Hei! Onko kellään täällä palstalla kokemuksia näistä ranskalaisista GERnetic tuotteista? Kuullut työkaverilta että olisivat ihan huipputuotteita ja ainakin vaikuttavat kokeilun arvoisilta mitä sarjan sivuilta olen tutustunut http://www.gernetic.fi
Aattelin siis vielä kuulla muiden kokemuksia jos löytyy ennen kuin käyn ostamassa :)
GERnetic kokemuksia?
Aino_kaisa_
3
2547
Vastaukset 3
- Marias34
Rakastan Gerneticin puhdistusmaitoa ja se sopii juuri täydellisesti mun atooppiselle iholleni! En oo vielä tähän päivään mennessä löytänyt toista niin hellävaraista putsaria..
- Paulia
Gerneticin tuotteet on kyllä todella hyviä ja korkealaatuisia, etenkin Synchro voide on ehdoton lempparini. mieheni mielestä tosin kalliita, mutta onneksi ovat riittoisia :D
- Anonyymi
Gerneticin vasco on mielestäni paras voide couperosaan. Vahvistaa ihoa ja vaalentaa ihon punaisuutta. Synchro vielä päälle ja tehostaa vascon vaikutusta. Gernetic on kuivalle iholleni paras kosmetiikka merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561