Kamalat sukulaiset?

ihmetystä_herättää

Ymmärrän ettei aina voi sietää anoppia , vävyjä ,miniöitä...mutta
Aikuisista ihmistä on kyse niin pitäisi silti muistaa käytöstavat.
Vanhempia ihmisiä pitäisi kunnioittaa. Olla ystävällinen edes sen hetken aikaa kun oleillaan samassa tilassa.
Ei liene liikaa vaadittu.

7

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kdglsehglsh

Hankala se tilanne on varmasti jos mennään esimerkiksi henkilökohtaisuuksiin, tai jos toinen vain käyttäytyy niin ilkeästi, tökerösti tms. aina kun häntä näkee.

Kunnioituskin pitää ansaita. esim.se että olet iäkäs, ei ole mikään oikeutus käyttäyä huonosti.

• pistää_miettimään

Ikä ei ole syy käyttäytyä huonosti. Aina pitäisi silti muistaa ne hyvät käytöstavat.
        Ei tarvitse turhaa pahoittaa kenenkään mieltä.
        Sellainen ylimielinen käytös on varsin typerää..
        Varsinkaan kun ei ole mitään syytä sellaiseen käytökseen.
        Ei vaan arvosteta , ja itseään pidetään kyllä parempi arvoisena.
        Olen sivusta seurannut tällaista käytöstä enkä voi ymmärtää..

• tilaisuuksissamukana

"Jos mennään henkilökohtaisuuksiin" .... Juuh, ensimmäisissä sukujuhlissa, joissa tapasin mieheni sukua, tuli eräs heppu ensitöikseen kysymään mieheltä (minun seistessä vieressä) "Onko tää hyväkin pano?" ja osoitti minua. Oli kuinka paljon minua vanhempi herra hyvänsä, niin kunnioitusta ei ansaitse.

• johan-pomppas
        tilaisuuksissamukana kirjoitti:

"Jos mennään henkilökohtaisuuksiin" .... Juuh, ensimmäisissä sukujuhlissa, joissa tapasin mieheni sukua, tuli eräs heppu ensitöikseen kysymään mieheltä (minun seistessä vieressä) "Onko tää hyväkin pano?" ja osoitti minua. Oli kuinka paljon minua vanhempi herra hyvänsä, niin kunnioitusta ei ansaitse.

O________________O
        Tosi törkeää käytöstä!

• fggfgfdgfgf
        tilaisuuksissamukana kirjoitti:

Huh huh tosiaan. Törkeätä tosiaan. Mun entisen miesystävän sisko tokaisi tavatessaan minut ensimmäistä kertaa "vai tällänen hempukka"...
        Ei seurusteltu sen miehen kanssa kyllä kovin pitkään..

• käytöstavat

En ole koskaan pitänyt sukulaistilaisuuksista, en omien tai kenenkään muunkaan sukulaisten kesken. Mutta käyttäytyä osaan: viileän asialliset keskustelut ja peruskohteliaisuus, oli kyseessä sitten vanhempia tai nuorempia kanssaihmisiä.

Mutta varsinkin miehen puolelta on yksi sukulaispoika, joka todella ärsyttää. Tämä poitsu kun ei siedä minua lainkaan (tälle en oikeasti tiedä syytä, koska en ole edes kauheasti ollut tekemisissä ko. pojan kanssa) ja saattaa esim. kahvipöydässä kaataa kaikille muille kahvia, paitsi minulle. Tuollaisissa tilanteissa, joissa edes poitsun vanhemmat eivät sano asiasta mitään vaikka ovat samassa pöydässä ja näkevät, on hyvät käytöstavat ja kohteliasuus koetuksella, niin aikuinen kuin minun pitäisikin olla. Tekisi mieleni joskus kuristaa se pojankloppi.

• jfjfjfjfjffjfj

Juu tuohan on omanlaista kiusaamista, jätetään huomiotta, ja tässä tapauksessa muille kaadetaan kahvit ja yksi ihminen jätetään kahvitta. Sama homma esim.kun jätetään tervehtimättä jotakuta. Erilaisia kiusaamisen muotoja, joilla vaan osoitetaan ihmiselle ettei pidetä tästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      172
      6293
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      147
      1744
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1528
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1280
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      46
      962
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      32
      879
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      97
      856
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      809
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      231
      775
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      759
    Aihe