tilanne on se, että sain anopilta ja apelta synttärilahjaksi lahjakortin ripsien kestotaivutukseen ja -värjäykseen sekä kulmakarvojen värjäykseen. mies yritti sanoa heille jo ennen kun menivät lahjan ostamaan, että minä en ole kiinnostunut ko. asioista, ja en olekaan - normi arkimeikki riittää minulle paremmin kuin hyvin. anoppi oli kuitenkin ollut sitä mieltä, että kaikki naiset tykkää näistä jutuista ja minunkin on korkea aika saada tätä "hemmottelua".
minua pelottaa mennä koko hoitoon ihan hirveästi, sillä olen atoopikko ja todella allerginen monelle eri asialle ja esim. tietyille kosmetiikkatuotteille. saan hirveästi ihottumaa jo laastareista, monet meikinpoistoaineet saa ihon hilseilemään ja silmieni iho on monta päivää rasvauksesta ja hellävaraisista tuotteista huolimatta monta päivää rikki, jos olen meikannut monena päivänä peräkkäin.
kysymys kuuluu, että tietääkö kukaan, kuinka herkästi ko. toimenpiteistä saa allergisen reaktion ja mitä oireita voi mahdollisesti tulla? mua pelottaa ja suututtaa koko homma, mutta anoppi on niin herkkä pahoittamaan mielensä, etten haluaisi mitään draamaa järjestää, kun sitä hänen kanssaan on muutenkin niin paljon, joten varmaan sinne sorkittavaksi on mentävä. olen nössö, tiedän.
kosmetologille meno pelottaa allergioiden vuoksi
pelokas_allerginen
2
50
Vastaukset
- 112112112
Jos olet allerginen monille asioille, älä mene. Voi tulla harmia. Ja kosmetologilla tuskin lienee valmiuksia hoitaa allergisia reaktioita.
- krookustin
Kerro kosmetologille allergioistasi,luulisin että heillä on tuotteet myös herkälle iholle.Itse olen kertonut atopiasta ja herkkäihoisuudestani eikä minulle ole koskaan tullut mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846