http://www.iltalehti.fi/pinnalla/2015043019606581_iq.shtml
Itse olen ollut nöyrä naisia kohtaan eikä ulkonäössäkään ole vikaa mutta ei vaan käy flaksi :(
Uusi tutkimus: Nöyrät miehet vetoavat naisiin
38
52
Vastaukset
Nöyrät miehet = aisureita
- jjdjdjdj
Machomiehet= väkivaltaisia viinaanmeneviä naisenhakkaajia
jjdjdjdj kirjoitti:
Machomiehet= väkivaltaisia viinaanmeneviä naisenhakkaajia
Machomies saa naisen halvemmalla. Aisuri elättää parisuhdehuoraa ja machomies panee aisurin parisuhdehuoraa ilmaiseksi.
- 3443
Joku pilipalitutkimus. Ehkä jos mies on nöyrä tekstissä, mutta kuvassa komeilee joku miehekäs adonis, niin sellainen vetoaa, mutta jos kuvassa on tavistallukka ja tekstissä nöyristellään, niin ei varmasti vetoa. Eli kumpi se vetoaa enemmän, nöyryys vai ulkonäkö?
Miehen ulkonäkö on naiselle tärkeä aina. Vanhan ja rumana nainen ei vaan saa komeita miehiä samalla tavalla kuin nuorena.
Vanhempana nainen alkaa arvostaa enemmän miehen rahoja ja nöyryyttä maksaa ja elättää nainen (ja toisen miehen äpärälapset).- ggffeerrreeedddddd
super-atm kirjoitti:
Miehen ulkonäkö on naiselle tärkeä aina. Vanhan ja rumana nainen ei vaan saa komeita miehiä samalla tavalla kuin nuorena.
Vanhempana nainen alkaa arvostaa enemmän miehen rahoja ja nöyryyttä maksaa ja elättää nainen (ja toisen miehen äpärälapset).Tasan tarkkaan näin se on. Naisille tosiaankin on miehen ulkonäkö aivan keskeisin asia miehessä. Toki myös miehen status ja se että on kavereita ja käytöksessä näkyvä itsevarmuuus tai hyvä itsetunto ovat tärkeitä, mutta nämähän yleensä paljolti kehittyvätkin tämän hyvän naisten mielestä panettavan ulkonäön pohjalta. Tämä asia ilmenee naisten puheissa usein niin, että he kiistävät tämän asian olevan niin kovin merkityksellinen kuin mitä se heille on.
No varallisuus on asia mitä naisten mielestä epäpanettavallakin miehellä voi olla, mutta sitä taasen ei naiset arvosta kuin mitä vasta sitten kun ovat jo ikääntyneitä tai ainakin jo parhaat pävänsä naisena eläneet. ggffeerrreeedddddd kirjoitti:
Tasan tarkkaan näin se on. Naisille tosiaankin on miehen ulkonäkö aivan keskeisin asia miehessä. Toki myös miehen status ja se että on kavereita ja käytöksessä näkyvä itsevarmuuus tai hyvä itsetunto ovat tärkeitä, mutta nämähän yleensä paljolti kehittyvätkin tämän hyvän naisten mielestä panettavan ulkonäön pohjalta. Tämä asia ilmenee naisten puheissa usein niin, että he kiistävät tämän asian olevan niin kovin merkityksellinen kuin mitä se heille on.
No varallisuus on asia mitä naisten mielestä epäpanettavallakin miehellä voi olla, mutta sitä taasen ei naiset arvosta kuin mitä vasta sitten kun ovat jo ikääntyneitä tai ainakin jo parhaat pävänsä naisena eläneet.Tässä aika hyvä lista siitä mitä naiset todellisuudessa arvostavat miehessä. Se mitä he sanovat on yleensä paskaa, ja se miten he käyttäytyvät osoittaa sen, mikä on todellista.
Tärkeysjärjestys voi vaihdella naisesta riippuen. Vanhalle yh-kurpalle miehen rahat ovat tietysti tärkein ominaisuus. Nuorelle amistytölle miehen suosio omassa karvanoppajengissä on tärkeintä (jännämies).
-Menestys yhteisössä (yhteiskunta tai alakulttuuri)
-Miehen suosio toisten naisten keskuudessa (naisten esivalinta varatulle)
-Naiset iskutaidot
-Naaman komeus
-Itsevarmuus (tämä korostuen niissä tilanteissa joissa ollaan tekemisissä naisen kanssa tai miesryhmässä jäsenenä)
-Seksin sujuvuus (taidot, koko)
-Keho (pituus, lihakset)
-Koulutus (varsinkin jos nainen itse koulutettu)
-Empatia (lapsia ja eläimiä kohtaan lähinnä)
-Raha (vain jos tätä on joko paljon tai vähän sillä on merkitystä)
-Huumorintaju (sisältää "syvällisemmän" huumorintajun kuin iskutaidot)
-Yhteiset kiinnostuksenkohteet
-Muut luonteenpiirteet
Valitettavasti joku voi luulla että listan loppupäässä olevat asiat kuten luonteenpiirteet ja yhteiset kiinnostuksenkohteet tarkoittaisivat sitä kuuluisaa kemiaa. Todellisuudessa niillä asioilla on hyvin vähän merkitystä, ja se kemia toteutuu yllättäen esim. jos mies on komea.
- coughghhghg
Voi vo voi, luin ton otsikon että " nörtit miehet vetoavat naisiin"..
- LoveNörtit
Kyl maar muhun ja mun kavereihin ainakin vetoaa!
- 65567777
Nöyryys kuin kiltteyskin, ei siis nössöys tai alistuvuus, ovat positiivisia ominaisuuksia miehekkäällä miehellä. Näiden "pehmeiden" ominaisuuksien pitää olla positiivinen lisä eikä kokonaisuus.
- 1212
Siinähän se tuli.
Kun nainen sanoo haluavansa nöyrän miehen....
...nainen tarkoittaa miestä joka on kaikkea muuta kuin nöyrä mutta jonka sisältä löytyy nöyrä puoli. Nainen tarkoittaa James Bondia, julkkisrokkaria, korkean statuksen liikemiestä, bodaria yms joka paljastuukin alfan ominaisuuksien LISÄKSI nöyräksi ja kiltiksi. "Nooo eihän nuo miljoonat niin tärkeitä ole, nojoo enhän minä niin kuuluisa ole". Juuri näin naiset ajattelevat.
Jotain nöyryyden merkityksestä kertoo se että tällaiselle miehelle nöyryys on optio, jota ei tarvitse käyttää saadakseen naisen. - totuus_tässä
1212 kirjoitti:
Siinähän se tuli.
Kun nainen sanoo haluavansa nöyrän miehen....
...nainen tarkoittaa miestä joka on kaikkea muuta kuin nöyrä mutta jonka sisältä löytyy nöyrä puoli. Nainen tarkoittaa James Bondia, julkkisrokkaria, korkean statuksen liikemiestä, bodaria yms joka paljastuukin alfan ominaisuuksien LISÄKSI nöyräksi ja kiltiksi. "Nooo eihän nuo miljoonat niin tärkeitä ole, nojoo enhän minä niin kuuluisa ole". Juuri näin naiset ajattelevat.
Jotain nöyryyden merkityksestä kertoo se että tällaiselle miehelle nöyryys on optio, jota ei tarvitse käyttää saadakseen naisen.Naiset haluaa komean, korkean statuksen rikkaan miehen, joka EI kersku näillä ominaisuuksillaan, mutta ne ominaisuudet häneltä löytyy siitä huolimatta.
- vwdnovw
totuus_tässä kirjoitti:
Naiset haluaa komean, korkean statuksen rikkaan miehen, joka EI kersku näillä ominaisuuksillaan, mutta ne ominaisuudet häneltä löytyy siitä huolimatta.
Nimenomaan! Nöyryyttä on olla hyvä ja olla pitämättä siitä meteliä. :D
- ätmel
Naiset tykkäävät menestyneistä miehistä, jotka ovat silti pysyneet nöyrinä.
Tällaisissa kyselytutkimuksissa on se ongelma, että ihmiset saattavat valita vaihtoehtoja, joita he olettavat heidän haluttavan valita. "Oikea" vastaus on valita nöyrä eikä kusipää. Eri asia sitten on, mihin valinta kohdistuu oikeassa tilanteessa.- women.lie
Joo, pitää katsoa mitä naiset tekee eikä mitä naiset sanoo..
- klassikko
"Ihastuin Kimin tavallisuuteen."
- oumaigaad
klassikko kirjoitti:
"Ihastuin Kimin tavallisuuteen."
- teekkari
onpas taas kommentit höperöä seliseliä. Ylpistyneet naistenvihaajat yrittävät taas vääntää kaiken toisin päin. Voi teitä!
- tikkari_
Ei se ole naisvihaa, vaan tervettä järkeä. Kyllä miehetkin ottaa naisista paremmannäköisen, eikä nöyrempää. Ei naiset ole yhtään vähemmän pinnallisia kuin miehetkään.
- teekkari
tikkari_ kirjoitti:
Ei se ole naisvihaa, vaan tervettä järkeä. Kyllä miehetkin ottaa naisista paremmannäköisen, eikä nöyrempää. Ei naiset ole yhtään vähemmän pinnallisia kuin miehetkään.
tervettä järkeä on valita sellainen seksikumppani joka suostuu sinun kanssasi todennäköisesti sekstalemaan. muu on jotain muuta kuin tervettä järkeä
- tikkari_
teekkari kirjoitti:
tervettä järkeä on valita sellainen seksikumppani joka suostuu sinun kanssasi todennäköisesti sekstalemaan. muu on jotain muuta kuin tervettä järkeä
No miehillä tietenkin näin, mutta naisethan saa aina seksiseuraa, usein komeistakin miehistä, vaikkeivät itse olisi niin kauniita. Tuossa tutkimuksessa ei kuitenkaan tainnut olla kyse siitä että kuka suostuu, vaan kenet sinä valitsisit ehdokkaista.
Eikös tuon tehnyt "Hope"-"yliopisto"? Toivossa on siis hyvä elää.
Kunhan vaan sanon, että röyhkeydellä pärjää.- wfgew
Riippuu naisesta millä pärjää.
wfgew kirjoitti:
Riippuu naisesta millä pärjää.
Toki, mutta harva löytää naisen, joka on kaunis, älykäs, hauska, elättää itsensä ja haluaa silti nöyrän miehen.
- change.your.imago
Varokaa vaan aateeämmäjätkät, kohta saatte juosta kadulla akkoja karkuun ja lujaa!
Näin se maailma muuttuu ja kaikki kääntyy päinvastaiseksi, mutta sitähän te halusitte?
Ihan hirveetä, kuni akat kattoo teitä ylöspäin. Annan teille ihan helpon vinkin miten saatte tietää miltä se tuntuu.
Teette itestänne rokkijätkän!
Edes yhdeksi kesäpäiväksi, onko liian vaikeaa?
No, ettehän te saa aikkoja koskaan sänkyynne, jos te ette koskaan vaihda tyyliänne, eli kokeile vähä erilaisia imagoja. Ei se ole edes vaikeaa, jos vaan pokkakin kestää vähän esittääkin välillä.
Rokkijätkän imago on muutenkin helppa ja kalju käy siihen yhtä hyvin kuin pitkäkin fleda. Myös aurinkolasit peittää hyvin pahemman rososuuden. Baikerikaupasta vähän huivia, ehkä buutseja, joka tapauksessa vähän rokimmat stiflat. Siisti, vähän hippihenkinen paita ja liivit. Vähän revityt farkut. Asun kruunaa tietenkin kunnon kova skittalaukku! Se on kaiken aa ja oo. Ilman sitä taika ei toimi! Ja väljät rokkikuteet peittää vielä aika hyvin lihaksettomankin kehon.
Vetelette pitkin stadia kuumana kesäpäivänä ja katotte akkojen naamoja!
Toimi mulla ja kyllä toimii silllon jo ihan kenellä tahansa. Pitää vaan valita mestatkin ovelasti, missä on paljon muijia, kuten joku puisto. Istutte penkillä ja itsevarman näkösenä tsekkaatte ympäristöä. Kiertelette muutenkin kaduilla kuin euroopan omistajat.
Mä varotan kyllä sen verran, että ainakin mua se akkojen pinnallinen ja täysin typerä ihailu alko ottamaan päähän, jopa säälittämään, kun ykskin tapaus alko selvästi heiluttaa peppuaan mulle, vaikka oli oma ukko melkeen ihan vieressä,
Mutta se oli kyllä herkkua, kun pari välimeren jätkää tuli suomalaisen akan kanssa vastaan ja se akka katto niin ihailevasti ja ne jätkät niin tanan kateellisen näkösenä. AAHHH! Ne näki kerrankin tosi jätkän ja tajus olevansa pelkkiä neitejä. Ja mä olin pelkkä tyhjä imagon kuori. Kyllä se makso ittensä takas, kun ne hiuslakatut kaks etelän, lipevää pelleä katto niin kateellisina, niin kateellisina.
En kyllä jaksais olla mikään rokkitähtikään. Ihmisten epäaitouden kanssa pelaaminen on kamalaa. Mielummin vaikka yksin, kunhan touhut vaan pysyy mahdollisimman aitoina!- HDmään
Tuohon rokkikukon imagoon kun lisää vielä Harley-Davidson merkkisen moottoripyörän niin naiset ovat kuin sulaa vahaa. Harlikoita saa käytettyinä muutamalla tonnilla.
- Mies_32v
Nöyryyshän ei välttämättä näy juurikaan siinä, miten ihminen käyttäytyy toisia ihmisiä, vaikka nyt sitten mies naisia kohtaan.
Nöyryys voi tarkoittaa myös laajemmin suhtautumista elämään. Nöyrä ihminen tiedostaa oman erehtyväisyytensä ja pyrkii oppimaan virheistään."Nöyrä ihminen tiedostaa oman erehtyväisyytensä ja pyrkii oppimaan virheistään."
En jaksanut taaskaan lukea kaikkea, mistä puhutaan ja miksi, mutta tuo asia kyllä puuttu liian monesta ihmisestä, eli virheitä sattuu, mutta niitä ei tunnusteta edes itselleen, jolloin ei mitään opitakaan, vaan toistetaan samoja virheitä yhä uudelleen ja uudelleen, kumma juttu miksi monille niin hankalaa tunnustaa avoimesti virheensä, itse pyrin tunnustamaan aina virheen myös, niille kehen virhe on jollain lailla vaikuttanut, jolloin ei tarvitse kenenkään "etsiä syyllistä" sen enempää ja jos siitä sitten aletaan, jotain mussuttamaan, niin sitten se on "keskustelun paikka". =D
- NöyryysOnKultaa
Pidän nöyristä, aidosti. Yksi on lihava ja ruma, mutta tuntee elämän tummat värit. Toinen alkoholisoitunut ja syrjäytynyt, mutta herkkyydessään sisältä kultaa. Kolmas on arka ja kohtelias, mutta älykäs ja mielenkiintoinen. Ihania miehiä.
- Narkisfer
Onhan se vieläkin melkein pahin loukkaus sanoa toista ihmistä ylpeäksi.
Kukaan ei halua sellaista sanottavan itsesään. Narsistiksikin haukkuminen on suorastaan kehumista ylpeäksi kutsumisen rinnalla.
Tutkittu juttu, että jos narsistia sanoo suoraan narsistiksi, hän myös mieluusti myöntää sen itsekin.
Narkissos on paljon kauniimpikin kuin Lucifer!
- Jassuka
Minkähän sorttista nöyryyttä lieneen tarkoitettiin? Se ei käynyt selväksi. Nöyrä ei vielä kerro missä asioissa ja tilanteissa. Kaikessa ei tarvitse olla nöyrä, ainakaan jos se tarkoittaa muiden tahdon alle alistumista ja oman minän jalkoihin tallomista.
Minäkään en jaksa perehtyä sen tarkemmin ketjun sisältöön, mutta sinun kirjoituksesi mielellään luen ja sitä komppaan, fiksusti sanottu kaikinpuolin. :)
- hilmobtfhk
Nöyrä ja nöyristelevä tarkottaa eri asiaa. Ätmit on nöyristeleviä. Nöyrällä voi olla hyvä itsetunto jne on vaan -kenties elämän opettamana-oppinut ettei asioita voi pitää itsestäänselvinä.
Nöyristely on taas sitä että maksaa naisen ruoat ja matelee ja nuolee saappaan kärjet!
- masterpatzer
Eikös tuossa päde vanha sääntö?
Kun naiselta kysytään toivottavista miehen ominaisuuksista, hän kuvittelee mielessään unelmien prinssin (esim. pitkä, komea, menestynyt, suosittu, jne) ja kertoo millaisia ominaisuuksia tällä kiinnostavalla miehellä saisi mielellään olla. Olisi hienoa jos mies (kymmeniä malleja sänkyynsä kaatanut Ferrarilla cruisaileva Hollywood-näyttelijä) olisi kiltti ja uskollinen. Niin ja nöyrä.
Jos nainen välittömästi ajattelee että juuri sinä, tavismies, olet maailman komein ja ihmeellisin olento maan päällä...kyllä, kannattaa olla kiltti ja nöyrä. Suurin osa naisista ihan oikeasti pitää hyvistä miehistä, eikä väkivaltaisista pahiksista.
Mutta jos sattuu käymään niin ettet olekaan naisen silmissä James Bond...- näinhän_se_menee
On vain plussaa jos mies on ihan tavallinen suomalainen mies, nöyrä ja vaatimaton, jos sattuu lisäksi olemaan maailmankuulu rikas formulakuski.
- 1212
näinhän_se_menee kirjoitti:
On vain plussaa jos mies on ihan tavallinen suomalainen mies, nöyrä ja vaatimaton, jos sattuu lisäksi olemaan maailmankuulu rikas formulakuski.
Tai mieluummin toisin päin.
Naisen järki sanoo:
"rakastuin siihen kun mies oli mukava ja huomaavainen"
Naisen vaisto sanoo:
"rakastuin siihen kun korkean statuksen mies osoitti huomaavaisuutta"
Molemmat pitää olla. Arvo = mies pystyy hankkimaan resursseja koska A) miehellä on statusta ja resursseja tai B) mies osoittaa itsevarmuudellaaan, määrätietoisuudellaan ja intohimollaan olevansa "eteenpäin elämässä pyrkivä mies" joka nousee korkeaan statukseen tulavaisuudessa ja näin hankkii naiselle/lapselle resursseja. Huomaavaisuus = mies myös aikoo hankkia naiselle resursseja, eikä kyseessä ole vain pump&dump.
- nainenmmm
Mun miehessä just se nöyryys vetoaa eniten. Se on renttu joka mokaa KAIKEN ja kutsuu itseään kusipääksi. Itsevarma hurmuri, mutta ei ylpeä vaan nöyrä!!!
Sama juttu, asiallinen, nöyrä ja mukava mies kaikin puolin, silti vissiin naisten ja muiden silmissä täysi kusipää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382292Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671557Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 631124
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171108TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852