Mikä olis paras säbämaila niiku halluspitoon ja suurimmaks osakseen lauon ranteel nii sellane...
Paras säbämaila?
10
563
Vastaukset
- JokuSäbäPoeka
Ja itel on toi exelin chill 32mm...
- sande145415144154544747
salming aero
- HELIXmaila
Exel Helix 2.9 tai 2.6
- ViimeKaudenMestari98
Fat pipe jai alai on just sopiva sulle.
- exelgravity
Exel Gravity 2.6
- dhdhdhdhdhddd
Unihoc Epic
- since1994
fatpipe Cobra naja 27 alkuperäsellä lavalla(rage) , ylivoimasesti paras maila vetää rannarilla kun oppii käyttämää. Alussa vedot lähtee yläkanttiin mut kyl se siitä
- pakkipetteri
ranteella laukomiseen paras varmaan joku exel maila, itellä kuitenki fatpipe 101cm maila, pakille erinomanen maila :)
- Ranger92
Exeliltä on tullut täysin uudet mallit tälle kaudelle. Olen hankkimassa uutta salibandymailaa, onko kellään kokemusta näistä pure tai vision malleista? Löytyvät ainakin netistä fun raise ja lujakunto nettikaupoista. http://funraise.fi/fi/tuotteet/salibandy/salibandymailat
Itsellä mielessä tuo Vision 100 maila 2.6 flexillä. Käsittääkseni on kehitetty malli exel gravitystä. - Rannelaukoja
Mäkin lauon aika usein ranteella. Ei oo tyttöystävää ja pojat ei suostu tekemään käsitöitä mun puolesta, näppylät ja visma kuulemma pelottaa. Ei ne kyllä varmaan tartu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35088781 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692358- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227