylsää kotona olemista ja kahdestaan olemista. Lisäksi yksinäiset nuoret miehet eivät pystyisi järjestämään naiselle mitään kaveriporukoiden illanistujaisia, yhteisiä baari-iltoja ym. hauskoja kaveriseurojen tapahtumia.Kyllä yhden fiksun seurassa kotona on paljon mukavampaa kuin typerässä kaveriporukassa. Miksi kotona oleminen olisi tylsää, varsinkaan jos on parisuhde? Kuka hölmö haluaa "kaveriporukoiden illanistujaisia, yhteisiä baari-iltoja ym. hauskoja kaveriseurojen tapahtumia"? Itse vältän tuollaisia tapahtumia ja jos niihin päädyn niin yritän keksiä verukkeen poistumiselle, koska niissä on aina älyttömän tylsää ja tyhmää menoa.
- enoleouto
Minulla ei ole merkitystä onko miehellä kavereita vaiko ei. Positiivisena pidän ettei niitä ole jos toinen sitten odottaisi minukin heihin tutustuvan. Itselläni ei ole ns. kavereita lähellä. Muutama hyvä ystävä on mutta jostain syystä en kavereita kaipaa, joskus on ollut mutta ovat jotenkin häirinneet elämääni. Viihdyn paremmin yksin. Harrastan paljon liikuntaa sun muuta enkä koe olevani yksinäinen.
Aika harvinaista puhetta naiselta kyllä tollainen. Pakko muuten kysyä sitä, että oletko minkä ikäinen?? Ajattelin vaan sitä, että oletko mahdollisesti joku vanhempi nainen, jos kerran et pidä sitä miehen kaverimäärää ja sosiaalisuutta mitenkään niin kovin tärkeänä asiana.
Kuitenkin aina kaikki nuoremmat naiset pitävät just sitä miehen sosiaalisuutta, suosiota ja kaverimäärää niitä miehen tärkeimpinä asioina.- gykkcykj
Ikää on lasissa kohta 28 vuotta. Minulle on aika tärkeä että se toinen osapuoli sietää hiljaisia hetkiä.
- mulkaaneiole
yhtään ystävää ja olen nainen. Kouluaikoina oli aina pari kaveria, mutta nekin aina jäivät, kun koulut loppuivat. Nyt aikuisiällä on vielä vaikeampi löytää ketään saman henkistä ystävää/ystäviä. Yksin ei tule pahemmin mihinkään mentyä ja varmaan odottaa yksinäinen vanhuus katkerana vanhuksena.
Olen myös todella huono luottamaan uusiin ihmisiin ja aina ajattelen, että he haluavat kuitenkin jotakin pahaa, tai haukkuvat selän takana. En olisi koskaan halunnut edes syntyä, jos olisin tiennyt minkälaista elämäni tulee olemaan. - fjlogno
Mulle kelpaisi ainakin kaveriton mies. Olen itsekin aikamoinen yksinäinen susi. Ei ole paljoa kavereita. Ne muutamat kaverit joita mulla on eivät meinaa uskoa että mulla ei ole paljoa kavereita. Syynä ei ole ujous vaan tykkään viettää aikaa omillani ja omissa ajatuksissani. Kai mulla muutama suhteeksi luonnehdittava juttu on ollut elämässä. Jos ole päättänyt että haluan säpinää, niin kyllä sitä on ollut. Riippuu lähinnä minusta itsestäni. Kumma kyllä minullekin löytyy ottajia silloin.
- Shiiittt
Näinhän se on. Ei ole kavereita vaikka haluaisin. Ei ole naista vaikka haluaisin.
- 1812
No minä ainakin myönnän suoraan, että haluan miehen jolla on omaakin sosiaalista elämää. Olen hyvin sosiaalinen luonne, enkä voi kuvitella itseäni ihmisen kanssa, joka on joko niin erakkoluonne ettei halua kavereita tai niin sosiaalisesti rajoittunut ettei saa kavereita. Toisaalta en näe mitään syytä miksei kaksi ujoa introverttiä viihtyisi yhdessä. Ehkei ongelma ole niinkään siinä, ettei erakko kelpaa kenellekään, vaan siinä etteivät erakot kohtaa toisiaan.
No sä varmaan myös ajattelet kaikkea negatiivista siitä, jos sitä nuori mies käy yksin baarissa tai laivaristeilyllä ilman ketään kavereita.
- kkelrl
Mitä se sulle kuuluu mitä mies tekee vapaa-aikanaan? Itse joudun työssäni kuitenkin olemaan läheisessä tekemisessä 8 tuntia päivässä työkavereiden kanssa joten vapaa-ajan haluan viettää ilman kavereita. Onneton nainen jos mies ei kelpaa jos ei ole koko ajan menossa jonnekin. Olen hyvin sosiaalinen luonne mutta kaipaan omaakin aikaa ja silloin naisen seura riittää. Oisko niin että sun tapauksessa et tulis miehen kanssa juttuun jos joutuisit viettämään sen kanssa enemmän aikaa, sulle ilmeisesti riittää se yhteinen aika sängyssä ja loppuaika sitten kumpikin omien kavereiden kanssa..onneton tyyppi olet
- 1812
DarkFear kirjoitti:
No sä varmaan myös ajattelet kaikkea negatiivista siitä, jos sitä nuori mies käy yksin baarissa tai laivaristeilyllä ilman ketään kavereita.
En ajattele, minusta se on rohkean ja itsenäisen ihmisen merkki, eikä lainkaan välttämättä merkitse kaverittomuutta.
- 1812
kkelrl kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu mitä mies tekee vapaa-aikanaan? Itse joudun työssäni kuitenkin olemaan läheisessä tekemisessä 8 tuntia päivässä työkavereiden kanssa joten vapaa-ajan haluan viettää ilman kavereita. Onneton nainen jos mies ei kelpaa jos ei ole koko ajan menossa jonnekin. Olen hyvin sosiaalinen luonne mutta kaipaan omaakin aikaa ja silloin naisen seura riittää. Oisko niin että sun tapauksessa et tulis miehen kanssa juttuun jos joutuisit viettämään sen kanssa enemmän aikaa, sulle ilmeisesti riittää se yhteinen aika sängyssä ja loppuaika sitten kumpikin omien kavereiden kanssa..onneton tyyppi olet
Ei tarvitse olla koko ajan menossa jonnekin, en minäkään ole vaikka minulla on kavereita. Parisuhteessa vietän aikaa miehen kanssa joka päivä, etenkin yhdessä asuessa vietetään käytännössä kaikki vapaa-aika keskenämme. Lisäksi nähdään 1-2 kertaa viikossa kavereita, yksin tai yhdessä. Tämä on mun luonne ja mulle sopiva tyyli elää, ja haluan miehen joka on suunnilleen samoilla linjoilla ja haluaa samoja asioita elämältä. Olen pahoillani, jos joku nyt pahoitti mielensä, halusin vaan vastata aloittajalle mitkä ovat omat henk koht syyni miksei kaveriton kiinnosta - tai pikemminkin, miksi minua kiinnostava miestyyppi ei ole kaveriton.
Enkä ole onneton. :) Onneton olisin, jos jakaisin elämäni ihmisen kanssa, joka hakee elämältä täysin eri asioita kuin minä. 1812 kirjoitti:
En ajattele, minusta se on rohkean ja itsenäisen ihmisen merkki, eikä lainkaan välttämättä merkitse kaverittomuutta.
Jaa niinkö, aika harvoin sitä vaan koskaan kukaan nainen on ikinä tota mieltä. Mä kun lopetin aikoinaan sen baareissa käymisen kokonaan sen vuoksi, kun muut ihmiset aina ajattelevat kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta baarissa. Aikoinaan suunnittelin myös lähteväni yksin laivaristeilylle, mutta päätin sitten jo vuosia sitten luopua kokonaan tällaisesta ajatuksesta, kun kuitenkin kaikki ihmiset olisivat vaan ajatelleet kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta laivaristeilyllä.
DarkFear kirjoitti:
Jaa niinkö, aika harvoin sitä vaan koskaan kukaan nainen on ikinä tota mieltä. Mä kun lopetin aikoinaan sen baareissa käymisen kokonaan sen vuoksi, kun muut ihmiset aina ajattelevat kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta baarissa. Aikoinaan suunnittelin myös lähteväni yksin laivaristeilylle, mutta päätin sitten jo vuosia sitten luopua kokonaan tällaisesta ajatuksesta, kun kuitenkin kaikki ihmiset olisivat vaan ajatelleet kaikkea negatiivista siitä nuoren miehen yksinolosta laivaristeilyllä.
Sun täytyis lopettaa tuo ajattelu, että mitä muut ajattelevat, anna heidän ajatella mitä haluavat, ei se ole sinulta pois.
Elä elämääsi niinkuin haluat, välittämättä joidenkin pikkusieluisten ihmisten mielipiteistä.MGTOW kirjoitti:
Sun täytyis lopettaa tuo ajattelu, että mitä muut ajattelevat, anna heidän ajatella mitä haluavat, ei se ole sinulta pois.
Elä elämääsi niinkuin haluat, välittämättä joidenkin pikkusieluisten ihmisten mielipiteistä.No ei se vaan ole todellakaan ihan noin helppoa, että yhtäkkiä sitä ei muka välittäisi ollenkaan niistä muiden ihmisten mielipiteistä.
Kyllä siinä vaan olisi koko ilta ihan pilalla, jos sitä olisi yksin baarissa ja sitten jotkut tulisivat kyselemään siitä yksinolosta ja alkaisivat heti tuomitsemaan sen vuoksi, kun nuorella miehellä ei olisikaan ketään kavereita mukana siellä baarissa. Niin siinä sitä olisi taas heti koko ilta pilalla ja just samanlaista se olisi myös laivaristeilyllä, jos sinne yksin lähtisi ja jotkut muut nuoret alkaisivat ihmetellä sitä nuoren miehen yksin laivalla olemista ja pitäisivät sitä outona, kun nuorella miehellä ei olisikaan ketään kavereita mukana laivaristeilyllä.
Eipä mulla kyllä muutenkaan tee koskaan mieli yksin mihinkään lähteä, joten siinä mielessä ne muiden ihmisten ajatukset eivät kyllä elämääni mitenkään varsinaisesti rajoita.- ei_kavereita
"Olen hyvin sosiaalinen luonne, enkä voi kuvitella itseäni ihmisen kanssa, joka on joko niin erakkoluonne ettei halua kavereita tai niin sosiaalisesti rajoittunut ettei saa kavereita."
Niin, tai sitten ajattelet, että "kaveriton" ihminen on jonkinlainen "luuseri", jota kukaan ei ole sosiaalisesti hyväksynyt, etkä halua olla tekemisissä tällaisen luuserin kanssa... Tämähän on se yleisin syy, miksi ihmiset karttavat ns. kaverittomia, esim. parinvalinnassaan.
- ghhhjju
En tiedä mitä naiset ajattelee. Itse ainkakin koen että on parempi kun naisella ei ole isoa kaveripiiriä, tai edes sitä yhtä. Muutamien naisten kanssa minun mielenkiinto on lopahtanut tutustumisvaiheessa siihen kun naisella ei ole ollut aikaa. Oltiinpa sitten treffeillä, kirjoiteltiin tai soiteltiin, niin joillakin on samaan aikaan tarve olla yhteyksissä kavereihin.
Onhan teillä kavereita vaikka kuinka monta, palsta on täynnä kaveruksia, vai ettekö ole huomanneet? ;)
- eimiehiäkavereiksi
Tämä ei ole homopalsta.
eimiehiäkavereiksi kirjoitti:
Tämä ei ole homopalsta.
En ymmärrä kirjoittamaasi, mutta ei sen ole väliäkään, viestinikin oli tarkoitettu vain niille, jotka siitä jotain irti saivat.
Illan jatkoja!- ei-ole-vaikea-ymmärtää
MGTOW kirjoitti:
En ymmärrä kirjoittamaasi, mutta ei sen ole väliäkään, viestinikin oli tarkoitettu vain niille, jotka siitä jotain irti saivat.
Illan jatkoja!Viestin voi tulkita 2 tavalla:
- Tämä ei ole homopalsta, eli palstalaiset eivät ole homoja eivätkä siis halua miehiä kavereiksi. Nimimerkki selvästi tukee tätä tulkintaa.
- Kirjoittaja on homo, joten ei voi löytää kaveria palstalta, koska se ei ole homopalsta. Nimimerkistä voi päätellä, että tämä tulkinta on selvästi väärä. - kaveritko.homoja
ei-ole-vaikea-ymmärtää kirjoitti:
Viestin voi tulkita 2 tavalla:
- Tämä ei ole homopalsta, eli palstalaiset eivät ole homoja eivätkä siis halua miehiä kavereiksi. Nimimerkki selvästi tukee tätä tulkintaa.
- Kirjoittaja on homo, joten ei voi löytää kaveria palstalta, koska se ei ole homopalsta. Nimimerkistä voi päätellä, että tämä tulkinta on selvästi väärä.lue-tun ym-mär-tä-mi-nen on var-maan ka-dok-sis-sa si-nul-la, kun mie-het ja nai-set par-ku-vat täs-sä ket-jus-sa, kun ka-ve-rei-ta ei o-le ja nii-tä on niin vai-ke-a löy-tää.
mi-kä mgtow:n teks-tis-sä on vai-ke-a kä-sit-tää, kun se liit-tyi sel-väs-ti tä-hän a-si-aan, e-li vaik-ka ei o-le ul-ko-maa-il-mas-sa ka-ve-rei-ta, niin pals-tal-la voi-si ol-la pals-ta ka-ve-rei-ta.
- mnbvcbnm
Ketjun aloittanut voisi tappaa itsensä, loppuisi ainakin nämä typerät avaukset tällä palstalla.
Ei naisia ole koskaan kiinnostanut kaverit, tai niiden puute, jos on itse tarpeeksi mielenkiintoinen. - Kilttiatm
Naiset ajattelee kaikkea negatiivista miehestä jolla ei ole kavereita eikä naiset sellaisiin mieheen halua tutustua.
- Ringaling
Höpö,höpö! Voi maailma tätä yleistystä. Suurin osa naisista kuitenkin valitsee lähinnä sen miehen eikä miehen kaveripiiriä. Olkoon kavereita tai ei, ihan sama.
Parempi ilman kavereita kuin huono kaveripiiri.- Kaveriton_nussimaton
On taas niin tekopyhää paskaa... Ei taatusti oikeasti valitse miestä, jolla ei ole sitä vitunvitunvitun kaveripiiriä. Se on tasan tarkkaan se kaverittomuus todellinen syy miksi en pääse nussimaan. Sen näkee baarissa joka kerta, miten ne ovat aina ne lärvireikä lattiaan asti auki mölisevät panopellemiehet ja kaverisosiaaliklovnit, joilla niitä vittupäitä sosiaalikusiaisia kavereita pyörii ympärillä kuin kärpäsiä paskassa, jotka päästetään nussimaan. Sieltä lähtee kaveriton mies yksin kotiin RUNKKAAMAAN. RUNK RUNK RUNK VITTU RUNK RUNKELO RUNKS RUNKS!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2342180Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse611456Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611085
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832