YT-jännäjare vei naisen nenäni edestä baarissa

pettynyt_ätmi

En voi sanoin kuvailla sitä vitu**sta mikä minulla oli eilen yöllä tullessani kotiin baarista. Olin jutellut yhden - sinänsä ruman ja suht lihavan - kivan naisen kanssa koko illan, tarjoilin jopa useita drinkkejäkin kun harvemmin pääsen edes keskusteluyhteyteen naisen kanssa baarissa, pilluakin saan todella harvoin, voi hyvin mennä parikin vuotta ennen kuin saan.

Juteltiin mukavia aiheesta kun aiheesta ja kaikki tuntui menevän hyvin ja olin jo valmistautunut lähtemään "jatkoille" kun pöytään örvelsi joku YT-jännäjare joka ilmiselvästi etsi kännissä jotain viime hädän panopuuta ennen sulkemisaikaa.

Mä olin jo sanomassa tälle jarelle että poistuu, mutta tää pubiruusu oli heti ihan innoissaan vaikka mies a) oli kännissä ja b) jutteli ihan typeriä..rupes siinä heti väkisin pussailemaankin mimmiä.

Muutaman minuutin jälkeen tajusin, että peli on menetetty, tämä YT-jännäjare vei kylmästi naisen nenäni edestä ihan tuosta vaan. Nainen ei edes huomioinut minua enää mitenkään, mukava ilta oli kuin poispyyhitty luokkaa minuuteissa.

En halunnut nöyryyttää itseäni enempää, joten sanoin meneväni vessaan, mutta lähdinkin samantien kotiin. Olin niin turhautunut että en saanut nukuttua, yritin katella telkkaria, mutta olin niin vihainen lopulta että heitin kaukkarin seinään (mikä on erittäin poikkeuksellista, yleensä olen todella rauhallinen ihminen)

Mä olen tullut siihen tulokseen, että ätmin kannattaa mennä suosiolla maksulliselle naiselle, mitä järkeä on yrittää edes rumaa ja lihavaa naista kun ei ikinä saa, mutta jatkakaa toki naiset tuota ehdotonta totaalista ja absoluuttista 100% paskanjauhantaa että ulkonäöllä ei ole väliä. Vain luonteella on väliä, eikö niin? Uskokoon ken tahtoo..

Mä meen nyt giganttiin ostamaan uuden kaukosäätimen ja illalle menen huoriin, mä en jaksa enää naisten paskakäyttäytymistä/jauhamista enää sekuntiakaan.

49

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmel

Noinhan se aina menee. Alemman tason miehen on turha edes yrittää mitään.

• 126

Turha suuttua. Sinähän sait YT-jännäjareksi nimittämältäsi ilmaisen oppitunnin siitä miten ruman ja suht lihavan naisen saa mukaansa.

• Tosi.on

Naiset pitää siitä että mies vie ja nainen vikisee. Sinun pitää olla jämäkämpi, näyttää naiselle että homma on hanskassa. Se tosin vaatii itsevarmuutta ja sitähän ätmeillä ei ole. Koska sitä ei ole heillä ei ole mitään. Kertomus on hyvä esimerkki miten surkeinkin jännämies vie ätmiltä naisen. Ei kunnon jännämiehille lihava ja ruma nainen kelpaa.

• kasvakaajo

Mitäs jännää tuossa jaressa oli? Oli kännissä niinkuin 98% kapakan miehistä. Nainen halusi seksiä ja ilmeisesti sai tuolta mieheltä. Tuo jännämies alkaa olla niin kulunut termi että oksettaa pelkkä sanakin. Muotijuttu niinkuin esim. narsismi.

• "Muotijuttu niinkuin esim. narsismi."

Kasva itse ja hoida tuo narsismi ongelmasi pois tai älä ainakaan lakaise sitä piiloon, yksi suurimmista pahan olon aiheuttajista maailmassa.

• kasvakaajo
        MGTOW kirjoitti:

"Muotijuttu niinkuin esim. narsismi."

Kasva itse ja hoida tuo narsismi ongelmasi pois tai älä ainakaan lakaise sitä piiloon, yksi suurimmista pahan olon aiheuttajista maailmassa.

Jännämies on muoti-ilmiö niinkuin narsistiksi haukkuminen. Näin se vaan on.

• kasvakaajo kirjoitti:

Jännämies on muoti-ilmiö niinkuin narsistiksi haukkuminen. Näin se vaan on.

Narsisti on narsisti ja näiden pitäisi olla tekemisissä vain kaltaistensa kanssa.

Nykyinen maailman meno nostaa narsisimia pintaan ja lisää sitä myös niillä ihmisillä, keillä se ei ole luontaisesti paha ongelma, tähän liittyy some ilmiöt ja kaikki muut asiat.

En vänkää sinun kanssa turhaan, näen jo mikä olet.

• kasvakaajo
        MGTOW kirjoitti:

Narsisti on narsisti ja näiden pitäisi olla tekemisissä vain kaltaistensa kanssa.

Nykyinen maailman meno nostaa narsisimia pintaan ja lisää sitä myös niillä ihmisillä, keillä se ei ole luontaisesti paha ongelma, tähän liittyy some ilmiöt ja kaikki muut asiat.

En vänkää sinun kanssa turhaan, näen jo mikä olet.

No mikä olen? Olen 56vuotias vanha harppu jolla on elämänkokemusta huomattavasti enemmän kun esim. sulla. Näitkö oikein?
        Edelleen.. tuo "jännämies" sana on loppuun kaluttu, toivottavasti kohta muodista poismenevä ilmaus jostakin jolle joku on kateellinen.

• kasvakaajo kirjoitti:

No mikä olen? Olen 56vuotias vanha harppu jolla on elämänkokemusta huomattavasti enemmän kun esim. sulla. Näitkö oikein?
        Edelleen.. tuo "jännämies" sana on loppuun kaluttu, toivottavasti kohta muodista poismenevä ilmaus jostakin jolle joku on kateellinen.

Ei minua kiinnosta nuo tiedot, elämänkokemus ei ole pelkkää ikää.....

Koska et jaksa lukea mitään mitä sinulle kirjoittaa, etkä varsinkaan ymmärrä sitä, niin vedetään sitten copy-paste linjalla myös täältäkin päin....

"Narsisti on narsisti ja näiden pitäisi olla tekemisissä vain kaltaistensa kanssa.

En vänkää sinun kanssa turhaan, näen jo mikä olet."

• kasvakaajo
        MGTOW kirjoitti:

Ei minua kiinnosta nuo tiedot, elämänkokemus ei ole pelkkää ikää.....

Koska et jaksa lukea mitään mitä sinulle kirjoittaa, etkä varsinkaan ymmärrä sitä, niin vedetään sitten copy-paste linjalla myös täältäkin päin....

"Narsisti on narsisti ja näiden pitäisi olla tekemisissä vain kaltaistensa kanssa.

En vänkää sinun kanssa turhaan, näen jo mikä olet."

Niin mitä näet? Ei tullut vieläkään selväksi. Sielläkään päässä ei taida ymmärrys toimia. Kyse oli vaan siitä että monesti mainittu jännämies on kulunut sanana. Ei mistään muusta.

• kasvakaajo kirjoitti:

Niin mitä näet? Ei tullut vieläkään selväksi. Sielläkään päässä ei taida ymmärrys toimia. Kyse oli vaan siitä että monesti mainittu jännämies on kulunut sanana. Ei mistään muusta.

Tuohon voin yhtyä, eli nuo ovat asioita, jotka jokainen päättää yksilönä, mikä on hänelle jännä tai kunnollinen......

Mutta tuo narsisimi juttu on sitten asia ihan erikseen......siitä olen edelleen sitä mieltä, mitä sanoinkin.

• kasvakaajo
        MGTOW kirjoitti:

Tuohon voin yhtyä, eli nuo ovat asioita, jotka jokainen päättää yksilönä, mikä on hänelle jännä tai kunnollinen......

Mutta tuo narsisimi juttu on sitten asia ihan erikseen......siitä olen edelleen sitä mieltä, mitä sanoinkin.

Narsismi on sikäli "muotijuttu" että ihminen joka ei satu miellyttämään tuomitaan heti narsistiksi. Olen edelleen sitä mieltä.

• kasvakaajo kirjoitti:

Narsismi on sikäli "muotijuttu" että ihminen joka ei satu miellyttämään tuomitaan heti narsistiksi. Olen edelleen sitä mieltä.

Narsistikin on eri asia, kuin narsistinen käytös.

Kyllä oikean narsistin ainakin minä tunnistan, hyvä olisi oppia kaikkien tunnistamaan, mutta ovat taitavia osa.

Narsistinen käytöskin on ihan selvä asia, nykymaailma luo sitä enemmän ja enemmän, työelämä, some, media yms.

Nämä asiat ovat niin tutkittuja, että osaat varmasti käyttää googlea ja tutustua vaikka tutkimuksiin itsekin, näin selvästä ja yksinkertaisesta asiasta en lähde kanssasi järmäämään, se oli kerrassan naurettava jo ajatuksenakin.....

Ota Google käyttöön, luettavaa löydät loppuelämäksesi.....

• kummitus
        MGTOW kirjoitti:

Narsistikin on eri asia, kuin narsistinen käytös.

Kyllä oikean narsistin ainakin minä tunnistan, hyvä olisi oppia kaikkien tunnistamaan, mutta ovat taitavia osa.

Narsistinen käytöskin on ihan selvä asia, nykymaailma luo sitä enemmän ja enemmän, työelämä, some, media yms.

Nämä asiat ovat niin tutkittuja, että osaat varmasti käyttää googlea ja tutustua vaikka tutkimuksiin itsekin, näin selvästä ja yksinkertaisesta asiasta en lähde kanssasi järmäämään, se oli kerrassan naurettava jo ajatuksenakin.....

Ota Google käyttöön, luettavaa löydät loppuelämäksesi.....

No minä voin kyllä ihan lääkärinä sanoa, että narsismi on todella ylikäytetty termi nykyaikana. Narsismi on vaikea persoonallisuushäiriö, jonka diagnostiikka voi ammattilaisellekin olla haastavaa, keittiöpsykologien tekemänä tällaiset "diagnoosit" ovat yli 90% huuhaata.

Nykyaikana ei tunnuta hyväksyvän sitä, että ihan täysjärkiset ihmiset voivat joskus olla todella itsekkäitä ja lapsellisia hyväksikäyttäjiä, vaan kaikille pitäisi lyödä jokin mt-leima otsaan. Ilkeys ei ole mikään mt-ongelma, eikä muiden ihmisten törkeäkään kaltoinkohtelu tee kenestäkään automaattisesti hullua vaan suoraan sanottuna paskan ihmisen.

• kummitus kirjoitti:

No minä voin kyllä ihan lääkärinä sanoa, että narsismi on todella ylikäytetty termi nykyaikana. Narsismi on vaikea persoonallisuushäiriö, jonka diagnostiikka voi ammattilaisellekin olla haastavaa, keittiöpsykologien tekemänä tällaiset "diagnoosit" ovat yli 90% huuhaata.

Nykyaikana ei tunnuta hyväksyvän sitä, että ihan täysjärkiset ihmiset voivat joskus olla todella itsekkäitä ja lapsellisia hyväksikäyttäjiä, vaan kaikille pitäisi lyödä jokin mt-leima otsaan. Ilkeys ei ole mikään mt-ongelma, eikä muiden ihmisten törkeäkään kaltoinkohtelu tee kenestäkään automaattisesti hullua vaan suoraan sanottuna paskan ihmisen.

Minäkin voin sanoa olevani vaikka Elvis täällä palstalla.

En lähde kiistämään suoraan kuitenkaan, ettet olisi lääkäri, koska kuitenkin tuossa on ihan asiaa, sekä asiallisesti kerrottu.

En ole edelleenkään väittänyt kaikkia hulluiksi vaan näitä, summittaisten joukkomurhien tekijöitä olen sanonut "hulluksi", se on vain minun mielipide, mutta hulluja ne minulle ovat.

Sinä et myöskään tiedä minusta mitään, et kokemuksista, luonteesta, persoonasta, ominaisuuksista......et myöskään tiedä, miksi voin sanoa, että olen näitä kohdannut, päätelmiä näistä ei ole tehty hätäisesti, eikä pienen ajan sisällä, yhtä olen jopa yrittänyt auttaa....

"Narsistinen käytöskin on ihan selvä asia, nykymaailma luo sitä enemmän ja enemmän, työelämä, some, media yms.
        Nämä asiat ovat niin tutkittuja"

En tiedä, mutta jotenkin tunnut kuitenkin tutulta palsta järmääjältä, joten voit olla "uusikasvo" tai sitten trolli on vain vaihtanut "kasvojaan", mutta syyllistyit aivan samaan, kuin aikaisemmatkin, laitat sanoja suuhuni ja otat vain osan kirjoituksestani esille ja muokkaat mielipiteitäni mukksi, mitä olen sanonut.

Luulisi "uuden kasvon" jaksavan lukea, mitä on kirjoitettu kokonaisuudessaan, kun on vielä "lääkärikin" ja "alan ammattilainen", eikä syyllistyvän vääristelyyn ja samaan järmäämiseen, kuin aikaisemmatkin, eli ihan sama teksti periaatteessa sinun suustasi, kuin aikaisemmatkin, sanoja vain hieman muutettu.

En lähde leikkiisi mukaan, leiki yksin "hiekkalaatikollasi".

• hyväääitienpäivää

"Nykyaikana ei tunnuta hyväksyvän sitä, että ihan täysjärkiset ihmiset voivat joskus olla todella itsekkäitä ja lapsellisia hyväksikäyttäjiä, vaan kaikille pitäisi lyödä jokin mt-leima otsaan."

Komppaan tätä. Tuon leimasimen käyttökynnys on todella matala. Narsisti ja narsismi sanat ovat tänä päivänä vähänkuin muotisanoja. Ennen vanhaan joka toinen vastaantulija oli homo, nyt se on narsisti.

• baaritonmies

Pubien ala-arvoissa maailmassa jyllää pubien ala-arvoiset säännöt. Ei ne muutu vaikka kuinka kiukuttelisi.

• Sitä.saa.mitä.tilaa

Silti niihin pubeihin pitää ängetä ja sitten ihmetellään niiden sääntöjä vaikka kaikki ne tietää.

• atännä

Voi ei. Ajattele niin, että säästyit rikkoutuneelta kumilta, sukupuolitaudeilta, elatusmaksuilta ja kamalta morkkikselta.

Jos daami näyttää jo ravintolassa rumalta ja lihavalta, niin miltä se näyttääkään sen jännämiehen vieressä aamulla.

• kevlarvest

jännämies lähtee kyllä kotiin hyvissä ajoin ennen aamua, mahdollisuuksien mukaan jo heti sen jälkeen kun rojut on rännissä.

• KaruFakta

Luulen että mainitsemasi pubiruusu oli otettu kun komea mies osoitti hänelle huomiota ja siksi jätti sinut kuin nalli kalliolle.

Naisillahan on (kuten esimerkiksi Naisasialooseri on monta kertaa todennut) seksi markkina-arvo huomattavasti korkeampi kuin seurustelumarkkina-arvo. Ytmitkin panevat lihavia naisia pahemman puutteessa, mutta eivät ikinä seurustelisi heidän kanssaan. Rumat ja lihavat naiset taas elättelevät virheellisesti toiveita että ytmi on seksin ohella kiinnostunut myös muusta, kuten juuri seurustelusta.

• nähtyon

Mitä rumat ja lihavat miehet olettaa? Heitäkin kun on. 99% miehistä.

• KaruFakta
        nähtyon kirjoitti:

Mitä rumat ja lihavat miehet olettaa? Heitäkin kun on. 99% miehistä.

Oletamme että edes yksi nainen antaisi meille pillua, mutta kun ei anna koska komeatkin yt-miehet panevat rumia ja lihavia pillunpuutteessa jos muuta ei ole sillä hetkellä tarjolla, siksi me ätmit jäämme kokonaan ilman.

• TITTELIntuuree
        KaruFakta kirjoitti:

Oletamme että edes yksi nainen antaisi meille pillua, mutta kun ei anna koska komeatkin yt-miehet panevat rumia ja lihavia pillunpuutteessa jos muuta ei ole sillä hetkellä tarjolla, siksi me ätmit jäämme kokonaan ilman.

Miten kotmit, lätmit ja sotmit? Saavatko hyvin?

• Kilttiatm

No harmi juttu mutta pääsit sentään puheyhteyteen joksikin aikaa. Minulla voi mennä 10 vuottakin että nainen edes sanoo päivää tai moi minulle

• Hahaahaa__

Olipa säälittävä kertomus. Betauros ostelee juomia naiselle jota ei edes pidä viehättävänä siinä toivossa että pääsisi edes kerran elämässään pukille ja jännämies tulee ja vie naisen betan nenän edestä.

• Hyvin.aloittajalle.kävi

Aloittaja saisi olla tyytyväinen. Aamulla kun kankkusessa herää jonkun helvetin suohirviön vierestä niin kyllä vituttaa. Vielä enemmän vituttaa jos on rahdannut sellaisen otuksen kotiinsa. Jos ollaan muijan kämpässä voi sieltä vähin äänin häippäistä. Huh-huh kun oikein puistattaa vieläkin ne kokemukset kun niitä muistelee.

• Sentteriä

Nyyh nyyh ja lässynlässy. Tuliko pikku harmistus että piti heittää kake seinään?

Oon aina ollut sitä mieltä, että "rauhalliset kunnon miehet" ovat niitä vaarallisimpia.

• hui_pelottaa

Vaarallisia koska saattavat suuttuessaan heittää kaukosäätimen seinään?

• mythbuster

Naisten huono itsetunto on todellinen ongelma. Se johtaa siihen että normaali juttelu ei riitä tyydyttämään heidän huomion ja hyväksytyksi tulemisen tarvetta. Tuskin pelkkää seksiä kinuava mies on kaikkea sitä mistä he ovat haaveilleet, mutta ehkä se eheyttää hetkeksi yhden kipupisteen. Ehkä on tärkeää tuntea olevansa haluttu edes hetken, edes yhdessä mielessä.

• Ex--PUA

Ai helkkari kun teki pahaa lukeakin.

Tuossa tilassa ehkä ensin tulee mieleen tirvaista tunkeilijaa, mutta kun jo kerran sanoitkin sille tuosta, ja nainen ei vastustellut, on taas kerran selvää että nainen tekee valinnan ja päässä lorisee kusi alhaisesta tasosta huolimatta.

PS. ÄLÄ tarjoile koskaan naisille joita et tunne.

• Minapasevain

Ainakin opit tärkeän läksyn; naista on kohdeltava ihmisenä. Kuvauksestasi päätellen nysveröit niin että heteromiehellekin tekee pahaa, yritit tehdä kaiken "oikein", ilmeisesti jonkun siirappimaisen elokuvan tahi tv-sarjan esimerkin mukaisesti. Ei näin. Väärin.

Kohtele ensi kerran naista _ihmisenä_. Älä tarjoa juomia, äläkä muutenkaan yritä olla joku v*tun pelastava ritari valkoisella ratsulla. Kun et ole sellainen. Olet siellä seksin takia, ja niin on tuo nainenkin, joten miksi piilotella tosiasioita? Lapsellista ja typerää. Siirappimaisesti odotit liikaa, etkä vain ehdottanut suoraan. No ei tietenkään heti ehdoteta, vaan ensin jutellaan jne, mutta älä siihen liikaa aikaa käytä vaan mene asiaan. Tottakai nainen voi sanoa ei, mutta siksi sitä aikaa ei kannatakaan tuhlata yhteen yksilöön vaan siirryttävä seuraavaan.

Ja sanalla sanoen, pelkän seksin takia en kyllä niitä baaripimuja jaksaisi enää edes yrittää. Onpa "ihanaa" seksiä, kun viinalta haisevia röyhyjä päästelevä lahna vain makaa siinä sängyllä, eikä puhettakaan mistään muusta. Ja vielä kun nainen sammuu kesken toimituksen, niin sinäpä sitä on ilo katossa. Ei kiitos. Mieluummin ammattilaiselle, joka pukeutuu asiakkaan haluamalla tavalla ja muutenkin yrittää tehdä tilanteessa miellyttävän. Aikaa ei mene tuntia kauempaa, ja ei rahaakaan niin paljon baari-iltaa enempää. Eikä ole huono olo dagen efter.

• Ex--PUA

Paljon hyviä pointteja, myöskin siitä mitä baaripanot todellisuudessa ovat.

Samoin tuo ehdottaminen, joskaan ei heti, ei ollut paha idea sillä kaikki on kiinni siitä, onko nainen valinnut sinut tai ei. Tilaisuuden ikkuna sulkeutuu hitaasti mutta varmasti, joskus nopeammin.

Mikään laatunainen ei siinä ollut epäilemättä kyseessä, vaan tismälleen sellainen suominainen josta täälläkin puhutaan: pääosin ottaja, joskus antaja.

Jännämies puolestaan testasi heti korttinsa, ja kun kyse on epäluotettavasta naisesta joka on valmis olemaan jokaisen kanssa joka osaa ehdottaa, on loppu selvää.

Joten vaikka suora toiminta tai kysymys, niin tiedät onko kyseessä ajantuhlari vaiko potentiaalinen saalis.

Ei kannata huijata itseään sinisen pillerin tempuilla, oli ne sitten naisten tai PUA-gurujen "ohjeita". PUNAPILLERÖI TILANNE, BRO!

• Minapasevain

Tjoo, no minä en ihan tuohon sentään usko, että nainen on valmis olemaan jokaisen kanssa joka osaa ehdottaa. Se vaikuttaa minusta enemmän ajattelutavalta, että nainen on jonkinlainen "kone", josta pitää oikeanlaista ruuvia kiristää ja avot. Ei näinkään. Naisella on myös jonkinlaiset "premissit" (kuten miehelläkin), että minkälainen tyyppi saa sukat pyörimään jaloissa. Tai pikkarit kostumaan. Miten vain haluaa asian kuvailla.

Siksi minusta kannattaa ensin yksinkertaisesti testata pienellä silmäpelillä tai vast sattuuko edustamaan daamin preferenssialueen urosta. Ellei, niin ei kannata tuhlata aikaa. Baarissa riittää saalista. Tai sitten on mennyt väärään baariin, mutta sekin korjaantuu pienellä kävelyllä. Ellei asu jossain v*tun korvessa.

Jos ensimmäinen merkki on rohkaiseva, niin sitten juttusille. Ei heti mutta kohta fyysistä kosketusta (ei tissien alueelle!). Niska, olkapäät yms. Ottaa tilanteen haltuun ja tekee selväksi, etten mä tässä sun silmiä ole ihastelemassa. Jos nainen ohjaa käden pois (täysi oikeus ja noin), niin kiität seurasta ja lähdet kokeilemaan seuraavaa. Ja mietit miten kädenpujottelutaktiikkaa on syytä kehittää.

Etkä odota valomerkkiin asti, vaan menet asiaan. Meille vai teille, noin yksinkertaistetusti, mutta kannattaa kehittää jokin hauskempi, mutta ymmärrettävä, kutsu. Tytöt tykkää nauraa.

Ei se mitään rakettitiedettä ole. Pahinta on, että naista (tai siis torjuntaa) pelkää. Ei kannata. Torjuntoja tulee niin että luulisi asuvansa rumputulialueella. Siihen on vain parempi asennoitua, koska se ei siitä muutu. Ja juuri siksi aikaa ei kannata hirveästi tuhlata yhteen daamiin.

• Ex--PUA
        Minapasevain kirjoitti:

Tjoo, no minä en ihan tuohon sentään usko, että nainen on valmis olemaan jokaisen kanssa joka osaa ehdottaa. Se vaikuttaa minusta enemmän ajattelutavalta, että nainen on jonkinlainen "kone", josta pitää oikeanlaista ruuvia kiristää ja avot. Ei näinkään. Naisella on myös jonkinlaiset "premissit" (kuten miehelläkin), että minkälainen tyyppi saa sukat pyörimään jaloissa. Tai pikkarit kostumaan. Miten vain haluaa asian kuvailla.

Siksi minusta kannattaa ensin yksinkertaisesti testata pienellä silmäpelillä tai vast sattuuko edustamaan daamin preferenssialueen urosta. Ellei, niin ei kannata tuhlata aikaa. Baarissa riittää saalista. Tai sitten on mennyt väärään baariin, mutta sekin korjaantuu pienellä kävelyllä. Ellei asu jossain v*tun korvessa.

Jos ensimmäinen merkki on rohkaiseva, niin sitten juttusille. Ei heti mutta kohta fyysistä kosketusta (ei tissien alueelle!). Niska, olkapäät yms. Ottaa tilanteen haltuun ja tekee selväksi, etten mä tässä sun silmiä ole ihastelemassa. Jos nainen ohjaa käden pois (täysi oikeus ja noin), niin kiität seurasta ja lähdet kokeilemaan seuraavaa. Ja mietit miten kädenpujottelutaktiikkaa on syytä kehittää.

Etkä odota valomerkkiin asti, vaan menet asiaan. Meille vai teille, noin yksinkertaistetusti, mutta kannattaa kehittää jokin hauskempi, mutta ymmärrettävä, kutsu. Tytöt tykkää nauraa.

Ei se mitään rakettitiedettä ole. Pahinta on, että naista (tai siis torjuntaa) pelkää. Ei kannata. Torjuntoja tulee niin että luulisi asuvansa rumputulialueella. Siihen on vain parempi asennoitua, koska se ei siitä muutu. Ja juuri siksi aikaa ei kannata hirveästi tuhlata yhteen daamiin.

Hmmm, pitää sanoa, että aika hyvä otanta kyllä sinulta. Eikä vähiten siksi, että juuri noinhan Se juttu meni tuon jännämiehen osalta, joka siihen tuli.

Nainen oli helppo, jännämies tiesi tämän ja primitiiviseen tapaansa otti naisen, kun taas atm piti naista kunniallisena.

Tuo lähestymistapa jota kuvaat on aikalailla sellainen suora, jota on tullut pua-uran jälkeisen, monimutkaisen kikkailun jälkeen testattua, ja tokihan siinä on juuri tuollaista toimivuutta. Ottaen vielä huomioon tuon mainisemasi numeropeliaspektin, jonka oikein hyvin oivalsitkin, mutta mitä moni tietämättään harrastaa.

Vielä tuosta lähestymistavasta, että kun itse aloin testata sitä, sain huomata että miten naurettavan helppoa oli esim. Saada joiltain lutkilta suudelma, mikä tosin ei sinällään ole tae mistään, mutta lähinnä taas kerran yksi murrettu sinisen pillerin myytti,

• Minapasevain
        Ex--PUA kirjoitti:

Hmmm, pitää sanoa, että aika hyvä otanta kyllä sinulta. Eikä vähiten siksi, että juuri noinhan Se juttu meni tuon jännämiehen osalta, joka siihen tuli.

Nainen oli helppo, jännämies tiesi tämän ja primitiiviseen tapaansa otti naisen, kun taas atm piti naista kunniallisena.

Tuo lähestymistapa jota kuvaat on aikalailla sellainen suora, jota on tullut pua-uran jälkeisen, monimutkaisen kikkailun jälkeen testattua, ja tokihan siinä on juuri tuollaista toimivuutta. Ottaen vielä huomioon tuon mainisemasi numeropeliaspektin, jonka oikein hyvin oivalsitkin, mutta mitä moni tietämättään harrastaa.

Vielä tuosta lähestymistavasta, että kun itse aloin testata sitä, sain huomata että miten naurettavan helppoa oli esim. Saada joiltain lutkilta suudelma, mikä tosin ei sinällään ole tae mistään, mutta lähinnä taas kerran yksi murrettu sinisen pillerin myytti,

Nainen on tavallaan helppo kyllä, kun sattuu olemaan daamin makuinen uros & osaa oikeat temput & leikit. Jos ei ole, niin ei mikään mahti maailmassa auta. Enkä laita tähän mitään halpaa vitsiä, you get my point. Tuo jännämies sattuu vain edustamaan kyseisen daamin makualuetta, ja näin teki myös väitetty atm. Atm ei vain tehnyt peliliikettä, kun on katsonut liikaa siirappiteeveesarjoja, ja kuvitteli, että "kunniallisella" käytöksellä käy muuten kuin, no, kävi.

Numeropeli kannattaa oppia, sillä baareilun salaisuutena on juuri numerot. Se "ainoa oikea" voi toki tulla vastaan, mutta lets face it, todennäköisyys on minimaalinen. Se nainen tulee vastaan ihan jossain muualla kuin baarissa. Itse tapasin omani koiria lenkittämällä sunnuntai-aamuna. Baareissa taas? Ne olivat pelkkää seksiä. Niin minulle kuin daameillekin.

Se tosiaan on niin helppoa, että pitää oppia olemaan pelkäämättä torjuntaa, ja antaa numeroiden hoitaa loput.

• Niinsemeneee

Aloittaja teki tuossa kyllä monta atm-virhettä. Juomien tarjoaminen ja mukavien juttelu ei monesti saa naista innostumaan vaan aiheuttaa päinvastaisen "kaverimies" -reaktion. Mahdollisimman nopeasti fyysinen kosketus ja pikkutuhmia juttuja kehiin vaan. Itsevarman ja siten naisia kiinnostavan miehen ei tarvitse juomia tarjoilla.

• kukaymmärtäisinaisia

Niinpä. Tässä jäätiin mukavuusalueelle, joten ei tulosta. Juomien tarjoaja on hyvä tyyppi, muttei muuta. Ratkaiseva peliliike jäi puuttumaan. Jotkut haluaa sitkeesti ajatella jollen kelpaa omana itsenäni, niin antaa olla. Mutta jos on ujo ja epävarma, niin ei se aitous tehoa. Enemmän itseluottamusta kehiin ja pää pystyyn. Ensi kerralla et ole se juoma-automaatti, vaan se kiinnostava mies.

• NainenEnigma

Minä olen nainen, ja voin omasta puolestani (ja muiden tuntemieni naisten puolesta) sanoa, että naiset eivät mene baariin tietoisesti seksin takia. Ei-tietoisesti saattavat mennäkin.

Nainen on mysteerio. Enigma. Arvoitus.

Nainen haluaa vietellä miehen viettelemään itsensä yhdyntään. Nainen haluaa tulla otetuksi. Miehen täytyy olla itsevarma – EI inhottava, liian känninen tai epäkohtelias.

Miehen täytyy olla kohtelias ja hänellä täytyy olla seksuaalinen pilke silmäkulmassa. Miehen on oltava miehekäs, määrätietoinen. Miehekäs mies kestää myös pakit, koska ymmärtää naisen olevan kokonainen persoona, jolla on oma tahto. Miehekäs mies silti yrittää murtaa tuon tahdon.

Olen itseäni ja motiivejani naisena tutkittuani tullut siihen tulokseen, että nainen haluaa ei-tietoisesti kehittää tilanteen, jossa mies vie hänet vuoteeseen, ja hän itse naisena mukamas poikkeuksellisesti antautuu seksiin, koska mies on niin määrätietoinen. Olen itse ollut faktisesti suht "helppo", mutta joka kerta on ollut "poikkeus". Ja olen ollut ihan vilpittömästi aina siinä käsityksessä itsestäni, että olen suht siveä nainen. Olen ujo ja herkkä persoonallisuudeltani ja olen kai samastanut sen siveyteen, vaikka faktisesti olen ollut "helppo".

Nainen ei sano mitään suoraan, esim. että haluaa seksiä, koska nainen ei ole tietoinen siitä, mitä haluaa (vaikka haluaakin). Nainen toimii epäsuorasti. Mysteerio. Enigma.

• eimeeläpi

miksi feikkaat naisen täällä? säällittävää

• hurmoskyrpä

Yksi parhaita analyysejä joita olen lukenut!

• naisten_valheet

Melkein naurattaa miten naiset romantisoi itsetuntemuksen puutteensa. "Nainen on enigma kiedottuna ristisanatehtävään." Joku proosallisempi henkilö voisi sanoa että naiset harrastaa itsepetosta, koska eivät kykene myöntämään totuutta.

• miehen_tahto

"koska ymmärtää naisen olevan kokonainen persoona, jolla on oma tahto."

Kertomasi perusteella ei vaikuta siltä.

• Minapasevain

Ei millään pahalla, mutta paskapuhetta. On toki kiva yrittää mystifioida puolet ihmiskunnasta tuollaiseksi enkeliolennoksi, mutta lienee tuon sinunkin purkauksesi takana lähinnä "huoruus"-dilemman välttäminen. Nainen haluaa seksiä, mutta ei saa myöntää sitä. Tosin se on ymmärrettävää, (hetero)nainen saa seksiä suunnilleen niin paljon kuin haluaa, mutta (hetero)mies sitten taas ei. Sådant är livet, sanoisi ruotsalainen.

Mutta ei sen väliä. Nainen menee baariin tasan sen seksin takia. Siis aikuisten oikeasti, ei sinne mennä kattotaidettakaan katsomaan. On lapsellista pelleilyä väittää että baareilussa olisi muuta motivaatiota kuin seksin saaminen. No okei, käy varatut & karanneetkin, ja silloin motivaationa voi olla kaverin kanssa rentoilu tjtn, mutta sinkku? Seksiä, seksiä, seksiä.

Nainen ei (ehkä) sano suoraan, mutta ei tarvitsekaan. Ne merkit meinaan on kristallinkirkkaat, kun oppii katsomaan. Koska naisia on käytännössä "joka junaan", on hmm ... "pesän" saamisessa lähinnä kysymys siitä a) osaako lukea merkkejä ja b) lannistuuko ensimmäiseen torjuntaan.

• kovakohtalo

Pullukka kustansi itselleen ryyppyillan antamalla ymmärtää aloittajaätmille mutta ymmärsi antaa jännämiesytmille. Näin kai luonto on määrännytkin asioiden menevän?

• Naishenkilö

No on mullakin mennyt yli pari vuotta viimeisestä kerrasta ja se oli pieni suhteentynkä, ei ollut mikään pelleilijämies. Yhden illan jutut ei mua nappaa. Sänkyseuraa kyllä olisi tarjolla silloin kun käyn baareissa mutta usko tai älä, mulle merkkaa luonne eniten.
      Mitä tekee pelkillä ihmisen kuorilla tai lompakolla? Ei kiitos.

• funaswtf

Ehkä se YT-jare sai naisen tuntemaan itsensä pitkästä aikaa halutuksi toisin kuin sinä. Jos lähtökohtainen suhtautumisesi oli että onpa ruma ja lihava nainen, niin ehkä se välittyy innostuksen puutteena. Pubi-Jarella on hieno kyky keskittyä siihen naiseen siinä edessä eikä vertailla johonkin. Vaikka muuten pubi-jaressa ei olekaan mitään kovin hienoa.

• näisevainon

Jotkut nykymaailman menosta tietämättömät neuvovat naisen iskemisessä juurikin tuota juomien tarjoamista, mutta minä en myöskään suosittelisi mennä kenellekään tuntemattomalle naiselle juomia tarjoilemaan, ja tämä oli ehkä yksi niistä epäonnistumiseen johtaneista virheistä, joita aloittaja erehtyi tekemään. Juomien tarjoaminen baarissa täysin tuntemattomalle naiselle voi antaa kuvan säälittävästä ja epätoivoisestakin iskuyrityksestä, ja naisesta se voi tuntua siltä, että hänet yritetään ikään kuin "ostaa" olemaan tämän tarjoajamiehen seurassa, ja lähtemään mukaankin.

Hyvin monesti voi käydä niinkin, että jos naiselle juoman tarjoat ja hän sen vastaan ottaa, mutta häippäisee kuitenkin sitten omille teilleen ilmaisen juoman saatuaan, eikä hän ole juomaa tarjoavasta miehestä kiinnostunut pätkän vertaa. Itse en ole moista harrastanut enää aikoihin tai oikeastaan en koskaan, ja silti olen tässä viime vuosina joitakin kertoja naisen mukaani baarista saanut ilman juomien tarjoamisiakin.

• siitässait_

Sait mitä ansaitsit, koska haveksit selvästi ko. naisen ulkonäköä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      68
      4745
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      177
      3696
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      173
      3256
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      72
      3124
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2869
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1974
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1901
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1660
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1375
    Aihe