moi! oon 12 poika joka painaa 72kg. yritän saada itseni 3kk 55kg. onko se mahdollista ikäisellini. mua hävettä olla läski! aina kun meen uimaan nii pistän kädet sillee että mulla ois kylmä mut pidän sillee että tissit ei näy. mulla on isommat tissit kun meijä luokan tytöillä. mä pelkään ylä-astetta siks koska mua tullaan kiusaamaan lihavuuteni takia. pelaan korista ja uin 7 kertaa kk. auttakaa!!!:)
12 v laihduttaminen
7
<50
Vastaukset
- lihavinkylästäni
ja pituuteni on 162
- 00tyttö
Mä en oo asiantuntija, mut luulen, et sä pystyisit laihtuun ton verra 3 kuukaudes (siis eiks se ois 0,7kg viikos). Tosin oot viel kasvuiäs, joten liika laihduttaminen ei oo järkevää. Kannattaa syödä terveellisesti (välttää sipsei, karkkii, roskaruokaa), mut ei tietty mitää nälkäkuuriakaan pitää. Ja se et joskus syö herkkui on iha ok, et ei pidä hermostuu siitä. Onko sulla korista kui usein? Kannattaa varmaa liikkuu paikast toisee kävelle/pyöräl jos mahdollista. Liikuntaa ois hyvä olla ainaki joka toinen
päivä. Mistä tiedät, että sua tullaa kiusaamaan yläasteella? Onko sun luokalle tulossa joitai, ketä on kiusannu sua sun painosta? Jos sua kiusataan yläasteella ni siit kannattaa puhuu opettajalle tai vaik tukareille. Mä jännitin yläasteen alkuu iha sikana, mut ei se ollu nii paha. Meil ainaki oli paljo parempi luokka ku alakoulus. Tsemppii!:) - tävällinenpoo
Yritä jättää kaikki makea pois. Laita vaik kalenteriin merkki kolmen kuukauden kohdalle että tuossa saa taas syödä nameja. Älä syö ajankuluksi tai muuten vaan. Mä syön kun on paha mieli ja masentaa.
- neuio
Moi! Oon 14v poika samanlaisessa paino ongelmassa. Oisko sulla kikkiä tai skypeä tai jotain jossa voisimme tsempata toisiamme. Jos se käy sulle niin laita tänne se kikki nimi niin jutellaan siellä.
Mene kuntosalille nostelee painoja 2-3krt viikko, syö monipuolisesti, paljon proteiniia. En usko että ketään uskaltais sua kiusata sen jälkeen.
- mmhhtt
12-vuotiasta käsket menemään salille? En ees kehtaa sanoa, mitä sut käskisin tekemään.
AP: Sen verran nuori olet, ettei kannata erityisemmin aloittaa laihduttamista. Riittää vain, että syöt terveellisesti tarpeeksi ja jätät herkut pois, niin rupeaa ajan mittaan sulamaan liika pois terveellisesti. Pojilla alkaa murrosiässä kasvupyrähdys, jonka aikana suurin osa hoikistuu. Ei todellakaan kannata jättää syömättä, sillä tällöin pituuskasvu tyrehtyy. Kasva mahdollisimman pitkäksi ensin, jonka jälkeen voit harkita laihduttamista. Täysi-ikäisenä pituuskasvu hiljenee, jolloin voit ruveta miettimään laihdutusta, ellet ole murrosiän aikana solahtanut hoikaksi.
- feehyyuhh
Sokeria paljon sisältävät tuotteet pois käytöstä. Hyvin yksinkertaista. Jos haluat siis tuloksia niin tuota pitää alkaa noudattaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984