Olen jo monta vuotta ajatellut, että olisi kivaa aloittaa fitness ja muuttaa elämäntapoja, mutta en ole saanut aikaiseksi. En ole ikinä edes käynyt salilla, mutta olen ihan pienestä pitäen urheillut, että tiedän pystyväni kehittymään treenaamisessa. Joten kannattaako minun palkata nyt personal trainer, että saisin mentyä sinne salille? Ja kuka ois hyvä personal trainer tampereen seudulla?
personal trainerin palkkaaminen
1
157
Vastaukset
- salille_mars_
Mene hyvälle salille, vaikkapa wolf tai mitä niitä nyt onkaan siellä. Lue foorumeita ja etsi kunnon sali, missä treenataan kovaa. Ei mihinkään ns. ketju salille. Siellä on sitten salin omia PT:itä. Niiltä sitten otat ohjausta ja ravinto ohjelman. Muista, että ruokavalio on tässä hommassa 70-80%, jos haluat kehittyä. Jos et ole valmis siihen, niin harkitse muuta lajia.
Toki alkuun pääset kun luet pakkotoisto.com/forum . Sieltä aloittelijoiden osio, punttimimmit, ruokavalio jne.. Perusohjelma käyttöön, alussa koko kropan ohjelma, jotta saat liikkeet perille mahdollisimman nopeasti. Mitä useammin teet, sitä nopeammin omaksut liikeradat/liikkeet ja saat voimaa ja sitä kautta lihasmassaa, joka tuo naisille sen pyöreyden ja seksikkään sporttisen kropan. Voit unohtaa hilavitkutukset koneissa. Isoja liikkeitä käyttöön ja mitä enemmän panostat, sitä paremmin kehityt. Ruokavalio kannattaa laittaa alusta alkaen kuntoon, niin saat parhaat tulokset, tai tuloksia ylipäätänsä!!!
Heti huomenna salille! College housut, tasapohjaiset kengät ja huppari, jos haluat olla huomaamaton. Moni kun ujostelee alussa ja ei kehtaa mennä.. Mp3 ja napit korville ja treenaamaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816