NUORET VANHEMMAT !!!!!!!!!!

mievaankinki

Lihaksilla ei lapsia viedä hoitoon,kokata ja siivota kotona,pestä paskapeppuja ,siivota yrkkä-tai paskatautisten lasten sotkuja...ym ym

Ihan sairasta nykyajan vouhotusta lihaskimput tai muut fitness-donnat...ANTAKAA HELKKARISSA AIKAA LAPSILLENNE KAIKKI ISÄT JA ÄIDIT


...ettei käy niin et lapset alkaa kutsuu mummiinsa äidiks...NIINKUIN MINULLEvihhainen KÄVI

5

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aitoselkäranka

      Hyvä pointti. Ja koskee vanhempia vanhempiakin. Nykyään tuntuu "oma aika", nuoruuden ja jonkin ihme ulkoisen ihanteen, hankkiminen olevan tärkeämpää kuin läsnäolo lapsille. Ilmankos teinit eksyneinä lähettelevät vessaselfietä ja duck-faceja nettiin - kuten vanhempansakin.

    • 85421

      Ei tuo ole siitä kiinni mitä vanhemmat harrastavat vaan yleensä sitä ettei anneta aikaa lapsille ja perheelle. Joskus vain näkyy ihmisillä todellisuuden taju häviävän elämästä. Arvot eivät ole kohdallaan.
      Mutta näinhän on aina ollu. En väitä että olisin itse täydellinen vanhempi. Enkä väitä sitäkään että niiden lapsista tulee parempia joiden vanhemmat hoitaa asiansa oikein. Elämä vain ei mene niin. Mutta jokaisella meillä on syytä katsoa peiliin joko suurissa asioissa tai pienissä. Katsotaan ja ollaan rehellisiä itsellemme. Ja muutetaan käytöstämme.

    • MEKKK

      Vaikka lapsia on niin kyllä fyysisestä kunnosta on huolta pidettävä ja lapsetkin oppivat liikunnan merkitykset eikä niistä tule sohvaperunoita. iTSE YHDEN TYTTÄREN ISÄNÄ OLE KERINNYT HARRASTAMAAN JA SILTA OLEMAAN LAPSEN KANSSA JA ESIM. UIMAAN VOI OTTAA LAPSEN MUKAAN.

    • KultainenKeskitie

      Kultainen keskitie on tässäkin hyvä.

      Toki vanhemmalla tulee olla aikaa ja oikeus pitää itsestään huolta - niin henkisesti kuin fyysisestikin. Itsensä laiminlyönti vanhemmuuden varjolla heikentää vanhemman kykyä olla jaksava ja tasapainoinen vanhempi. Kaikentasoinen hyvinvointi heijastuu positiivisesti myös parisuhteeseen, mikä on ehdottomasti lapsen etu siinä missä vanhempienkin.

      Överit on toki överit --- ja liian vähän aikaa lapselle tai liikaa ulkoisiin asioihin keskittyminen on aina väärin. Samoin mielestäni itsensä ja parisuhteen täydellinen laiminlyönti "koska lapsi on aina etusijalla".

    • 0801

      Jotkut ihmiset ovat vain itsekkäitä ja välinpitämättömiä. Onneksi heidän lapsistaan voi kasvaa parempia ihmisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe