Onko teillä paljon kavereita joiden kanssa harrastatte ja käytte juhlimassa. Soittelette ja käytte kyläilemässä? Jos ei ole sosiaalinen niin ei varmaan mitään tyttöystävää saa koskaan. Itsellä on pari mies kaveria mutta ei yhtään nais kaveria joita näkisin joten en usko että saisin tyttöystävää ennen kun saan edes nais kaverin.
Oletteko sosiaalisia
12
<50
Vastaukset
- not.like.that
Ei naispuolisia kavereita tarvitse olla että saisi tyttöystävän..
- dkdkfk
Kavereita pyöreä nolla ja eipä siitä naisesta kannata haaveilla kun kaikilla naisilla on ystäviä paljon ja pitävät kaverittomia miehiä friikkeinä
- 13p7
En ole sosiaalinen mutta kavereita löytyy ja esim. vappuna ryyppäsin kaksi päivää molemmat eri kaveriporukoiden kanssa
- uygukbgujhh
Onnistuin vähäkaverisena ja epäsosiaalisenakin ihmisenä saamaan naisen netitse muutamaksi vuodeksi, tosin olosuhteet auttoivat.
Ei tuo kaverittomuus mielestäni ole este, vaan siitä nyt jostain syystä yritetään tehdä ongelmaa, kun kuitenkin moni ilmoittaa, ettei jaksaisi yli sosiaalista kumppania, niin miksi sitten etsiä sellaista kumppania, jonka kanssa tietää, ettei hommasta mitään tule?
Ongelma ei ole tämä asia, vaan nyt taas yritetään selittää asiaa jollain muulla, kuin todellisuudella.....teidän tapauksesta en tiedä, mutta jotain muuta taustalla on?
Ystävien kriteerit ovat itselle korkeat, tutut ja kaverit on sitten asia toinen ja näitä jälkimmäisiä ei itselle ole vaikeaa hankkia, mutta en kerää ihmisiä mihinkään sosiaaliseen varastoon, varsinkaan minkään naisen takia, vaan vaihdetaan kuulumisia ja puuhaillaan jotain ihan fiiliksen mukaan, välillä tosi vähän yhteydessä, välillä taas hieman enemmän.
Tosi ystävät ovat arvokkaita, tutut ja kaverit tulevat ja menevät....- Kilttiatm
Kyllä naiset heti ajattelee kaikkea negatiivista miehestä jolla ei ole kavereita ja etenkään nais kavereita. Nainen on melkoinen friikki itse jos hyväksyy miehen jolla ei ole nais kavereita tai sosiaalista elämää. Normi naiset ei kaveritonta miestä ota ikinä kumppaniksi.
- 1356412
Mikseivät ota?
- Kaveriton_nussimaton
Ei ole. Ja niinpä en pääsekään koskaan nussimaan.
- ertw4t
Olisin sosiaalinen jos tuntisin ihmisiä,
- TheRealÄtmi
Ei ole yhtään kaveria.
- ei_kavereita
Minulla ei ole mies-, eikä naiskavereita. Ei ole ollut 20 vuoteen. En vaan kelpaa kenenkään kaveriksi, vaikka olenkin älykäs, lahjakas ja koulutettu. Koska viat painavat enemmän, kuten esim. sosiaalinen kömpelyys ja omituisuus. Ihmiselle on paljon tärkeämpää, että ystävä on normaali, kuin että hän on esim. lahjakas. Hassua, eikö vaan? :)
Vaikka voi olla että jos saisinkin kavereita, en niistä kauheasti piittaisi. On nimittäin harvinaista, että olen kiinnostunut viettämään aikaani kenenkään seurassa. Täytyy olla todella mielenkiintoisia keskusteluja, tai innostavaa tekemistä, että näin käy. Bileissä tai illanistujaisissa tylsistyn kuoliaaksi. En mä kyllä edellytä, että miehellä pitäisi olla naiskavereita, jotta voisin harkita suhdetta.
Tokihan kavereiden olemassaolo/puuttuminen kertoo jotain tyypin sosiaalisuudesta. Ujo ja hiljainen mies olisi mun kanssa varmaan ihan helisemässä, kun itse olen ihan toisenlainen. Tärkeintä on kai löytää se itselle sopiva ja samantyyppinen kumppani. Ujolle ujo ja sosiaalisesti estyneelle samanlainen jne.
Eli kaverittomuus on jollekin ok ja jollekin ei. Yleistäminen ei tässä(kään) asiassa kannata.
Mistä sitten ujo mies löytää ujo naisen... paha sanoa. Ei ainakaan baareista kovinkaan usein tai helposti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2412518Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101878Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse761843Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki821318- 651248
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171198TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161078Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään901060Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42914- 71913