Joku onneton mies kirjoittaa, että vaikka on ihana ja symppis, niin naiset ei kiinnostu ja taas sitten naiset kirjoittaa, että kaikki miehet ovat sikoja?
Kyllähän tässä nyt on joku helkatin omituinen yhtälö?
Ja se ei ehkä ratkee ainakaan syyttelemällä vastapuolta... Mä ainakin vaihdoin tuosta valittajamiesryhmästä pois. Jos nainen ei halua rupatella mun kaa, niin sen oma menetys, ei mun. Kyllä sieltä tulee se vastaan joka oikeasti haluaa mut...ja niin kävi...
Rupateltiin tään naisen kanssa ja ei ollut mitään sen erikoisempaa syytä miks tavattiin...mutta yksi asia oli se, että hän halusi miehen joka on mukava, ihana...heh...no siis niinkuin minä, mutta olisin voinut olla vaikka riihen seinältä repäisty piru...hän keskusteli minun kanssa, ei kysellyt miltä näytän...ja olikin sitten jälkeenpäin varsin mielissään ulkonäöstäkin... Olisiko sittenkin tuo sisäinen kauneus7komeus tärkeämpää kuin se valokuva, josta ihmisestä ei tunne yhtään mitään?
Miksi täällä aina jaksetaan jauhaa tätä?
eikuvaavaanmieli
1
120
Vastaukset
- Ettäniin
Mitä sä sit täällä enää nariset, olet onnekas. Kysymyshän on vain siitä miten paljon miehet valehtelee! Kuka heihin sit uskoisi ja luottaisi? Kait jossakin on timanttejakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303817Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83119Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322844Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122662Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322413- 411868
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611205"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821129Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361099Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 781099