Syrjähyppy-gallup

Mies

Vastasin tuolla alempana kirjoitukseen "Apua pliis...".

Sain aika kiivasta vastakaikua, voi olla että sain ansioni mukaan. Mutta mitä mieltä muut ovat salaisista suhteista? Pikku syrjähypyistä, joiden on tarkoitus pysyä salassa? Joiden ei ole tarkoitus loukata ketään? Minä olen sitä mieltä, että pieni värinä ja flirtti jopa pidemmälle vietynä, irtautuminen arjesta silloin tällöin tekee pelkästään hyvää kaikille osapuolille.

Onko tosiaan niin, että olen tunteeton, rehvasteleva sonni? Enta sitten ne naiset joita olen "tapaillut". Minusta he ovat olleet järjestään suloisia, tuntevia, sensuelleja naisia. Ja varattuja. Ja heidän "viralliset" parisuhteensa jatkuvat ja voivat hyvin.

Olisi kiva saada kommentteja myös syrjähyppyihinsä tyytyväisiltä.

Rakkikoirat älköön vaivautuko.

Ja hei, "naiset, joita olen tapaillut" heitä on 4 tai 5, ja nämä syrjähypyt ovat tapahtuneet 6 vuoden aikana.

51

4417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eini

Jatka vain, jos sinusta siltä tuntuu. Kannattaa paskat välittää näillä palstoilla tosia armotta tuomitsevista hyypiöistä. Eiväthän he osaa todellakaan ajatella omilla aivoillaan, tyytyvät vain siihen, miten kunkin n.s. "kuuluisi" elää. Noudattavat sääntöjä, joita oikeasti ei ole olemassakaan. He ovat pelkureita. Tsemppiä sulle. Mutta muista sitten kun se tuntuu susta itsestäs pettämiseltä ja pahalta, niin sitten lopeta. Ai niin tää oli gallup. Sori, ei ole paljon sanottavaa galluppiin.

• neito

Ei se ole itsensä pettämistä vaan toisen pettämistä. Jos haluatte jatkaa ns. avointa suhdetta, pitäisi tehdä se kumppaneillenne selväksi. He saavat sitten päättää, jatkaako teidän kanssanne. On paskamaista tehdä tuollaista toiselta tietämättä ja uskotella, että hyvää se vaan tekee itsekullekin. Anna kumppanisi tietää, minkälainen todellisuudessa olet. Pelkkä osatotuus ei riitä. Se on huijausta. Ettehän halua rakentaa huijaukselle perustuvaa suhdetta?

• Eini
        neito kirjoitti:

Ei se ole itsensä pettämistä vaan toisen pettämistä. Jos haluatte jatkaa ns. avointa suhdetta, pitäisi tehdä se kumppaneillenne selväksi. He saavat sitten päättää, jatkaako teidän kanssanne. On paskamaista tehdä tuollaista toiselta tietämättä ja uskotella, että hyvää se vaan tekee itsekullekin. Anna kumppanisi tietää, minkälainen todellisuudessa olet. Pelkkä osatotuus ei riitä. Se on huijausta. Ettehän halua rakentaa huijaukselle perustuvaa suhdetta?

Totuus on nimenomaan sitä, ettei petä itseään. Ja sitäkös nämä toisten tuomitsijat eivät tajua. Tottakai se kumppani pitää tuntea, jos se on sellaista lajia, joka ei hyväksy syrjähyppyä, niin sellaisen kanssa eläminen taas on itsensä pettämistä (nimittäin jos itse haluaa harrastaa syrjähyppyjä). Siihen se kaikki perustuu. Siis itsensä kanssa sovussa elämiseen. Se on ainoa totuus, mikä kellään on.

• Mies
        neito kirjoitti:

Millainen on hän, joka töistä tullessaan käy konditorian kautta, ostaa kaksi ihanaa kermaleivosta... ja odotellessaan elämänkumppaniaan kotiin tuleekin syöneeksi itse molemmat... siippa ilahtunee, että soit vain itsellesi nautinnon, mutta että sinulla oli kuitenkin selkärankaa kertoa...

Millainen on hän, joka salaa masturboi, kertomatta siitä kumppanilleen... onko paskamaista jättää kertomatta, että samalla tuli fantasioitua lähimmäisen puolisosta?

Millainen on hän, joka tsättisivuilla antautuu mielettömiin nettiseksiorgioihin tuntemattoman kanssa... kiihottuu... ja harjoittaa taivaallista seksiä oman siippansa kanssa illalla. Mahtava yö, mutta olisiko syytä kertoa kumppanille miksi tuli oltua niin villi?

Joo, myönnän, että eihän tämä ole mitään varsinaiseen yhdyntään verrattuna, mutta pitäisi kai nämäkin asiat tehdä kumppanille selväksi jne.

Vai onko mahdollista, että jopa parisuhteessa voisi tavallaan ottaa hetken ihan vain itselleen, tehdä jotakin "kavereiden" kanssa, puuhata omiaan, nauttia... ja koska on selvää että pienemmästäkin kumppanille tulisi paha mieli, niin pitää sen omana tietonaan.

• MissShemale

"Noudattavat sääntöjä, joita oikeasti ei ole olemassakaan."

Mielestäni parisuhde perustuu yhteisiin pelisääntöihin. Tässä mielessä siis säännöt on olemassa.

Jokaisen parisuhteen alussa tulisi keskustella siitä, millaiset säännöt koskevat sukupuolielämää ja mitä seuraa, jos sääntöjä rikotaan. Jos pari yksimielisesti päätyy avoimeen suhteen, niin mikäpä siinä. He ovat itse niin päättäneet, eikä muilla ole moraalista oikeutta heitä tuomita.

• neito
        Eini kirjoitti:

Totuus on nimenomaan sitä, ettei petä itseään. Ja sitäkös nämä toisten tuomitsijat eivät tajua. Tottakai se kumppani pitää tuntea, jos se on sellaista lajia, joka ei hyväksy syrjähyppyä, niin sellaisen kanssa eläminen taas on itsensä pettämistä (nimittäin jos itse haluaa harrastaa syrjähyppyjä). Siihen se kaikki perustuu. Siis itsensä kanssa sovussa elämiseen. Se on ainoa totuus, mikä kellään on.

Jos tarkoitit minua toisten tuomitsemisella, erehdyt. En ole tuomitsemassa ketään. Tämä on ymmärtääkseni keskustelupalsta, johon jokaisella on oikeus laittaa mielipiteensä.

Mehän olemme siis kummatkin samaa mieltä, että avoin suhde on salittua. Se on ihan ok, jos kumppani tietää ja hyväksyy asian. Mikäs siinä. Kukin taplaa tyylillään. Mutta jos koko seurustelun ajan on antanut itsestään toisenlaisen kuvan, on vieraissa hyppiminen jo arveluttavaa. Se on hyvin loukkaavaa ja osoittaa suurta välinpitämättömyyttä ja aikamoista narsismia, joka ei tuo muuta kuin onnettomuutta, vaikka tämä nykyinen trendikehitys siihen ehkä kehottaakin. Kaikkea ei voi saada. On opittava löytämään itselleen tärkeät asia/ihmiset ja tunnettava vastuunsa niitä/heitä kohtaan.

• neito
        Mies kirjoitti:

Millainen on hän, joka töistä tullessaan käy konditorian kautta, ostaa kaksi ihanaa kermaleivosta... ja odotellessaan elämänkumppaniaan kotiin tuleekin syöneeksi itse molemmat... siippa ilahtunee, että soit vain itsellesi nautinnon, mutta että sinulla oli kuitenkin selkärankaa kertoa...

Millainen on hän, joka salaa masturboi, kertomatta siitä kumppanilleen... onko paskamaista jättää kertomatta, että samalla tuli fantasioitua lähimmäisen puolisosta?

Millainen on hän, joka tsättisivuilla antautuu mielettömiin nettiseksiorgioihin tuntemattoman kanssa... kiihottuu... ja harjoittaa taivaallista seksiä oman siippansa kanssa illalla. Mahtava yö, mutta olisiko syytä kertoa kumppanille miksi tuli oltua niin villi?

Joo, myönnän, että eihän tämä ole mitään varsinaiseen yhdyntään verrattuna, mutta pitäisi kai nämäkin asiat tehdä kumppanille selväksi jne.

Vai onko mahdollista, että jopa parisuhteessa voisi tavallaan ottaa hetken ihan vain itselleen, tehdä jotakin "kavereiden" kanssa, puuhata omiaan, nauttia... ja koska on selvää että pienemmästäkin kumppanille tulisi paha mieli, niin pitää sen omana tietonaan.

Kukaan ei voi ajatuksilleen mitään, mutta teoilleen voi.Pätee myös tuohon nettiseksijuttuihin. Sinulla oli hauskoja esimerkkejä :) Tosin aika kaukaa haettuja. Kuten itsekin totesit, ei noita voi verrata seksin harrastamiseen.

Kaikki ihmiset masturboi, jopa sinun naisesi. Siitä sinun ei tarvitse olla huolissasi. Itse muuten olen miehelleni kertonut itsetyydytyksestäni. En suinkaan sen takia, että olisi pakko, vaan se tuntui ihan mukavalta mainita. Mieheni jotuu joskus elämäntilanteemme takia olemaan poissa kotoa muutamankin päivän ja naureskelemme sormen ja käden välttämättömyyttä näinä aikoina.

Etkö muuten tiedä, että kaksi kermaleivosta alkaa jo äklöttämään. Yksi on sopiva, mutta toinen maistuu jo ällöltä. Ei makiaa mahan täydeltä, niin oppii arvostamaan sitä yhtä herkkua.

• Mies
        neito kirjoitti:

Kukaan ei voi ajatuksilleen mitään, mutta teoilleen voi.Pätee myös tuohon nettiseksijuttuihin. Sinulla oli hauskoja esimerkkejä :) Tosin aika kaukaa haettuja. Kuten itsekin totesit, ei noita voi verrata seksin harrastamiseen.

Kaikki ihmiset masturboi, jopa sinun naisesi. Siitä sinun ei tarvitse olla huolissasi. Itse muuten olen miehelleni kertonut itsetyydytyksestäni. En suinkaan sen takia, että olisi pakko, vaan se tuntui ihan mukavalta mainita. Mieheni jotuu joskus elämäntilanteemme takia olemaan poissa kotoa muutamankin päivän ja naureskelemme sormen ja käden välttämättömyyttä näinä aikoina.

Etkö muuten tiedä, että kaksi kermaleivosta alkaa jo äklöttämään. Yksi on sopiva, mutta toinen maistuu jo ällöltä. Ei makiaa mahan täydeltä, niin oppii arvostamaan sitä yhtä herkkua.

Ei voi ajatuksilleen mitään, ei...

En ole huolissani kenenkään masturboinnista, enkä tarkoittanut että SE mitenkään voisi häiritä ketään.. Mutta älä väitä ettei sinua yhtään harmittaisi jos miehesi kertoisi, että hän yksin hotellihuoneessaan kuvitteleekin naapurin rouvan polvilleen eteensä...

Minä rakastan makeaa... 200 gramman suklaalevy menee yleensä aina kerralla :)

• Mies
        neito kirjoitti:

Jos tarkoitit minua toisten tuomitsemisella, erehdyt. En ole tuomitsemassa ketään. Tämä on ymmärtääkseni keskustelupalsta, johon jokaisella on oikeus laittaa mielipiteensä.

Mehän olemme siis kummatkin samaa mieltä, että avoin suhde on salittua. Se on ihan ok, jos kumppani tietää ja hyväksyy asian. Mikäs siinä. Kukin taplaa tyylillään. Mutta jos koko seurustelun ajan on antanut itsestään toisenlaisen kuvan, on vieraissa hyppiminen jo arveluttavaa. Se on hyvin loukkaavaa ja osoittaa suurta välinpitämättömyyttä ja aikamoista narsismia, joka ei tuo muuta kuin onnettomuutta, vaikka tämä nykyinen trendikehitys siihen ehkä kehottaakin. Kaikkea ei voi saada. On opittava löytämään itselleen tärkeät asia/ihmiset ja tunnettava vastuunsa niitä/heitä kohtaan.

Juuri niin! Tästä tulee ihan hyvä keskustelu ja vieläpä kaikki tähän mennessä osallistuneet - no, ehkä itseäni lukuunottamatta - aivan täysjärkisiä!!
        (31.1. klo 00.30; Eini, neito, MissShemale, Nastja ja tytteli-81)

neito, allekirjoitan viimeisen lauseesi:"On opittava löytämään itselleen tärkeät asia/ihmiset ja tunnettava vastuunsa niitä/heitä kohtaan.."

• neito
        Mies kirjoitti:

Ei voi ajatuksilleen mitään, ei...

En ole huolissani kenenkään masturboinnista, enkä tarkoittanut että SE mitenkään voisi häiritä ketään.. Mutta älä väitä ettei sinua yhtään harmittaisi jos miehesi kertoisi, että hän yksin hotellihuoneessaan kuvitteleekin naapurin rouvan polvilleen eteensä...

Minä rakastan makeaa... 200 gramman suklaalevy menee yleensä aina kerralla :)

Tietenkin se hatmittaisi, jos mies sanoisi ajattelevansa naapurin rouvaa tyydyttäessään itseään. Mutta tiedän senkin, että hän ei ajatuksilleen mitään voi. Sitten nousisi meteli, jos hän lähtisi toteuttamaan fantasioitaan käytännössä. Suotakoon meille kaikille ajatusten vapaus. Onhan minunkin mielestäni Banderas erittäin puoleensavetävä ...

Muuten, roolileikit ovat erittäin kiihottavia. Tulee lyötyä kaksi kärpästä yhdellä iskulla mukavasti -"vieraissa käyminen" ja hurja seksi oman kullan kanssa :)

Sinäpäs vasta herkkusuu olet. Varo, ettei tule hampaisiin reikiä liiasta makeasta:)

• veera
        MissShemale kirjoitti:

"Noudattavat sääntöjä, joita oikeasti ei ole olemassakaan."

Mielestäni parisuhde perustuu yhteisiin pelisääntöihin. Tässä mielessä siis säännöt on olemassa.

Jokaisen parisuhteen alussa tulisi keskustella siitä, millaiset säännöt koskevat sukupuolielämää ja mitä seuraa, jos sääntöjä rikotaan. Jos pari yksimielisesti päätyy avoimeen suhteen, niin mikäpä siinä. He ovat itse niin päättäneet, eikä muilla ole moraalista oikeutta heitä tuomita.

No eikai niitä mitään sääntöjä aleta rustaan nehän tarvis laittaa ihan paperille, kuka niitä muistaa vuosien päähän mitä sovittin. Eikös avioliitto suomessa ole vielä kahden kauppa.

Ja joutuuko sitten linnan vai mitä jos rikko sääntöjä? Ei kai avioliitto mikään vankila ole?

Eikö asiat pidä käsitellä sitä mukaa mitä ne tulee jos niitä tulee. Ongelmat on tarkoitetttu ratkottavaksi ja aina niistä oppii.

• MissShemale
        veera kirjoitti:

No eikai niitä mitään sääntöjä aleta rustaan nehän tarvis laittaa ihan paperille, kuka niitä muistaa vuosien päähän mitä sovittin. Eikös avioliitto suomessa ole vielä kahden kauppa.

Ja joutuuko sitten linnan vai mitä jos rikko sääntöjä? Ei kai avioliitto mikään vankila ole?

Eikö asiat pidä käsitellä sitä mukaa mitä ne tulee jos niitä tulee. Ongelmat on tarkoitetttu ratkottavaksi ja aina niistä oppii.

"Eikö asiat pidä käsitellä sitä mukaa mitä ne tulee jos niitä tulee."

En tiedä kuinka paljon parit seurustelevat omasta suhteestaan. Mielestäni on kuitenkin hyvä käytäntö miettiä jossain vaiheessa suhteen vakavoiduttua, millaiseksi haluaa suhteen muodostuvan, mitä asioita pitää suhteessa tärkeänä, millaiset asiat eivät kuulu parisuhteeseen. Miksi ei voisi keskustella uskollisuudesta ja uskottomuudesta: mitä mieltä toinen on siitä, mitä mieltä itse, ja millaista linjaa me kaksi pidetään suhteessa uskollisuuteen. Jos asioista on sovittu etukäteen, riski, että joudutaan edes ongelmatilanteisiin, vähenee.

" [...] kuka niitä muistaa vuosien päähän mitä sovittin. "

Toinen hyvä käytäntö olisi pitää säännöllisin väliajoin parisuhteen vaalimispäivät, vaikka kerran vuodessa tai kahdessa. Mietittäisiin yhdessä, onko suhde toiminut, onko kumpikin osapuoli ollut tyytyväinen, miten suhde jatkaa eteenpäin. Vai jatkaako? Tiedän, että tällaisia vuosittaisia mietintäpäiviä pitävät jotkut parit, ja ne ovat osoittautuneet erittäin toimiviksi.

Parisuhdetta mystifoidaan liikaa, luotetaan rakkauteen, siihen että se kestää loputtomiin tai antaa anteeksi kaiken. Parisuhde on loppujen lopuksi hyvin käytännöllinen ja konkreettinen asia: kahden ihmisen sopimus elää yhdessä.

• jk
        veera kirjoitti:

Tottakai ongelmia ratkotaan sitä mukaa kun niitä tulee, mutta minusta on hassua ja ehkä tyhmääkin, jos ns. pelisäännöistä ei sovita.
        Riitahan siitä tulee ja mahdollinen ero sitä myötä kun tapellaan asioista joista olisi ollut hyvä keskustella etukäteen. Joka puolella ainakin kehoitetaan miettimään todella mitä avioliitto tarkoittaa ja siihen kuuluu mielestäni toisen tuntemisen oppiminen (niin hyvin kuin sen nyt yleensä voi tuntea) ja siihen kuuluu ajatusten vaihto. Se kuka ei juttele puolisonsa kanssa, vaikkapa tästä pettämisestä, ihmettelen hiukan. Kyllä pettäminen yleensä on aika puhuttu aihe.

Avoin suhde on mielestäni ok, JOS MOLEMMAT TIETÄVÄT SIITÄ. Neidon kirjoitus oli tosi hyvä. Jos ei pysty kertomaan puolisolleen - ko. ihminen tietää tekevänsä väärin. Itse kerron kaiken mitä päivän aikana on tapahtunut - myös sen että söin ne ostamani pullat - koska mitään salattavaa ei ole. Jos olisikin, en viitsisi elää parisuhteessa koska en jaksaisi kuunnella kälätystä/moraalisaarnoja.

Pettäminen ei sovi meille ja mieheni onkin ilmoittanut että jos petän, mikään rakkaus maailmassa ei auta. Edellisen vaimon kanssa oli kyllä pohjalla muutakin ongelmaa, mutta vaimon pettäminen oli ne naula, joka sulki oven lopullisesti. Vielä viiden vuoden jälkeen ex soittelee ja pyytää anteeksi...surullista.

• veera
        jk kirjoitti:

Tottakai ongelmia ratkotaan sitä mukaa kun niitä tulee, mutta minusta on hassua ja ehkä tyhmääkin, jos ns. pelisäännöistä ei sovita.
        Riitahan siitä tulee ja mahdollinen ero sitä myötä kun tapellaan asioista joista olisi ollut hyvä keskustella etukäteen. Joka puolella ainakin kehoitetaan miettimään todella mitä avioliitto tarkoittaa ja siihen kuuluu mielestäni toisen tuntemisen oppiminen (niin hyvin kuin sen nyt yleensä voi tuntea) ja siihen kuuluu ajatusten vaihto. Se kuka ei juttele puolisonsa kanssa, vaikkapa tästä pettämisestä, ihmettelen hiukan. Kyllä pettäminen yleensä on aika puhuttu aihe.

Avoin suhde on mielestäni ok, JOS MOLEMMAT TIETÄVÄT SIITÄ. Neidon kirjoitus oli tosi hyvä. Jos ei pysty kertomaan puolisolleen - ko. ihminen tietää tekevänsä väärin. Itse kerron kaiken mitä päivän aikana on tapahtunut - myös sen että söin ne ostamani pullat - koska mitään salattavaa ei ole. Jos olisikin, en viitsisi elää parisuhteessa koska en jaksaisi kuunnella kälätystä/moraalisaarnoja.

Pettäminen ei sovi meille ja mieheni onkin ilmoittanut että jos petän, mikään rakkaus maailmassa ei auta. Edellisen vaimon kanssa oli kyllä pohjalla muutakin ongelmaa, mutta vaimon pettäminen oli ne naula, joka sulki oven lopullisesti. Vielä viiden vuoden jälkeen ex soittelee ja pyytää anteeksi...surullista.

No en minäkään kirjoittanut että ei saa keskustella asioista päinvastoin mitä milloinkin tekee, kyllä niistä pitääkin puhua mutta lähinnä tarkoitin sitä että kun menee naimisiin niin silloinhan sitä niiku lupaa olla vain ja aioastaan sen yhden kanssa ja eihän siihen kuulu pettäminen.
        Siinä vaiheessa on lupautunut toisilleen, eikä siinä tarvi ruveta miettimään että kun ja jos sitten joskus menet vieraisiin niin tulee sitä ja tätä. Silloinhan jo epäilee toista että se voi käydä vieraissa. Silloin on kyllä parempi että ei mene naimisiin ollenkaan.

Koska kysehän on siitä että ihminen muuttuu vuosien myötä, hän ei ole sama jonka kanssa meni naimisiin, monesti on käynyt niin että jotain 15 vuoden kuluttua ja ennemminki tämä kulta saattaa olla jotain toista kuin silloin alussa ja se toinen tekee sitten mitä haluaa tai yhden pienen hairahduksen ja sitten jos on jotain sopimuksia tehty vaikka että jos menet vieraisiin niin sitten tulee ero. No jos tämä hairahduksen tekijä ei haluakkaan eroa jos hän vaikka huomaa että välittää niistä 8 lapsesta ja vaimostaan niin pirusti niin pitääkö sen kuitenki erota kun niin on sovittu. Minun mielestään he voisivat kyllä keskustella asiasta ja katsoa josko sitä voisi vielä yrittää yhdessä, ei kait se voi siihen kaatua mitä on luvattu 15 vuotta sitten ja voihan olla että vaimokin rakastaa miestään eikä halua luopua hänestä, mutta kun kerran niin sovittiin niin ei muutakuin perhe hajalle.

Lähinnä tarkoitan tällä sitä että vaikka sitä lupautuu toisilleen tilanteet muuttuu ajan myötä ja silloin niistä pitää keskustella kun ne tulevat eteen. Ja jos on vähänkään aivoja niin minun mielestä asioista pitää pystyä puhumaan, olivat ne mitä hyvänsä.

Ja teillä mahdollisesti onkin hyvä keskustella koska miehesi on pettänyt edellisessäkin niin se varmaan pettää tässäkin ja taas tuli parin vaihto, kun niin sovitte.

• Nastja

En hyväksy syrjähyppyjä lainkaan. Ehkä olen vanhollinen mutta mielestäni luottamus ja rehellisyys kärsivät niin paljon ettei minusta semmoista ole tekemään tai antamaan anteeksi. Ei tarkoitus loukata ketään? Siis toi on junttimaisinta mitä oon pitkää aikaan kuullu? Totta helvetissä toinen osapuoli joka luottaa ja välittää muusta kuin kulissista luokkaantuu ja häneen sattuu. Oletko ajatellut sitä herra viaton hupi? Eri asia on jos suhteen alussa on keskusteltu ja sovittu ettei syrjähyppyjä katsota pahalla. Joillekkin se sopii. Tunnen ystävän jonka suhteessa parin vaihto on ok. Mutta salassa sen pitäminen on kaikkein tyhmintä, loukkaavinta ja suurta pelkuruutta. Mitä jos saisit tietää että vaimollasi on ollut 6-7 juttua kuuden vuoden aikana? Ehkä jopa ystäviesi, työkavereidesi kanssa? Olisike se susta ok ja kannustaisit vielä naimaan pomoakin jos siltä tuntuu? Mitä suhteessa silloin enää on? Onko se rakkautta?

• tytteli-81

Toi oli niin perkeleen hyvin sanottu! Ei oo mustakaan rakkautta enää tuo. Taitaa poitsu haluta jotain mitä ei voi saada, nimittäin sinkku ja parisuhde-elämää yhdessä. Olet loukannut tyttöystävääsi pahimmalla tavalla, vaikkei hän sitä tiedä. Raukkamaista kusettaa naista joka luulee elävänsä rakastavan ja uskollisen miehen kanssa...

• katuva

Täytyy sanoa, että olen hyppinyt kahdesti ja ensimmäinen kerta johti katastrofiin ja toinenkin on vielä kuitilla ja jos tyttöystäväni saa tietää niin se johtaa vielä suurempaan katastrofiin. JOTEN.
      Valehtelu ja toisten seläntakana hyppely, manipulointi ja härvääminen ei kyllä todellakaan ole hyväksyttävää... silti... minäkin siihen syyllistyn. Onkin siis varmasti niin, että LYHYTJÄNTEISET ihmiset, joilla on mahdollisesti huono omakuva, syyllistyvät moiseen hyppelyyn. Moralisoin samalla itseäni, enkä ole tästä ylpeä ja minusta syrjähypyt ovat todella alhaista toimintaa ja niistä tulisi pyrkiä eroon. (olen onnistunut huonolla menestyksellä tähän asti).

• supersex

Olin pettäjä. Aina piti olla todistamassa, että saan miehen kuin miehen. Kotona oli mitä parhain ja kiltein mies. Onneksi aika teki minusta aikuisen, eikä itsetuntoni ole enää niin huono. Nyt uskon ilman kokeilua, että saan miehiä. Joten enää ei tarvitse todistaa itselleen mitään. Luulen, että huono itsetuntoni johtui koulukiusaamisesta. Olin "ruma, läski ym.". Nyt olenkin alueen kuumin pimu, jonka kaikki haluaa ja se riittää minulle. En petä enää! Uskokaa, että on hyvä olla kun on puhdas omatunto.
        Mutta jos joskus hairahtaisin, niin koskaan en kertoisi! Ei pidä satuttaa toista turhaan. Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä.

• Mies

Aivan.. "ei ole hyväksyttävää, silti minäkin syyllistyin".. Sinulla on huono omatunto ja luulet, että sinulla on huono omakuva, olet alhainen, lyhytjänteinen. Ehkä, ehkä et. Ehkä sinua vain vituttaa, että jäit kiinni. Minua vituttaisi, katuisinkin, en voi kieltää.

Valehtelu ei ole kivaa, yritän välttää valheiden verkkoon joutumista. Jos "suunnitteilla oleva" syrjähyppy edellyttäisi valehtelemista, niin silloin se hyppy jää hyppäämättä.

Aletaan päästä asian ytimeen... Olemmeko roistoja ja luusereita kun teemme niin luonnolliselta tuntuvaa asiaa.. ihan kuin geeneihin olisi kirjoitettu härväyskoodi.

Minä en tältä istumalta keksi yhtään miespuolista tuttavaa, joka ei tilaisuuden tullen hyppelisi, onko ystäväpiiriini valikoitunut vain lieroja vai..?

Entä nämä "naiseni"? Tämän maan täytyy vilistä lyhytjänteisiä naisia, jos kerran minun kohdalleni on sattunut jo kourallinen. Nämä rouvat ovat kyllä minun mielestäni kulkeneet selkä suorana ja pää pystyssä.

• Mies
        supersex kirjoitti:

Olin pettäjä. Aina piti olla todistamassa, että saan miehen kuin miehen. Kotona oli mitä parhain ja kiltein mies. Onneksi aika teki minusta aikuisen, eikä itsetuntoni ole enää niin huono. Nyt uskon ilman kokeilua, että saan miehiä. Joten enää ei tarvitse todistaa itselleen mitään. Luulen, että huono itsetuntoni johtui koulukiusaamisesta. Olin "ruma, läski ym.". Nyt olenkin alueen kuumin pimu, jonka kaikki haluaa ja se riittää minulle. En petä enää! Uskokaa, että on hyvä olla kun on puhdas omatunto.
        Mutta jos joskus hairahtaisin, niin koskaan en kertoisi! Ei pidä satuttaa toista turhaan. Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä.

...kappaleeseen yhdyn taas 100%!!

("Mutta jos joskus hairahtaisin, niin koskaan en kertoisi! Ei pidä satuttaa toista turhaan. Sitä sydän ei sure, mitä ei tiedä. ")

• MissShemale
        Mies kirjoitti:

Aivan.. "ei ole hyväksyttävää, silti minäkin syyllistyin".. Sinulla on huono omatunto ja luulet, että sinulla on huono omakuva, olet alhainen, lyhytjänteinen. Ehkä, ehkä et. Ehkä sinua vain vituttaa, että jäit kiinni. Minua vituttaisi, katuisinkin, en voi kieltää.

Valehtelu ei ole kivaa, yritän välttää valheiden verkkoon joutumista. Jos "suunnitteilla oleva" syrjähyppy edellyttäisi valehtelemista, niin silloin se hyppy jää hyppäämättä.

Aletaan päästä asian ytimeen... Olemmeko roistoja ja luusereita kun teemme niin luonnolliselta tuntuvaa asiaa.. ihan kuin geeneihin olisi kirjoitettu härväyskoodi.

Minä en tältä istumalta keksi yhtään miespuolista tuttavaa, joka ei tilaisuuden tullen hyppelisi, onko ystäväpiiriini valikoitunut vain lieroja vai..?

Entä nämä "naiseni"? Tämän maan täytyy vilistä lyhytjänteisiä naisia, jos kerran minun kohdalleni on sattunut jo kourallinen. Nämä rouvat ovat kyllä minun mielestäni kulkeneet selkä suorana ja pää pystyssä.

Uskottomuudesta ja sen yleisyydestä on puhuttu niin paljon ja esitetty jos jonkinlaisia arvioita. Mutta onneksi asiasta on olemassa tutkimustietoa. Vilkaisu Elina Haavio-Mannilan tutkimukseen (julkaistu kirjassa Seksin trendit meillä ja maailmalla, 2000) kertoo tällaista.

Uskottomuus ei todellakaan ole niin yleistä, mitä ystäväpiirisi antaa ymmärtää. 18-54 -vuotiasta suomalaismiehistä 35 prosenttia kertoi harrastaneensa parisuhteen ulkopuolisia suhteita. Naisilla pettämisprosentti oli alhaisempi, 30%. Tutkimuksessa kysyttiin pettämistä myös tutkimusajankohdan aikaisessa (1999) suhteessa. Tässä tapauksessa 30% miehistä oli käynyt vieraissa. Eniten vieraissa käymistä harrastivat 40-50 -vuotiaat. 30-vuotiasta vain viidennes oli pettänyt sen hetkistä kumppaniaan.

Selvä trendi oli uskollisuuden lisääntyminen 90-luvun loppua kohden. Vuoden 1992 tilastoissa pettäminen oli jonkin verran yleisempää. Toisaalta miesten kohdalla asenteet pettämistä kohtaan olivat höltyneet selkeästi, kun taas naisten asenteet olivat jyrkentyneet. Joka tapauksessa kummankin sukupuolen edustajista reilu puolet tuomitsi uskottomuuden selkeästi.

• Mies
        MissShemale kirjoitti:

Uskottomuudesta ja sen yleisyydestä on puhuttu niin paljon ja esitetty jos jonkinlaisia arvioita. Mutta onneksi asiasta on olemassa tutkimustietoa. Vilkaisu Elina Haavio-Mannilan tutkimukseen (julkaistu kirjassa Seksin trendit meillä ja maailmalla, 2000) kertoo tällaista.

Uskottomuus ei todellakaan ole niin yleistä, mitä ystäväpiirisi antaa ymmärtää. 18-54 -vuotiasta suomalaismiehistä 35 prosenttia kertoi harrastaneensa parisuhteen ulkopuolisia suhteita. Naisilla pettämisprosentti oli alhaisempi, 30%. Tutkimuksessa kysyttiin pettämistä myös tutkimusajankohdan aikaisessa (1999) suhteessa. Tässä tapauksessa 30% miehistä oli käynyt vieraissa. Eniten vieraissa käymistä harrastivat 40-50 -vuotiaat. 30-vuotiasta vain viidennes oli pettänyt sen hetkistä kumppaniaan.

Selvä trendi oli uskollisuuden lisääntyminen 90-luvun loppua kohden. Vuoden 1992 tilastoissa pettäminen oli jonkin verran yleisempää. Toisaalta miesten kohdalla asenteet pettämistä kohtaan olivat höltyneet selkeästi, kun taas naisten asenteet olivat jyrkentyneet. Joka tapauksessa kummankin sukupuolen edustajista reilu puolet tuomitsi uskottomuuden selkeästi.

..joutuu nyt tahtomattaan tähän sotkuun. Mutta väkisinkin tulee mieleen kohtaus Tuntemattomasta:

"... mee sinne valittaan, niin takuulla lyärään semmoset rätinkit etees, että sulla ei voi olla nälkä..."

Mitä tuohon uskottomuustutkimukseen tulee, niin siihen pätee vanha kaava: valhe -> emävalhe -> tilasto. Ja varsinkin kun tilasto perustuu kyselytutkimukseen ja kun kyselytutkimus tehdään hiukan nolosta aiheesta. Miten tutkimus on tehty? Kuinka suuri otanta? Miten tutkimukseen osallistuneet valittiin? Kurkkiko muija olan yli mitä ruutuja isäntä ruksi? Onko tämä haaviomannila joku sarinäre vai ihan vakavasti otettava tieteenharjoittaja?

"Tutkimustietoa", höpö höpö.

• MissShemale
        Mies kirjoitti:

..joutuu nyt tahtomattaan tähän sotkuun. Mutta väkisinkin tulee mieleen kohtaus Tuntemattomasta:

"... mee sinne valittaan, niin takuulla lyärään semmoset rätinkit etees, että sulla ei voi olla nälkä..."

Mitä tuohon uskottomuustutkimukseen tulee, niin siihen pätee vanha kaava: valhe -> emävalhe -> tilasto. Ja varsinkin kun tilasto perustuu kyselytutkimukseen ja kun kyselytutkimus tehdään hiukan nolosta aiheesta. Miten tutkimus on tehty? Kuinka suuri otanta? Miten tutkimukseen osallistuneet valittiin? Kurkkiko muija olan yli mitä ruutuja isäntä ruksi? Onko tämä haaviomannila joku sarinäre vai ihan vakavasti otettava tieteenharjoittaja?

"Tutkimustietoa", höpö höpö.

Erikoinen käsitys ihmisillä tutkimuksista: tutkimustieto on muka epäluotettavampaa kuin omat musta-tuntuu -käsitykset.

Kerrottakoon tästä tutkimuksesta, että se todellakin on tehty kyselytutkimuksena, jossa otanta oli yli 1200 ihmistä. En tiedä onko Haavio-Mannila sinulle tuttu, mutta hän on arvostettu tutkija, joka Osmo Kontulan kanssa on tehnyt pitkäjänteistä ja perusteellista tutkimustyötä seksuaalialalla Suomessa. Myös maailmanlaajuisesti tutkimukset ovat ainutlaatuisia.

Kattaako oma tuttavapiirissäsi tekemäsi "tutkimus" tasapuolisesti eri ikäiset suomalaiset eri puolelta Suomea? Entä miksi ihmiset valehtelisivat antaessaan tietojaan tutkimukseen? En ymmärrä, itsekin tutkimuksia tehneenä ja tutkimuksiin osallistuneena, olen törmännyt pikemminkin arvostukseen tutkimuksia kohtaan sekä vilpittömään haluun kantaa oma kortensa kekoon. Jos itse valehtelisit, älä yleistä koko kansaan. Vai onko kyse siitä, että tulokset eivät miellytä sinua ja siksi et halua uskoa niihin?

Huomauttaisin myös, että kysymys ei ole "uskottomuustutkimuksesta". Toisin kuin minä tutkimusta referoidessani, itse tutkimuksessa ei käytetä kyseistä termiä tutkimustulostuksia purkaessa, vaan termiä rinnakkaissuhteet (Tietenkin kyselylomakkeessa kysymykset on muotoiltu niin, että tyhmempikin tajuaa). Tutkimus ei millään tavalla ota kantaa moraalikysymyksiin, vaan tutkii ilmiöitä. Tutkimus ei myöskään keskity pelkästään rinnakkaissuhteiden tutkimukseen vaan käsittää koko seksuaalisen käyttäytymisen kentän.

Suosittelen tutkimusta kaikille, jotka ovat kiinnostuneet saamaan jämerää ja luotettavaa tietoa suomalaisten sukupuolielämästä kuulopuheiden ja mutu-tietojen sijaan. Elina Haavio-Mannila: Seksin trendit meillä ja muualla, 2000.

• ei perää
        MissShemale kirjoitti:

Erikoinen käsitys ihmisillä tutkimuksista: tutkimustieto on muka epäluotettavampaa kuin omat musta-tuntuu -käsitykset.

Kerrottakoon tästä tutkimuksesta, että se todellakin on tehty kyselytutkimuksena, jossa otanta oli yli 1200 ihmistä. En tiedä onko Haavio-Mannila sinulle tuttu, mutta hän on arvostettu tutkija, joka Osmo Kontulan kanssa on tehnyt pitkäjänteistä ja perusteellista tutkimustyötä seksuaalialalla Suomessa. Myös maailmanlaajuisesti tutkimukset ovat ainutlaatuisia.

Kattaako oma tuttavapiirissäsi tekemäsi "tutkimus" tasapuolisesti eri ikäiset suomalaiset eri puolelta Suomea? Entä miksi ihmiset valehtelisivat antaessaan tietojaan tutkimukseen? En ymmärrä, itsekin tutkimuksia tehneenä ja tutkimuksiin osallistuneena, olen törmännyt pikemminkin arvostukseen tutkimuksia kohtaan sekä vilpittömään haluun kantaa oma kortensa kekoon. Jos itse valehtelisit, älä yleistä koko kansaan. Vai onko kyse siitä, että tulokset eivät miellytä sinua ja siksi et halua uskoa niihin?

Huomauttaisin myös, että kysymys ei ole "uskottomuustutkimuksesta". Toisin kuin minä tutkimusta referoidessani, itse tutkimuksessa ei käytetä kyseistä termiä tutkimustulostuksia purkaessa, vaan termiä rinnakkaissuhteet (Tietenkin kyselylomakkeessa kysymykset on muotoiltu niin, että tyhmempikin tajuaa). Tutkimus ei millään tavalla ota kantaa moraalikysymyksiin, vaan tutkii ilmiöitä. Tutkimus ei myöskään keskity pelkästään rinnakkaissuhteiden tutkimukseen vaan käsittää koko seksuaalisen käyttäytymisen kentän.

Suosittelen tutkimusta kaikille, jotka ovat kiinnostuneet saamaan jämerää ja luotettavaa tietoa suomalaisten sukupuolielämästä kuulopuheiden ja mutu-tietojen sijaan. Elina Haavio-Mannila: Seksin trendit meillä ja muualla, 2000.

Tutkimustulokset ei tosiaankaan ole luotettavia, meilläkin kun niitä tutkimus kyselyjä tuli yhteenaikaan jokapäivä, niin annettiin lapsille karkkirahaa jos he täyttävät ne , jos sitä ei täyttänyt tuli lisää, ja niissähän oli kysymyksiä niin pirusti että eihän niitä viittiny tehdä. Ja saman kuulin naapureiltakin tai oikeistaan sain vihjeen heiltä. Niin että jos lapsiin on uskominen niin nehän kyllä pitävät paikkansa, eihän he vielä edes tiedä kaikista asioista, no riippuu tietty iästäkin mutta meillä niitä täytteli 8 ja 9 vuotiaat.

• niin
        ei perää kirjoitti:

Tutkimustulokset ei tosiaankaan ole luotettavia, meilläkin kun niitä tutkimus kyselyjä tuli yhteenaikaan jokapäivä, niin annettiin lapsille karkkirahaa jos he täyttävät ne , jos sitä ei täyttänyt tuli lisää, ja niissähän oli kysymyksiä niin pirusti että eihän niitä viittiny tehdä. Ja saman kuulin naapureiltakin tai oikeistaan sain vihjeen heiltä. Niin että jos lapsiin on uskominen niin nehän kyllä pitävät paikkansa, eihän he vielä edes tiedä kaikista asioista, no riippuu tietty iästäkin mutta meillä niitä täytteli 8 ja 9 vuotiaat.

Laitatteko useinkin lapset täyttelemään testäjä pettämisestä?

• ei perää
        niin kirjoitti:

Laitatteko useinkin lapset täyttelemään testäjä pettämisestä?

No eipä noita ole enään tullutkaan toki ja tuon ikäiset eivät edes ymmärrä kysymyksi laittavat vaan ruksin tai plussan johonkin. Ja kyllä he ssaavat niitä täytellä ihan vapaasti, ovat jo nimittäin aikuisia.

• MissShemale
        ei perää kirjoitti:

No eipä noita ole enään tullutkaan toki ja tuon ikäiset eivät edes ymmärrä kysymyksi laittavat vaan ruksin tai plussan johonkin. Ja kyllä he ssaavat niitä täytellä ihan vapaasti, ovat jo nimittäin aikuisia.

Kyllä tutkijalla on oikeus käyttää omaa harkintaansa jos huomaa, että tutkimukseen anneteut tiedot ovat jyrkästi ristiriidassa tai jopa mahdottomat (14-vuotias naimissa oleva nainen, joka on käyttänyt 156 kertaa prostitoitujen palveluja.)

• rekku

Anna palaa.On se vaan niin ihanaa et sen takia voi "kärsiä" pieniä omantunnon tuskiakin.
      Se sääntö on meidän parisuhteessa sovittu ettei
      niistä toisilleen kerrota jos joskus lipsahtaa.
      Ei kun hanaaa...

• Mies

Onko sinulla rekku lipsahtanut? Oliko nainen myös luvattomilla teillä? Jos oli, niin oliko hän jotenkin häiriintyneen, heikkoitsetuntoisen tai muuten luuserin oloinen? Kertoiko hän miehelleen? Onko tietoa miten heidän suhteensa nyt voi?

• Outo kai;)??

Siis kai mä sit oon joku geeni virhe tai luonnon oikku mut CAMOON ajatteleeko jo muijatkin et "naidaan vaan ristiin ja rastiin"who cares!!Jos ei pysty oleen yhen ja saman muijan kanssa jolle melkein joka ilta vannoo et rakastaa tätä ni senkus sit lähtee kulkeen ja nai sit jokaista vastaan tulevaa ihan rauhassa....Vaikka sydän ei sure mitä ei tiedä ni valheilla on lyhyet jäljet!!mäkin luulin eläväni maailman ihanimman miehen kanssa,mut yhtä äkkiä alko paljastuu mitä paskempia hommia-> muita naisia, valheita kuten et mä olinkin ollut hänen siskonsa jonka kans hän elää en avovaimo...ja tuota paskaa sato ja sataa edelleen päälle joka nurkasta:(MIkään ei satuta niin paljoo kun se et kotia tullessa ollaankin käyty "polkemassa"toista:(Ja sit kehtaa laittaa viestiä et ON NIIN IKÄVÄ!!!Ehkä nämä ihmiset jotka pettää joskus kokevat sen et asiat vaihtaa suuntaa ja heitä petetään ja sit kyl sattuu...kyl sitä sit itketään ja ollaan vihasia,mut sähän teet samaa hommaa!!

• mara

On se noloo jos himaan tuo sänkypartnereita.
        Hyvät käytöstavat sentään pitää olla ja kumit käytössä!!!!

• Mies

Olet jo vaikka kuinka mones joka sanoo että maailman ihanin mies petti.

Olisiko kellään mittaria jolla voisi panna miehet ihanuusasteikolle.. mille kohtaa sijoittuu mies joka ei koskaan 'petä'... Mmmmielenkiintoista ;)

Ja hei, vielä selvyyden välttämiseksi, minusta(kin) on aivan selvää että petetyksi tuleminen aiheuttaa suunnatonta murhetta... Aivan varmasti katuisin tekosiani jos 'jäisin kiinni'.

Mutta elämä on riskien ottamista kehdosta hautaan, vai mitä folks?

• woman

Olen itse tehnyt jotain kymmenisen "syrjähyppyä"..ja täytyy myöntää, ettei sillä ole ollut muuta vaikutusta kuin piristystä arkeen! Kukaan ei ole kärsinyt, päinvastoin..:)

• Mies

Ollaan me kauheita ;)

Nahkurin orsilla varmaankin tavataan ;)

• nainen

Joudun varmaan tiedän kanssa sinne samaan paikkaan, mutta olen myös sitä mieltä että "pieni" flirtti jne piristää kummasti arkea. Puhuttiin sattumoisin kaverin kanssa asiasta ja mietittiin hyväksyttäiskö kumppaneilta sama mitä itse tehdään, kumpikaan ei oikein osannut vastata.

Mielestäni tärkein on "hyppijöiden" välillä samat säännöt eli tämä on tässä ja se siitä. Mutta joskus sit käy niin , ettei se unohdukkaan niin helposti...

• Mies
        nainen kirjoitti:

Joudun varmaan tiedän kanssa sinne samaan paikkaan, mutta olen myös sitä mieltä että "pieni" flirtti jne piristää kummasti arkea. Puhuttiin sattumoisin kaverin kanssa asiasta ja mietittiin hyväksyttäiskö kumppaneilta sama mitä itse tehdään, kumpikaan ei oikein osannut vastata.

Mielestäni tärkein on "hyppijöiden" välillä samat säännöt eli tämä on tässä ja se siitä. Mutta joskus sit käy niin , ettei se unohdukkaan niin helposti...

...vaikka joudummekin sinne, sillä siellä on pirun paljon parempaa seuraa.

Tämä keskustelu joko jatkuu maailman tappiin tai päättyy ratkaisemattomaan. Ne jotka ovat mielestään löytäneet "ratkaisun" eivät oikein vaikuta sellaisilta joiden kanssa tekisi mieli jakaa iäisyys..

• tosi onnelinen

no näyttäpä olevan ihan ok jos puoliso ei saa tietää, sitä mitä silmä ei nää, korva ei kuule ei voi tulla mitään ongelmia.
      Itse kävin ekakerran 30 v avioliittovuoden jälkeen ja hyvältähän tuo on tuntunut. Nyt voi sitten onnellisena ja hyväntuulisena paiskia arjen askareita.

• Arpi

Minulla kävi vain huonosti kun tein (teimme)
      syrjähyppyä, josta ei pitänyt tulla muutakun pieni
      yhen illan hyppy molempien mielestä.
      Kuinka ollakkaan se tuntuikin liian syvälliseltä
      rakastuimmekin toisiimme sinä iltana että
      päätimme mennä vasta sitten sänkyyn kun molemmat
      on vapaita, ainoastaan suudeltiin ja hyväiltiin toisia (en tiedä onko tämä syrjähyppy)mutta meistä se oli.
      Tapasimme muutaman kertaa ja se tuntui aina yhtä
      hyvältä vatsanpohjassa molemmilla.
      Eli syrjähypyssä voi rakastua ja siitä jää ikuinen
      arpi.
      Muistelen joka päivä vaikka tästä on kohta kymmenenvuotta.

• sama täällä

Minusta tuntuu että minä kai rakastun joka kerta kun käyn vieraissa, ainakin saa muistella jälkeenpäin niitä ihania hetkiä mutta ei siitä kannata päänvaivaa ottaa.

• Nainen

Ompahan tuota tullut kokeiltua usammankin kuin yhden kerran. Enkä voi sanoa, ettenkö tulisi jatkossakin kokeilemaan.
      Suurin osa kokemuksista on ollut erittäin positiivisia, mutta sakkaakin mahtuu mukaan, valitettavasti.
      Parhaiten homma toimii kuitenkin niin, että vastassa on sellainen Mies, jolle "pelisäännöt" ovat myöskin selvät. Se lyhyt hetki silloin yhdessä, täydellisen toisiinsa uppoutuneena, kumpikin toistaan vilpittömästi jumaloiden, on kaiken uhkarohkeuden ja "riskien oton" hurmaava palkka.
      Minä en kadu hetkeäkään ...

• Slam

Musta oikeesti tuntuu aina pahalta lueskella näitä tekstejä, joissa syrjähyppyjä suorastaan ylistetään. Se on suurin loukkaus parisuhteessa, minkä mä voin kuvitella. Missä on omatunto? Jokainen kuitenki tekee niinku parhaimmakseen näkee...

• MissShemale

Tämä keskustelufoorumi on vain pieni otos suomalaisista. Omien havaintojeni mukaan täällä käyvät ihmiset ovat keskimääräistä nuorempia ja seksuaaliasioista kiinnostuneempia kuin kansan syvät rivit. Jälkimmäiseen havaintoon liittyen voimakkaan seksuaalivietin omaavat ihmiset myös harrastavat enemmän rinnakkaissuhteet kuin tavallinen kansa.

Täten tällä foorumilla esiintyvät rinnakkaissuhteita kannattavat ja niille hyväksyntää etsivät kommentit tuskin vastaavat perussuomalaisen mielipidettä. Tutkimusten mukaanhan uskollisuus parisuhteissa olisi lisääntymään päin.

• Nainen
        MissShemale kirjoitti:

Tämä keskustelufoorumi on vain pieni otos suomalaisista. Omien havaintojeni mukaan täällä käyvät ihmiset ovat keskimääräistä nuorempia ja seksuaaliasioista kiinnostuneempia kuin kansan syvät rivit. Jälkimmäiseen havaintoon liittyen voimakkaan seksuaalivietin omaavat ihmiset myös harrastavat enemmän rinnakkaissuhteet kuin tavallinen kansa.

Täten tällä foorumilla esiintyvät rinnakkaissuhteita kannattavat ja niille hyväksyntää etsivät kommentit tuskin vastaavat perussuomalaisen mielipidettä. Tutkimusten mukaanhan uskollisuus parisuhteissa olisi lisääntymään päin.

Mieluusti kerron ikäni olevan liki neljääkymmentä, jolloin edellinen kommentti jopa imartelee minun viettejäni hieman ;)))

• kalle

vaikka oman vaimonkin kanssa menee seksihommat ihan ok, näin
        vanhempana tekee joskus hyvää kokeilla muitakin.
        joku viisas(tai sitten ei) on joskus sanonut, kun käyttää niinpaljon vierasta että omakin alkaa
        tuntumaan vieraalta, tuntuu hyvältä.

että silleen.....

• Ajatus
        Nainen kirjoitti:

Mieluusti kerron ikäni olevan liki neljääkymmentä, jolloin edellinen kommentti jopa imartelee minun viettejäni hieman ;)))

Minäkin haluan jatkaa intohimoista seksiä tälläikää.
        Jos se ei puolisoa kiinnosta niin minusta se on merkki ettei puoliso välitä minusta.

• Mies
        MissShemale kirjoitti:

Pari kertaa aiemminkin olen "yhtynyt edelliseen puhujaan".. ja on miellyttävää nyt yhtyä Sinuun ;)

TUTKIMUSTEN MUKAAN uskollisuus parisuhteissa olisi (=saattaa olla) lisääntymään päin...

Ja hei, kuka tekee nyt päätelmiä "musta tuntuu" -pohjalta? Nainen tuolla viipotteli jo pitkälti neljättäkymmenettä... minkä ikäiseksi arvioisit minut? Mikä on kansan syvien rivien keski-ikä?

Nerokas päätelmä myos tuo: "...voimakkaan seksuaalivietin omaavat ihmiset myös harrastavat enemmän rinnakkaissuhteita kuin tavallinen kansa."

• MissShemale
        Mies kirjoitti:

Pari kertaa aiemminkin olen "yhtynyt edelliseen puhujaan".. ja on miellyttävää nyt yhtyä Sinuun ;)

TUTKIMUSTEN MUKAAN uskollisuus parisuhteissa olisi (=saattaa olla) lisääntymään päin...

Ja hei, kuka tekee nyt päätelmiä "musta tuntuu" -pohjalta? Nainen tuolla viipotteli jo pitkälti neljättäkymmenettä... minkä ikäiseksi arvioisit minut? Mikä on kansan syvien rivien keski-ikä?

Nerokas päätelmä myos tuo: "...voimakkaan seksuaalivietin omaavat ihmiset myös harrastavat enemmän rinnakkaissuhteita kuin tavallinen kansa."

Entä mitä sanot tästä tutkimustiedosta: pitkittyneet opinnot ja rinnakkaissuhteiden harrastaminen korreloivat keskenään?

" [...]minkä ikäiseksi arvioisit minut?"

Luulen, että olet 40-50 -vuotias mies. Tähän ikäryhmään kuuluvat miehet ovat todennäköisimpiä rinnakkaissuhteiden harrastajia.

lähde: Elina Haavio-Mannila, Seksin trendit meillä ja muualla, 2001

• Mies
        MissShemale kirjoitti:

Entä mitä sanot tästä tutkimustiedosta: pitkittyneet opinnot ja rinnakkaissuhteiden harrastaminen korreloivat keskenään?

" [...]minkä ikäiseksi arvioisit minut?"

Luulen, että olet 40-50 -vuotias mies. Tähän ikäryhmään kuuluvat miehet ovat todennäköisimpiä rinnakkaissuhteiden harrastajia.

lähde: Elina Haavio-Mannila, Seksin trendit meillä ja muualla, 2001

Aika lähelle :)
        MS, olet paras... huomenna lisää, hyvää yötä.

• Deus

Käytöksesi on säälittävää pettämistä, jos puoliso ei tiedä asiasta mitään. Mutta jos puoliso on avaramielinen ja tietää, eipä siinä muuta kuin antaa palaa vain, kunhan mielihyvin suot toisellekin saman ilon.

• Agapé

Ehkä haluat rakkautta ja läheisyyttä pysyvästä suhteestasi. Intohimoista, uutta, innostavaa seksiä ja seikkailuja haet muualta. Ota kuitenkin huomioon, että loukkaat "ehkä" naistasi pahimmalla tavalla.
      On mielestäni raukkamaista tavallaan "käyttää hyväkseen" suhteen hyviä puolia, mutta unohtaa muu. Seksi voi olla piristävää ja innostavaa ja intohimoista monen monen vuoden seurustelunkin jälkeen saman henkilön kanssa... kyse onkin siitä, onko halukas tekemään töitä sen eteen, vai ottaako helpoimman tien. Ja sitten yrittää tulla hyväksytyksi jollain keskustelupalstalla netissä, kun omatunto on vähintään alitajuisesti herättänyt tään kysymyksen kuiteskii.

Huijaat vaimoasi/tyttöystävääsi. Jos mieli tekee maailmalle, sinkkuelämään... niin sinne vain. Mut toisen ihmisen tunteilla, toisen ihmisen ELÄMÄLLÄ pelaaminen tuolla tavalla on hyvin kypsymätöntä. Onhan kyseessä kuitenkin jo yli 6 vuoden seurustelu...? Nainen on elänyt niitä vuosia hyvässä uskossa. Tietyllä tapaa, jos saisi selville puuhailusi, varmasti ajattelisi menettäneensä ne 6 vuotta elämästään.. ehkä parhaita elinvoimaisimpia vuosiaan.. suoraan vessasta alas.

Lakkaisit vaimosi ja itsesi huijaamisen. Olisit rehellinen ja miettisit mitä oikeasti haluat. Joidenkin parisuhteissa on hyväksyttävää että syrjähyppyjä on. Tällaisesta pitää kuitenkin sopia. Kuten tytteli-81 tuossa jo aika rajuin ilmaisin totesikin... "Raukkamaista kusettaa naista joka luulee elävänsä rakastavan ja uskollisen miehen kanssa"

• Agapé

Eli, mitä tarkoitin, hanki sellainen nainen joka hyväksyy tekosi, älä kiduta ja huijaa omaa kauriinsilmäistä akkaasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2116
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1888
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1310
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      95
      914
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      889
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      839
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      836
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      772
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe