Piirittäää koko ajan mutta en ole varma onko vain "sen" tarpeessa??? Vai haluaako muutakin?? Itselle olisi tärkeää päästä nopeasti kihloihin / naimisiin. Pitkään sinkkuna joten ahdistaa... Miten saan miehen ymmärtämään tämänn???
Mitä tämä mies haluaa?
7
104
Vastaukset
- ätmii
Minä lähtisin karkuun, jos on noin kiire kihloihin naimisiin. Ookko tiinenä jännämiehelle ja etsit nopeaan aisuria?
- kakkossmiess
Ei mies voi tulla raskaaksi.
- naama.taulu
Vaikuttaa siltä et sinä oot tosi epätoivoinen.
- VähänKärsivällisyyttä
Ei kukaan mies halua heti kuulla, että nainen haluaa nopeasti kihloihin ja naimisiin. Naimisiin ei mennä kenen tahansa piirittäjän kanssa, vaan sitten kun ollaan kunnolla tutustuttu ja molemmat sitä haluavat.
Miksi se nopeasti naimisiin on niin tärkeää? Etkö haluakaan löytää sitä oikeaa miestä, vaan kenet tahansa miehen jotta ei tarvitse olla sinkku.
Jos nainen alkaisi välittömästi puhumaan avioliitosta, niin juoksisin kovaa, vaikka olisikin mukava nainen. - yaaaayy
menisitkö mun kanssa naimisiin?
Ehdit olla loppuelämäsi naimisissa, kun valitset huolella sen ihmisen johon sitoudut. Tai sitten voit sitoutua ensimmäiseen vastaantulijaan ja huomata parin vuoden kuluttua olevasi jälleen sinkku.
Ohhoh.....mites se helkakin on nyt kokoajan minun kanssa samaa mieltä ja jopa niin ettei edes ala yhtään ketuttamaan, kun ei pilkka kirveellä sohi enää vanhaan malliin. 8-0
Taidan kohta ihastua sun uuteen palsta persoonaan. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273335Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122479Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902411Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261476Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1291217
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136