Mikä olis paras säbämaila niiku halluspitoon ja suurimmaks osakseen lauon ranteel nii sellane...
Paras säbämaila?
10
668
Vastaukset
- JokuSäbäPoeka
Ja itel on toi exelin chill 32mm...
- sande145415144154544747
salming aero
- HELIXmaila
Exel Helix 2.9 tai 2.6
- ViimeKaudenMestari98
Fat pipe jai alai on just sopiva sulle.
- exelgravity
Exel Gravity 2.6
- dhdhdhdhdhddd
Unihoc Epic
- since1994
fatpipe Cobra naja 27 alkuperäsellä lavalla(rage) , ylivoimasesti paras maila vetää rannarilla kun oppii käyttämää. Alussa vedot lähtee yläkanttiin mut kyl se siitä
- pakkipetteri
ranteella laukomiseen paras varmaan joku exel maila, itellä kuitenki fatpipe 101cm maila, pakille erinomanen maila :)
- Ranger92
Exeliltä on tullut täysin uudet mallit tälle kaudelle. Olen hankkimassa uutta salibandymailaa, onko kellään kokemusta näistä pure tai vision malleista? Löytyvät ainakin netistä fun raise ja lujakunto nettikaupoista. http://funraise.fi/fi/tuotteet/salibandy/salibandymailat
Itsellä mielessä tuo Vision 100 maila 2.6 flexillä. Käsittääkseni on kehitetty malli exel gravitystä. - Rannelaukoja
Mäkin lauon aika usein ranteella. Ei oo tyttöystävää ja pojat ei suostu tekemään käsitöitä mun puolesta, näppylät ja visma kuulemma pelottaa. Ei ne kyllä varmaan tartu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392427
- 581412
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40939Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23616Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586