Apua miten saan 5kg pois aikaa on 2kk ?

viisikiloa

On menossa tavallaan veto ja on laihduttava, on kyllä ylipainoa myönnän.
En voi olla täysin ilman hiilareita, mutta leipää vältän. On tehtävä päivittäin perheelle ruokaa.
Siis onko tämä pudotus mahdollinen minun on ihan pakko nyt pystyä !!! En voi juosta jalan takia mutta kävellä voin.
Kiitän vastauksista!

9

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anonyymi123

      Katso että päivittäin syöt 500kcal alle kulutuksen ja harrasta kävelyä ja hyötyliikuntaa. Paino putoaa taatusti.

    • fffda

      On mahdollista. Lisää päivisii edes kävelylenkkejä. Syö hiilarit aamulla-lounaalla-päivällisellä ei illalla. Saat syödä yllättävän paljon kunhan katsot, että ruoka on puhdasta. Ruisleipää saa syödä aamuisin, esim Real on todella terveellistä. Illalla on hyvä syödä herkullinen munakas mikä varmasti maistuu myös lapsille :) Tsemppiä!

    • jkjgibvwtn

      Nyt alkoi myös jutan superdieetti. Siitä todella on apua! Vaikka tuntuu, ettei sitä dieettiä voi pitää kun on perheellinen niin tulet yllättymään vinkeistä kuinka herkullista ruokaa saat aikaseksi. Itse dieetin kävin soveltaen (en ostanut mitään lisäravinteita ja marjat korvasin suurimmalla osin mehukeitolla rahan takia) Lisäksi punnitsin ruuat vain ensimmäisellä kerralla ja lopun ajan söin silmämääräisesti. Laihduin normaalipainon sisällä 6kg.

    • MiksiNäin

      Hei, mikä on perusteena sille, että illalla ei saa tai ei kannata syödä hiilareita? Onko kokemukseen perustuva havainto vai onko jokin tutkimus tms?

      • jjjoj

        En tiedä muutako että aineenvaihdunta hidastuu illalla, siksi mitä aiemmin syö niin sen parempi.


    • viisikiloa

      Kiitos kaikille neuvoista olo alkaa jo keventyä. Eilen kävin kävelemässä ja pientä pyöräilyä. Uskon että alkoholi on myös sala lihottavaa ja sitä on tullut juotua viikonloppuisin. Aamulla on ihan pakko syödä niitä hiilareita ja päivällä lihaa. Mikä se jutan dieetti on? Haluan muutoksen elämään eikä vaan dieettiä.

    • Tsemiävaan

      Jutan dieetti on tosiaan dieetti. Sillä saa satavarmasti kilot pois, mutta arjessa haaste tulee vastaan kun harva haluaa elää kuntosalielämää ja syödä rahkaa lopppuelämänsä. Sitten kilot palaavat.

      Tässä pari muutosehdotusta, mieti sopisiko näistä jokin sinulle?

      Alkoholin käytön viikonloppuisin voisit rajata 2 annokseen päivässä ja laskea ne mukaan päivän energiamääriin. Se muutos kannattaa tehdä pysyvästi, ei kuuriluontoisesti.

      Aamun hiilareista tai päivän liharuuasta ei tarvitse luopua. Miksi pitäisi?

      Opettele juomaan 1 litra vettä ja syömään 2 pientä hedelmää päivän mittaan välipaloina. Vaikka tieteellistä näyttöä ei taida olla niin mulla aiankin toimii, tuntuu että kroppa on virkeämmässä tilassa ja käyttää enemmän energiaa. Eikä ole niin kova nälkä aterioilla ja voi syödä pienempiä annoksia. jaksaa paremmin kun ei tule syötyä isoja annoksia.

    • nytonhyväolla

      No minulta hävisi ensimmäiset 5 kg neljässä viikossa. JOs olet ylipainoinen, tuon verran lähtee äkkiä. Minä jätin pois alkon, kaiken makean ja viljan. Syön lihaa, kalaa ja paljon rehuja sekä hapanmaitotuotteita, juustoja ym. Yksinkertaista ja hyvää.

    • jebulisjebee

      Alkoholi lihottaa aivan sairaasti. Lähinnä sen vuoksi, että maksan polttaessa alkoholia kaikki muu energia varastoituu suoraan rasvaksi: niin hiilarit, rasva kuin proteiini. Etenkin karppauksen kanssa alkoholi on melkoinen pommi, koska syödään paljon rasvaa ja alkoholin vaikutuksen alaisena elimistö ei niin helposti tuo sitä tunnetta täydestä mahasta, jolloin vedetään vielä järkyttävämmän kalorimäärät.

      Etenkin siiderit ja lonkerot ovat todella pahoja alkoholijuomia. Ennemmin melkein kannattaa vetä sitten väkeviä, joissa ei ole sokeria vielä sen alkoholin lisäksi. Pahoja nekin ovat. Lopputuloksena taitaa olla, ettei vain yksinkertaisesti alkoholi ja laihdutus sovi yhteen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe