Naisilla ei ole kyllä mitään käytöstapoja!

kivajakunnollinenmies

Tässä on esimerkki!
Mies kysyy: Moi, Mitäs kuuluu?
Nainen vastaa: Haista paska, ja painu vittuun!
Mies kysyy: Miksi sinä olet noin vihainen?
Nainen vastaa: Mitä vittua se sinulle kuuluu, painu nyt vittuun ennen kun suutun todella.
Mies kysyy: Selvä, onhan tuolla noita muitakin naisia.
Nainen vastaa: "Pieni hiljaisuus" et sinä tule koskaan ketään saamaan vitun hylkiö.

Siis tälleen se yleensä menee minulla baarissa, siis miksi vitussa minä olen tälläistä kohtelua ansainnut?

56

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

      Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat.

    • hyvääkuuluukiitos

      Mietihän tarkkaan millaisiin naisiin yrität tutustua. Kaikki naiset eivät käyttäydy tuollain.

      • 7700

        Älä mene ravintoloihin etsimään naisia. Siellä on juuri tuolla tavalla käyttäytyviä naisia. On muitakin paikkoja, mistä hakea.


    • ölölölöööö

      Nainen ko on isossa laumassa viihteellä, ni se käyttäytyy noin, mutta jos se on yksiksee, ni iha mukavaa juttuseuraa siitä saa.

      • ei-halua-seuraa

        Aivan!!! Se yksin oleva neitokainen etsii seuraa mutta ne viihteellä olevat eivät etsi ja eivätkä halua seuraa.


      • ei-halua-seuraa kirjoitti:

        Aivan!!! Se yksin oleva neitokainen etsii seuraa mutta ne viihteellä olevat eivät etsi ja eivätkä halua seuraa.

        Toden totta. Naiset ovat baareissa vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, eivätkä tullakseen keidenkään miesten iskemiksi.


      • MGTOW
        lord.boredom kirjoitti:

        Toden totta. Naiset ovat baareissa vain pitämässä hauskaa kavereidensa kanssa, eivätkä tullakseen keidenkään miesten iskemiksi.

        Tuo oli varmasti sarkasmia. :)

        Olen tosin kehunut monesti yökerhossa tai baarissa seurustelevia naisia, jotka ovat ihan oikeasti olleet vain tyttö porukassa pitämässä hauskaa, mutta sitten taas......jooh antaa olla... :D


    • KilttisN

      Ilmeisesti sinuakin sitten kiehtoo ne "jännänaiset".. ;) Ei siis ihme että tuollaisia vastauksia saat niiltä baarissa. Ne tykkää mätkiä miehiä turpiin ja haukkua, hakkaavat huvikseen kun siltä tuntuu ja miehet silti vaan haluaa niitä pirun jännänaisia ähkittäväksi.
      Miksi ei kelpaa kunnolliset, rauhalliset ja käytöstavat omaavat naiset?? kysyn vaan! Toki meikäläiset ei herätä niin suurta huomiota kun ei ole tissit tyrkyllä liian avonaisessa paidassa jne..
      Suosittelen vaan karaistumaan jos meinaat kesyttää sellaisen jännänaisen itsellesi. :) Ehkä joku ilta tärppää mutta älä tule sitten valittamaan kun saat turpiisi kun et osannut ostaa oikeaa sidemerkkiä tms kaupasta..

      • bbbbbbbbbbb

        Kaikkia ätmejä kiehtoo jännänaiset ja ne haluavat olla jännämiehiä. Ketään ei kiinnosta ruipelot nörttinaiset joilla ei ole edes silikonitissejä.


      • Naisasialooseri

        Kyllä sinunkin pillusi miehille kelpaa jos menet sitä tarjoamaan. Ne lutkan näköiset naiset näyttävät siltä, että niiltä saa helpommin kun teiltä hillitymmin pukeutuneilta, joten siksi miehet niitä lähestyvät.


      • sivukommentti
        Naisasialooseri kirjoitti:

        Kyllä sinunkin pillusi miehille kelpaa jos menet sitä tarjoamaan. Ne lutkan näköiset naiset näyttävät siltä, että niiltä saa helpommin kun teiltä hillitymmin pukeutuneilta, joten siksi miehet niitä lähestyvät.

        Sitten on van tyydyttävä siihen tylytykseen. Turha valittaa, jos toisenlainen seura ei itselle kuitenkaan kelpaa.


    • ei-halua-seuraa

      Miksi ihmeessä menet kiusaamaan naisia? Voi jotakuta kyllä ottaa päähän ja vielä jäät jankkaamaan. Voin uskoa, mutta lähestyt aivan vääränlaisia naisia jos eri vastauksia kärkyt.
      Jos tosissaan olet hylkiö, nainen on jo saanut tarpeekseen niistä baarin muista hylkiöistä.
      Neuvoni: Jätä naiset rauhaan, he eivät todennäköisesti kaipaa sinulta mitään ja pitävät sinua ärsyttävänä häirikkönä.
      Ps Naisen oleminen baarissa ei tarkoita että voit mennä hänen kanssaan juttusille. Jos nainen sitä haluaa, osoittaa hän sen sinulle.

      • Ex--PUA

        Oletko noin tyhmä huora?

        Jokaisella on oikeus lähestyä toista julkisella paikalla, ja etenkin baarissa naiset ovat yksinomaan miehiä etsimässä. Tuollaiset käytöstavattomat hypergamiset lutkat ovat niitä häirikköjä tässä asiassa.


      • Karatepetteri

        Vaikka tämä ja aloitus olivatkin taas kerran provoja, niin käytöstavat ovat silti olemassa ihan syystä.


    • dssddssd

      Oisit heittänyt juomat naamalle, niin nainen olisi käynyt riehumaan ja lentänyt pihalle baarista. Itsekin olisit lentänyt ulos, mutta naista olisi ottanut niin päähän. Näin pitää toimia, eikä ottaa paskaa vastaan.

      • tyhmäköoot

        Itehä se ny meni toista kiusaamaan...


    • Ex--PUA

      No niin naiset, antakaas kuulua miten miesten pitää tehdä niitä aloitteita ja naisten ei. Samoin, muistakaa muistuttaa että miesten naisettomuus,johtuu siitä etteivät he lähesty naisia, jotka totta kai ovat enkeleitä, siinä missä miehet vain liian nirsoja.

      • Älykkö

        Enkelikatseisiin miehiin olen ihastunut, mutta ovatkin osoittautuneet vähemmän enkeleiksi.
        Olisi mielenkiintoista nähdä sinun katse *♡* minä kun lankean miehen katseeseen, siinä on jotain kiihottavaa!


      • Ex--PUA
        Älykkö kirjoitti:

        Enkelikatseisiin miehiin olen ihastunut, mutta ovatkin osoittautuneet vähemmän enkeleiksi.
        Olisi mielenkiintoista nähdä sinun katse *♡* minä kun lankean miehen katseeseen, siinä on jotain kiihottavaa!

        Edellinen nainen sanoi että minulla olisi iäisyyttä etsivä katse.


      • Älykkö
        Ex--PUA kirjoitti:

        Edellinen nainen sanoi että minulla olisi iäisyyttä etsivä katse.

        Kuolemaa?


      • Ex--PUA
        Älykkö kirjoitti:

        Kuolemaa?

        En tiedä. Sain enemmän sellaisen kuvan, että olisi meinannut jotain ajatonta ja korkeampaa merkitykseltään.

        Tai sitten kyse on tulkitsijasta: mitä kenenkin ajattomuus,lopultakin edustaa.


      • Älykkö
        Älykkö kirjoitti:

        Kuolemaa?

        Valeälykkö


      • Älykkö
        Ex--PUA kirjoitti:

        Edellinen nainen sanoi että minulla olisi iäisyyttä etsivä katse.

        Vale älykkö taas tuli väliimme:(
        Iäisyyskatse kuulostaa oudolta hmm.
        Minkä väriset silmät sulla on ? Minulla on sinivihreät :) On tää hullua kun ei koskaan saa rauhassa jutella :(


      • Ex--PUA
        Älykkö kirjoitti:

        Vale älykkö taas tuli väliimme:(
        Iäisyyskatse kuulostaa oudolta hmm.
        Minkä väriset silmät sulla on ? Minulla on sinivihreät :) On tää hullua kun ei koskaan saa rauhassa jutella :(

        Haluaa raukka rakkautta, tai ryhmäseksiä. ;)

        Saman väriset silmät meillä. Ojoi!


      • Älykkö
        Ex--PUA kirjoitti:

        Haluaa raukka rakkautta, tai ryhmäseksiä. ;)

        Saman väriset silmät meillä. Ojoi!

        Ihanaa, minä Rakastan sinua ja olet mun mielessä jatkuvasti <3


      • Älykkö

        Pelästyitkö mun rakkauden tunnustustani ?
        Hyvää yötä rakas <3


    • Naisasialooseri

      Minun mielestäni tuollaiselta naiselta pitäisi repiä kieli irti tulikuumilla pihdeillä

      • SaaNauraa

        Taattua NALlia. Oot ihan paras.


      • Ex--PUA
        SaaNauraa kirjoitti:

        Taattua NALlia. Oot ihan paras.

        Jep, samaa piti sanoa. :D


    • kivajakunnollinenmies

      Mitenkäs se sitten pittäis lähestyä, jos ei noin?

    • No huhhuh! Kannattaa jättää kyllä suosiolla väliin noin angstisten tapausten lähestyminen. Ties mikä mielenterveysmenkkapotilas olikaan kyseessä. Et menettänyt mitään.

      • VoiMiksi

        Kiltit ja kunnolliset miehet piirittää just noita sekopäitä :(


      • RumistaRumin
        VoiMiksi kirjoitti:

        Kiltit ja kunnolliset miehet piirittää just noita sekopäitä :(

        Jos ne on vaikka kauniita?


      • Ihmisen.käytös
        RumistaRumin kirjoitti:

        Jos ne on vaikka kauniita?

        Kyllä sen sekopäisyyden näkee jos vähän jaksaa ensin tarkkailla naista eikä heti hyökkää juttusille.
        Käytös, katse, liikkeet, asenne, rentous, hymy, kaikki paljastaa jotain jos vaan vähän vaivautuu tarkkailemaan.


    • Olen kertonut tämän ennenkin... mutta kerran nuorena olin nuorison hurvittelupaikalla. Sonata Arcticalla oli sinä iltana keikka silloin tuoreen Ecliptica-albuminsa tiimoilta. Olin hetkeksi eksynyt tovereistani, kun pienessä huppelissa ollut tyttö tuli kysymään kelloa ja ihmetteli, koska bändi aloittaa. Katsoin kelloa, ilmoitin ajan ja arveluni, että ehkä noin tunnin päästä. Tyttö vastasi: "joo haista paska", ja lähti pois.

      Juuri tuollaisia kaikki naiset aina ovat!

      • ikävääkyllä

        Ehkä se ei tykännyt äänestäsi, niin minulle on ainaskin kerran käynyt "tiesin sen vasta myöhemmin" semmoisia ne on.


      • ikävääkyllä kirjoitti:

        Ehkä se ei tykännyt äänestäsi, niin minulle on ainaskin kerran käynyt "tiesin sen vasta myöhemmin" semmoisia ne on.

        Ehkä se ei tykännyt äänestäni, mistä sitä tietää, mutta tuntuu vähän kummalta. En itse yleensä ala noitumaan, jos jonkun ääni ei satu miellyttämään.


      • fsfdgg

        Hyvin kuvaava tarina


    • noletkuitenkin

      Pakkoko on suomaalaisia naisia yrittää. Maailma on täynnä naisia joilla on käytöstapoja.

      Tosin silloin sinun on osattava jotauín muutakin kuin suomea...

      • Rotterdam

        Joo, entinen baarityttö tai elintasopotilas ne vasta ovatkin kutkuttavia vaihtoehtoja..


    • ReipasMies1

      Kokeile tätä seuraavan kerran, vaikka edes tilipäivänä:
      (fiktionaalinen tilanne fiktionaalisten henkilöiden kesken):
      (palstan naispäivystäjille sovinisti-tutkaan level 1000 päälle) - Saako sinulta satasella vai tonnilla (hottisnainen päivystää drinkki jonossa)? Siinäpä naisen tunnesykkyrämykkyrä alkaa velloa.
      Jos tämä nainen onkin working-girl, on tämän jekun tekijä toki varautunut: varaa tonnin seteli jotain halpaa ulkomaan valuuttaa messiin. Jos pelaat oikein, scoraat aika makealla tavalla, mutta poistu salaman nopeasti kun luovutat rahan. Saa kokeilla omalla vastuulla.

      Tuo käyt-sä-täällä-usein lineri on niin puhki käytetty että mikä vain muu on parempi. Toki perus-jutustelu pohjustaa big bangia mutta ei yleensä baari-iskentä johda pitkälle jos keskustelu sen muijan kanssa jää "kaksi koulu kaveria tapaa 5 vuoden jälkeen"- tasolle.

      Ne "olen kiva ja kiltti" kunnontavisnaiset, voi pojat, voi pojat, monikohan sellainen edes etsii miestä soittamaan viikolla perinteisiä ollaan-selvinpäin- treffejä, kun ovat aina vain bestisten kanssa joraamassa tai varattuja. Ne loput kunnon naisethan eksyy sinne naistenvessaan sitten. Dam!

      • Mies32veee

        Reipas Mies FTW! :)

        Itketään kaikki sitten myöhemmin. :)


    • hbibhih

      Joskus vihasena sanoin exälleni "painu vittuun siitä". Hän vastasi "Mielelläni".

    • Hsh

      Kannattaa muuttaa omaa peliä tähän suuntaan:
      - mies: moi mitä kuuluu? (Tai mikä tahansa keskustelun avas)
      - nainen: painu vittuun siitä.
      - mies: sä oot nyt jollekin todella vihainen, mutta sulla ei oo mitään syytä olla mulle vihainen. Hyvää illan jatkoa.

      Ja todella rauhallisesti pitää sanoa. Ylipäätään rauhallisuuden säilyttäminen tollaisissa tilanteissa nostaa sun tasoa.

    • Älykkö

      Ihmisten käytös kyllä hämmästyttää aina välillä.
      Älä ota mitään henkilökohtaisesti, koska tämä nainen vain purki omaa pahaa oloansa sinuun!
      Koskaan ei voi tietää millaista vihaa ihmisillä on sisällään ! Ehkä joku on loukannut kyseistä naista ja näin purki sen sinuun jos ei ole oikealla kohteelle sitä pystynyt ilmaisemaan !
      Nouse tämän tapauksen yläpuolelle äläkä anna sen vaikuttaa itseesi.
      Pystytkö tuntemaan yhtään myötätuntoa tätä naista kohtaan vai katkeroiduitko hänelle?

      • kivajakunnonmies

        Kyllähän sitä just noin ajattelee, ja miks ees sit tulla noin vihasena baariin?


      • sinipunakynä
        kivajakunnonmies kirjoitti:

        Kyllähän sitä just noin ajattelee, ja miks ees sit tulla noin vihasena baariin?

        Portsarin pitäisi aina kysyä kaikilta jo ovella, että oletko hyvällä tuulella. Jos ei ole pitäisi estää baariin pääsy. Kyllä jämpti on näin. Lisää kontrollia!


      • kivajakun
        sinipunakynä kirjoitti:

        Portsarin pitäisi aina kysyä kaikilta jo ovella, että oletko hyvällä tuulella. Jos ei ole pitäisi estää baariin pääsy. Kyllä jämpti on näin. Lisää kontrollia!

        Nimenomaan!


      • karimjuz
        sinipunakynä kirjoitti:

        Portsarin pitäisi aina kysyä kaikilta jo ovella, että oletko hyvällä tuulella. Jos ei ole pitäisi estää baariin pääsy. Kyllä jämpti on näin. Lisää kontrollia!

        Nimenomaan just pitäis!


      • Älykkö
        kivajakunnonmies kirjoitti:

        Kyllähän sitä just noin ajattelee, ja miks ees sit tulla noin vihasena baariin?

        Varmaan tuli juomaan viina , et sais turrutettua ittensä ja sillä luulisi vihan menevän ohi !
        Niin ei tervii miettiä mitään ku on kännissä, näin sivuutetaan ongelmat !


      • Älykkö
        sinipunakynä kirjoitti:

        Portsarin pitäisi aina kysyä kaikilta jo ovella, että oletko hyvällä tuulella. Jos ei ole pitäisi estää baariin pääsy. Kyllä jämpti on näin. Lisää kontrollia!

        Joo pitäis kehittää sellainen vihaenergia laite joka mittaa vihan määrän ja sit päästetään vasta sisään jos käyrä ei oo korkee , heheheee
        Ni sais porukat kaikki ryypätä rakkauden ilmapiirissä !


    • pukusuoli

      Huono käytös ei ole kyllä mitenkään sukupuolisidonnaista. Molemmat sukupuolet ovat siinä varsin lahjakkaita.

    • Rumilusvaan

      Ihminen joka ei ole kokenut syrjintää ja yksinäisyyttä ei voi sellaista ymmärtää. Se pitää aina muistaa. :(

    • Pelimiehen_niksit

      Isänsä hylkäämiksi tulleet biletytöt haluaa miehen, joka kohtelee heitä huonosti. Kokeile ensi kerralla lähestyä pienellä vittuilulla tyyliin "Moi, hieno mekko sulla, mun mummolla on samanlainen." Nainen vastaa: "Haista vittu." Sinä vastaat: "Ei se tänne asti haise. Olet tainnut käyttää saippuaa." Nainen: "Ooh, ihana mies, pane mua". Sitten panette.

    • PragmaattinenATM

      Tuon takia olen jättänyt baarit iskupaikkana taakseni jo noin vuosikymmen sitten. Nykyään baarit on mulle pelkkiä juottoloita, jonne menen vain juomaan.

    • Anonyymi

      Minulta on turha odottaa mitään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe