Heippa, elikkäs minä oon 170cm ha painan noin 50kiloa. Ja ikää löytyy 12 vuotta, kesäkuussa 13. Ajattelin vaan, että olenko liian lihava. Nään itseni peilistä tosi lihavana varsinkin vatsan ja jalkojen kohalla. Ja pelkään, että minua kiusattaan ylä-asteella läskijeni takia.(?) Elikkäs siis mielipiteitä?
Tämä on pelottavaa ja tarvitsen apua.
7
52
Vastaukset
- Normaaliaaaaa
Et oo lihava:) ja sitä paitsi kaikilla on oikeus olla erilainen.. jos joku sua ylä-asteella kiusaa nii älä välitä! Kukaan ei oo syntyny täydelliseks!!
- syksyynonaikaa
Sussa on lapsen pyöreyttä ja se saa näyttämään pullukalta vaikket sitä ole. Kasvat vielä pituuttakin. Odota muutama vuosi, kun keho hakee omaa muotoaan, ennen kuin rupeat kiloja miettimään
- tämänviestintekijä
mitä te tekisitte jos teillä olis suht iso alavatsa ettekä sen takia kehtaa pitää ns. tiukkoja paitoja ja bikineitä.
- kiimanensuomimamma
syö vaginaa se auttaa
- bmi20jahoikka
Sun painoindeksi on 17.3 eli oot normaalipainoinen. BMI ei kylläkään kerro yhtään mitään rasvan määrästä sun kehossa, mutta yleensä normaalipainoiset ei mitään sotanorsuja ole :D Mutta jos harrastat liikuntaa (eli sulla on kropassa muutaki ku läskiä) ja syöt perusterveellisesti, et kyllä voi olla hirveän lihava :)
- 10pluskuustoista
Olet ihan hyvän painonen, mutta tiedän kokemuksesta, normaalipainonenkin voi näyttää lihavalta. Mulla se johtui turvotuksesta. Lopetin suolankäytön ja aloin juomaan enemmän vettä, niin turvotus hävisi. Jos et harrasta liikuntaa, niin aloita ihmeessä. Timmi ihminen näyttää laihemmalta kuin löysä. Ite olen saman pituinen kuin sinä, muutaman vuoden vanhempi. Ihmettelin, kun painoindeksin mukaan olin hieman alipainoinen, mutta näytin silti lihavalta. Muutoksen myötä painoni ei ole muuttunut, mutta ulkonäkö kyllä. Sinuna en lähtis painoa pudottamaan, mutta kun turvotuksesta hankkiutuu eroon ja kiinteytyy, niin näytät varmasti paremmalta. Unohda vaaka ja usko peiliä ja mittanauhaa. Tsemppiä:)
- Tämänviestintekijä
Harrastan liikuntaa. Kävelen joka päivä 6km. Ja enemmänkin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984