Outo olo treffeillä

dfgfgdfdg

En tiedä, että onko minulla liian kovat odotukset aina treffeille ja muutenkin naisten kanssa olemisella. Vai mistä tämä tunne johtuu... Niin monesti on treffeillä tullut tunne, että mitä helvetin järkeä tässäkin pariutumisessa nyt on. Monesti olen itse halunnut lopettaa treffit ekana ja olen uupunut niitten jälkeen. Sitten menee taas hetki ja naisen kaipuu on kova. Sitten, kun taas naisen kohtaa niin pettymys odottaa. Sama se oli poikuuden menetyksenkin jälkeen. Samoja mietteitä muilla?

7

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kakkossmiess

No mulla on sama tunne jo kun kirjaudun johonkin deittipalveluun. Viimeistään siinä vaiheessa, kun syntyy yhteys jonkun kanssa, alkaa epäilyttämään ja kyllästyttämään selostaa taas samat jutut uudestaan ja uudestaan.

• 8plus20

Itse olen huomannut, että jos naiselta joutuu vain kyselemään ja vastaamaan ennalta suunniteltuihin kysymyksiin niin silloin ei naisen kanssa mätsää oikein livenäkään. Jos sen sijaan keskustelu on luontevaa ja pallo lentää edes takaisin niin silloin on paljon paremmat mahdollisuudet.

• 8plus20 kirjoitti:

Itse olen huomannut, että jos naiselta joutuu vain kyselemään ja vastaamaan ennalta suunniteltuihin kysymyksiin niin silloin ei naisen kanssa mätsää oikein livenäkään. Jos sen sijaan keskustelu on luontevaa ja pallo lentää edes takaisin niin silloin on paljon paremmat mahdollisuudet.

No jos ei ole luontevaa, niin sitten on varmaan, joku "lista" ihminen kyseessä, joka "työhaastattelee", jos ei itse ole sellainen, niin eihän tuo mikään ihme ole......selväähän se on, että vain luonteva keskustelu on luontevaa...

• MelkeinIkiSinkku

Samaistun jossain määrin. Olen tapaillut jo pidemmän aikaa naista, joka on kaikin puolin hyvä. Kaunis, todella mukava ja seksikäs.

Alussa minua ahdisti välillä naisen tapaaminen. Saatoinpa joskus peruakin tapaamisen jollain tekosyyllä. Kuitenkin ajattelin naista paljon ja kun häntä näin, niin viihdyimme oikein hyvin yhdessä ja pystyin olemaan ihan luonnollinen ja oli hyvä olla.

Omassa päässäni selitän asian niin, että olen ollut niin pitkään sinkkuna, että ajatuskin vakavemmasta suhteesta ahdisti. Vieläkin tulee välillä ahdistusta, mutta aion ehdottomasti pitää kiinni tästä naisesta jos vaan pystyn. Ei sinunkaan kannata ainakaan heti luovuttaa.

• Ehdotan, että pidät taukoa deittailusta ja teet välillä ihan muita juttuja. Tuollainen fiilis erittäin todennäköisesti näkyy myös päällepäin, joten ei se tulokseen johda kuitenkaan.

• nnnnainen

Ehkä et vaan ole sattunut treffeille oikean ihmisen kanssa?

Tai sitten treffit ei ole sinulle se paras tapa tutustua. Itse koen treffit usein vaivaannuttaviksi ja paljon mieluummin tutustuisin jotenkin luonnollisemmin ja ilman, että kokoajan tarvitsee miettiä olisiko toisen kanssa ns. parisuhde yhteensopiva. Olisi kivempi vaan tutustua toiseen ja antaa kiinnostuksen herätä jos on herätäkseen.

• Tuo on varmasti itsellekin yksi syistä, miksi sometreffi jutut ei ole mun juttu.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      99
      1546
    2. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      13
      1216
    3. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      230
      1200
    4. Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi

Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen
      Maailman menoa
      267
      1068
    5. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      81
      989
    6. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      141
      970
    7. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      179
      963
    8. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      949
    9. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      74
      819
    10. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      33
      812
    Aihe