Miksi kaikki etsivät aina sitä täydellistä prinssiä/prinsessaa? Nykyään kaikilla tuntuu olevan ihan järjettömät vaatimukset kumppanin suhteen, vaikka itse ei olisikaan mikään täydellisyys. Halutaan, että kumppani olisi kuuma, viisas, rikas, hauska, ei mustasukkainen, kaunis/komea, hyvä ihoinen, laiha taikka lihaksikas, leppoisa, romanttinen, seikkailunhaluinen, mukava, parasta seuraa etc. Pitäisi heti toimia kemiat täydellisesti sekä koko suhde olisi koko ajan onnellista siirappipilveä ja se toinen ei ikinä kävisi hermoille.
En mä ainakaan itse mitään täydellistä halua. Tulisi niin riittämätön ja ruma olo sellaisen vierellä.
Ja nykyään ulkonäköä tuijotetaan ihan liikaa. Onhan se toki tärkeää, että kumppani miellyttää silmää, mutta pitääkö sen olla täydellisen näköinen? Ainakaan mun mielestä ei. Mulle tärkeätä on, että siinä on ainakin joitakin mua viehättäviä piirteitä, sillä kuitenkin luonne kaunistaa ihmistä.
Mikä loppupeleissä on parinmuodostuksessa tärkein piirre? Surullisen monelle se tuntuu olevan se ulkonäkö.
Varsinkin naiset odottavat miehiltä ihan liikaa ja sitten itkevät, kuinka täydelliset miehet eivät sittenkään omaa niin ihanaa täydellistä luonnetta taikka halua näitä kyseisiä naisia.
Siis ei kenenkään tarvitse tyytyä mihinkään roskaan, mutta osa voisi oikeasti miettiä niitä omia vaatimuksia kumppanille.
Miksi vain täydellisiä kelpuutetaan?
9
<50
Vastaukset
- Women.are.to.blame
Tämä ei juuri koske miehiä koska miehet ei ole niitä jotka pääsisi ketään kelpuuttamaan..
- XXxxxxxxxxXxxxf
Pääsee jos vaan menee ja kelpuuttaa!!
- xxxXXXxxXXxXxxxx
XXxxxxxxxxXxxxf kirjoitti:
Pääsee jos vaan menee ja kelpuuttaa!!
Siitä ei ole paljon apua, jos mies kelpuuttaa jonkun, kun miestä ei kuitenkaan kelpuuteta.
- ölölölöööö
tämä on sitä nykyaikaa.. paneminenkin hoituu netissä
=D....tuossako se sitten se idea, eli nettisuhde,paitsi taitaa olla jo keksitty, eikös japseissa vai oliko se kiinassa ole näitä "virtuaali tyttöystäviä". (näistäkin joutuu pojat maksamaan, kun oli muistaakseni maksullinen palvelu)
- Kilttiatm
Naiset just odottaa että mies on tosi komea ja sitten ne itkee kun se komea onkin jännämies joka hakkaa ja pahoinpitelee naista. Meihin kunnollisiin ei naiset halua edes tutustua.
- Sisii
Ruma ja kunnollinen ei ole synonyymejä.
- Kunnollinennormimies
Sisii kirjoitti:
Ruma ja kunnollinen ei ole synonyymejä.
On tosi loukkaava oletus sanoa, että kunnolliset miehet on rumia
- Soruvaan
Niin se nyt vaan nykyään menee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliin
Yli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset16711023Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021
vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti1146252Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi1715601Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..875517Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi1774510Enää viisi yötä Sannan kirjaan
Ihan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut784382Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa503997Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät613880Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali303538IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!
"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k873127