sairaalloinen pakkomielle selvittää, miksi varatut käy palstalla ; D hankkisi elämän mokoma säälittävä rutale!!
Jollain palstabylliäis akalla on
3
50
Vastaukset
No totuus on että...
Hetkonen...
Ihan oikeasti, miksi v*tussa ne varatut käy täällä jos "heillä on elämä" kun toisilla sellaista ei ole?
Tolla "jollain palstabylliäis akalla" on ihan hyvä syy tutkia asiaa... =D- KyökkiSykolokinUkko
Voi olla miu eukko jok kysellöö?
Tekkee tarhakkaan naisen mius sellaist syväluottavvaa psykkoannalyyshii, jot mik se Antero lippaa heiluttelloo, tuuli vai Tuija.
Mie nii tykkää ko se o nii tomera. - vähänkötyhmiäniin
Niiinpä, no minä voin vastata: Ne varatut, jotka eivät tuolla tosipuuhissa petä puoliskojaan niin ne surkimukset lymyilevät täällä palstalla. Varattujen pitäisi poistua palstalta ja alkaa myös irl elämään rakkaudentäytteistä elämää, salaisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1575629
- 1145419
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465032Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302983Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252507- 512458
- 432164
- 231878
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141604Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101566