Lihaksilla ei lapsia viedä hoitoon,kokata ja siivota kotona,pestä paskapeppuja ,siivota yrkkä-tai paskatautisten lasten sotkuja...ym ym
Ihan sairasta nykyajan vouhotusta lihaskimput tai muut fitness-donnat...ANTAKAA HELKKARISSA AIKAA LAPSILLENNE KAIKKI ISÄT JA ÄIDIT
...ettei käy niin et lapset alkaa kutsuu mummiinsa äidiks...NIINKUIN MINULLEvihhainen KÄVI
NUORET VANHEMMAT !!!!!!!!!!
5
151
Vastaukset
- Aitoselkäranka
Hyvä pointti. Ja koskee vanhempia vanhempiakin. Nykyään tuntuu "oma aika", nuoruuden ja jonkin ihme ulkoisen ihanteen, hankkiminen olevan tärkeämpää kuin läsnäolo lapsille. Ilmankos teinit eksyneinä lähettelevät vessaselfietä ja duck-faceja nettiin - kuten vanhempansakin.
- 85421
Ei tuo ole siitä kiinni mitä vanhemmat harrastavat vaan yleensä sitä ettei anneta aikaa lapsille ja perheelle. Joskus vain näkyy ihmisillä todellisuuden taju häviävän elämästä. Arvot eivät ole kohdallaan.
Mutta näinhän on aina ollu. En väitä että olisin itse täydellinen vanhempi. Enkä väitä sitäkään että niiden lapsista tulee parempia joiden vanhemmat hoitaa asiansa oikein. Elämä vain ei mene niin. Mutta jokaisella meillä on syytä katsoa peiliin joko suurissa asioissa tai pienissä. Katsotaan ja ollaan rehellisiä itsellemme. Ja muutetaan käytöstämme. - MEKKK
Vaikka lapsia on niin kyllä fyysisestä kunnosta on huolta pidettävä ja lapsetkin oppivat liikunnan merkitykset eikä niistä tule sohvaperunoita. iTSE YHDEN TYTTÄREN ISÄNÄ OLE KERINNYT HARRASTAMAAN JA SILTA OLEMAAN LAPSEN KANSSA JA ESIM. UIMAAN VOI OTTAA LAPSEN MUKAAN.
- KultainenKeskitie
Kultainen keskitie on tässäkin hyvä.
Toki vanhemmalla tulee olla aikaa ja oikeus pitää itsestään huolta - niin henkisesti kuin fyysisestikin. Itsensä laiminlyönti vanhemmuuden varjolla heikentää vanhemman kykyä olla jaksava ja tasapainoinen vanhempi. Kaikentasoinen hyvinvointi heijastuu positiivisesti myös parisuhteeseen, mikä on ehdottomasti lapsen etu siinä missä vanhempienkin.
Överit on toki överit --- ja liian vähän aikaa lapselle tai liikaa ulkoisiin asioihin keskittyminen on aina väärin. Samoin mielestäni itsensä ja parisuhteen täydellinen laiminlyönti "koska lapsi on aina etusijalla". - 0801
Jotkut ihmiset ovat vain itsekkäitä ja välinpitämättömiä. Onneksi heidän lapsistaan voi kasvaa parempia ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73573Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483