Sanokaapa miehet että mikä on naiselta se julmin teko minkä voi tehdä näyttääkseen kuinka paljon miehen touhut ovat loukanneet. Itse ajattelin että ihan kiusallani teen aloitteen seksiin ja sen jälkeen kun mies on ihan valmis perun koko touhun. Aion kiusata miestäni loputtomiin ja kostaa sen miten hän on minua loukannut kuultuani hänen kymmenistä naisistaan ja siitä miten hän on pettänyt minua. Nyt kyllä ruikuttaa etten saa koskaan jättää häntä.
Ei enää seksiä
6
166
Vastaukset
- Eiymmärräei
Eli sä et oo jättämässäkään miestäs vaikka se on pettänyt sua?
Joopa joo, taas jotain naisen "säälin miestä ja roikun hänessä"-logiikkaa. - naurettavaatuo
Noin kun toimit niin voit olla ihan varma, että vieraissa käynti jatkuu. Luuletko sä että miehesi ottaa tuon jonkunlaisena rangaistuksena? Sähän suorastaan ajat häntä vieraisiin. Aivan varmasti mies kokee tuon niin, että hänellä on oikeus panna vieraita kun oma muija vaan kiusaa.
Minkä takia sä edes harkitset kostamista? Paras kosto olisi että lähtisit pystyssä päin koko liitosta sortumatta tuollaisiin naurettaviin kostoaikeisiin. - Matkalaukut
Minä pakkaisin kamani hiljaa pois ja lähtisin jättämättä jälkiäkään. Puhelinnumero heti salaiseksi eikä mitään yhteydenpitoa. Jos et häntä kiinnosta edes sen vertaa, että olisi sinulle uskollinen, niin miksi hänessä edes roikkusit? Olet ansainnut onnesi. Se tulee vielä usko pois.
- hjustjoo
olet löytänyt tasoisesi miehen, good luck, rock on.
- fgsdgsdg
Hölmöjä olette molemmat, reput selkään ja eri poluille. Elämä on liian lyhyt pelleilyyn.
- dfsdrtgh
Mullakin akka aikoinaan alkoi pihtaileen. Lopuksi homma kääntyi toisin päin eli mä en enää antanut. Sen jälkeen vielä jätin akan ja se oli paras teko aikoihin. Heittäkää tuollaiset pikku kiukuttelijat mäkeen miehet. Elämä on niin lyhyt ettei sitä kannata tuhlata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2242964Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell111669Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.51347- 1031216
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1261183- 751117
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531032Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581025Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717947- 135922