3 päivän ryyppyputki on ohi. Onneksi on vaan vappu kerran vuodessa. Pillua en tietenkään saanut vaikka oli naisia ympärillä.
Oli rankka vappu
12
<50
Vastaukset
- ämmäm2011
Mutta juhannus on sentään joka vuosi jee!!! En mäkään pillua saa tällä naamalla mutta oon niin alkoholisoitunut jo että odotain aina ilolla kännäämistä. Nytkin voi hyvällä syyllä ottaa vähän joka ilta kun tulee lätkää.
- ihme_ja_kumma
3 päivän ryyppyputki: Pillua en tietenkään saanut vaikka oli naisia ympärillä.
Syy ja seuraus on jo samassa lauseessa. Ei kannata ihmetellä.
Keskity jompaan kumpaan, ei humalaisen kanssa sähelletä jollei ole oma äijä.
Miks sinkku nainen uhrautuis moiseen, kun melkein selviäkin miehiä on?- pelkkä_kumma
Älä selitä. Ennen kun aloin juomaan en saanut naisia ollenkaan ja olin aina surullinen sen takia. En ryypännyt ennen kaksvitosta ollenkaan. Löysin pullosta ilon ja en edelleen saa naisia mutta on sentään hauskaa. Jos syntyy rumaksi on turha haaveilla naisista.
- ätmel
pelkkä_kumma kirjoitti:
Älä selitä. Ennen kun aloin juomaan en saanut naisia ollenkaan ja olin aina surullinen sen takia. En ryypännyt ennen kaksvitosta ollenkaan. Löysin pullosta ilon ja en edelleen saa naisia mutta on sentään hauskaa. Jos syntyy rumaksi on turha haaveilla naisista.
Teit nuo juuri väärinpäin. Ennen kaskvitosta pämppäävä mies on tosi jänskä, sen jälkeen vain riippakivi.
- pelkkä_kumma
ätmel kirjoitti:
Teit nuo juuri väärinpäin. Ennen kaskvitosta pämppäävä mies on tosi jänskä, sen jälkeen vain riippakivi.
Ihan sama se on missä järjestyksessä sen tekee. Jos on ruma mies ei saa naista kännissä tai selvänä. Nuorena juopottelu menee aina toisten joko vanhempien tai yhteiskunnan piikkiin. Vanhempana ryyppäävä maksaa itse viinansa kuten minäkin. En juo kaikkia rahojani mitä kuukaudessa tienaan vaan laitan noin tonnin säästöön joka kuu mutta juon sitten niin että olen tasaisesti kännissä joka viikonloppu. Kuka sen kieltää. En saa mistään muusta iloa elämääni enkä tee mitään laitonta.
Enkä tiedä tuosta perskännien vetämisestä silloinkaan, mutta itse tajusin joskus ennen armeijaa, ettei niiden perskännien vetämisessä mitään järkeä ole, tietenkin joskus harvoin on mopo karannut käsistä, kun on ollut joku oikein kostea juhla/tapahtuma, mutta todella harvoin.
Joillakin tuo asia kyllä on mennyt juuri toisinpäin ja jotkut ovat taas synnynnäisiä juomareita, eli aloittaneet aikaisen, eikä vieläkään loppua näy....
- juoppo-ätmi
En ole naista koskaan selvänäkään saanut vaikka vuosia olin selvinpäin.
- juoppo-ätmi
Kaverini juo myös joka viikonloppu. HAen sille aina kaljaa koska sillä ei ole henkkareita. On tietenkin naiseton mies kuten minäkin, olen aina se kaveri jota naiset ei edes tapaa kaveruuden merkeissä, käy kahvilla tai tehdä mitään yhdessä.
- juoppo-ätmi
Huomenna taas töihin iloisin mielin ansaitsemaan rahaa. Eihän elämässä ole muuta kuin työ ja juhlimnen viikonloppuisin.
- alkoholitappaabagteerit
Ryyppääminen kuulemma tappaa. Pitäisi vaan nirsoilla ja syödä salaattia ja lenkkeillä hiki päässä ja itkee verta siitä rääkistä että pysyy terveenä ja elää pitkään kunnes lopulta tukehtuu porkkanaan kolmekymppisenä. Itse aion ainakin olla iloinen ja juhlia kaikki vapaat etten hukkaa elämääni vaan elämällä terveesti. Saan sitäpaitsi syödä mitä tykkään ja niin paljon kun haluan koska työni on fyysisesti rankkaa ja pitää kropan kunnossa. Enonikin harrasti jatkuvaa kännäämistä ja elivät eläkeikään saakka ja pappavainaa veti tasaisesti kossua sekä veti punaista norttia askin päivässä ja kuoli ysikymppisenä. Olisiko kiukkuisesti porkkanaa purren absolutistina eläny ysiykköseksi mene ja tiedä.
- mies40-
Yks kaverini seurustelee mutta juo joka viikonloppu. Sillä kaksi lasta myös eikä sen muija välitä jos sen mies juo koska sillä naisella ei ole kavereita joten ei halua erota.
- eipaistarisukasaan
Tunnen lähestulkoon samanlaisen perheen. Ukko juo kaljaa joka päivä ja kaksikaan laatikkoa ei riitä viikonloppuna. Pienessä kännissä ajaa autoa ja kuljettaa lapsia mukana joiden ei tarvi edes pitää turvavyötä vaan kunhan muistavat painaa vyön lukon kiinni ettei piippaa niin se riittää. Muut ihmiset vaan nauraa ja ei näe asiassa mitään sanomisen aihetta kun mies on hyvä suustaan ja koska on komea ns jännämies muijakaan ei halua erota. Sitten minä joka olen aina halunnut lapsia mutta en rumuuttani saa edes naista enkä juo juurikaan niin minähän se en sitten naisille kelpaakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412428Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101848Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse731716Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801285- 651198
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171168TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161048Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901040Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42894- 70872