Olen sitä mieltä että

tavismies35

Naisen kanssa ei pääse treffeille mitenkään. Naiset ei ole kiinnostunut tavallisista miehistä jotka käy töissä ja harrastaa jotain. Tarvii olla tosi komea ja rikas, paljon sosiaalista elämää, kavereita , juhlia, suosittu josta jokainen tykkää. Nainen haluaa paremman mitä itse on.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

Tai sitten sinun pitää olla röyhkeä, puoliroisto, isomahainen, tatuoitu karju. Kalju pääkin on kova sana, näillä ominaisuuksilla usein suominainen sulaa. Tällaiset kiltit tavikset ei mene kaupaksi, muissa kuin nettikyselyissä kun kysytään ihannemiestä.

• aloita

Sydän paikallaan, hellä ja rakastava, ulkomuodolla ei oo sillon väliä.

• atännä

Ehkä sun ongelmasi onkin just tuo, yrität olla mieliksi jokaiselle naiselle. Montako tarvitset? Ole oma itsesi. Sellaisena kelpaat varmasti jollekin.

Mitä joku nainen tekisi rikkaalla miehellä? Onko oletus, että rikas jakaa omistaan köyhälle? No ei varmasti jaa. Olen huomannut, että mitä enemmän miehillä on rahaa, sen pihimpiä ovat. Parempi, että on suurinpiirtein samaa tulotasoa ja elintasoa kuin mitä itse on.

Tottakai jokainen haluaa paremman kuin mitä on itse. Mutta hei haloo, kuka sen määrittelee? Meistä jokainen ihan itse. Mitkä ovat ne arvot? Jokaisella on omansa. Epätäydelliset täydentävät toisiaan parhaassa tapauksessa.

Noita pinnallisia miehisyyden mittareita taidatte tuijotella enemmän miesten kesken. Onhan se hyvä, jos joku kaveri on, mutta introvertit eivät todellakaan viihdy tuollaisessa härdellissä (kavereita, bileitä, hileitä..). Voi sopia ekstroverteille. Eli kaikki naisetkaan eivät ole ekstrovertteja.

Tuo yksipuinen "naiset ovat" -valitus on pelkkää typeryyttä. Kaikki naiset eivät ole. Joku voi olla.

• Mitä ihmeen verttejä?

• atännä
        pujottelija kirjoitti:

Mitä ihmeen verttejä?

Googlaa :)

Lyhyesti ja kärjistäen:
        Introvertti lataa itseään yksin. Tarvisee siis sosiaalisen elämän lisäksi omaa aikaa.
        Ekstrovertti saa voimia toisten ihmisten seurasta ja voi kokea lyhyenkin yksinolon ahdistavana.
        Suurin osa sijoittuu johonkin noiden välimaastoon.

• atännä kirjoitti:

Lyhyesti ja kärjistäen:
        Introvertti lataa itseään yksin. Tarvisee siis sosiaalisen elämän lisäksi omaa aikaa.
        Ekstrovertti saa voimia toisten ihmisten seurasta ja voi kokea lyhyenkin yksinolon ahdistavana.

Ahaa, minä olen lähempänä introverttia

• "Ole oma itsesi. Sellaisena kelpaat varmasti jollekin." ja "naiset ovat" - heitot ovat molemmat pelkkää typeryyttä.
        "Astu ulos mukavuusalueeltasi, niin kelpaat varmasti jollekkin" olisi varmaan lähempänä totuutta.

• keskitynvainyhteen

"Ehkä sun ongelmasi onkin just tuo, yrität olla mieliksi jokaiselle naiselle. Montako tarvitset?"

Tässäpä se tulikin. Aika monen epätoivoisen miehen ongelma. Sohitaan joka suntaan ja jos etsii parisuhdetta eikä panoa niin kyllä nainen siis sellainen joka myös haluaisi parisuhteen sen HUOMAA. Tämä on tosiasia ja aiheuttaa sitä epäröintiä naisessa silloin tämän kyseisen henkilön kohdalla.

Valitettavasti. Se, ettei jaksa panostaa siihen yhteen "ajanhukanvuoksi" kostaustuu sllä, että menee vuosia yksin jokatapauksessa. Se on tietylainen epätoivon tila.

Tai sitten ei vaan ole tarpeeksi kiinnostusta kehenkään, että jaksaisi keskittyä edes siihen yhteen eli ajatellaan ihan sama kuka on kuhan nyt tulisi jostain pillua edes :( Se ei johda tietysti mihinkään. No ehkä siihen pilluun. Joskus. Tai parhaimmillaan pätkäsuhteisiin.

Sillehän ei voi kukaan sitten mitään, jos ajatusmaailma on tämä..

• miesvm_1967x
        atännä kirjoitti:

Lyhyesti ja kärjistäen:

No miepäs oonkin oman elämäni mortti, vertti lähti vegasiin.

• Sinkkumies33

Naiset haluaa että mies on suosittu että sillä on monia naisia ollut tai on yhä. pitää sii solla pelimies viimeisen päälle ja kaadella naisia ja varallakin pitää olla naisia että ei kesken lopu. Naiset tykkää renttumaisesta jännämiehestä että ei olisi niin tylsää. Sohvalla kainalossa oleminen ei naisia kiinnosta.

• atännä

Sohvaperunointi ei kiinnosta. Se olikin ainoa paikkansa pitävä kohta kirjoituksessasi. Nimenomaan _yhden_ naisen näkökulmasta.

• deittinainen

Miten yrität päästä treffeille?
      Minulle tökkää nettideitillä miesten liian aikainen treffipyyntö. Olen mennyt deitille nimenomaan siitä syystä että voi toisen ajatusmaailmaan tutustua ja katsoa löytyykö keskusteltavaa ja/tai yhteisiä mielenkiinnonkohteita.
      En halua näyttäytyä eri miesten seurassa ulkona jo ihan oman maineeni kannalta. Mieti minkä kuvan naisesta se antaa jos vaikka näet hänet joka viikko eri miehen seurassa.

• deittimies

Mitä miettimistä siinä on sillä lähes jokainen nainen täälläkin kehuu kuinka paljon käyvät treffeillä viikossa tutustumassa uusiin miehiin. Itse en pyydä naista koskaan treffeille juurikin siitä syystä kun itse kerroit että aina on väärä ajankohta. Pyytäkööt jos haluaa ja jos ei kiinnosta pyytää niin olkoon ilman treffejä. Mulle ei seuran löytyminen muutenkaan ole koskaan tuottanut ongelmia.

• sinkkumies39

En ole koskaan käynyt treffeillä. En ymmärrä miten voi edes päästä puheyhteyteen naisten kanssa koska kukaan ei ole koskaan halunnut jutella tai tutustua. Satoja viesteja oon lähettänyt ihan turhaan.

• muuleja_tarvitaan

Kokeile palveluita missä keskustelu tapahtuu suoraan nainen miehelle.
        Tuo deittailu on arpapeliä kuutta numeroa kahdeksalla kulmalla. Sitten on nuo venäläiset jotka tekee sen näin. Jätetään aito virheetön suomalainen kätyri profiili joka jakaa kyseliöiden tiedot toiminnan ylläpitäville sitten tulee muulin etsijät profiilin ympärille. Mitä tiedät kuka on mitä.

• pappabetalarlole2

Niin joo kaikki varatut miehethän on komeita ja rikkaita :)
      Taitaa sun tyhmyys karkottaa suuren osan naisista ja loppuja et sitten uskalla lähestyä kun pallit puuttuu.

Noh onhan se netissä itkeminenkin harrastus.

• sgswg

Lehiseudun naisten kanssa vaikuttaa olevan aina sama ongelma: ei vaikuteta kiinnostuneilta, joudun aina itse laittamaan viestin ensimmäisenä (mihin vastataan nihkeästi) ja kun pitäisi tavata niin ilmaantuu jotain yllättäviä esteitä joka kerta. Kun välimatkaa tulee muutama sata km niin naisten kiinnostus herää, lähetellään sydämiä ja tunnustetaan suurta ihastumistaan. Mistähän tällanen ilmiö johtuu?

• sgswg

Vielä lisäyksenä, että en saa itseäni oikein lämpenemään näille etähommeleille. Ei mun pää vaan kestäis mitään virtuaalisuhdetta jossa nähdään ehkä muutama kerta kuukaudessa. Siinä mielessä vähän kyrsii tää naisten harrastama kiusaaminen, kun lähellä leikitään mahdotonta ja kauempaa taas oltaisiin kovin itseään tyrkyttämässä. Ellei tää nyt sitten oo just sitä ettei naiset mitään muuta oikeasti hae kun jotain omaa virtuaalista sutinaleikkiä ja egoa pönkittävää haluttavuuden kokemista.

• kaikkionturhaa

Ai, mun pää taas ei kestä tätä yksinäisyyttä. Eikä mulle kukaan ole itseään tyrkyttämässä. No kaikilla näköjään omat murheensa ja tasan ei mee nallekarkit :(

• mäolentäälläihanyksin
        sgswg kirjoitti:

Vielä lisäyksenä, että en saa itseäni oikein lämpenemään näille etähommeleille. Ei mun pää vaan kestäis mitään virtuaalisuhdetta jossa nähdään ehkä muutama kerta kuukaudessa. Siinä mielessä vähän kyrsii tää naisten harrastama kiusaaminen, kun lähellä leikitään mahdotonta ja kauempaa taas oltaisiin kovin itseään tyrkyttämässä. Ellei tää nyt sitten oo just sitä ettei naiset mitään muuta oikeasti hae kun jotain omaa virtuaalista sutinaleikkiä ja egoa pönkittävää haluttavuuden kokemista.

Älkää nyt hyvät naiset kiusatko miehiä!!

Ei saa tehdä aloitetta kun vaan oman kylä pojille!!! Tietäkääkin se!!!!!!

• lisäkysymys
        sgswg kirjoitti:

Eikö ihmiset jotka oikeasti haluavat olla yhdessä pysty muuttamaan toisiaan lähemmäs sitten?

• dsbsb
        lisäkysymys kirjoitti:

Eikö ihmiset jotka oikeasti haluavat olla yhdessä pysty muuttamaan toisiaan lähemmäs sitten?

Niin että kerta-pari kun tavattu niin alettais jo muuttelemaan? Jepjep.

• sivustahuomautus
        dsbsb kirjoitti:

Niin että kerta-pari kun tavattu niin alettais jo muuttelemaan? Jepjep.

Kuka kerta ja pari... hulluko olet.. Jos oikeasti haluaa niin sitten joskus ja mielikuvitustasollahan tässä näitä spekuloidaan, mistä sitä tietää missä vaiheessa kukakin haluaa yhteen muuttaa ja monet ei koskaan halua edes. Kukin tavallaan.

• takaamöläytys
        sivustahuomautus kirjoitti:

Kuka kerta ja pari... hulluko olet.. Jos oikeasti haluaa niin sitten joskus ja mielikuvitustasollahan tässä näitä spekuloidaan, mistä sitä tietää missä vaiheessa kukakin haluaa yhteen muuttaa ja monet ei koskaan halua edes. Kukin tavallaan.

Jos verrataan lähekkäin asuvien seurustelevien tapaamistahtiin ennen yhteenmuuttoa, niin onhan siinä nyt aika selkeät erot etten sanois? Väkisinkin jos ei kaukopelleilyä jaksa, niin pitäis muutella suht pian ja siinä voi tulla sitten isomman luokan moka jos ei toista kuitenkaan tunne vielä tarpeeksi hvin. Tietynlaisille kiihkotyyppisille ihmisille tommonen ehkä sopiikin, jos kelpaa ihan mikä vaan.

• EiEtäSuhteille

On muuten hyvä huomio ja ihmettelen itse samaa. Naisilla on joku 300km kaava keitä lähestyy. Esimerkiksi itse asun pirkanmaalla niin mistä tulee naisten avaukset. Pohjois-karjalasta, etelä-karjalasta, pohjanmaalta, pohjois-pohjanmaalta, lapista. Ei vahingossakaan pirkanmaalta saati edes etelä-pohjanmaalta, satakunnasta, päijät-hämeesta, keski-suomesta tai uudeltamaalta. Ja näistä ei siksi koska välimatkaa tulisi helposti se alle kolmesataa ja puhuttaisiin jopa alle sadasta kilometristä. Tein kerran kokeen ja muutin samaisen profiilini paikkakunnan lappiin ja arvatkaas mitä? Tuli avaus pirkanmaalta, kanta-hämeestä ja uudeltamaalta. No tartuin tähän pirkanmaalaiseen ja hänen hämmästyksensä olikin suuri kun kerroin asuvani vain 40km päässä hänestä. No pakittaa hän ei enään voinut ja tavattiin sekä siitä syntyi muutaman kuukauden suhdekin. En voi tästä muuta päätellä kuin sen että suurinosa naisista ei ole tuolla tosissaan suhdetta hakemassa vaan jotain etä kirjoittelu kaveria jonka ehkä voisi ohi kulkiessaan puolenvuoden päästä tavata.

• deittinainen
        sgswg kirjoitti:

Mikä kiusaaminen se on? Itse ainakin haluan "etäsuhteen" enkä ole kiinnostunut lähiseudun miehistä. Minusta taas on tosi kivaa että tavataan vaikka joka toinen viikonloppu ja omistetaan se aika kokonaan toisillemme. Paras minusta tuollainen, ei kerkiä kyllästymään toiseen ja ikävä kerkiää tulemaan. Ja saa välillä kurvailla kotikonnuilta toiseen kaupungiin. Mitä valittamista tälläisessa on?

• liianpitkämatka

Kerran kirjoittelin naisen kanssa 3 kk ja se ei sitten halunnut tavata kun asuin liian kaukana 50 km päässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1626
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      55
      1278
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      186
      1043
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      51
      1006
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      988
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      37
      935
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      57
      841
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      206
      824
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      153
      793
    10. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      111
      783
    Aihe