Menkää peilin eteen ja sanokaa, "Minä en ole Aidsia sairastava transuhomo joka lykkii Bronxissa ostoskärryjä palavien roskatynnyreiden loisteessa ja joka myy suoltaan pienen huume annoksen hinnalla ja jolta otetaan suolta myös ilmaiseksi väkisin!"
Jos ette tuon jälkeen pysty olemaan hieman onnellisempia ja suuntaamaan sinkkumarkkinoille hieman rohkeammalla mielellä, niin seuraavassa elämässänne varmasti teistä tulee HOBOJA, jotka tekevät juuri noin kuin kuvasin ensimmäisessä kappaleessa!
Nyt, sinkut, oikeesti itsesääli pois!!
15
<50
Vastaukset
- eikä.tule
Homona olisi kyllä helpompaa. Mutta kun ei ole homo.
- Ikis__M
Kävin peilin edessä esittämässä kysymyksen "Minä olen kiltti ja kunnollinen, työssä käyvä syntyperäinen heteromies, missähän on minun kunnollinen 50-lukulaistyyppinen nainen?", peili osoitti kieroa huumorintajua väläyttämällä tuokiokuvaa club swaggasta. Olihan se aika huvittavaa.
- kunnonmies88
Kohta se varmaa peilikin särkyy, ku sekin alkaa vihaamaa kunnollisia miehiä.
- AsiatOikeillaNimillä
Kunnollisuus ei ole yhtä kuin ujous ja seksuaalinen pidättyvyys.
Maailma on muuten täynnä seksuaalisesti kokemattomia nörttinaisia. Ei kun tutustumaan. - Prinssi_seinäruusunen
Mitä hemmettiä "seksuaalinen pidättyvyys" sinun mielestäsi on ?
Eikä maailma muuten ole täynnä naisia, nörttinaiset ovat erittäin harvinaisia, seksuaalisesti kokemattomat nörttinaiset vielä harvinaisempia. Eikä näistä ryhmistä mikään nörttimiehistä suuremmin perusta.
- Prinssi_seinäruusunen
Olen toki iloinen etten ole esimerkkisi tilanteessa, mutta ei se kyllä yhtään rohkeammaksi tee. Eihän ne naisetkaan joita kohtaa ajattele, että "onneksi tuo ei ole aidsia sairastava transuhomo jne".
- 22ww3ew3ew
Niinpä. Pitäisiköhän opetella ap:n sitaatti ulkoa ja mennä latelemaan sitä naisille markkinointipuheena?
- Dkdkö
Aloittajan pointti on se että kun mies ajattelee itsestään hyvää niin se välittyy kehonkielen kautta keskustelukumppanillekin. Hyvä neuvo siis.
Asia on päinvastainen kun monet palstalaiset käyttää itsestään nimimerkkejä atm tai vastaavaa halventavaa. Sitten he katsovat iltapäivälehdestä millä avausreplalla naiset on hurmattu ja menevät sanomaan sen naiselle. Siinä tilanteessa kehonkieli huutaa sen lausutun replan yli, ettei mies usko itseensä.- exepävarma
Kompaan tämän täysin. Kun itse olin siinä 14-24-vuotias niin suorastaan vihasin kaikkea itsessäni ja tunsin etten kelpaa kenellekään. Kukaan nainen ei tietenkään halua miestä joka pitää itseään kelpaamattomana. Sitten kun aloin kuntoilemaan, hankin harrastuksia, rikoin rutiineja ja aloin tykkäämään itsestäni niin olen huomannut, että monet naisetkin ovat oikeasti kiinnostuneita minusta. Olen ollut pitkissä suhteissa ja sinkkunakin saan treffejä aikaiseksi.
Fiksu kirjoittaja, ei puhu palturia, kannattaisi taas ottaa yksi neuvo vastaan, ainakin alitajuntaan muhimaan, Komppaan! :)
- Prinssi_seinäruusunen
Kyllähän tämä pitää paikkansa, mutta ei se tyhjyydestä se arvottomuuden tunne tule. Vaatii oikeasti aika kovaa itseluottamusta ja itsetuntoa ajatella, että kaikesta negatiivisesta palautteesta huolimatta on arvokas tyyppi.
- Ex--PUA
Prinssi_seinäruusunen kirjoitti:
Kyllähän tämä pitää paikkansa, mutta ei se tyhjyydestä se arvottomuuden tunne tule. Vaatii oikeasti aika kovaa itseluottamusta ja itsetuntoa ajatella, että kaikesta negatiivisesta palautteesta huolimatta on arvokas tyyppi.
Juuri näin.
Ongelma on siinä, että negatiivinen palaute painaa enemmän kuin positiivinen, ja että itseluottamusta saa oikeastaan vain onnistumisista.
Näetkö noidankehän johon nyt viittaan? - exepävarma
Prinssi_seinäruusunen kirjoitti:
Olen saanut uskomattoman määrän paskaa niskaani nuoruudessani - niin kotona kuin koulussakin. Itseluottamukseni on ollut täysin nollassa, jopa niin paljon että tavalliset kanssakäymiset ovat olleet vaikeita. On ollut pitkiä masennuskausia ja paljon yksityisyyttä.
Mutta tähän ei ole pakko alistua ja olla uhrina. Se vaatii ihan älyttömän kovaa ponnistelua, epäonnistumisia ja prosessi kestää vuosiakin. Joskus uuden asian tekeminen voi ahdistaa todella paljon, mutta sen jälkeen tai muutama kerta sen jälkeen asia tuntuu jo hyvältä. Pääasia on löytää jotain (fyysistä) tekemistä, ettei ajattele sitä omaa kurjuutta ja voi keskittyä pelkästään siihen asiaan mitä tekee.
- Äädämi
Mutta kun en saa sitä PILLUAAAAAAA!!!!
Koskaan en pääse nussimaan. Aina joudun runkkaamaan. Sperma lentää ja esinahka soi, kun ATM mulkkuaan onanoi! - Ex--PUA
Tälläkin hetkellä palstaa selaava vihreiden äänestäjä raapii päätänsä ja miettii, että mikäs tuossa nyt niin mukamas pahaa olisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131216- 2301200
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2671068Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81989- 141970
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179963Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15949- 74819
Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33812