Hai saappaat

Ostohaluinen

Sopiiko mielestänne miehelle keltaiset hai saappaat?

99

7846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vappua

      Kyllä sopii.Riippuu tietysti sun puketumistyylistäsi.Rennot vaatteet esim.farkut joisssa lahkeet puolet sisällä ja villapaita.Keltaista voi näkyä villapaidan alta kauluspaitaa.Myös jotakin keltaista kaipaa seurakseen kuin saappaiden väri.

    • keltahai

      Ilman muuta sopii. Ihan yhtä hyvin käyvät muutkin kivat värit, valitettavan harvoin vain näkee miehillä värikkäitä saappaita.

    • lovingredzzzz

      Ehdottomasti sopii. Tyyli on se mikä ratkaisee. Itse olen mies ja minulla on punaiset Hai-saappaat. Punainen on lempivärini ja mutta se on haastellinen väri ja vaatii tyylitietoisuutta pukeutumiseen.

    • isojakaisiakinon

      Uudet appelsiininväriset ovat myös hienot, mutta niitä tehdään vain kokoon 42 saakka. :-(

    • sfsdfdsf

      Entäs vaaleanpunaiset Hai saappaat. Sehän muotia miesten paidoissa.

      • Plussaa

        Hieman hintahtavaa vaalean punainen väri miehellä, mutta sehän on vain nykyisin plussaa.


      • Ei_punaista
        Plussaa kirjoitti:

        Hieman hintahtavaa vaalean punainen väri miehellä, mutta sehän on vain nykyisin plussaa.

        Kaikki muut värit, myös vaaleanpunainen, menettelee, paitsi sellainen punainen, jota käytetään myös hirviä metsästettäessä.


      • eihousujanaisille
        Ei_punaista kirjoitti:

        Kaikki muut värit, myös vaaleanpunainen, menettelee, paitsi sellainen punainen, jota käytetään myös hirviä metsästettäessä.

        Tässä mennään taas sellaiselle alueelle jossa minä sanon mitä vaatteita naapuri saa pitää. Minusta suvaitsevaisuutta ei tässä yhteiskunnassa ole muutenkaan liikaa, mutta jos aletaan mielipiteiden lisäksi määräämään kanssaihmisiä pukeutumista, niin silloin ollaan kaukana suvaitsevaisuudesta.


      • Anonyymi
        Plussaa kirjoitti:

        Hieman hintahtavaa vaalean punainen väri miehellä, mutta sehän on vain nykyisin plussaa.

        Minä olen mies, mutta käytän pinkin värisiä Hai-saappaita, eikä ole aiheuttanut minkäänlaisia kommenteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen mies, mutta käytän pinkin värisiä Hai-saappaita, eikä ole aiheuttanut minkäänlaisia kommenteja.

        Pinkin väriset Hai-saappaat ovat hienot miehelläkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen mies, mutta käytän pinkin värisiä Hai-saappaita, eikä ole aiheuttanut minkäänlaisia kommenteja.

        Olet varmaan seksikäs vaaleanpunaisessa Haisaappaissa. Mulla punaiset💋


    • hai-saappaissa

      Minusta miehelle sopii kaikki selkeät ja voimakkaat värit. Hai-saapaissa minusta miehelle sopii:musta, sininen tummanpunainen, oranssi keltainen ja valkoinen. Pliisut värit kuten lime, pinkki ja harmaa pinkki yhdistelmä sopivat naisten jalkoihin, mutta ei miehen.

      • HaiVäri

        Aattelin juuri ostaa limen väriset Hait. Pieni rajojen rikkominen kun piristää kummasti.


      • dsdd

        Ne on todella pirteät.


      • Sippo123
        HaiVäri kirjoitti:

        Aattelin juuri ostaa limen väriset Hait. Pieni rajojen rikkominen kun piristää kummasti.

        ok on


    • muodikkaatsaappaat
    • kuivatjalatparempi

      Onhan nuo keltaiset kumisaappaat paljon parempi vaihtoehto kuin märät lenkkarit.

    • Mikä nottei..ja muutenkin huihai jos ite tykkää..metsässähän niitä käytetään ja tuskin hirvikään pelästyy.Luulisi pelottavan kyllä hirvikärpälöiset.

      • Ei_punaista

        Ei ne hirvet, vaan ne muut hirveä jahtaavat urhot. Ja hirvien ammunnassa ei edes käytetä haulikkoa. Mutta jospa sellaisia hirvien metsästyksessä käytetyn punaiset saappaat tuovat vähän lisää jännitystä loppuelämään?


      • sgfsfsdsdf
        Ei_punaista kirjoitti:

        Ei ne hirvet, vaan ne muut hirveä jahtaavat urhot. Ja hirvien ammunnassa ei edes käytetä haulikkoa. Mutta jospa sellaisia hirvien metsästyksessä käytetyn punaiset saappaat tuovat vähän lisää jännitystä loppuelämään?

        Hirvenmetsästyksessä on muuten nykyään värinä oranssin sävyt.


    • Nina177

      Ruokakaupassa noin 40v miehellä punaiset hait jalassa.Sopi kyllä mielestäni.

    • jfgghgfhfhfgh

      Nuoripari tuli vastaan molemmilla keltaiset Hai-saappaat. Piristävä tasa-arvoinen näky.

    • muotianuokumpparitkin

      Koska täällä keskustellaan siitä mitä jalkineita kukin saa pitää, niin kannan oman korteni kekoon. Vastaani tuli eri aikaan kaksi naista, joilla molemmilla oli jalassaan punaiset Hunters kumisaappaat. Toisella naisista oli todella hoikat jalat ja kumisaappaat olivat "sopivan kokoiset". Toisella naisella sen sijaan oli paksummat pohkeet ja saappaat jäivät ryppyyn nilkasta.
      Nyt voisin sanoa, että jälkimmäinen näky ei ollut kovin kaunis. Mutta nyt tulemmekin siihen, että mikä oikeus meillä on arvostella toisen pukeutumista. Välillä vaan näkee uskomattomia asukokonaisuuksia. Kerran yhdellä miehellä on juoksutrikoohousut ja kuluneet turvasaappaat jalassaan. Yhdistelmä oli aika räikeä.
      Jos miehen asukokonaisuus on hyvä, niin silloin katselen paljon mieluummin miestä trendikkäät kumisaappaat jalassa kuin em. asuyhdistelmää.
      Suomeenkin soisi tulla kumisaappaiden käytöstä enemmän trendikästä myös miesten puolella.

    • tasa-arvoasiaa

      Otsikon asettelu kuvaa hyvin sitä asennoutumista mihin kysyjäkin on asettunut. Hai-saappaat on Unisex jalkine ja se pitääkö kumisaappaaita pitäisi lähinnä olla kiinni omasta halusta.
      Kansainväliset muoti-ikonit tekivät kumisaappaista estradi keloposia. Ainoa huomionarvoinen asia tässä onkin se että kumisaappaat leimautuivat vahvasti naisten jalkineiksi. Tämän huomaan jopa blogi keskusteluista.
      Olisi varmaan syytä muuttaa asennoitumista tässäkin asiassa niin, että ajatellaan sitä ihmistä, eikä sitä mitä vaatteita hänellä on päällä.

    • iloisethait

      Minä menin ja ostin tänään uudet keltaiset hait. Haisaappaissa on kyllä niin paljon hyvännäköisiä värejä että vaikea oli valita. Keltaiset kuitenkin tarttuivat matkaan.

    • Haisaappaatonpop

      Mulla on punaiset, keltaiset Tumman luumut ja lilat Hai saappaat. Olen mies hiukan yli 40v ja käytän saappaita aina kun sataa tai on loskaa. Tykkään kovasti värikkäistä Hai saappaista. Käytän niitä ainoastaan kapeiden farkkujen ja ulkoilutakin kanssa, näyttää minusta sporttiselle. Välillä kaupassa huomaa että joku tuijottaa pitkään miestä punaisissa Hai saappaissa ja punaisessa coretex takissa. Mä en siitä välitä!! Minusta vaan jotkut mustat tai tummat eräsaappaat kuluu metsään ja kaupunkiin Kuuluu Hai saappaat.

      • värikkäät_tyylikkäitä

        Oranssit ja muut kirkkaanväriset kumikalossit nahkapohjaisten sisäkenkien päällä ovat suosittuja myös business-pukeutumisessa. Niitä käyttää pankkiirit, lakimiehet, yritysjohtajat ja ministeritkin.

        Esim. Ruotsin kuninkaan valtiovierailullakin ministerit käyttivät oransseja kumikalosseja.
        "Puolustusministeri Carl Haglundin kenkiä suojasivat iloisen väriset kalossit. "
        http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015030519299529_uu.shtml


      • punainenlempivärimiehell

        Olen huomannut saman, että punaiset Hai-saappaat ja punainen pusero miehellä saa katseita peräänsä. Rakastan kuitenkin punaista väriä enkä voisi kuvitella pukeutuvani muun värisiin kumisaappaaisiin vain sen vuoksi, että ympäristö haluaa niin.


    • ettäsellaista

      Luin tämän viestiketjun ja on pakko kommentoida pari asiaa. Ensinnäkin tuollaiset Hai-saappaat on yleisjalkine ja Unisex malli. Sitten on naistenmalleja, siroja kukallisia yms. joista näkee heti, että ne ovat suunniteltu naisille. Laita vaan keltaiset saappaat jalkaan. Se on katsojan häpeä, jos katsojan ajatusmaailma ei suvaitse kyseistä näkyä.

    • tasaarvoa
    • Haikulit

      Alkuperäiseen kyssäriin vastaus on kyllä mutta sitten kysymys muille haiden käyttäjille: nimittäin pohjien kuluminen. Itse olen kyllä aktiivinen hai-saappaiden käyttäjä mutta tuntuu että pohjat kuluvat pienelläkin käytöllä sellaisiksi että ne alkavat liukastella helposti. Nytkin juhannuskokolle mentäessä sateisella polulla lähti hait alta mutta luut onneksi ehjänä ;) Muuten ihanat saappaat kyllä. Miten muut ovat kokeneet pohjien "pidon" - eikö tosiaan ole liukasteltu. Onko kellään kokemusta hain tyylisistä mutta Vikingin valmistamista saappaista, olisiko parempi pohja?

      • pohjatkuluu

        Vuoden käytön jälkeen Hai-saappaiden pohjat on kuluneet silmin nähden. Ei varmaan ole pitoa enään jäällä. Saa nähdä mitä tapahtuu kun tulee taas seuraavat liukkaat. Muista ei ole kokemusta.


    • iloisethait

      Nyt on Nokian jalkineiden nettisivujen mukaan vihdoinkin saatavana Hai-saappaita mm. punaisena ja keltaisena isommassa koossa kuin 42! Nyt kaikki isompijalkaiset miehet joukolla ostamaan värikkäitä kumppareita! Itsellä ei ole ollut ongelmaa kun sopiva koko on 41, mutta olisihan se kiva jos miehillä näkisi enemmän värikkäitä Hai-saappaita.

    • Bootsrule

      Ilman muuta sopii, itselläni ollut keltaiset Hait jo kauan.

    • Haitjalkaan

      Tämän asian pitäisi olla ihmisen makuasia, eli ihminen pitää sitä väriä mistä tykkää, eikä niin että pitää sitä väriä jonka naapurit hyväksyvät. Minulle henkilökohtaisesti miehenä ei sovi keltainen, se on jotenkin levoton väri. Sen sijaan minulla on punaiset ja valkoiset Hai-saappaat.
      Tottkai keltainen sopii, jos siitä tykkää.

    • keltahai

      Minulla on keltaiset hait ja tykkään niistä kovasti, mutta kyllähän punaiset olisivat ehkä vieläkin hienommat. Ehkä seuraavan kerran ostan punaiset. Vaikka onhan noita kivoja värejä vaikka kuinka paljon: oranssit, fuksiat tai vaikka nuo valkoiset. Vaikea valita. Pari kertaa olen nähnyt miehellä limenvihreät Hait ja nekin olivat upeat. Enemmän vain värikkäitä kumppareita miesten jalkoihin!

      • Haitjalkaan

        Mulla oli ne Lime tricolorit, muttaNokian huono laatu alkoi näkymään, kun ostin ne. Sisäpohja irtosi parin käytön jälkeen. Sitten sain uudet reklamaatiopalautuksena ja sama juttu pohjat irti heti uutena. Vasta toinen reklamaatiopalautus ja sain saappaat, joissa pohjat on kiinni.


      • Sharkman

        Vastaava kokemus täälläkin. Toissa keväänä ostin tuohi-sininen -kaksiväriset (tai jotain sinne päin, parin-kolmen vuoden takainen värimalli) Hait ja huomasin parin päivän päästä että sisäpohja oli irti. Takaisin kauppaan. Ostin sitten yksiväriset siniset ja niissä on pohjan rakenne ja kävelymukavuus ihan eri hyvällä tasolla. Oliskohan eri tehtaan valmistamatkin?


      • Haitjalkaan

        Ei noista tehtaista tiedä, mutta laatuero oli iso.


    • Mökkiläinen

      Kaveriporukalla viikonloppu mökillä. Kaikilla uudet hai saappaat. Kahdet keltaiset, punaiset ,vaaleanpunaiset , oranssit ja limet .Tosi mahtavat jalkineet.

    • punaineeeeeen

      Pieni ripaus väriä miehellä on mielestäni piristävää.
      Itse jostakin syystä karsastan miehellä punaisia housuja, tiettyä kirkuvaa huomiota herättävää punaista, en tykkää. jokainen tietenkin saa pukeutua miten tykkää.

    • Haimies39

      Olen nyt n. vuoden päivät käyttänyt "kaupunkikumppareina" keltaisia Haita. Kommenttia/katseita ei juuri ole tullut paitsi että pari kolme tuttua ihmistä on sanonut jotain, että onpas kivat Hait tms. Ensin kyllä vähän arastelin laittaa niitä julkiselle paikalle.
      Millä te muuten puhdistatte kumisaappaanne? Itse olen ostanut valmiiksi kertakäyttöisiä pesushampoota sisältäviä Korrek-autonpesusieniä joista leikkaan neljäsosan palan yhtä pesukertaa varten. On ihan siistiä ja vaivatonta! Ainakaan vielä en ole huomannut, että pinta olisi kärsinyt käsittelyistä. Liottaminen kai olisi paras tapa, niin ei tarvitsisi hangata paljoa. Jotenkin vaan kumisaappaat paskaantuvat enemmän kuin muut kengät, vaikka koitan todella siististi kävelläkin niillä. Onhan toisaalta kirkkaan keltainen aika lianarka värinä.
      Minulle on muuten myös valkoiset (vanilla) Haitkin, mutta niitä en ole vielä rohjennut käyttää julkisesti enkä kyllä ulkona ylipäätään, kun olen ihan varma, että niihin jää heti jotain poislähtemättömiä tummentumia.

      • Kumpparitsiistiksi

        Olen harjannut saappaat saippuavedellä ja pehmeällä harjalla. Sitten olen kuivannut saappaat ja levittänyt vessapaperilla Nokian jalkineiden omaa silikonia. Se pitää kumppareiden alkuperäisenkiillon aika hyvin. Minulla on punaiset ja Vaniljan väriset tricolor mallit. Matta vanilja on aika haastava ja siihen jää helposti jälkiä, ovat ehdottomasti vain pyhäsaappaat.
        Vaikka olen mies, ei saappaitani juuri kukaan katsele. Koskaan et voi miellyttää kaikkia.


      • Anonyymi
        Kumpparitsiistiksi kirjoitti:

        Olen harjannut saappaat saippuavedellä ja pehmeällä harjalla. Sitten olen kuivannut saappaat ja levittänyt vessapaperilla Nokian jalkineiden omaa silikonia. Se pitää kumppareiden alkuperäisenkiillon aika hyvin. Minulla on punaiset ja Vaniljan väriset tricolor mallit. Matta vanilja on aika haastava ja siihen jää helposti jälkiä, ovat ehdottomasti vain pyhäsaappaat.
        Vaikka olen mies, ei saappaitani juuri kukaan katsele. Koskaan et voi miellyttää kaikkia.

        Miehille sopii mustat, tumman siniset, tumman vihreet hm. Värit!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehille sopii mustat, tumman siniset, tumman vihreet hm. Värit!

        Nuo ovat tietysti niitä perinteisiä "miesten värejä", mutta kyllä minusta miehet voisivat ihan hyvin käyttää kirkkaampiakin värejä. Koskee myös Hai-saappaita.


    • Tyrnäväntorpedo

      Kyllä sopii. Varsinkin mustien sukkahousujen kanssa keltaiset ja punaiset kumpparit näyttävät tosi hyvälle.

    • No hyvänen aika sentään, jos koko on oikea, niin tottakai sopii ja kai mieskin saappaita(kin) ostaessaan oman kenkänsä koon tietää ja aina voi sovittaa, jollei.

    • lsihgqoeughq

      Muistattekos kun 70-luvulla poikien vaatteet olivat värikkäitä. Jos nyt ei ihan vaaleanpunaista, niin kaikkea muuta kylläkin. Ent.työkaverini oli menossa ostamaan pikkupojalleen talvivaatteita. Värivaihtoehdoissa löytyi tummansininen, musta ja harmaa. Siis pikkupojille! Tämä äiti siunasteli, miten ei halua lapsensa näyttävän kuin haudasta nousseelta. Joten miksi siis aikuisten miestenkään pitäisi. Tuo vaaleanpunainen nyt ehkä ainoa poikkeus. Se on jotenkin niin pikkutyttöjen väri. Toisaalta vaaleanpunaista käyttävät 60-70-vuotiaat meikkimummelit, joilla on usein blondattu tukka ja jotka yrittävät näyttää nuorekkailta. Osta ihmeessä keltaiset kumpparit. Itsellä on vaaleanvihreät jo kuluneet hait ja itse unelmoin vanhanajan keltaisesta Rukan sadetakista jota voisin käyttää mökillä. Nyt on sellainen metsänvihreä halpisversio takki ja samanvärinen viitta. Löysin ihanan keltaisen sadehatun isolla lipalla halpakaupasta. Se voi olla tosi kätevä sateella pyöräillessä. Kyllähän sellaista ulkomailla käytetään ja kalastajat ainakin. Tosin kyllä olen nainen, joten kirkkaita värejä ei kukaan ehkä niin ihmettele.

      • Anonyymi

        Ostin Tori.fi:stä 70-luvun keltaisen Rukan sadetakin. Kunnoltaan kuin uusi ja sopivan kokoinen. Minulla on aina ollut kumisaappaina Kontiot koska mielestäni kumisaappaissa pitää olla kunnollinen pitkä varsi. Mustat kumisaappaat ja keltainen sadetakki ovat hyvän näköinen yhdistelmä, voi olla että hankin vielä punaisetkin Kontiot.


    • Haimies39

      Ei olisi välttämättä huono juttu ollenkaan lähteä näissä uutuusväreissä saapastelemaan kevätlätäköihin

      https://www.haicolours.com/products/hai-rose

      Ei vaan taida viitsiä tilata, kun on vielä entisiäkin käyttöön ottamattomina :D

      • Haimies41

        Nuo ruusunpunaiset hait tosiaan houkuttelisivat!


      • Haimies39
        Haimies41 kirjoitti:

        Nuo ruusunpunaiset hait tosiaan houkuttelisivat!

        On se vaan mahtavaa, että meille (hetero)miehillekin viimein myydään näitä ihanan värisiä saappaita <3 :D


      • Anonyymi
        Haimies39 kirjoitti:

        On se vaan mahtavaa, että meille (hetero)miehillekin viimein myydään näitä ihanan värisiä saappaita <3 :D

        Etolan myymälässä osui silmään jäännösparina ruusunpunaiset Hait juuri minun kokoani 41. Ostin saman tien pois. Upea väri, minun makuuni sopii se kun ei ole liian pastelli toisin kuin jotkut vaaleamman pinkit saappaat. Sopii oikein hyvin miehellekin.


    • OikeaVastaus

      Se riippuu aika pitkälti niiden koosta... esim. minulle sopii koko 43.

    • T-34

      1970 luvulla...oli keltaiset kontiot...tenavana. Kyllä ketutti, kun joutui niitä pitämään...tänään olisi toinen juttu.

    • Haimies

      Ostin valkoiset=lue Vaniljan väriset Hai-saappaat. Onpas arka väri, kaikki lika näkyy ja saappaat tummuu tosi nopeasti.
      Nyt ostin oranssit ja valkoiset jäi "pyhä" saappaiksi.

      • Iloisethait

        Keltainen värikin on kyllä ikävän arka. Erityisesti harmittaa kun keltaisten saappaitteni pinta tummui noista varren "taitekohdista" rumannäköisiksi viiruiksi alta aikayksikön. Mustissa saappaissa ei olisi tuota ongelmaa, mutta haluaisin pitää värikkäitä saappaita.


    • veeddoo

      Pääasia että saappaat ovat aitoa haita. Värin voi itse valita kunhan ei ole Australialaisen uimarin punainen.

      • harkinnassa

        Kuluuko nykyajan hait liukkaiksi nopeasti ?


      • Iloisethait
        harkinnassa kirjoitti:

        Kuluuko nykyajan hait liukkaiksi nopeasti ?

        Ei minulla ainakaan ole kuluneet mitenkään erityisen nopeasti. Aika liukkaathan ne ovat jo uutena, kun pohja on niin tasainen. Tosin jäisellä pinnalla suunnilleen kaikki kengät ovat liukkaita, poislukien jotkut Icebugsit.


    • Anonyymi

      Itse hankin nämä purppura hait ja pakko oli ostaa myös jade.On sen verran hyvännäköiset kumisaappaat ,joten ei voinut vastustaa ja kehuja on tullut eteenkin naisilta.

      • Anonyymi

        Sama juttu, näin markettireissulla purppurahait hyllyssä, ja on kyllä niin hieno väri, että pakko oli napata mukaan, vaikka entiset keltaisetkin on vielä hyvässä kunnossa.


    • Anonyymi

      Hai sie ! Hait on kuule parraat !

    • Anonyymi

      Kyllä mua vähän harmittaa Haitten laatutilanne. Reilun vuoden käytössä olleet keltaiset vuotaa kantapäästä siitä valkoisen ja keltaisen osan saumasta. Ei sillä että niillä juuri lätäköissä rämpisin mutta silti. Noh, en silti kyseisestä merkistä kyllä luovu! Sen verran kivan näköiset ne on ja menee sitten ainakin poudalla ;)

      • Anonyymi

        Hunterit jalkaan kun kunnon kumisaappaita tarvitsee!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hunterit jalkaan kun kunnon kumisaappaita tarvitsee!

        Löytyy niitäkin riittävästi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyy niitäkin riittävästi ;)

        Meillä Hait ovat kestäneet aika hyvin kovaakin käyttöä. Meidän perheessä on haisaappaita käytetty lähes koko 2000-luku, on ollut tosi monen värisiä. Joskus ovat alkaneet vuotamaankin. Liguisole liimalla saa tosi hyvin paikattua, kunhan antaa liiman kuivua noin vuorokauden, mitään rumia paikkoja ei jää näkyviin. Yhdetkin hait olivat käytössä liimaamisen jälkeen vielä neljä vuotta. Itse olen kanssa mies ja mietin pitkään voinko käyttää punaisia haisaappaita. Mitään negatiivista palautetta ei asiasta ole tullut, ehkä muutama kysyvä katse. Mutta enemmän niitä positiivisia katseita. Ja muistakaa, että Nokian saappailla on vuoden takuu. Jossain olen lukenut, kun ihmiset valittavat huonosta laadusta, ottakaa yhteyttä valmistajaan.


      • Anonyymi

        Heippa, Licuisoleliima hoitaa asiat kun saappaat vuotaavat


    • Anonyymi

      Noin 40 avioparilla molemilla jaden väriset uudet hai saappaat jalassa paikalisessa ruokakaupassa.Oli erittäin piristävä näky ja sopi mielestäni molemille.

    • Anonyymi

      Kyllä sopii. Ostin vähän käytetyt keltaiset hai saappaat tori.fi:stä. Oli tarkoitus käyttää niitä pihatöissä, mutta jouduin usen menemään asioille pihatöistä. Nyt olen käyttänyt niitä usein kauppareissuilla.

    • Anonyymi

      Itse olen mies ja minulla on keltaiset Hai saappaat kaupungilla ja punaiset kontiot sieniretkellä.

      • Anonyymi

        Mies olen minäkin, ja minullakin on keltaiset hait ja punaiset kontiot, ja lisäksi vielä punaiset Hai Low nilkkurit. Hait on kaupunkikäyttöön ja kontioita pidän pihatöissä ja metsäreissuilla. On mukava kun kumppareissa on väriä.


    • Anonyymi

      tosi on

    • Anonyymi

      Kyllä Käy

    • Anonyymi

      Keltaiset Hai Saappaat on todella pirteät. Minusta se on enemmän kysymys siitä, mistä väristä pitää. Silloin tuntuu hyvältä, kun päällä on lempiväriä. Itselleni miehenä punainen on lempiväri ja Hai saappatkin on punaiset.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Kesällä pihatyöt ja talvella lumityötkin sujuvat mukavammin, kun jalassa on mieluisen väriset saappaat. Itseltäni löytyy sekä keltaisia että punaisia kumppareita (sekä Kontioita että Haita).


      • Anonyymi

        Juuri näin. Kesällä pihatyöt ja talvella lumityötkin sujuvat mukavammin, kun jalassa on mieluisen väriset saappaat. Itseltäni löytyy sekä keltaisia että punaisia kumppareita (punaiset Kontiot sekä keltaiset ja punaiset Hait)


      • Anonyymi

        Juuri näin. Pihatyöt ja talvella lumityötkin sujuvat mukavammin kun jalassa on mieluisen väriset saappaat. Itseltäni löytyy sekä punaisia että keltaisia kumppareita, punaiset kontiot sekä keltaiset ja punaiset hait.


    • Anonyymi

      Kyllä Käy Punanenkin

    • Anonyymi

      Hyvin sopii jos koko on oikea

    • Anonyymi

      Kyllä minä tykkään HAI saappaat värit . Olen Mies kyllä käyttään HAI saappaat punaiset, keltaiset, oranssit, vihreät, siniset, taivaan siniset. Kyllä saa Mies on saappaat värejää. Minä rakas HAI saappaat.

    • Anonyymi

      Olen saapastellut keltaisissa haisaappaissa jo vuosia, ja olen saanut niistä pelkästään positiivisia ja jopa ihailevia kommentteja niin naisilta kuin miehiltäkin. Eli kyllä keltaiset hait sopivat miehellekin. Omasta mielestä tietenkin, mutta näköjään myös monien muiden mielestä.
      Olen siis mies, enkä enää ihan nuorikaan.

    • Anonyymi

      Sopii tosi hyvin ja punaisetkin sopii! Itsellä on mm punaiset Hait ja Kpntiot❤

    • Anonyymi

      Muistan kun 80-luvulla Nokian jalkineet teki naisille skumisaappaita. Oli nilkkapituinen Sisko, "normaali"vartinen Saga ja polvipituinen Susanna. Sitten oli korkeakorkoinen City. Ne olivat siroja naisten kumisaappaita. Jos Ford Transitin maalaa pinkinksi, niin ei siitä mitään siroa tulea. Samoin on kontioiden ja Hai saappaiden kanssa, pidä sitä väriä mitä haluat.

    • Anonyymi

      Jos ostat sopivan kokoiset niin silloin ne sopii jalkaan niin naiselle kuin miehellekin, sovita ensin

    • Anonyymi

      Kyllä Hai-saappaita voi käyttää miehet , kuin naisetkin. Ne on hyvät jalassa , ja meillä vaimo laittaa jalkaan usein Hait , kun lähtee autoilemaan. Sanoi , että on niillä hyvä painella polkimia.

    • Anonyymi

      Näin äsken nuorehkon miehen keltaisissa Hai-saappaissa, ja tuli mieleen tämä vanha ketju. Hyvältä näytti keltaiset Hait miehenkin jalassa. Mutta Hait nyt ovat kivat saappaat, jotka näyttävät hyvältä kenellä tahansa. Itselläni on punaiset, mutta keltaisetkin kelpaisi.

    • Anonyymi

      Omalla työpaikalla on paljon hai saappaiden käyttäjiä ja värimaailma on miehillä kuin naisillakin laidasta laitaan. Itse olen keltaisten hai saappaiden käyttäjä.

      • Anonyymi

        Vaikuttaa kivalta työpaikalta :)


      • Anonyymi

        Minä ajattelen, että mies (tai nainen), joka käyttää keltaisia Hai-saappaita, ei voi olla kovin huono ihminen 😊.


    • Anonyymi

      Hai-saappaista näkyy olevan tarjolla myös talviversioita, joissa kaikitenkin on jonkinlainen lämmin vuori. Onko kellään kokemuksia sellaisista, ovatko kalliin hintansa arvoiset? Keltaiset juurikin kiinnostaisi kovasti.

    • Anonyymi

      Suomessa naisille ei myydä oikein naisellisia pitkävartisia korkokumissaappaita. Sen takia perus Hai saappaita tyrkytetään naisille. Kyllä keltaiset sopii hyvin.

    • Anonyymi

      Itse olen nainen , ja ostin Hai-Low saappaat. Nämä käy miehelle , kuin naisellekin. On hyvät autoilukengät.

    • Anonyymi

      Täytyy sanoa että kyllä sopii, ja suurena ihmetyksenä ihmettelen miksi ei monikaan käytä kumisaappaita esim sadekelillä. Näin tässä noin viikko sitten paikallisen automarketin kauppakassipalvelussa noin 50v miehen, uudet keltaiset hai saappaat jalassa ja annan hänelle kyllä täydet pisteet siitä. Itse niin kuin moni muukin, hyppeli vesi ja loskalätäköiden yli varoen kenkiään kastelematta joka on kyllä hieman omituista kun voisi ihan hyvin heittää kumisaappaat jalkaansa, kuten tämä kyseinen henkilö.

    • Anonyymi

      Ennen vanhaan (siis silloin kun kaikki oli paremmin) Hai-saappaat olivat leveämpiä ja niitä pystyi hyvin käyttämään. Valmistuksen siirryttyä ulkomaille, myös lesti muuttui ja nykyään myös Hait ovat ihan liian kapeat (ja matalat). Mielelläni käyttäisin - keltaisia - jos ei tarvitsisi ostaa kahta-kolmea numeroa liian suuria (pitkiä), että pystyy käyttämään (siis vaikka ottaa ne turhat tilaa syövät pohjalliset pois).

      • Anonyymi

        Juurikin näin, vaikka olen nainen on varpaani saaneet vapaan kasvatuksen :) nokian mustat palvelivat vuosikymmeniä, kunnes yhtäkkiä haprastuivat. Mistä nyt saappaat leveällä lestillä?


    • Anonyymi

      Nyt ainakin sopii, kun pukki toi keltaiset Hait! M60

    • Anonyymi

      Kuluneella viikolla kun kelit ovat lämmenneet ja tulleet vetisemmiksi, pääsin vihdoin ulkoiluttamaan joululahjaksi saamiani upouusia keltaisia Hai-saappaita. Minulla on ollut ennenkin keltaiset Hait, mutta tuntuu, että näiden uusien Hai-saappaiden keltainen väri on kirkkaampi kuin ennen. Nämähän loistavat jalassa kuin auringot.
      Kauppareissulla sain pariltakin tuntemattomalta naiselta kehut pirteistä kumppareistani.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kyllä sopii.Minulle "pukki" toi myöhässä Limet Haisaappaat,olen pitänyt niitä kauppa reissuilla ja ulkona lenkkipolulla,kaikki puheissa olleet kehuneet värivalintaa.
      Itsellä myös keltaiset,tumman punaiset(karpalo),valkoiset ja pari muuta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe