Miksi vain täydellisiä kelpuutetaan?

surupuserossa

Miksi kaikki etsivät aina sitä täydellistä prinssiä/prinsessaa? Nykyään kaikilla tuntuu olevan ihan järjettömät vaatimukset kumppanin suhteen, vaikka itse ei olisikaan mikään täydellisyys. Halutaan, että kumppani olisi kuuma, viisas, rikas, hauska, ei mustasukkainen, kaunis/komea, hyvä ihoinen, laiha taikka lihaksikas, leppoisa, romanttinen, seikkailunhaluinen, mukava, parasta seuraa etc. Pitäisi heti toimia kemiat täydellisesti sekä koko suhde olisi koko ajan onnellista siirappipilveä ja se toinen ei ikinä kävisi hermoille.

En mä ainakaan itse mitään täydellistä halua. Tulisi niin riittämätön ja ruma olo sellaisen vierellä.

Ja nykyään ulkonäköä tuijotetaan ihan liikaa. Onhan se toki tärkeää, että kumppani miellyttää silmää, mutta pitääkö sen olla täydellisen näköinen? Ainakaan mun mielestä ei. Mulle tärkeätä on, että siinä on ainakin joitakin mua viehättäviä piirteitä, sillä kuitenkin luonne kaunistaa ihmistä.

Mikä loppupeleissä on parinmuodostuksessa tärkein piirre? Surullisen monelle se tuntuu olevan se ulkonäkö.

Varsinkin naiset odottavat miehiltä ihan liikaa ja sitten itkevät, kuinka täydelliset miehet eivät sittenkään omaa niin ihanaa täydellistä luonnetta taikka halua näitä kyseisiä naisia.

Siis ei kenenkään tarvitse tyytyä mihinkään roskaan, mutta osa voisi oikeasti miettiä niitä omia vaatimuksia kumppanille.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Women.are.to.blame

Tämä ei juuri koske miehiä koska miehet ei ole niitä jotka pääsisi ketään kelpuuttamaan..

• XXxxxxxxxxXxxxf

Pääsee jos vaan menee ja kelpuuttaa!!

• xxxXXXxxXXxXxxxx
        XXxxxxxxxxXxxxf kirjoitti:

Pääsee jos vaan menee ja kelpuuttaa!!

Siitä ei ole paljon apua, jos mies kelpuuttaa jonkun, kun miestä ei kuitenkaan kelpuuteta.

• ölölölöööö

tämä on sitä nykyaikaa.. paneminenkin hoituu netissä

• =D....tuossako se sitten se idea, eli nettisuhde,paitsi taitaa olla jo keksitty, eikös japseissa vai oliko se kiinassa ole näitä "virtuaali tyttöystäviä". (näistäkin joutuu pojat maksamaan, kun oli muistaakseni maksullinen palvelu)

• Kilttiatm

Naiset just odottaa että mies on tosi komea ja sitten ne itkee kun se komea onkin jännämies joka hakkaa ja pahoinpitelee naista. Meihin kunnollisiin ei naiset halua edes tutustua.

• Sisii

Ruma ja kunnollinen ei ole synonyymejä.

• Kunnollinennormimies
        Sisii kirjoitti:

Ruma ja kunnollinen ei ole synonyymejä.

On tosi loukkaava oletus sanoa, että kunnolliset miehet on rumia

• Soruvaan

Niin se nyt vaan nykyään menee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      5710
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      240
      5501
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      233
      2979
    4. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      82
      2742
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      148
      2496
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      70
      2129
    7. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      49
      2026
    8. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      70
      1860
    9. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      213
      1784
    10. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      187
      1389
    Aihe