Olen tapaillut kahvittelun merkeissä yhtä sympaattista, mutta todella lihavaa naista. Minkälaista on seurustella lihavan naisen kanssa, onko kellään kokemusta tai neuvoja? Emme ole vielä seurusteluasteella mutta siihen suuntaan asiat ovat menossa.
Seurustelu lihavan naisen kanssa
55
3283
Vastaukset
- lihavatonmukavvvia
Mukavaa. Leipoo sulle joka päivä jotain hyvää, kun tykkää syödä itsekin herkkuja
- Ikis__M
Ei kai se varmaan kovin erilaista ole kuin hoikemmankaan kanssa luulisin jos se ylipaino ei sinua häiritse. Toisaalta voi kyllä siinäkin tapauksessa häiritä sitä naista ja alkaa piinaamaan sinua kyymyksillä haittaako ja sitten kun viimein myönnät että voisi se vähän laihduttaa niin sitten on varmaan piru merrassa kun se saa päähänsä ettet pidä siitä sellaisena kuin se on, siis ylipainoisena. Jos saisit sen innostumaan laihdutuksesta jo etukäteen homma sujuisi varmaan helpommin.
- eläaloitamitään
Se vaa että ei muna nouse läskin naisen kanssa, ja joutuu syömään pillereitä että se pysyy kovana se muna! mut kun kuvottaa ne naisen läskit, sitä ei saa pois mielestä koskaan.
- Anonyymi
Minua kuvottaa miesten pallokaljamahat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua kuvottaa miesten pallokaljamahat.
Pallokaljamaha... 😊😊😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pallokaljamaha... 😊😊😊
Mulla on nykyisin rantapallokaljamaha. Ei tuo ikä yksinään tule. 😁
Muistan kun vaarini meni viimeisillä voimillaan lähikauppaan päin hakemaan pullaa ja kahvia.
Hyytyi siihen kaupan eteen rollaattorinsa päälle. Hän voisi olla meidän hemmetin rollaatorityyppiemme jengi-idoli. Sopiiko Jasulle ja pirpanalle?
>simiti<
- rumamies-
Mainasin joskus kelpuuttaa lihavan naisen mutta se valitti koko ajan että on kipee ja on kaikkia vaivoja ja lääkärissä ravasi koko ajan. On helpompi olla ja elää kun on terve , käydä salilla ja syödä terveellisesti. Miksi naiset ei voi laihduttaa kun siten ne sairaudet ja vaivat häviää. Siitä on jo 10 vuotta ja se nainen on tänäkin päivänä yhtä lihava. Ei siis ole tehnyt mitään laihuttaakseen.
- serrrriippuu
Jotkut voi olla masentuneita tai syö suruunsa,yksinäisyyteen/muu syy
- saitkopillua
ehditkö saada pillua tältä naiselta ennen kuin erositte?
- äläheiselittele
serrrriippuu kirjoitti:
Eivät nuo ole syitä lihavuuteen. Vain surkeita tekosyitä. Laihana/normaalina pysyminen on äärimmäisen helppoa: älä tee mitään (tarkemmin sanottuna älä syö roskaruokaa/karkkeja/ym. äläkä mitään muutakaan liikaa). Liikuntakin auttaa, muttei ole välttämätöntä (tunnen ihmisen joka oli vuosia harrastamatta urheilua vamman takia, eikä paino heilahtanut mihinkään).
- 38011
saitkopillua kirjoitti:
ehditkö saada pillua tältä naiselta ennen kuin erositte?
Olisitko itse tarjoamassa munaasi?
- eeee334343434
äläheiselittele kirjoitti:
Eivät nuo ole syitä lihavuuteen. Vain surkeita tekosyitä. Laihana/normaalina pysyminen on äärimmäisen helppoa: älä tee mitään (tarkemmin sanottuna älä syö roskaruokaa/karkkeja/ym. äläkä mitään muutakaan liikaa). Liikuntakin auttaa, muttei ole välttämätöntä (tunnen ihmisen joka oli vuosia harrastamatta urheilua vamman takia, eikä paino heilahtanut mihinkään).
Ei ne mitään tekosyitä, jos ihminen masentunut niin voi joko olla syömättä tai sitten syödä ylimääriä
- Anonyymi
serrrriippuu kirjoitti:
Jotkut masislääkkeetkin kerää nestettä ja turvottaa ja lisää ruokahalua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut masislääkkeetkin kerää nestettä ja turvottaa ja lisää ruokahalua.
Mutta jokaisella valinta kenen kanssa on. Niin miksi sanoa,että oksettaa. Jättää rauhaan sellaset. Etsii mieleisen.
- Anonyymi
äläheiselittele kirjoitti:
Mäkin löysin hyvän tavan pitää painonnousun kurissa ja mahan litteänä. Joka toinen viikko olen mehupaastolla 2-5 päivää. EI tartte liikuntaa harrastella paljoa. Mitä nyt hyöty liikuntaa. Tokihan tuossa paastossa päätä alkaa alussa särkemään mutta yllättävän hyvin siinä 3-4 päivän kohdalla elimistö on tottunut. Tosin sitten alkaa tulemaan mielitekoja ja haluaa pizzaa, hampurilaista, sipsejä jne...pitää vaan pitää pää kylmänä. Siitä se lähtee.
Minusta jokaisen pitäisi vaan lakata syömästä vaikka joka viikko 2-3 päivää. Ja kun syö niin syö vähemmän. Ei sitä liikuntaa tartte paljoa harrastaa tällä tavoin. Kyllä kroppa osaa ottaa vararavinnon käyttöön.
IkisinkkuM1977
- kgldflf
En lähtisi tuohon ollenkaan..Se seksi ei ole tosiaankaan kaksista lihavan naisen kans.
Takaa naidessakin tahtoo olla pillu hukassa ja saa sormilla katella reiän paikkaa. Ei se hääviä oo. Reippaasti alle 65kg pitäs olla.- phyiphittu
"Takaa naidessakin tahtoo olla pillu hukassa ja saa sormilla katella reiän paikkaa."
Hyi helv*tti hahaha - 231
Oletteko te pilkkaajat koskaan ajatelleet sitä, että monella saattaa olla kilpirauhasen vajaatoiminta tai lääkitys, jotka vaikuttavat aineenvaihduntaan niin, että lihoo?
- TRW5
231 kirjoitti:
Oletteko te pilkkaajat koskaan ajatelleet sitä, että monella saattaa olla kilpirauhasen vajaatoiminta tai lääkitys, jotka vaikuttavat aineenvaihduntaan niin, että lihoo?
Monille on myös tehty henkistä väkivaltaa, joka on vaikuttanut niin, että on ajautunut syömiskierteeseen. Tässä on niin, että uhria ja lyötyä lyödään. Toivottavasti teillä on hyvä omatunto.
- Naisasialooseri
TRW5 kirjoitti:
Monille on myös tehty henkistä väkivaltaa, joka on vaikuttanut niin, että on ajautunut syömiskierteeseen. Tässä on niin, että uhria ja lyötyä lyödään. Toivottavasti teillä on hyvä omatunto.
Tekosyitä. 99% tapauksissa lihavuus johtuu siitä, että syödään enemmän kuin kulutetaan.
Se on tasan oma valinta laittaako sitä ruokaa liikaa suuhun vai ei, joten läski nainen on pilkkansa ansainnut - plaahplaah
Naisasialooseri kirjoitti:
Tekosyitä. 99% tapauksissa lihavuus johtuu siitä, että syödään enemmän kuin kulutetaan.
Se on tasan oma valinta laittaako sitä ruokaa liikaa suuhun vai ei, joten läski nainen on pilkkansa ansainnutOlisiko mukavaa jos sua pilkattaisiin?
Vai eikö tuntuisi millekään? - kakkossmiess
231 kirjoitti:
No siinäkin tapauksessa se on se ruoka, joka lihottaa. Silloinkin pitäisi pystyä säätämään se ravinnon määrä kulutukseen. Vaikeampaahan se tietysti on.
- Anonyymi
TRW5 kirjoitti:
Sepä. Itse koin henkistä ja fyysistä väkivaltaa parisuhteessa,enkä enää edes halua ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä. Itse koin henkistä ja fyysistä väkivaltaa parisuhteessa,enkä enää edes halua ketään.
En minäkään.
- Anonyymi
Naisasialooseri kirjoitti:
Se on tasan oma valinta laittaako sitä ruokaa liikaa suuhun vai ei, joten läski nainen on pilkkansa ansainnutOikea luku on 100%
- weÖfowep
Ei se kannata.
- onkokemusta
Kannattaa harkita oletko oikeasti valmis siihen. Jos lihava nainen ei sytytä sinua niin teet karhunpalveluksen molemmille lähtemällä seurusteluun. Säästät naisenkin tunteita kun et lähde suhteeseen naisen kanssa, joka ei herätä sinussa haluja.
- nimKokemustaOn
Riippuu vähän mitä tämä lihava daami tekee työkseen vai tekeekö yhtään mitään? Älä aloita mitään seurustelua jos hän on työtön. Työtön ja lihava nainen on todella huono yhdistelmä, sulla menee hermot alta aikayksiköän kun näet tyttöystäväsi mutustelevan suklaata sohvalla joka kerta kun tulet kotiin duunista. Mitä lihavempi nainen on, sitä todennäköisemmin hän on parhaillaan työtön tai ajautumassa työttömyyteen koska telaketjutankkeja ei kukaan halua palkata paitsi siivoojaksi.
- voiettä
Luuletko tosiaan että "telaketjutankki" jaksaisi kokopäiväisesti työkseen siivota? Ei ole kovin helppo tai kevyt työ,ja nykyään siivoamaan pääsee ei mennä..sopii kokeilla.
Aplle jos sä siittä naikkosesta tykkäät niin tykkäät läskeistä huolimatta.
- Kilttiatm
Lihavuus on laiskuutta.
- FatIsNotBeautiful
YLE kysely: Lihava on lihava omasta syystään
Ihminen on itse syyllinen ylipainoonsa ja se on ainakin osittain seurausta hänen omista valinnoistaan. Tätä mieltä ovat Ylen teettämään kyselyyn vastanneet suomalaiset.
Kyselyyn vastanneista lähes kaikkien (93%) mielestä ylipaino on jonkin verran (55%) tai lähes täysin (38%) omaa syytä ja seurausta henkilön omista valinnoista. Viisi prosenttia vastasi "vain vähän" ja 0% vastasi "ei ollenkaan"
Reilusti yli puolet työikäisistä suomalaisista on ylipainoisia. Mitä alhaisempi koulutus ja tulotaso, sitä suurempi on liikakilojen todennäköisyys.
Koko juttu: http://yle.fi/uutiset/kysely_lihava_on_lihava_omasta_syystaan/7973857- ätmii
Niin suurin osa suomalaisista on läskejä. Siksi onkin niin vaikeaa tälläisen hintelän finninaaman löytää sitä hoikkaa ja sporttista neitsyttä :(
- 13plus13
ätmii kirjoitti:
Niin suurin osa suomalaisista on läskejä. Siksi onkin niin vaikeaa tälläisen hintelän finninaaman löytää sitä hoikkaa ja sporttista neitsyttä :(
Hintelän miehen vastapari ei ole hoikka nainen vaan lihava nainen.
Hoikka nainen = useimmat miehet haluavat
Iso, lihaksikas mies = useimmat naiset haluavat
Lihava nainen = useimmat miehet eivät halua
Laiha, lihaksiton mies = useimmat naiset eivät halua
- normikalmies
Lihava nainen kuvottaa.
- Anonyymi
Ihkuu!!!
- Anonyymi
Ihkuu
- Anonyymi
Voisko nää paskat nostot loppua jo?
Joojoo, olen lihava ja paska nainen, kurppaikäinen lattaperse.
Kaipaan hyviä keskusteluja, jaettuja tunteita. Ei riitelyä. Pliis.- Anonyymi
Itsehän nostit ketjun ylös. Lihavat tekee tästä itse riitelyä kun normaalisti syövät ja liikkuvat yrittävät ohjeistaa syömistavoissa ja liikunnassa.
Miten lihava vastaa..joojoo sairauksista se johtuu mutta nyt tuli kiire hakemaan karkkia heihei.
Onhan pakonomainen tarve syödä karkkia myös jonkinlainen sairaus seurauksista välittämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän nostit ketjun ylös. Lihavat tekee tästä itse riitelyä kun normaalisti syövät ja liikkuvat yrittävät ohjeistaa syömistavoissa ja liikunnassa.
Miten lihava vastaa..joojoo sairauksista se johtuu mutta nyt tuli kiire hakemaan karkkia heihei.
Onhan pakonomainen tarve syödä karkkia myös jonkinlainen sairaus seurauksista välittämättä.Ellei sairaus, niin vahva riippuvuus kuitenkin. Nimittäin sokeririippuvuus ja tapa. Sairaalloinen lihavuus sitten on eri asia.
- Anonyymi
Hyi vittu. Läski on ruma.
Pitää miettiä mistä se lihavuus johtuu.
Sanotaan, että lihavuus on sairaus eikä esim laiskuutta. Silloin siis lihava on mielisairas. Haluatko siis mielenterveysongelmaisen partnerin.
Kannattaa myös varautua, että lihava nainen ei halua kanssasi uimarannalle, uimahallin, kuntosalille, koska arastelee kilojensa näyttämistä.
Toisaalta kaikki voi myös mennä hyvin ja nainen on sinulle juuri sopiva.- Anonyymi
Mä en pystyisi seurustelemaanPulleenkaa Mutta onnea Ja kaikea HYVÄÄ
Mun tapailemista tai panemista naisista itse asiassa aika moni on ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen. Mutta jotenkin se on ihan kivakin, jos naisella on isot rinnat, muodokas pehva jne.
Mä taas olen melko hoikka, joku 184cm/70-75kgTarkemmin kun ajattelee, niin taisi tämä poikuuteni ryöstänyt muslimityttö , sitä seuraavana vuonna ollut tyttöystäväoletettu sekä samana vuonna ollut 55-ikäinen nainen olla normaalipainoisia, mutta muut 9 panoa ja varsin monet treffikaverit on olleet vähän muhkumpia. Tosin, parhaimmat kyydit olen tainnut saada 27-ikäisenä 22-vuotiaalta naiselta, joka oli lähestulkoon mun pituinen ja ollut kyllä ruoka-aikaan kotona.
hondakuski125 kirjoitti:
Tarkemmin kun ajattelee, niin taisi tämä poikuuteni ryöstänyt muslimityttö , sitä seuraavana vuonna ollut tyttöystäväoletettu sekä samana vuonna ollut 55-ikäinen nainen olla normaalipainoisia, mutta muut 9 panoa ja varsin monet treffikaverit on olleet vähän muhkumpia. Tosin, parhaimmat kyydit olen tainnut saada 27-ikäisenä 22-vuotiaalta naiselta, joka oli lähestulkoon mun pituinen ja ollut kyllä ruoka-aikaan kotona.
Se oli tämän ison tytön kanssa jotenkin hämmentävä kokemus, kun tultiin käytännössä yhtä aikaa. Mä annoin lastien lentää hänen sisään. ja samaan aikaan toinen suorastaan sykki, squirttasi ja tärisi. 😁
- Anonyymi
Suosittelisin unohtamaan koko asian kun et kerran osaa keskittyä muuhun kuin hänen ulkonäköönsä vai eikö tavoitteenasi muuta olekkaan kuin saada häneltä pillua
- Anonyymi
Voi olla, että tilanne on kymmenessä vuodessa liikahtanut suuntaan tai toiseen.
- Anonyymi
Sängyssä lihava nainen on ihan parasta!
- Anonyymi
Kannattaa lopettaa tapailu. Jos näet vain nsisen lihavuuden ensisijaisesti, ei se kovin hyvä lähtökohta suhteelle ole 🤭
- Anonyymi
Olisi todella hienoa jos miehet voisivat hyväksyä rumapainoisia naisia kumppaneikseen, mitä useampi mies hyväksyy rumapainoisen naisen, sen paremmin on tarjolla hoikkia kinkkuja kaltaisille keski-ikäisille miehille. M68v.
- Anonyymi
Voisitko kirjoittaa ali- ja ylipainoiset ihmiset.
On niitä vanhuksissakin anorektikkoja, kun luulevat, että sillai nuortuu.
Osteoporoosin ja nivelrikon saa, jos fuskaa ruokailussa liikaa ja ahmii niin kolesterolit juuttuvat verisuoniin.
Vilma
Mutta kylläpä se ihmisluonne ratkaisee.
- Anonyymi
Kukkakeppi ja lihapulla. Mitä välii. Ja he elivät elämänsä onnellisina, jossei nyt loppuun saakka, mutta elivät elämäänsä.
Vilma
Voi kauheeta kamalaa, miten erikokoiset ihmiset voivatkaan sopia keskenään yhteen. Pyrsk. Onnea? - Anonyymi
Ei ole kokemusta, mutta tiedän muutamia "lihavia" mielummin sanon runsaita naisia joiden persoona on niin ihastuttava ja valovoimainen, että voisin ihastua heihin, jos olisi tarvetta romanttisille tunteille.
Oikeesti ihana luonne on ihan kultaa.
Jasu - Anonyymi
Se on varmasti ihan erilaista kun normaalipainousen joka seistsämöd tunti pitää huutaa jippikajei esim. Ja seksi se vasta kummallista onkin. Ensin pitää vetää muna päänyli niskan taakse ja sieltä persvaonkautta omaan suuhun. Muuten ihan perus seurustelua kuulemma.
Olisi mielenkiintoista tietää omaako ap vielä yhtä pinnallisen ajatusmaailman. Jotenkin vain valitettavasti leimaa tällainen kirjoitus.
Tällaista tekstiä voi odottaa just joltain max. 35-vuotiaalta mieheltä, mutta jos vanhempi mies ajattelee vieläkin näin, niin siitäkin voi vetää monenlaisia johtopäätöksiä.
Mutta hei, onneksi läsä voi aina valita toisen läsän ja hoikempi hoikemman. No problemos. Kaikille se ulkoinen habitus ei terveellisten rajojen puitteissa ole se kaikista tärkein ominaisuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360