Mitä mieltä Rockway.fi:n opetusvideoista aloittelijalle? löytyykö vastaavia saitteja Suomesta tai maailmalta ja kokemusta niistä?
Rockway ja vastaavat saitit
16
11584
Vastaukset
- kjhijhiugrf
Niitä Rockawayn ilmaisia videoita olen katsonut ja on ihan hyviä ollut. Juuti mietin, että maksanko ja pystyn katsomaan kaikki videot. Just yritin katsoa niitä kitarankielen vaihto ja puhdistus videoita vaan eipä näkynyt kun ei olleet ilmaisia.
- roc
Nyt on viikon ilmainen kokeilu sinne. Myös Grouponin kautta saa hyvän tarjouksen.
- Soittoäijä
Ei voi soittaa taustanauhoja applen laitteilla, kun ei ole sitä flashia.
- Mika222222222
https://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
Sieltä saat sen ladattua jos haluat käyttää. - Anonyymi
Mika222222222 kirjoitti:
https://www.adobe.com/support/flashplayer/downloads.html
Sieltä saat sen ladattua jos haluat käyttää.Flash on tullut tiensä päähän.
- Anonyymi
Ajattelin aikoinaan ottaa Rockwayn tilauksen mutta ei kukaan täysijärkinen maksa siitä minkä saa ilmaiseksi youtubesta. Tube on täynnä ammattilaisten oppaita ja niiden avulla olen opetellut soittamaan kitaraa, bassoa, ukulelea ja tinapilliä. Olen myös oppinut laulamaan ja laulamaan ja soittamaan kitaralla samaan aikaa. Nyt saan käydä mies ja kitara keikoilla vuoden harjoittelun jälkeen.
Joku nainenhan rakensi jopa talon youtuben ohjeilla.- Anonyymi
Käykö sun keikoilla ketään muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö sun keikoilla ketään muuta
Ei käy. Kerran meinasin mennä, mutta sitten tajusin että miksi menisin kun voin vaan katsella keikkavideoita youtubesta. Tyhmäähän se olisi silloin keikkalipusta maksaa.
- Anonyymi
Ite pidän siitä, kun siellä on selkeät kokonaisuudet. Sit saa helposti ladattua taustanauhat ja tabit aiheeseen liittyen kätevästi. Toki tubessa on hyvää kamaa mitä itekin paljon katselen. Ongelma ehkä tubessa on se turha paska kaiken muun ohessa ja mainokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite pidän siitä, kun siellä on selkeät kokonaisuudet. Sit saa helposti ladattua taustanauhat ja tabit aiheeseen liittyen kätevästi. Toki tubessa on hyvää kamaa mitä itekin paljon katselen. Ongelma ehkä tubessa on se turha paska kaiken muun ohessa ja mainokset.
STN Tube TVlle, Vanced Luuriin, ja pluginit tietsikalle, niin ei YTn mainokset haittaa.
Itse olen Rockwayn jäsen, mutta lopetan tähän kauteen.
En jaksa niitä "in the style of Toto"-juttuja ja "Jazzin alkeet" Pera60veen kanssa.
Hommat on ukkoontunut ts. väh. väsähtäneet siis.
Joskus siellä oli nuoria jätkiä jotka veti Bodomia.,. No ei ihan,. Ynkkää ehkä..
Mut 99% nuorista energisistä jätkistä muuttuu vanhoiksi pentatoonista Bluesia/Fuusiosettiä vetäviks ukoiks muutenkin.
Ja kenelle se saitti on suunnattu?
Musiikin harjoittelijoille!
Nuorempia yleensä siis.
Toki vanhakin sinne voi taipua, mutta usein käyttäjä OLISI nuorempi.
Mut ei siinä mitään jos heillä hommat toimii taloudellisesti.
- Anonyymi
Musiikinteoria on ihan hemmetin monimutkaista. Sitä pitää opiskella vuosia että sen tajuaa. Jos haluat opiskella näitä asioita youtubesta se on äärimmäisen turhauttavaa koska videoilla puhutaan asioista ihan kun olisit joskus kuullut niistä aiemminkin. Rockwayn kaltaiset sivut tekevät videot niin että ne on helppo ymmärtää ja käsittelevät kaiken alusta alkaen mitä sinun pitää tietää. Jos haluat säästää aikaa ja hermoja niin suosittelen maksamaan (tavalla tai toisella) musiikin opetuksesta.
- Anonyymi
Omasta mielestä musiikin soittaminen (esim. rummuilla, kitaralla, pianolla yms.. ) on teoriassa helppoa mutta käytännössä vaikeaa.
En ymmärrä miten joidenkin huippukitaristien sormet taipuu niin monelle mutkalle ja eri kielelle yhtäaikaa. Tai rumpalien kädet ja jalat takoo monimutkaisia tahteja basssolla, virvelillä ja lautasilla.. Ei mahdu omaan järkeen #%// ??????
- Anonyymi
Hyvä kotimainen sivusto, joka antaa kyllä riittävät perusteet nousujohteiseen kehittymiseen aloittelijalle (niin teoria, kuin tekniseen soittamiseen).Tubesta kyllä löytyy paljon videota,mutta helposti mennään liian monimutkaiseen tai muuten vedetään mutkia suoriksi, joka johtaa vaan innostuksen lopahtamiseen. Vastaavia verkkopalveluita myös paljon, mutta näiden sisällöstä ei minulla ole kokemusta. Voittaa kuitekin monet musiikki app:it joita paljon mainostetaan 100-0. Hinta on ihan ok jos vaan aika riittää soittamiseen ja käytät palvelua.Totuus kun on vaan se , että oppiminen vie aikaa ja hermoja musiikissa.
- Anonyymi
Vilkaseppas tämmönen sivusto:Justinguitar.com
- Anonyymi
Studio miksakset täyttä paskaa.
- Anonyymi
Oon käyttäny rockwayta muutaman vuoden on off. Aloitin täysin alkeista ja tykkäsin. Toki vaatii aikaa mutta saapahan kaikki saman katon alta. Mun mielestä kannattaa kokeille
https://www.rockway.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3097062Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662106- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151317- 1121267
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71186RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541106Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411051Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992